Sari la conținut

Motor De Schimbat <fistbike Royal 125 Cc>


b41pav
 Share

Postări Recomandate

Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea!

Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare :moto: )

 

PS: stiu ca am gresit cu FirstBike dar va rog nu-mi sariti in cap pentru asta! Incerc sa salvez ce mai pot scimband motorul asa ca daca ma puteti ajuta cu cineva sau ceva sfaturi gen ce tip de motor intra, cutie de viteze,ramane sau se schimba si asta sau pe cinve care are sau a mai schimbat motoare v-as fi recunoscator (de la o bere in sus :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea!

Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare :moto: )

 

PS: stiu ca am gresit cu FirstBike dar va rog nu-mi sariti in cap pentru asta! Incerc sa salvez ce mai pot scimband motorul asa ca daca ma puteti ajuta cu cineva sau ceva sfaturi gen ce tip de motor intra, cutie de viteze,ramane sau se schimba si asta sau pe cinve care are sau a mai schimbat motoare v-as fi recunoscator (de la o bere in sus :laugh: )

NU-TI SAR IN CAP desi ai merita.s-ar putea ca ambreiajul sa-ti faca figuri,nu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

se misca greu pentu ca m-am obisnuit cu ea (ea merge la fel cum am cumparat-o) si vreau sa schimb motorul cu altul de capacitate mai mare pentru demaraj/viteza mai mare!

HINT : Vinde-l si i-ati o motocicleta ! diferentele vor fi foarte sesizabile si nu te vei chinui cu adaptari pe care nici nu cred ca le poti face , iar kituri gen polini nu cred ca exista pentru FB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai vinde-l asa cum e, practic nu ai ce motor sa pui pe royal sa iasa ceva calumea. S-o gasi cineva sa-l cumpere...

125 cmc inseamna exact asta ,ce te misti incet pe sosea, nu are nimic Royalu in neregula, probabil ca motorul e unul incercat pe foarte multe chinezesti si e fiabil.

La cat ai dat pe un Royal iti puteai lua japoneza foarte buna, un touring, o enduro.Si acum cred ca poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta-i pe baieti..ca stiu ei ce spun! Nu merita sa schimbi motorul de pe FB cu ceva mai mare..e prea complicat si vei acvea numai probleme..cadrul..franele..suspensiile sunt calculate pt motor de 125.. plus ca ti-ar trebui si omologare,sau asa ceva;nu merita. Il vinzi si-ti iei ceva mai mare si mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva cu un Royal si cica al lui ar fi de 175, cel putin asa i-au scris aia pe talon.

In talon scrie Royal de 175 da pe motor scrie altceva, incepe cu Q parca

Oricum chiar daca al lui ar fi de 175 tot puturos e si ca viteza de croaziera mai mult de 70 nu poti sa-i ceri.

Doua lucruri imi plac insa la Royalul asta : felul in care e gandita cutia de viteza ( dintr-a 5-a se poate scoate direct pe liber) si beculetul ala din bord care te avertizeaza ca-ti suna mobilul.

Teoretic s-ar putea pune un motor mai mare dar practic nu merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu schimbatul motorului e o cheltuiala nerentabila de bani si poate deveni un consum urias de timp, eventual o imposibilitate legala... omologarea individuala e o porcarie care nu renteaza decat daca chiar ai superscula de inmatriculat. Tu ai pune motor de Porsche pe Dacie? Teoretic se poate, dar practic... no way!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva cu un Royal si cica al lui ar fi de 175, cel putin asa i-au scris aia pe talon.

In talon scrie Royal de 175 da pe motor scrie altceva, incepe cu Q parca

Oricum chiar daca al lui ar fi de 175 tot puturos e si ca viteza de croaziera mai mult de 70 nu poti sa-i ceri.

Doua lucruri imi plac insa la Royalul asta : felul in care e gandita cutia de viteza ( dintr-a 5-a se poate scoate direct pe liber) si beculetul ala din bord care te avertizeaza ca-ti suna mobilul.

Teoretic s-ar putea pune un motor mai mare dar practic nu merita

si daca dupa ce-o scoti pe liber din a-5-a ti-o primeste pe a-1-a?!ce faci la viteza aia?si cum se simte cutia? :laugh: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare,si bine ai venit printre cei trasi in teapa de first bike.si eu am un motor de la ei,tot de 125,dar formula,prima motocicleta vanduta in c-ta.....si eu pot zice ca am exact aceleasi probleme si am incercat cam orice,de la taiat cu flexul toba sa-i scot sitele pana la la scoatreea filtrului de aer,cricului,ghidon indoit in stil sport,orice numai sa mearga mai repede,m-am (cuvant urat) in ea de garantie.sa stii ca si pe mine m-a batut gandul in vara s-o vand,eu o am de fix un an,dar nimeni nu mai cumpara second hand asa ceva pe 1000 si ceva de euro,chiar si mai putin.am constatat intre timp ca acum desteptii astia s-au gandit in sfarsit sa puna motoare mai mari,de 200cc,si mai mult ca sigur e la baza acelasi motor,dar cu cilindru si piston marite.astia nu aduc piese separat,dar eu as incerca sa-i intreb dak se potriveste pe locul cilindrului de astuia cel pt 200cc,ar tb sa aiba aceeasi prindere.dek da,i-as pune sa-mi aduca setul de cilindru,chiuloasa si piston,sa-i fac marirea,cica ar scoate 11,5 kw,adik 15 cp,de la 10 cp cat e acum e ceva.ai putea si tu sa faci ac lucru,dar nush cat ar costa operatiunea asta si dak renteaza.io d-abia ieri am vaz motoarele lor de 200cc,pe acelasi cadre ca si ale noastre.si tine minte,motoarele sunt de fapt licenta suzuki,de la vechile serii gs de acum ani buni.poti intra pe site-ul producatoarului quingqi,si acolo o sa te convingi cam ce produc astia...din china,si aduc la noi dupa.si dak faci modificarea si totul pe exterior arata ca si inainte,la ce naiba sa te mai duci la rar,de unde sa stie astia dak e de 125 sau 200,ce?doar nu-ti desface pistonul cand te duci la revizie ca sa ti-l masoare....hai ca poate mai vb si cu alte ocazii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...