valhall Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Am lasat o pe Suzi o luna la iernat. Alaltaieri am pornit o cu greu, astazi deloc. Apas pe buton, porneste vreo 2 secunde dupa care moare. electromotoru invarte in draci, motoru nimic. L a un moment dat da un rateu de pornesc toate alarmele in jurul meu...atat. ce i-am facut Suzei? Are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Eu zic sa pui o alta baterie si sa o pornesti linistit E doar bateria descarcata. Sau trage doua fire de la bornele bateriei de moto la o baterie de masina si incearca sa o pornesti. Dar daca bateria e moarta de tot, nu va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 incearca si ia curent de la o alta baterie (sa nu o omori pe a ta), scoate-i un pic doua fise (le tragi un pic in afara) si incearca sa o pornesti asa, ai grija sa nu o inneci! presupun ca ai verificat daca are benzina, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 S-o cam fi "imputit" benzina! Bronto-mi zicea ca a patit ceva asemanator! (desi o luna mi se pare un timp destul de scurt sa se strice benzenu' ). Deci, nujt daca-i de la asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Doua chestii: soc tras daca e afara, ca-i frig. Si a doua: sa nu cumva sa decuplezi bateria in timpul cit are contactul pus si motorul pornit, ca ai sanse sa distrugi aprinderea. Ideal e sa pui cablurile de la o alta baterie, de capacitate mai mare, pe bornele bateriei tale si dupa ce a pornit sa decuplezi doar bateria mare, nu si cea a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 Am incercat deja cu cabluri de pornire de la masina pornita, electromotoru invarte bine, dar nu porneste. Benzina i-am bagat ieri si in plus pornise cu benzina veche alataieri. Nu inteleg ce am putut sa ii fac...mi e teama sa nu fie ceva din aprindere a dat un rateu de am surzit... socul oricum l-am tras ea nu porneste decat cu socul tras si fara pic de acceleratie ca atunci se inneaca. M-am gandit ca poate am innecat o, dar am lasat o doua ore si degeaba tot nu pleaca..alaltaieri dupa o luna de stat mergea impecabil...nu i-am facut nimic de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Dai matale frumushel rezervorul jos (atentie sa tii minte ce furtun unde intra) scoti bujiile, le cureti bine, dai cateva butoane cu bujiile scoase sa usuci cilindrii bine, pui bujiile la loc si o pornesti cu socul tras. Atentie: nu trebuie sa ramai cu degetul infipt in butonul de pornire!!! Ii dai cat sa invarta de 4-5 ori si atat si repeti manevra de 2-3 ori. Daca nu o ia, da-i pauza 1-2 minute si incearca din nou. Daca nici asa nu vrea de nici un fel sa o ia, mai ai o varianta: schimbi bujiile si/sau benzina. Ce ai patit tu? Ai innecat-o cumplit. Este una din bubele Katanelor: se inneaca foarte, foarte usor si trebuie sa fii atent la pornire. P.S. Daca ai cu cine, dupa ce faci manevra cu bujiile, porneste-o impinsa, dar tot cu socul tras. Din viteza a doua sau a treia - niciodata dintr-a-ntaia. Ai sa fii surprins cat de usor porneste asa. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 1. Dai rezervorul la o parte 2. Scoti bujiile si le cureti cu o carpa (nu cu peria de sarma), si dupa aia cu jmirghel fin cureti electrodu 3. dai la demaror ca sa se aeriseasca 4. sa ai bacteria incarcata 5. le montezi la loc. 6. soc tras 7. si demaror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 (editat) Ai trecut robinetul de la rezervor pe pe primary? Sa ai benzina mai multa in rezervor. @mielu Eu nu stiu cum le-ati inecat pe ale voastre ca eu nu am inecat-o niciodata. Editat Februarie 3, 2006 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 eh, mi era teama ca asta o sa spuneti, ca asta ma gandeam si eu, bujiile. Asta banuiesc ca inseamna jos carene, jos parbriz, bord, rezervor...nu`? incepe sa mi se faca dor de simson. Noroc ca nu l-am vandut multam fain fratilor! maine dimineata ma pun pe demontat, si cu ocazia asta as schimba si uleiul, apropo cat ulei intra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 asa fac deobicei, da mi e groaza de vecini .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Dupa ce ai dat jos rezervorul ai acces la bujii. Nu trebuie si bord sau mai stiu eu ce alte piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 s-au ancrasat bujiile....scoatele curata-le,sau pune altele noi si incearca din nou...bateria nu are nici un amestec,daca invarte bine . bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 sa imi dau si eu cu parerea: filtrul de aer cat de vechi este? si carburatoarele cand le-ai reglat/sincronizat ultima data? eu am patit ceva asemanator dupa ce am scos filtrul de aer si am scos frunzele din el(frunze de germania). dupa operatiunea asta tragea mai mult aer decat trebuie si pornea doar daca ii acopeream partial priza de aer de pe filtru(sub sea, inspre rezervor - gaura neagra). trasul socului ar fi trebuit sa faca acelasi lucru dar la mine n-a mers si mi-a fost frica sa n-o innec cu socul. bateria nu cred sa fie de vina din moment ce zici ca invarte bine electromotorul. sfatul meu: fa-i o carburatie...dar nu acum ci la primavara daca nu te mai dai cu ea. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 multumesc pt. sfaturi dar si pt. inobtenabila cheie de bujii pe care mi a imprumutat o cel mai faimos posesor de gsxf, Baiazid. am pornit o dupå indelungi incercari si pe o ninsoare scarboasa... insa nu mi e foarte clar care i-a fost problema, bujiile erau ancrasate insa nu cat sa nu scanteieze, innecata nu era..in fine poate faptul ca erau ancrasate plus frigul de afara plus ca dadeau scanteia fix pe langa electrod (le voi schimba cat de curand, erau varza)...acum merge bine de parca nimic nu s-a intamplat da mihaicbr, revizia este in plan...abia astept sa vina primavara va multumesc tuturor pt. ajutor si ne vedem pe strazi...DACA SE TERMINA ODATA VREMEA ASTA IMBECILÅ!!!!!!!!!! ah si un multam fain inca o data lui Horia care a impins de i-au iesit plamanii la Suzi a mea!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 mi-au iesit un pic, dar si-au revenit cand am auzit motorul mergand si dup-aia mi-au inghetat oasele ca n-aveam pic de echipament pe frigul ala dar m-am dres cu (adica ceai cald ha ha) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 I-auzi, Baiazide, cica a impins de i-au iesit plamanii... Ring a bell? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 I-auzi, Baiazide, cica a impins de i-au iesit plamanii... Ring a bell? Multumesc Of course! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Aceeasi chiestie am patit la inceputul iernii! Pornea doua secunde si ce oprea si tragea niste rateuri in tobe de zici ca trageam cu tunul! Pana n-am scos bujiile si le-am uscat n-a pornit neam! Asta-i adevarul cu gxf se inneaca repejor.... Faza frumoasa a fost cand am dat carburatoarele jos...un mal unsuros in ele exact pe jigleoare! O spalare amanuntita, suflate si acu merg brici!! Am pus si doua filtre ca sa nu mai am probleme!!! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 mersi de tips, am sa o duc la service. intrebarea e: cam la cati bani ma duce o revizie cu sincronizarea carburilor, schimbat ulei (manopera doar), eventual reglatul tachetilor, la un service de japoneze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_efi Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 sa imi dau si eu cu parerea: filtrul de aer cat de vechi este? si carburatoarele cand le-ai reglat/sincronizat ultima data? Sfatul meu e sa nu umblii la reglajul carburatoarelor....in romania nu stiu daca sunt meseriasi care au scule de reglat inafara de "ureche"..s-apoi..eu cred ca e doar inecata....de ce sa umblii aiurea le ea...."sa vezi de ce merge?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 10, 2006 Autor Share Postat Februarie 10, 2006 pt. ca din pacate nu merge, iar nu porneste si garantez ca nu e innecata, pt ca tot niste rateuri groaznice da si nu pute neam a benzina super ciudat Sunt sigur ca nu e nimic grav....dar nu stiu ce e. Am verificat si aprinderile separat iar azi mi am cumparat bujii. Sper ca sa o rezolv cu asta... Multumesc pt. sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 Se face reglare de carburatoare foarte bine si in RO. Ce dracu' doar nu mai suntem lumea a 3-a! Si sunt destule service-uri care fac, depinde doar de capacitatile tale financiare. Probleme la pornire poti avea dintr-o multitudine de motive: benzina proasta, frig, bujii duse, carburatia dereglata. Incearca si elimina-le pe rand, pana sa ajungi la reglarea carburatoarelor. Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.