Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salutare,

 

am si eu un bandit... gsf 600 din 2003, si am un fel de problema cu el :rolleyes:

anul trecut la pe sfarsitul sezonului am remarcat ca ambele cauciucuri sunt mai uzate pe partea stanga.... cel din spate fiind mult mai uzat pe stanga decat pe dreapta....

are cineva vreo idee dece se poate intampla asta ?

ghidonul e putin stramb (doar putin) ... :cheers:) (nu ma intrebati dece).

 

P.S. pietri la rinichi nu am... un prieten zicea ca asta putea fi cauza...

 

 

Sergiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,

 

am si eu un bandit... gsf 600 din 2003, si am un fel de problema cu el :cheers:

anul trecut la pe sfarsitul sezonului am remarcat ca ambele cauciucuri sunt mai uzate pe partea stanga.... cel din spate fiind mult mai uzat pe stanga decat pe dreapta....

are cineva vreo idee dece se poate intampla asta ?

ghidonul e putin stramb (doar putin) ... :)) (nu ma intrebati dece).

 

P.S. pietri la rinichi nu am... un prieten zicea ca asta putea fi cauza...

 

 

Sergiu.

 

 

Logic. Inclinatia soselei de la stanga spre dreapta face ca pneul sa fie mai mult in contact cu asfaltul pe partea stanga. Ghidonul ca este stramb nu are importanta. Eventuala deviatie o compensezi tu involuntar din maini fara repercursiuni asupra cauciucurilor. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic. Inclinatia soselei de la stanga spre dreapta face ca pneul sa fie mai mult in contact cu asfaltul pe partea stanga. Ghidonul ca este stramb nu are importanta. Eventuala deviatie o compensezi tu involuntar din maini fara repercursiuni asupra cauciucurilor. :rolleyes:

nu cred ca diferent de nivel intre marginile benzii de mers sa produca un efect vizibil asupra cauciucurilor. eu as spune mai degraba ca , la fel ca toata lumea, ia curbele mai tare pe o parte si mai incet pe cealalta. si eu pot sa ma inclin mai usor si mai mult pe stanga decat pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am zis ca am taiat din undertray ma refeream la cel din fabrica,aftermarket nu mi-am pus ca nu vad nici un motiv...mi se par niste bani aruncati...

 

Io sunt mega-fan undertail si mi se pare ca fara aceasta modificare motoretismul nu are sens. :rolleyes: La max 50 de euro cat costa un undertail pe ebay mi se pare o investitie in look de mare efect si relativ mocca, comparativ cu niste oglinzi de la Rizoma de enshpe mii de euro, de ex., care le schimbi tot dupa dictonul 'nu ca traba da' sa fie' si care schimba mai nimic.

 

Sa judece fiecare, sa vorbeasca pozele cu before and after.

Nota: Gagica din pictura este noua stapana a Banditei. :cheers:

post-8276-1236024030_thumb.jpg

post-8276-1236024058_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io sunt mega-fan undertail si mi se pare ca fara aceasta modificare motoretismul nu are sens. :rolleyes: La max 50 de euro cat costa un undertail pe ebay mi se pare o investitie in look de mare efect si relativ mocca, comparativ cu niste oglinzi de la Rizoma de enshpe mii de euro, de ex., care le schimbi tot dupa dictonul 'nu ca traba da' sa fie' si care schimba mai nimic.

 

Sa judece fiecare, sa vorbeasca pozele cu before and after.

Nota: Gagica din pictura este noua stapana a Banditei. :cheers:

auzi si daca l-ai vopsii pe cel din fabrica si ai taia manerele de sub crezi ca ara arata mult dierit?mi se pare ca numai pozitia numarului se modifica.

intreb si eu ca m-am tot uitat la multe bandituri si diferenta mare eu unul nu am vazut.

daca zici ca nu se poate cu cel stock poate o sa-mi pun si eu :) ca nu e o suma imensa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi si daca l-ai vopsii pe cel din fabrica si ai taia manerele de sub crezi ca ara arata mult dierit?mi se pare ca numai pozitia numarului se modifica.

intreb si eu ca m-am tot uitat la multe bandituri si diferenta mare eu unul nu am vazut.

daca zici ca nu se poate cu cel stock poate o sa-mi pun si eu :cheers: ca nu e o suma imensa

 

Pai odata pe lana superioritatea artistica indiscutabila al undertailului fata de plasticaraia aia neagra stock (nu asa numi asa ceva undertail) :rolleyes:... ar mai fi si chestia practica a spalarii/mentinerii curate mult mai usor a funduletului motoretei. Avand undertail cu forme curgatoare, rotunjite si mult mai fine si alunecoase o sa cureti mai usor jegul fata de ABS-ul stock negru, nevopsit si cu colturi si muchii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maaaaa, inveti fimeia sa curete lantu'? You lucky bastard... Alei mele i-am zis odata "hai sa te-nvat si pe tine una-alta pe la motor, sa stii si tu care-i diferenta dintre carburator si far", da' nici n-am apucat sa termin bine fraza si elanul mi-a fost curmat cu un nemilos si irevocabil "NU!!" :cheers: La motor spunea "chestia aia mare de metal dintre roti"... I shit you not, citatul e precis! :rolleyes: Anyway, din aceste considerente a devenit evident ca relatia n-o sa mearga.

 

Asa, acuma treburi serioase. Am fost iar gospodar azi si mi-am montat ghidonul si oglinzile, am scos semnalizarile fata si carenajul de la coada, ca sa ma gindesc cam cit si cum tai din lopata. Apropos, haideti sa va-nvat cum se scoate cu zero efort minerul de la ghidon, fara incalzit cu fon-ul, fara turnat spirt intre ghidon si miner, fara bagat aer comprimat sub el sau ce alte bazaconii am mai citit pe net. Deci: se ia una bucata spita de bicicleta, se indoaie pe la jumate la 90 de grade si se baga intre teava ghidonului si miner. De intrat ar trebui sa nu fie problema, cauciucul ala e suficient de elastic. Apoi, folosind jumatatea care iese in afara pe post de "miner", te apuci sa invirti la spita aia, ea "plimbindu-se" astfel de jur imprejurul tevii, deoarece adera bine pe cauciuc si luneca usor pe otel. In acelasi timp, cu mina cealalta impingi minerul spre exterior, acesta miscindu-se treptat citiva milimetri, in jurul zonei unde e spita. In doua minute minerul zboara. La pus inapoi se poate folosi aceeasi metoda. Quick and painless.

 

Is oleaca dezamagit de semnalele din oglinzi, nu mi se pare suficient de puternica lumina, plus ca e foarte directionala, din lateral se vede si mai putin. Da' na, si ieftin si bun, mai rar.

 

Asa, si v-am facut clip cu sunetul tobei:

Am facut doar fara dB killer, nu de alta, da' dB killerul l-am uitat acasa.

 

Poze cu ghidonul LSL si oglinzile cu semnalizari montate:

post-24366-1236033148_thumb.jpg

post-24366-1236033153_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie cate ture trebuie la surubul de aer -benzina de la relentiu pt un bandit de 600 din 92

Vezi ca ai luat si tu teapa, nu prea exista Bandit de 600 din '92, e chinezarie. De ce nu o iei prin incercari cu surubul ala? Se regleaza cu motorul cald.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io sunt mega-fan undertail si mi se pare ca fara aceasta modificare motoretismul nu are sens. :rolleyes: La max 50 de euro cat costa un undertail pe ebay mi se pare o investitie in look de mare efect si relativ mocca, comparativ cu niste oglinzi de la Rizoma de enshpe mii de euro, de ex., care le schimbi tot dupa dictonul 'nu ca traba da' sa fie' si care schimba mai nimic.

 

Sa judece fiecare, sa vorbeasca pozele cu before and after.

Nota: Gagica din pictura este noua stapana a Banditei. :cheers:

 

 

felicitari fetei din imagine

asa mai zic si eu...egalitate in toate...dak te pune sa o ajuti la curatenie sa te ajute si ea la motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere weekend-ul asta aproape perfect de motor mi-am facut timp si am inceput sa scot banditul de la hibernare (de pe 15 decembrie nu i-am mai dat nici macar o cheie :rolleyes: )

 

in afara de spalat, uns lant... m-am gandit (inspirat de toate actiunile de pe site) sa-i fac si eu un uprade! si cum sunt destul de multumit de bandit asa cum e (chiar, mai am putin si fac 5000km cu el, mi-am notat cateva chestii si o sa fac un post cu un comparativ bandit 600s'98 bandit 650 K8) am cautat si am gasit: Indicator de treapta de viteza

 

zis si facut: vazut, placut, comandat... primit pachet! (traiasca ebay si paypal!)

foarte multumit si impresionat de calitatea chestiei... ai in cutie TOT ce-ti trebuie si frumos asamblate.

 

deci:

 

fixarea indicatorului:

post-11611-1236070350_thumb.jpgpost-11611-1236070360_thumb.jpg

post-11611-1236070371_thumb.jpgpost-11611-1236070381_thumb.jpg

 

senzorul de la care ia informatia:

post-11611-1236070389_thumb.jpg

 

montajul de duminica:

post-11611-1236070396_thumb.jpgpost-11611-1236070402_thumb.jpg

 

detalii cu firele:

post-11611-1236070408_thumb.jpg

 

o sa mai fac niste poze functionand, eventual si noaptea sau un film...

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, exact la ce ma gandeam ca lipseste de pe bord.

 

2 intrebari:

 

1. Stii cumva daca afecteaza garantia ?

2. Cunosti pe cineva care sa faca asta contra cost ?Nu imi place sa imi bag eu nasul, sunt atehnic :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma framinta... am tot auzit discutii cum ca anumite uleiuri ar fi mai "silentioase" decit altele. Si stim toti ca Banditul nu e chiar cel mai silentios motor. Sincer NU cred treaba asta despre uleiuri, dar ma gindeam ca cine stie, hai sa intreb. Eu pina acum am folosit doar Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma framinta... am tot auzit discutii cum ca anumite uleiuri ar fi mai "silentioase" decit altele. Si stim toti ca Banditul nu e chiar cel mai silentios motor. Sincer NU cred treaba asta despre uleiuri, dar ma gindeam ca cine stie, hai sa intreb. Eu pina acum am folosit doar Motul.

 

Si eu am folosit tot Motul pana acum dar acum am luat Castrol semisintetic. Dupa ce il pun am sa relatez daca sunt ceva diferente la zgomot. Si daca sunt, sincer cred ca sunt insesizabile urechii umane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am folosit tot Motul pana acum dar acum am luat Castrol semisintetic. Dupa ce il pun am sa relatez daca sunt ceva diferente la zgomot. Si daca sunt, sincer cred ca sunt insesizabile urechii umane.

Si eu tot asa cred :rolleyes: Dar cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai luat si tu teapa, nu prea exista Bandit de 600 din '92, e chinezarie. De ce nu o iei prin incercari cu surubul ala? Se regleaza cu motorul cald.

e moto unui prieten e din 95 ,nu am stiut exact cand am postat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma framinta... am tot auzit discutii cum ca anumite uleiuri ar fi mai "silentioase" decit altele. Si stim toti ca Banditul nu e chiar cel mai silentios motor. Sincer NU cred treaba asta despre uleiuri, dar ma gindeam ca cine stie, hai sa intreb. Eu pina acum am folosit doar Motul.

 

Am avut Motul full sintetic (nu bagati in bandit!) 300V 15W50 si comparativ cu Castrol 10W40 semisintetic e mai siletios. :rolleyes: Deci exista diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de spalat, uns lant... m-am gandit (inspirat de toate actiunile de pe site) sa-i fac si eu un uprade! si cum sunt destul de multumit de bandit asa cum e (chiar, mai am putin si fac 5000km cu el, mi-am notat cateva chestii si o sa fac un post cu un comparativ bandit 600s'98 bandit 650 K8) am cautat si am gasit: Indicator de treapta de viteza

 

zis si facut: vazut, placut, comandat... primit pachet! (traiasca ebay si paypal!)

foarte multumit si impresionat de calitatea chestiei... ai in cutie TOT ce-ti trebuie si frumos asamblate.

 

deci:

 

fixarea indicatorului:

post-11611-1236070350_thumb.jpgpost-11611-1236070360_thumb.jpgpost-11611-1236070371_thumb.jpgpost-11611-1236070381_thumb.jpg

 

montajul de duminica:

post-11611-1236070396_thumb.jpgpost-11611-1236070402_thumb.jpg

 

o sa mai fac niste poze functionand, eventual si noaptea sau un film...

 

numai bine!

 

Bravo. Arata f bine. Sa speram ca si functioneaza bine. Isi pusese un pretin ceva de genu pe Busa si cam batea campii utilaju'. Cat a costat si de unde? Nu ca-s mi-as pune instant, da poate ar mere pe 6le lu' gagica mea. Mai ales unui incepator mi se pare ca i-ar fi de ajutor.

 

La B12 oricum nu prea schimbi trepte pt ca-s numa 5 si sunt foarte lungi sau... pur si simplu nu conteaza in ce viteza esti, doar bagi mana in gaz si-ti rupe bratele. :rolleyes:

 

Apropos... cel putin pe Bandit Kult, de departe cea mai eleganta solutie de genu este bucatareala asta... post-8276-1236093706_thumb.jpg

 

@ red_bandit: daca as vrea neaparata sa stiu cate grade sunt afara si cat e ceasu... poate as pune ceva de genul asta la ghidon decat ceasurile alea clasice ce vrei sa le montezi tu. Eventual plasat altundeva. Ar fi fain ca un asemenea display sa aiba comutator si sa stie temp la ulei, exterioara + ceas. Eventual sa stie sa faca si cafele. :cheers:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Motul full sintetic (nu bagati in bandit!) 300V 15W50 si comparativ cu Castrol 10W40 semisintetic e mai siletios. :rolleyes: Deci exista diferente.

Eu pina acum am pus doar Motul 7100 10W40 complet sintetic. Poate diferenta era de la faptul ca e mai viscos (15W50 vs 10W40). Deci tu spui ca Castrolul 10W40 e mai zgomotos? Acuma ce-ai in el?

 

A, si rezumatul zilei de munca: scapat de o parte din lopata (n-am avut din ce sa fac suport asa ca temporar am ciopirtit plasticul), pus semnalizarile noi pe spate care nu numai ca arata mult mai bine ca stockurile dar si dau o lumina mai misto, descarcat bateria (am lasat semnalizarea pornita douazeci de minute sa vad cit de tare se incalzesc rezistentele de balast pt. semnalizarile pe fata). Incepe sa arate a motocicleta.

post-24366-1236105426_thumb.jpg

post-24366-1236105440_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ red_bandit: daca as vrea neaparata sa stiu cate grade sunt afara si cat e ceasu... poate as pune ceva de genul asta la ghidon decat ceasurile alea clasice ce vrei sa le montezi tu. Eventual plasat altundeva. Ar fi fain ca un asemenea display sa aiba comutator si sa stie temp la ulei, exterioara + ceas. Eventual sa stie sa faca si cafele. :cheers:

 

Si cu investitia ce fac? :rolleyes:

 

Mai caut solutii elegante. Nu asi adopta digitalul la un bord clasic. Incerc sa pastrez aceeasi nota.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pina acum am pus doar Motul 7100 10W40 complet sintetic. Poate diferenta era de la faptul ca e mai viscos (15W50 vs 10W40). Deci tu spui ca Castrolul 10W40 e mai zgomotos? Acuma ce-ai in el?

 

Evident ca-i de la vascozitate. Eu am tot Castrol 10-40 semi in el acum si tot Castrol o sa pun si-n 6 si-n 12. La 12 patineaza si cu 12-40 semi. Cu full sint ca mi-as lua-o la stop la liniuta de la Logan. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca-i de la vascozitate. Eu am tot Castrol 10-40 semi in el acum si tot Castrol o sa pun si-n 6 si-n 12. La 12 patineaza si cu 12-40 semi. Cu full sint ca mi-as lua-o la stop la liniuta de la Logan. :rolleyes:

Pai o sa-ncerc si eu Castrol semi-sintetic, in cazul asta. Daca era vara puneam 15W50, asa tot 10W40 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, exact la ce ma gandeam ca lipseste de pe bord.

 

2 intrebari:

 

1. Stii cumva daca afecteaza garantia ?

2. Cunosti pe cineva care sa faca asta contra cost ?Nu imi place sa imi bag eu nasul, sunt atehnic :rolleyes:

de chestia cu garantia mi-a fost si mie frica... dar nu, nu are treaba! am intrebat si la suzuki si l-am intrebat si pe neamtul de la care l-am luat (nu ca asta nu ar fi zis orice numai ca sa vanda... :cheers:). ideea e ca nu tai nici un fir, te conectezi cu niste clipsuri din alea vampir la un fir, doua si cam atat.

 

 

Bravo. Arata f bine. Sa speram ca si functioneaza bine. Isi pusese un pretin ceva de genu pe Busa si cam batea campii utilaju'. Cat a costat si de unde? Nu ca-s mi-as pune instant, da poate ar mere pe 6le lu' gagica mea. Mai ales unui incepator mi se pare ca i-ar fi de ajutor.

sursa: tne.systeme - Gear indicator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...