Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

:) nu prea au cablu,asteapta sa vina, cred ca sunt primul cu probleme ;) deci asteptam sa vedem ,turat motorul cu ambreiajul tras in mers si sa oprit,am scos gangania din viteza , am apasat butonul de pornire si am mers linistit mai departe,binenteles ca nu mai a facut cand am oprit la garaj ,dar precis ca va face din nou cand oi fi la sute de km de casa

 

sa fi sigur ca o sa se repete figura... atunci cand o sa-ti doresti cel mai putin... glumeam! :blink:

din pacate pentru defectele astea care nu sunt constante, apar si dispar, sistemul obd de la suzuki nu prea te ajuta (deci cauti cam degeaba cablul de date, plus ca-ti trebuie si softul).

suzuki (si in general japonezii) merg pe o idee mai aparte: eroarea exista doar daca dureaza. daca dispare se sterge si din sistemul obd care nu are memorie. daca eroarea persista sistemul blocheaza functionarea: daca motocicleta functioneaza eroarea nu exista.

in plus sistemul de diagnoza foloseste chiar bordul motocicletei pentru afisarea unor erori folosind un contactor special mufat la motocicleta. cablul de date (can-bus) si programul aferent pt calculator este folosit mai ales pentru gestionarea perametrilor motorului, abs... vezi ca e un link cateva pagini mai in spate cu un manual de service (din pacate este pentru 1250) dar sunt parti bune care sunt comune celor doua modele si poti sa studiezi un pic problema din punct de vedere al logicii depistarii erorilor. un manual de service pentru 650k7 nu am gasit pe net... dar caut...

 

 

salut. am si eu o nelamurire cu consumul la gsf 650.as dorii citeva pareri de la cunoscatori.MULTAM FRUMOS cit trebuie sa consume,max,min,ect.....

 

salut si tie!

din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie...

probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic)

in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului)

dupa care:

in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata)

afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12%

 

ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa!

 

acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult!

si asta se intampla si in oras si afara

acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare?

 

oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vinerea viitoare ar trebui sa soseasca cablul la reprezentanta si o sa stiu mai multe atunci ,banuiesc ca softul il au iei, cu un drum o sa schimb si filtrul de aer (originalul este 22 de eur ),motorul are 6000 km gsf1250s ,consumul cam nesimtit dar nici nu imi bat capu cu asta acu,problema mai mare sunt cauciucurile ,ca par cam obosite deja ,mai ales fata ,asteptam,vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga 2 poze dak ai montat jentile si telescoapele

sa le am si eu la album cu ele montate

 

 

La mine timpul este de "contrabanda", asa ca mai aveti de asteptat. Imi pare rau dar nu am ajuns la motor.

Am reusit sa montez anvelopele pe jante. Atat.

Promit sa revin cu poze negresit. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si tie!

din profilul tau vad ca ai un k8. deci injectie...

probabil ca e un subiect sensibil si multi nu o sa fie de acord cu cifrele pe care o sa le dau (faptul ca nici suzuki nu da niste valori oficiale nu ajuta cu nimic)

in primul rand e important cati km ai la bord pentru ca consumul e un pic mai mare in primii 2-3000 de km (motor nou, nerodat, frecari mai mari pe discurile de frana, in lagare... si perioada de acomodare a motociclistului)

dupa care:

in oras consumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata)

afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12%

 

ideea este ca dintr-un motor de 650cc nu poti obtine 88cp decat consumand benzina... cateodata chiar multa!

 

acum nici eu nu mi-am expicat o chestie... cand am facut upgrade-ul la bandit (trecand de la 600s din 98 la 650 k8) ma asteptam sa vad o scadere, macar simbolica, a consumului datorata injectiei... gresit!... consum in medie cu 1l mai mult!

si asta se intampla si in oras si afara

acum ma gandesc: asa de mult sa-mi fi schimbat stilul de condus cu banditul nou? sau pur si simplu consumul specific al motorului asta e mai mare?

 

oricum... sper asa te fi ajutat raspunsul meu si astept feed-back!

 

 

 

merci cam asta am observat si eu dar credeam ca este o eroare de consum.ma asteptam la un consum ceva mai mic :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dat criza-n voi wai de nu mai ziceti nik? Sau a venit vara da' numai pe la voi? :-s

 

Iaca scriu eu. Soarta face ca in ultima vreme cind scriu pe aici sa fie numai de naspa, si aceasta nu e o exceptie. Daca va spun ca ieri mi-a darimat vintul animala peste un copac, ma credeti? Nici eu n-as fi crezut daca n-as fi vazut. S-a pornit ieri in Iesi o vijelie de zburau acoperisurile de pe case si avind husa pe motor, a actionat pe post de vela si mi l-a trintit peste un copac. Rezultat: frumoasa oglinda cu semnal incorporat rupta, husa sfisiata, cap ghidon julit. Tre' sa pun temporar clapaugele alea stock, ca sa nu mai zic de superbele semnalizari, pina-mi vine aia noua de pe Louisa. Poate incerc o taraneala cu Poxipol ceva, ca mi-e greata de pus oglinzile stock la loc.

 

Si distractia be: imi picura ulei din radiator. Ciudat e ca radiatorul nu a fost lovit niciodata, dar treaba s-a intimplat foarte subit. Ce ma face sa ma scarpin in cap e faptul ca am constatat problema la foarte putin timp dupa schimbul de ulei. Da' asta chiar il rezolv cu Poxipol, ca de radiator, chiar si de la dezmembrari n-am bani acuma, la cite cheltuieli de-a-n c.urulea am avut in ultima vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline spor cu radiatorul ala. Am citit faza cu motorul, husa si vantul-e nasol chiar nu te astepti ca vantul sa darame ditamai animala de motor de 200kg.

Am vazut ca iesenii s-au plimbat, ba chiar au facut o tura pana la Hanul Ancutei.

E cam nasoala luna asta a lui martie...vreme schimbatoare, acum e soare, peste 15 minute ploua de rupe si peste alte 20 minute ninge.

 

Emppu, am zis pas la oferta de cumparare a vremii fiindca tocmai m-a busit o raceala de aia de adio mama.

 

Hai cu vremea frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, am zis pas la oferta de cumparare a vremii fiindca tocmai m-a busit o raceala de aia de adio mama.

 

Nu-i bai ca nu or intrat zilele in sac. Avand in vedere ca s-a schimbat data salonului de motorete (pe 4 Apr merg la ungurieni sa-l vad pe furnizorul nickului meu de forum ;) ), s-ar putea sa vin cu grasa la Bucale. Poate ne vedem pe acolo si stangem Banditii la o poza de familie. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoala faza Calin , numai de belele ai noroc.Si in Bucuresti a batut vantul astazi , imi muta vantul mobra de pe un picior pe altu la semafor, daca nu aveam ambele picioare jos o faceam de cascadorii rasului.

Emppu , sper sa am si eu timp sa o fac sa semene a bandit ;).Buna idee :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca iesenii s-au plimbat, ba chiar au facut o tura pana la Hanul Ancutei.

As fi mers si eu dar am avut "treaba" in ziua precedenta (unii nu pleaca de la show la 12 :blink: ). Da' rezolv animala si-n weekendu' asta sigur bag ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce presiune trebuie sa aiba cauciucurile ? (e vorba de un K7 SA cu gume Bridgestone). Este una recomandata de producator, dar o aveti ?

de obicei 2,25 si 2,50

 

 

emppu mi-am gasit si luat aripa spate fara partea aceea de protectie lant care nu vroiam sa o schimb

ia baga un ochi: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=250396084697

saptamana viitoare o sa intre jucaria in fine tuning:dynojet,bujii iridium(de la emppu :friends: ),lant ek albatru cu foi,jak-up,placute+lichid frana,verificat supape.....si dupa ce o sa-mi bina si bugspoilerul si aripa spate capodopera va fi gata de inca un sezon...sper fara ploi si incidente(poate doar verbale :scratch: )

o sa pun poze la sfarsit :kiss:

voi restul ce mai bricolati?

ps:cineva zicea ca nu o sa reziste smd-urile de la angeleye la vibratii...am facut o mie si ceva de km pe drumurile din banat(care is chiar praf,cine a fost pe aici stie) si functioneaza flawless...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce presiune trebuie sa aiba cauciucurile ? (e vorba de un K7 SA cu gume Bridgestone). Este una recomandata de producator, dar o aveti ?

 

Service & repair manual Suzuki:

600: 2.25 fata, 2.5 spate

1200: 2.5 fata, 2.5 spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Service & repair manual Suzuki:

600: 2.25 fata, 2.5 spate

1200: 2.5 fata, 2.5 spate

 

 

gresit, gresit, gresit... :scratch:

banditul k7 are motorul de 650, cu injectie...

 

valorile corecte:

singur: fata 2,5 spate 2,5

cu pasager (preferabil pasagera) fata 2,5 spate 2,9

post-11611-1238106076_thumb.jpg

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

medevac106 - da, asa este, injectie, motorul gurmand la benzina :scratch:)

 

Ok, incercam atunci un 2,5 cu 2.9. Chiar am sesizat ca se comporta mai bine cu pasager(a), am citit un review ca are mai tare suspensia spate decat la modelul precedent, lucru bun pentru drumuri bune, dar la noi nu este un avantaj.

 

In curand filmulete comparative cu toba Two Brothers cu si fara DB killer (trebuie sa si dau inapoi comuniatii, nu doar sa culeg informatii :friends: )

 

Cum pun si eu mana pe manualul din care ai citat ?

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

O intrebare exista vreo posibilitatev sa reglez cumva amortizoru central?Mi se pare ca s-a cam inmuiat .si cum pot sa-mi dau seama daca e cel original din fabrica (la aspect pare ok,arcu e de culoare rosie-daca ajuta cu ceva )?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treburile astea nu-s scrise pe bascula cumva?

 

pe bascula la banditii mai vechi... pe aparatoarea de lant la cei noi... valabil numai pentru cine a pastrat sticker-ul ala original pe pozitie... :kiss:

 

 

In curand filmulete comparative cu toba Two Brothers cu si fara DB killer (trebuie sa si dau inapoi comuniatii, nu doar sa culeg informatii :scratch: )

 

Cum pun si eu mana pe manualul din care ai citat ?

 

asteptam cu interes si niste poze pentru impresia artistica...

manualul este manualul de utilizator pe care-l primesti o data cu motocicleta (daca e noua)... ar trebui sa fie pe net pe undeva... daca nu o sa-mi fac curaj si o sa mam apuc sa-l scanez pe al meu si-l up-load-dez undeva

 

Salut

O intrebare exista vreo posibilitatev sa reglez cumva amortizoru central?Mi se pare ca s-a cam inmuiat .si cum pot sa-mi dau seama daca e cel original din fabrica (la aspect pare ok,arcu e de culoare rosie-daca ajuta cu ceva )?

 

nu ai manualul de service? scrie AICI cum se fac reglajele (si multe alte lucruri fooooooooooarte interesante si utile!) :friends:

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

O intrebare exista vreo posibilitatev sa reglez cumva amortizoru central?Mi se pare ca s-a cam inmuiat .si cum pot sa-mi dau seama daca e cel original din fabrica (la aspect pare ok,arcu e de culoare rosie-daca ajuta cu ceva )?

Din avatar se pare ca ai Kult si la asta se poate regla numai pre-incarcarea, nu si amortizarea.

 

LE: m-as mira sa fie stock cu arcul rosu.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e kult b6,pai mai mult eram curios ca nu pare sa fie stock,sa vad azi incerc sa il surubaresc putin eu ma gandeam la inlocuire :scratch: si revin si cu o poza

 

Daca e rosu nu prea este stock, sau a fost vopsit de un fost proprietar. Poti regla doar pretensionarea la 6 Kult dar nu prea ajuta nici setata pe max pt ca arcul e pur si simplu muci, adica moale, chiar si daca ar fi nou si neobosit. Poti pune un SH de B12 Kult. E plug & play.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei 2,25 si 2,50

 

 

emppu mi-am gasit si luat aripa spate fara partea aceea de protectie lant care nu vroiam sa o schimb

ia baga un ochi: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=250396084697

saptamana viitoare o sa intre jucaria in fine tuning:dynojet,bujii iridium(de la emppu :kiss: ),lant ek albatru cu foi,jak-up,placute+lichid frana,verificat supape.....si dupa ce o sa-mi bina si bugspoilerul si aripa spate capodopera va fi gata de inca un sezon...sper fara ploi si incidente(poate doar verbale :scratch: )

o sa pun poze la sfarsit :D

voi restul ce mai bricolati?

ps:cineva zicea ca nu o sa reziste smd-urile de la angeleye la vibratii...am facut o mie si ceva de km pe drumurile din banat(care is chiar praf,cine a fost pe aici stie) si functioneaza flawless...

 

Sa vedem cum o sa arate montata aripa. Asteptam picturi.

 

Io zic sa ai grija cu bujiile alea de la mine. Nu-i de joaca cu ele. NOS + Turbo e minciuna. :kiss:

 

Deci NU vreti sa puneti bugspoiler pe B12. :friends: Trebe demontata juma de motoreta. M-am apucat dar nu am reusit din prima. De luni incolo continui operatia si o sa revin cu picturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva zicea ca nu o sa reziste smd-urile de la angeleye la vibratii...am facut o mie si ceva de km pe drumurile din banat(care is chiar praf,cine a fost pe aici stie) si functioneaza flawless...

Gindeste-te ca-n orice masina/motocicleta noua ai electronica cacalau, numai SMD, ca sintem in 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste recomandari pentru o baterie noua la B6 Kult . Cine si cu ce a schimbat ?

 

PS : Multam Lordgrec pentru vitezometru !!

Da' Lordgrec s-a facut furnizor oficial de turometre si vitezometre de Bandit (eu turometru tot de la el am)? :scratch:

 

Man, pisha-te pe ele de baterii si ia-ti-o pe cea mai ieftina care exista. Povestea pe care o s-o auzi e previzibila: Yuasa. Sigur nu gresesti cu asta, n-am auzit decit de bine despre ele. Dar cum scriam si-n alta parte, eu am luat Banditul din Germania cu o baterie fabricata de "celebra" firma JM, iar aceasta baterie a trecut prin: citeva descarcari complete de la alarma, stat in frig 2 luni de zile, ca sa nu mai zic de ce-o fi patit in Germania. Si acum merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...