Sari la conținut

Motor De Schimbat <fistbike Royal 125 Cc>


b41pav
 Share

Postări Recomandate

Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea!

Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare :moto: )

 

PS: stiu ca am gresit cu FirstBike dar va rog nu-mi sariti in cap pentru asta! Incerc sa salvez ce mai pot scimband motorul asa ca daca ma puteti ajuta cu cineva sau ceva sfaturi gen ce tip de motor intra, cutie de viteze,ramane sau se schimba si asta sau pe cinve care are sau a mai schimbat motoare v-as fi recunoscator (de la o bere in sus :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea!

Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare :moto: )