Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut Banditilor,

 

Desi nu cred in destin, cateodata se mai intampla si lucruri ciudate. Nu am sa va plictisesc explicandu-va tot ce s-a intamplat ci doar ca m-am pricopsit cu o motocicleta la care nu ma gandeam. Am o Aprilia Pegaso (deci un monocilindru de 650) pe care doresc sa o vand pentru ca ulterior sa cumpar altceva. Situatia a fost de asa natura incat am cumparat cealalta motocicleta inainte sa vand Aprilia. Pai si ce legatura are cu voi? Simplu, cealalta motocicleta este un Suzuki GSF 1200 Bandit din 2003, 20000 mile, unic proprietar englez, stare excelenta. Nu pot sa zic decat "oh shit" :lol: ! Ma cam sperie pentru ca trecerea de la 650 monociclindru 45 cai la B12 e un pas mare. Am mai tot iesit cu ea in ultimele zile si incepem sa ne cunoastem, insa asta e o cucoana ce nu se poate imblanzii asa de usor. O sa atasez si cateva imagini.

 

Ce rugaminte as avea. Daca cineva dintre voi are un manual de service sau macar un "owner's handbook" mi-ar prinde bine. Nu stiu nici macar cum sa potrivesc ceasul. De asemenea, as dori sa stiu daca pot schimba din mile in km afisajul digital. Poate veniti pe la arc diseara si mai discutam atunci!

 

Bafta si asfalt uscat!

 

post-1618-1218009442_thumb.jpgpost-1618-1218009460_thumb.jpgpost-1618-1218009470_thumb.jpgpost-1618-1218009483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot nu ne-ai raspuns ce fel de B6 e... kult sau pop? Adica din prima sau a doua generatie. Supapa rupta suna a reglat supape odata la 70 de mii de km sau niciodata. Supapele la kult trebuie reglate in mod idiot odata la 6 mii de km!!! La pop macar intervalul a crescut la 12 mii km. Nu e de joaca cu reglatul supapelor. :kiss:

 

 

sal scuze bandit e din 95' nu stiu care generatie cred ca prima

am gasit pe cineva in arad care mi-a zis ca imi poate procura piesele pana in 220 euro

ce ziceti si inca 150 eur montatul si pus sus ?

cred ca stiu ce a provocat acel nasol io am luat moto de vreo 7 luni si nu prea m-am dat cu el l-am dat la un prieten care mi-a facut ceva km

prostia mea e ca nu am schimbat uleiul si nu stiu de cand era in el

cred ca asta e problema

ce ziceti alt motor la 600 euro dar nici la asta nu am nici o garantie sau 350-400 euro schimbat pus nou in el

mersi dati un raspuns va rog

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal scuze bandit e din 95' nu stiu care generatie cred ca prima

am gasit pe cineva in arad care mi-a zis ca imi poate procura piesele pana in 220 euro

ce ziceti si inca 150 eur montatul si pus sus ?

cred ca stiu ce a provocat acel nasol io am luat moto de vreo 7 luni si nu prea m-am dat cu el l-am dat la un prieten care mi-a facut ceva km

prostia mea e ca nu am schimbat uleiul si nu stiu de cand era in el

cred ca asta e problema

ce ziceti alt motor la 600 euro dar nici la asta nu am nici o garantie sau 350-400 euro schimbat pus nou in el

mersi dati un raspuns va rog

asfalt uscat

 

Parerea mea ca mai bine ai cumpara unul functional...si din 600e eu zic ca o sa mai recuperezi minim 150(pe capace) dar asta in timp...sau sa le pastrezi pt tine si vei face o economie mare in viitor(si de timp...si de bani...) asta ti-o zic din experienta(ca mai cade omu cand e la inceput...desi eu sper sa nu ...dar si mie imi ziceau cei mai vechi sa o iau usor ...dar tot trebuia sa ma scarpin de la atata mancarime :kiss: ).

P.S. si iti zic sigur ca buba nu e de la ulei(daca avea ) e de la reglajul supapelor. Bafta

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca mai bine ai cumpara unul functional...si din 600e eu zic ca o sa mai recuperezi minim 150(pe capace) dar asta in timp...sau sa le pastrezi pt tine si vei face o economie mare in viitor(si de timp...si de bani...) asta ti-o zic din experienta(ca mai cade omu cand e la inceput...desi eu sper sa nu ...dar si mie imi ziceau cei mai vechi sa o iau usor ...dar tot trebuia sa ma scarpin de la atata mancarime :kiss: ).

P.S. si iti zic sigur ca buba nu e de la ulei(daca avea ) e de la reglajul supapelor. Bafta

 

 

 

k

pai asa m-am hotarat sa il fac ca acuma am vazut ca mai trebuia sa refac si chiuloasa ca era zob si deja ma duce mai mult de 600 euro

asa ca mi-am comandat 1 din geermania la 600 buba e cac motoru e din 98 si al meu e 95 si nu stiu ce sa fac sa ii zic la ala sa mi-l aduca sau nu

dupa ce am mai citit io cred ca e bun ca nu sau facut dierrite pana in 1998 sau 2000 si ceva acuma astept sa ziceti si voi un sfat creezi ca imi e

bun acela sau sa mai astept tipul mia zis ca are undeva la 24000 sau 28000 cred ca e bun

mersi inca o dat

si aveti grija de voi nu de motoare ca ala e fier si se face

asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu (primul motor) era din 95 si acum am pe el din 98(cel pe care e posibil sa-l vand) deci garantat se potriveste poti sa-l comanzi fara grija(numai sa il auda baiatul tau mergand)

Bafta... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi banditisti, pe 08.08.08 mi-a ajuns si mie gsf- ul 1250 SA AK 8 . Avea 0 km la bord si culoarea argintie. Azi am facut 125 km si sunt impresionat de ce cuplu animalic are. Astept si pe alti posesori de 1250 sa impartaseasca pareri!!

v-am salutat si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos. Sunt proprietarul lu B12 din poza, cel fara stapan. Cand o scot din aparat o postez si eu (poza).

Mai dar nu m-ati asteptat si pe mine cand ati facut poza. Plecasem sa ma spal pe picioare, sa nu puta poza. Mi-ati pozat mobra si pe mine nu. Macar apare si actualul si precedentul meu motor in poza :D

Dar nu-i bai, o sa pun o poza numai eu , prietena si motorul, sa ma razbun.

La cat mai multe din astea. Long live Suzuki Bandit

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi banditisti, pe 08.08.08 mi-a ajuns si mie gsf- ul 1250 SA AK 8 . Avea 0 km la bord si culoarea argintie. Azi am facut 125 km si sunt impresionat de ce cuplu animalic are. Astept si pe alti posesori de 1250 sa impartaseasca pareri!!

v-am salutat si asfalt uscat!

 

 

sal fratiilor am nevoie de o parere repede

a pus cineva sau e posibil sa pui motor de suz gsx 600 pe un bandit?

cat de repede puteti va rog

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal fratiilor am nevoie de o parere repede

a pus cineva sau e posibil sa pui motor de suz gsx 600 pe un bandit?

cat de repede puteti va rog

mersi

 

nu a mai incercat nimeni de pe aici...eu vreau sa incerc(cu gsxr750) dar de 600 nu cred ca merge din cate am vazut eu...asta-i motivul pt care o sa-l vand pe cel de bandit(m-ai prins :P )

 

de gsxf merge dar are altfel cutia... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele mici (600-750) racite aer ulei au dimensiuni identice si prinderile in aceleasi locuri.

La cele mari (1127/1157 cmc) difera prinderea spate si trebuie facute bucshe, fiind de 12mm diametru, fata de 10mm la motor mic.

Daca il pui cu tot cu aprinderea si carburatoarele lui poti pune pe oricare.

La unele motoare mari va trebuii sa retii baia ta de ulei (cu sorbul) pentru ca galeria lor de evacuare are alta forma.

Galeriile (serpii) se potrivesc intre toate, dar cea de la gsx600 nu prea merge la bandit (si mai e si f urata), ai nevoie de cea originala de b6/b12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. :D Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea.

 

Vin de la intrunirea de la Odorhei (superba by the way) unde am vazut printre f multi Banditi (vreo 5 12uri si 10+ bucati de 600 de toate natiile, unele mai stock altele mai bucatarite) si o adevarata raritate... Un GSF 750 :P de la mama lui, adica nu din ala bucatarit de proprietar. Era al unui tip din Daimler MC. Practic e un 600 cu scarite si bord de 1200 + motorul de pe GSX 750 cu vreo 94 de cai cica. La exterior motorul arata identic cu cel de pe 6 si doar capacitatea cilindrica stantata pe bloc il tradeaza. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. :D Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea.

 

Vin de la intrunirea de la Odorhei (superba by the way) unde am vazut printre f multi Banditi (vreo 5 12uri si 10+ bucati de 600 de toate natiile, unele mai stock altele mai bucatarite) si o adevarata raritate... Un GSF 750 :D de la mama lui, adica nu din ala bucatarit de proprietar. Era al unui tip din Daimler MC. Practic e un 600 cu scarite si bord de 1200 + motorul de pe GSX 750 cu vreo 94 de cai cica. La exterior motorul arata identic cu cel de pe 6 si doar capacitatea cilindrica stantata pe bloc il tradeaza. :P

 

buei Empuu-le tu vrei sa ne faci sa ne taiem venele...sau ce?...randu trecut cu balea acum cu asta... :P

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. :D Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea.

Emppule, nu ne speria. Ce supapa ti s-a mai dereglat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei Empuu-le tu vrei sa ne faci sa ne taiem venele...sau ce?...randu trecut cu balea acum cu asta... :P

 

Ai dont andărstend... :D PS: daca imi mai pocesti o data nicku iti scot cu prima ocazie placutele de frana. :D

 

Emppule, nu ne speria. Ce supapa ti s-a mai dereglat?

 

E ok mah la mine. :P Da' am zis asa pt ca vad deja vro 3 pe acilea care se intereseaza de motoare de schimb, de gsx-f, de gixxere. Oameni hotarati! :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele mici (600-750) racite aer ulei au dimensiuni identice si prinderile in aceleasi locuri.

La cele mari (1127/1157 cmc) difera prinderea spate si trebuie facute bucshe, fiind de 12mm diametru, fata de 10mm la motor mic.

Daca il pui cu tot cu aprinderea si carburatoarele lui poti pune pe oricare.

La unele motoare mari va trebuii sa retii baia ta de ulei (cu sorbul) pentru ca galeria lor de evacuare are alta forma.

Galeriile (serpii) se potrivesc intre toate, dar cea de la gsx600 nu prea merge la bandit (si mai e si f urata), ai nevoie de cea originala de b6/b12.

 

 

sal

deci dupa cum zici pot sa imi iau un motor de gsx f 600 si sal pun pe gsf 600

ca merge e la fel dar trebuie sal iau cu tot cu carburatoare si aprindere?

ok daca da sa imi mai spui o data

si nu te enerva dak te-am mai intrebat o data ca nu stiu ce sa fac cel de gsx e mai ieftin cu 100 eur

astai problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un bandit din 2007 ( gsx 650 f) modelul semicarenat , shi despre asta pot sa.tzi spun nu sa vorbim ca altzii despre ce am auzit, sau ne.au spus altzii, este un motor adevarat pentru tot ceea ce vrei , consumul este destul de bun (5,5) aproximativ daca nu sari de 7-8000 rpm. eshapementul de serie are un sunet super. Pot sa zic ca suspensia fatza este putzin cam moale pentru cele 200 kg. ( atentzie cu statul pe loc sau viraje stranse...etc.)

motor super robust ,sant multzi ce spun ca este indestructibil, electronica super, bordul foarte ushor de citit, shi punctul cel mai tare la toate banditele este relatzia pret- calitate-ambunatatziri.......de unde pot sa.tzi spun ca honda nu are prea mult ce lua de jos.......asha ca tu stii.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un baiat din Cluj cred, l-am vazut la intrunirea de la Gilau de anul asta. Se vede si numarul in poza. Am vorbit cu el dar nu ii stiu numele. Motorul e 2008, luat nou-nout de la reprezentanta.

post-7396-1218545184_thumb.jpg

post-7396-1218545212_thumb.jpg

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey, stie cineva cumva de pe ce alte motorete merge furca la un bandit din '97?? k vad ca de second sau dezmembrare mai rar gasesti...

Multzumesc anticipat.

 

vrei sa o modifici? sau te multumesti si cu o furca stock...ca am eu spre vanzare una de B6 95-99 ;) vezi poze la vanzari piese :cheers:

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu nu are nimeni pe aici,dar exprima-te si tu.Vrei sa-ti iei unul ai deja unul?

 

Salut,

 

pai eu mi l-am luat de nou pe 08/08/2008 si pana acum are 170 km la bord, dar nu stiu nimic de el...adica daca are bube, ce tre sa-i fac... Adevarul e ca deocamdata e in rodaj, n-am voie sa trec de 4000 de ture...dar nici n-am nevoie pt ca de-abia ma obishnuiesc cu el....

Ma interesau parerile celorlalti posesori...

 

Noroc si asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...