revo Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 daca se merge mai tare, adica cu medie de 60-70,cam cat rezista un set de segmenti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 daca se merge mai tare, adica cu medie de 60-70,cam cat rezista un set de segmenti ? Viteza maxima sa zicem ca e 100 km/h , daca mergi 60-70 eu zic ca e in limita normala , de obicei viteza la care motorul merge cu cea mai mica uzura si cel mai bun raport consum / viteza , este aceea cand acul vitezometrului este vertical, adica pe mijlocul cadranului.Si ca sa nu bulesti motorul incearca sa nu intri pe zona rosie a turometrului.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Chestia aia cu acul vertical e falsa. Ti-o pot demonstra: La ZX9R acul de kilometraj este vertical la viteza de 220km/h. La CBR1100XX este vertical la circa 210. Sa te vad cum le conduci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 la al meu mai rezista, cred ( mai da rateuri in mers ), a facut 10.000 km deja, vro 4.000 cu 45 la ora ca era limitat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Pe mine m-a tinut 1 saptamana de mers blana (moped 50 km/h maxim ) cu ffff putin ulei. Apoi, s-a gripat segmentul. Eu zic ca nu te tine mult un motor de 50cc 2T calarit sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Am un prieten care a facut cu un scuter Aprilia de 50 cc ,cam 15000 de km ( la 14000 i s-a rupt cablul de km) si deocamdata nu trebuie segmentat. Foloseste doar ulei sintetic de amestec (vreo 500000 lei litrul) si merge doar cu acceleratia la maxim (sunt gandite sa mergi "blana" cu ele). A schimbat la el placute de frana o data si rolele din variator de doua ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 testat pe propria motoreta (fosta) ..daca mergi lejer intre 60-80, nu ai nici o problema. Sa ai racire OK,in rest nu e bai...si inca a mea era si chopper, nu sport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 eu am motor in doi timpi de 250 di parerea mea e ca daca foloesti ulei bun si benzina buna poti sa mergi cu el oricum. pentru asta e facut sa mergi cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 mai e facut shi ca sa se uzeze orice motor sufera de uzura in timp in functie de mai multzi facori!!! :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Chestia aia cu acul vertical e falsa. Ti-o pot demonstra: La ZX9R acul de kilometraj este vertical la viteza de 220km/h. La CBR1100XX este vertical la circa 210. Sa te vad cum le conduci Sunt defecte Acum serios , eu asa stiam de la masini mai mult , si de obicei asa e , acuma mai sunt si exceptii , si poate aia e viteza de croaziera 200+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 un scuter de 50 cc - talpa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 un scuter de 50 cc - talpa! s-au faramitat frumos segmentii , si a mai lasat si bujia o stampila pe capul pistonului frumos tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Chestia aia cu acul vertical e falsa. Ti-o pot demonstra: La ZX9R acul de kilometraj este vertical la viteza de 220km/h. La CBR1100XX este vertical la circa 210. Sa te vad cum le conduci Pai aia e viteza lor de croaziera !! Ca nu esti in stare sa le conduci asa in Ro, asta e altceva PS: Revo, frumoasa lucrare ! Nu ma reusit asta asa grav cu nici o comunista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 La scutere nu stiu exact cum oricum parca nu sunt fortate asa tare,dar la motoarele de 50cc (adica cu cutie manuala 6 trepte..) dupa 8mii de km deja se poate segmenta ptr ca nu mai are peformantele din "tinerete" si creste si consumul de ulei....Acuma depinde mult si de cel care o foloseste,daca o incalzeste cum trebuie,daca foloseste ulei bun si cata forja ii da,cat de des schimba pe rosu etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 daca motoreta nu este modificata si pui ulei cum trebe.. nu este admisibil sa se rupa segmentul ca in poza respectiva... acolo a aparut o defectiune.. role de la ambielaj spart.. sergmenti contrafacuti ...pompa de ulei defecta...supra incalzire... Poti sa forjezi o motoreta de 50 cc la maxim fara probleme ...chiar e mai bine, ai ungere mai buna..daca e cu turbina ai si racire mai buna... In final hai sa fim seriosi..cine nu forjeza o motoreta de 50 cc?!? unde din fabricatie ai lipsa de putere...normal ca il dai in ture pana la maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 (editat) un scuter de 50 cc - talpa! sal ! dupa parerea mea (si pot vedea in poze) 1) pistonul arata relativ nou 2) zgirietura (canalul) de deasupra boltului tind sa cred ca nu cu mult inainte de a se strica "a mesterit" vreun "specialist" pe acolo si ori nu a montat bine siguranta de bolt sau a facut "economii" unde nu trebuia (dupa fiecare demontare se inoieste)! mai exista si posibilitatea sa se fii rupt un segment la montare ( tot "specialistul") al doilea stift de fixare al segmentului (ala de sus) nu il vad in poza dar daca lipseste .... acolo e buba motoarele in doi timpi e adevarat sint foarte "sensibile sau firave", depinde cum vreti sa le caracteriza-ti, dar atita timp cit sint in stare originala,asta inseamna filtru de aer de la mama lui si nici o gaura in plus sau in minus (ca fuge mai tare sau suna mai bine) bujia cu cifra calorica specificata de fabricant (fara: lasa ca merge si asta), toba originala ( nu aia am vazut eu ca fuge mai tare sau suna mai frumos sau mama ce design are) cu pompa de ulei reglata,cu simmerringurile in regula (cele de la ambielaj), cu admisia etansata bine (adica sa nu traga aer fals si nu cu garnituri montate de 10 ori si pline de vopsea sau silicon) tin 20000 de km fara probleme si sint inca si la ora asta mult mai performante decit un motor in 4 timpi la aceeasi cilindre. am vazut tdr 250 cu 100000 de km (REALI cu carte de inspectii) cu cil originali si pistoane la cota 2 (alezat pe la 60000 ca i-a lesinat pompa de ulei) asa ca nu mai da-ti vina pe fiare ca nu sint ele devina! motoarele moderne sint duse la limita rezistentei materialelor .... nu mai sint mobre, si unu care repara mobre isi c-am prinde urechile la astea. si va mai pune-ti intrebari !!! /index.php?showtopic=35161 Editat Februarie 2, 2006 de ticalosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.