Mishu GSX Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salut. Am o Honda Varadero construita pentru Marea Britanie. Deci afisajul bordului este in mile. Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a afisa in km? Mentionez ca pe displayul lcd daca te uiti dintr-o anumita pozitie se vede ca are si optiunea de afisare in km. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Salut. Am o Honda Varadero construita pentru Marea Britanie. Deci afisajul bordului este in mile. Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a afisa in km? Mentionez ca pe displayul lcd daca te uiti dintr-o anumita pozitie se vede ca are si optiunea de afisare in km. Multumesc. cauta in owner's manual, trebuie sa scrie cum. Editat Mai 5, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salut. Am o Honda Varadero construita pentru Marea Britanie. Deci afisajul bordului este in mile. Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a afisa in km? Mentionez ca pe displayul lcd daca te uiti dintr-o anumita pozitie se vede ca are si optiunea de afisare in km. Multumesc. Nu cred ca are nici o optiune de schimbare. E vorba doar de faptul ca display-urile sunt generale si chestiile sunt afisate in functie de unde sunt folosite. Cauta in manual, dar ma indoiesc sa existe asemenea optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. Inca nu am gasit owner's manual pentru modelul asta. Sigur merge, am vazut asta la niste moto aduse din sua, e o combinatie din butoane, doar ca nu stiu cum se face la asta. multumesc oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Afisaj electronic. Probabil merge si in mile si in km fara mare inginerie. O conexiune electrica de adaugat/taiat sau un rezistor schimbat in cel mai rau caz. Mai nasol cu farul - risti sa nu te treaca astia la ITP pentru ca ai profil pentru mers pe stanga drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Eu zic ca nu e asa simplu, dar voi... incercati in continuare si nu uitati sa scrieti aici solutia. cat despre far...mergeti oameni buni in alt oras unde e mai lejer rarul si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 cat despre far...mergeti oameni buni in alt oras unde e mai lejer rarul si gata. Si pe urma sa circule cu acte in regula pe acelasi drum cu mine si sa ma ORBEASCA cu faza lui scurta? Nu multumes, eu unul prefer sa-si faca ITPul in Bucuresti la o statie RAR, unde chiar se uita la unele chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Si pe urma sa circule cu acte in regula pe acelasi drum cu mine si sa ma ORBEASCA cu faza lui scurta? Nu multumes, eu unul prefer sa-si faca ITPul in Bucuresti la o statie RAR, unde chiar se uita la unele chestii. si cati din cei care au far reglat corect il ajusteaza cand au pasager si bagaje, de fiecare data cand se pornesc la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Si pe urma sa circule cu acte in regula pe acelasi drum cu mine si sa ma ORBEASCA cu faza lui scurta? Nu multumes, eu unul prefer sa-si faca ITPul in Bucuresti la o statie RAR, unde chiar se uita la unele chestii. Ba frate, de de-astia ca tine mi-e sila pe lumea asta... parca asta ar fi problema circulatiei pe drumuri in romania... ca are el far pe stanga si te orbeste pe tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Ba frate, de de-astia ca tine mi-e sila pe lumea asta... parca asta ar fi problema circulatiei pe drumuri in romania... ca are el far pe stanga si te orbeste pe tine... Tu aparent circuli doar ziua si doar prin oras. De dezinteresati si delasatori ca tine ar trebui sa iti pese, nu de oameni ca mine care chiar vor sa mearga linistiti pe drumuri. Intr-adevar, exista si ALTE probleme, dar intotdeauna vor exista probleme mai mari. Asta nu inseamna ca problemele mai mici nu trebuie rezolvate! Editat Mai 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Cauta Owner's Manual, cum ti-a zis cineva mai sus, ca 100% ai acolo cum sa schimbi din Mile in Km. Ce fabricant e asa tampit incat sa construiasca 2 borduri diferite, unul in Mile si altul in Km??? Costuri suplimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Chestia cu schimbarea din mile i-am facut-o eu paznicului de la mine la job,care din greseala schimbase la un scuter Aprilia nou-nout km in mile. Am tot incercat tinand apasat pe cele 2 butoane de la bord,ori simultan ori cate unul mai mult de 5 sec pana a inceput sa clipeasca "KM"-"MILE",bordul fiind pe "ODO" nu pe "trip"sau ceas. Incearca asa ,nu are ce sa se strice nu se reseteaza decat "trip"-ul sau ceas-ul cel mult PS:si la mine la Intruder cand a trebuit sa dau ora inainte tot asa am facut prin incercari succesive ca imi era lene sa caut cartea !! Bafta !! Editat Mai 6, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Ce fabricant e asa tampit incat sa construiasca 2 borduri diferite, unul in Mile si altul in Km??? Costuri suplimentare Nu exista borduri diferite (pentru acelasi model de moto) doar setari diferite. Ca sa-l poti schimba in km trebuie sa intri in setarile ceasului, adica se conecteaza o mufa din calculatorul celor de la Yamaha (reprezentante autorizate) la bordul tau si iti seteaza optiunea dorita. Foarte simplu. Asta daca nu ai tu acces la aceste operatiuni, fara legaturi exterioare.Poate este si optiunea asta din cele dou butoane dar nu cred. Editat Mai 6, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Nu exista borduri diferite (pentru acelasi model de moto) doar setari diferite. Ca sa-l poti schimba in km trebuie sa intri in setarile ceasului, adica se conecteaza o mufa din calculatorul celor de la Yamaha (reprezentante autorizate) la bordul tau si iti seteaza optiunea dorita. Foarte simplu. Esti sigur pe ce spui? Pentru ca am si eu o problema, mie bordul imi afiseaza consumul instant, dar in loc de L/100Km imi afiseaza Km/L. Iar din ce zic baietii care s-au uitat in Owner's Manula cica nu se poate modifica din butoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Nu exista borduri diferite (pentru acelasi model de moto) doar setari diferite. Ca sa-l poti schimba in km trebuie sa intri in setarile ceasului, adica se conecteaza o mufa din calculatorul celor de la Yamaha (reprezentante autorizate) la bordul tau si iti seteaza optiunea dorita. Foarte simplu.Asta daca nu ai tu acces la aceste operatiuni, fara legaturi exterioare.Poate este si optiunea asta din cele dou butoane dar nu cred. Nu inteleg de ce il faci pe el tampit ce ai sus tu a spus si el adica TREBUIE SA SETEZE IN KM dar omu nu a facut rost de OWNER MANUAL unde iti spune ce si cum (ce butoane sa apesi sau contact your service dealer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Esti sigur pe ce spui? Pentru ca am si eu o problema, mie bordul imi afiseaza consumul instant, dar in loc de L/100Km imi afiseaza Km/L. Iar din ce zic baietii care s-au uitat in Owner's Manula cica nu se poate modifica din butoane. Foarte sigur un singur bord pentru fiecare model in parte DOAR SETARI DIFERITE, daca nu poti din butoane (foarte putin probabil) apelezi la un service care are programul pentru acea setare. sau contact your service dealer) Si uite asa iti raspunzi singur la intrebare, adica tot la reprezentanta ajungi ca sa iti schimbe setarile ceasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Nu exista borduri diferite (pentru acelasi model de moto) doar setari diferite. Ca sa-l poti schimba in km trebuie sa intri in setarile ceasului, adica se conecteaza o mufa din calculatorul celor de la Yamaha (reprezentante autorizate) la bordul tau si iti seteaza optiunea dorita. Foarte simplu.Asta daca nu ai tu acces la aceste operatiuni, fara legaturi exterioare.Poate este si optiunea asta din cele dou butoane dar nu cred. Foarte sigur un singur bord pentru fiecare model in parte DOAR SETARI DIFERITE, daca nu poti din butoane (foarte putin probabil) apelezi la un service care are programul pentru acea setare. Si uite asa iti raspunzi singur la intrebare, adica tot la reprezentanta ajungi ca sa iti schimbe setarile ceasului. Frateeeeeeee! Eu ma refeream daca esti sigur ca se poate la reprezentanta, chestia aia. Si normal ca nici un producator nu e idiot incat sa cheltuie bani aiurea si sa faca doua borduri pentru acelasi model, acest lucru l-am spus si mai sus, dar nu ai inteles tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Frateeeeeeee! Eu ma refeream daca esti sigur ca se poate la reprezentanta, chestia aia. Si normal ca nici un producator nu e idiot incat sa cheltuie bani aiurea si sa faca doua borduri pentru acelasi model, acest lucru l-am spus si mai sus, dar nu ai inteles tu ai fost prea subtil pentru el deja o dam in offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 acest lucru l-am spus si mai sus, dar nu ai inteles tu Scuza-ma te rog ca nu am inteles. Da la reprezentanta se poate cel putin la Yamaha s-a putut, la un Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Tu aparent circuli doar ziua si doar prin oras. Da, cu siguranta... tocmai am facut vreo 4500km in 5 zile... in 7 tari. Nu prea circul asa de felul meu... Man, cauta pe google, exista VARADERO FORUM international, e imposibil sa nu gasesti dracia de manual. (cu toate ca eu zic in continuare ca nu se poate) Oamenii fac display-uri la fel pt toate modelele dar la unele sunt folosite o parte din functiile afisajului la unele alta parte... depinde pe ce circuit sunt montate. Daca numaratorul intern e in mile, in mile moare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 Mai mult ca sigur ca se poate. Speram doar sa existe si "the easy way", adica din butoane. Am vazut chestia asta live dar la alte modele/marci. @ ALEX stii si tu de la motoarele lui Padure. Chiar, la TLR cum a fost? Iar in legatura cu farul, e cam legenda. Exista intradevar o diferenta, dar de aici si pana la a te orbi e cale lunga. Mai tare te sparge la ochi un xenon pus pe un far "normal". Multumesc oricum pentru interes si va astept si cu raspunsul cel bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Mai mult ca sigur ca se poate. Speram doar sa existe si "the easy way", adica din butoane. Am vazut chestia asta live dar la alte modele/marci.@ ALEX stii si tu de la motoarele lui Padure. Chiar, la TLR cum a fost? Iar in legatura cu farul, e cam legenda. Exista intradevar o diferenta, dar de aici si pana la a te orbi e cale lunga. Mai tare te sparge la ochi un xenon pus pe un far "normal". Multumesc oricum pentru interes si va astept si cu raspunsul cel bun. La TLR nu se putea schimba nimic in setarile bordului pt ca vitezometru era analogic,dar te obisnuiesti repede. PS: se mai uita cate unu din ala "cat baga nenea ??"si era foarte dezamagit cand vedea animalul de motor si numai 195 pe ceas la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 La TLR nu se putea schimba nimic in setarile bordului pt ca vitezometru era analogic,dar te obisnuiesti repede. PS: se mai uita cate unu din ala "cat baga nenea ??"si era foarte dezamagit cand vedea animalul de motor si numai 195 pe ceas la viteza Simpla curiozitate, cat i-ai dat cel mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Simpla curiozitate, cat i-ai dat cel mai mult? Blana !! pe A2 (m-am dus special sa o incerc )dar nu as mai face asta ,e sinucidere curata de la 200 incolo in Ro !! Trage de rupe V-ul de TLR,avea 135 CP,dar cuplu cat R1,mi-a placut mult motocicleta aia pacat ca nu avem sosele. Editat Mai 11, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.