nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Sunteti frati? /index.php?showtopic=543118 post #5 A mea e de uzina nu e de client. aka sunt din fabrica asa Nu ... nu suntem frati. Am intrebat de sageata sensului de rotatie ... pentru ca in proportie de 90% din anvelopele de pe fata, canelurile de extractie a apei sunt invers. (aduna apa in loc s-o inlature, cum e pe spate) cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru\', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine.faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint. in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia. se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in \"slidere\". mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor Ce-mi place cand sintetizeaza cineva o discutie de 2 pagini ... Asta am zis si eu Calin in cele 2 pagini anterioare. Ca etrierele de pe pozele cu B6 ABS sunt fixe, ca furtunul n-are nicio legatura cu etrierul fix/flotant A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata! Intodeauna sensul sagetii RULZ ! Numai ca, asa cum ziceam mai devreme, in 90% din cazuri, canelurile sunt invers fata de cel de pe spate. Mesaj completat I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Cred ca aici mai e o confuzie ... sau tie iti place sa crezi ca ai K7. K7 e folosit numai la modelul GSXR 1000 cmc din 2007 K=1000 2,3,4,5,6,7,8,9 (ultima cifra din an 200X) De-asta am si crezut ca ai de 1200 ... m-am gandit ca ai pus K-ul ala ca e peste mie ... iar acolo ar fi normal sa fie etrieri ficsi si fara ABS. Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Sa-mi bag picioru daca inteleg ce zice nervu' (nu mi-o lua in nume de rau ). La profilul lui Dan scrie GSF 650 SA. Ok. Daca este din 2007 este K7. Daca era de 1250 din 2007 tot K7 era. K7-le ala este un cod pt. an, nu conteaza cilindreea. Ia aruncati un ochi AICI. Vedeti modelul, anul si codul. Editat Iunie 23, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Sa-mi bag picioru daca inteleg ce zice nervu' (nu mi-o lua in nume de rau ). La profilul lui Dan scrie GSF 650 SA. Ok. Daca este din 2007 este K7. Daca era de 1250 din 2007 tot K7 era. K7-le ala este un cod pt. an, nu conteaza cilindreea. Ia aruncati un ochi AICI. Vedeti modelul, anul si codul. Ok ... nush ce sa zic ... vad ca scrie year code ... Dar pe forumurile de pe afara ... scrie clar, e drept, in engleza, ce am scris eu mai sus. E pentru modelele de 1000 de la GSX-R In fine ... uite un citat din forumul www.gixxer.com Re: What does "k6" mean?? Quote:Originally Posted by COMEBACK In Suzuki terms the K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8 and now the K9 should only be used for the GSXR1000. Referring to a 2009 GSXR1000 as a K9 has become more like a brand name for Suzuki. You see it all over the mags. They would refer to a 2009 R1, a 2009 CBR1000RR etc....but for the liter Suzuki it would always be the K9. A 2007 750/600 is what it is, a 2007 750/600 / quote Exactly. This drives me crazy to 600's and 750's refered to as K6, K7 whatever. k= 1000 ....as in 27,000 miles = 27k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 A fost o discutie interminabila pe la service parca discutia aia nu numai c-a fost interminabila, dar a fost remarcabila prin faptul ca cel care a initiat topicul era nelamurit in privinta interpretarii sagetii. adica... dom'le, e o sageata acolo, da' ce inseamna? inseamna ca roata tre' sa se invirta in sensu indicat de sageata, sau invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 discutia aia nu numai c-a fost interminabila, dar a fost remarcabila prin faptul ca cel care a initiat topicul era nelamurit in privinta interpretarii sagetii. adica... dom'le, e o sageata acolo, da' ce inseamna? inseamna ca roata tre' sa se invirta in sensu indicat de sageata, sau invers? Poate omu avea nipru cu marshalier ... depinde cum mergea mai mult .. cu spatele sau cu fatza Mesaj completat Ok ... nush ce sa zic ... vad ca scrie year code ... Dar pe forumurile de pe afara ... scrie clar, e drept, in engleza, ce am scris eu mai sus. E pentru modelele de 1000 de la GSX-R In fine ... uite un citat din forumul www.gixxer.com Re: What does "k6" mean?? Quote:Originally Posted by COMEBACK In Suzuki terms the K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8 and now the K9 should only be used for the GSXR1000. Referring to a 2009 GSXR1000 as a K9 has become more like a brand name for Suzuki. You see it all over the mags. They would refer to a 2009 R1, a 2009 CBR1000RR etc....but for the liter Suzuki it would always be the K9. A 2007 750/600 is what it is, a 2007 750/600 / quote Exactly. This drives me crazy to 600's and 750's refered to as K6, K7 whatever. k= 1000 ....as in 27,000 miles = 27k OK ... m-am documentat mai temeinic ... se pare ca intr-adevar Suzuki are un alt tipar de numerotare al anilor de fabricatie ... K7 inseamna anul 2007, indiferent de model si cilindree ... http://www.cyclepedia.com/yamaha-motorcycl...identification/ scuze de eroare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 bun... cu ocazia reviziei de 18000 am considerat ca toba originala si-a cam trait viata... (ajutat fiind si de un sofer mai neatent care a binevoit sa dea un pic cu mine pe jos). in concluzie va prezint noua mea prietena: yoshimura ovale cone inox! pot sa va spun ca dintre toate tobele after vazute si auzite pe banditi asta suna (si arata, dar asta e parerea mea subiectiva) cel mai bine! baga o gramada de basi dar in acelasi timp nu-mi deranjeaza vecinii dimineata cand plec. o sa mai fac niste poze si cu aparatul foto cand o fi un pic de soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 cat coasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu ... nu suntem frati. Am intrebat de sageata sensului de rotatie ... pentru ca in proportie de 90% din anvelopele de pe fata, canelurile de extractie a apei sunt invers. (aduna apa in loc s-o inlature, cum e pe spate) A fost doar o gluma. Bine ca te-ai lamurit cum e cu K 1,2,3...7 9 si ca nu esti ca alti useri gica-contra. Si Banditul are motor de GSX-R/F nu invers. Asta valabil pana in 2007 cand cica au facut noul motor special pentru Bandit. Cel putin asa zic astia pe know-it-all Wikipedia. PS: Ziceam doar asa ca discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) A fost doar o gluma. Bine ca te-ai lamurit cum e cu K 1,2,3...7 9 si ca nu esti ca alti useri gica-contra. Si Banditul are motor de GSX-R/F nu invers. Asta valabil pana in 2007 cand cica au facut noul motor special pentru Bandit. Cel putin asa zic astia pe know-it-all Wikipedia. PS: Ziceam doar asa ca discutie. Stiu ca nu invers Am GSX-R 1100 din '88 ... pe vremea aia nu aparuse nici primul bandit racit pe ulei. Aparuse parca 400-le cu racire pe apa .. apoi peste cativa ani 600 si 1200, uleioasele ... Si motorul de 1200 de bandit e defapt motorul de pe GSXR 86-92 de 1052, marit la 1157. Singura aiureala ... e ca, dupa ce le-a marit motorul, le-a micsorat puterea (parca din carburatie). Si nu sunt sigur ca inteleg ... de ce ? Sunt multi gixxeristi care isi pun motoare de 1157 de pe bandit cu carbratoarele originale ale gsx-r ului de 1052. L.E. M-am tot uitat la posturile din urma si nu m-am prins unde am lasat impresia ca as fi crezut ca gixxerul are motor de bandit ? Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 pt. ca pe linga putere mai exista si cuplu, mai mult, caracteristica de cuplu/putere? pt. ca exista harleyuri de 1600 cc cu 50CP? etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 L.E. M-am tot uitat la posturile din urma si nu m-am prins unde am lasat impresia ca as fi crezut ca gixxerul are motor de bandit ? Eu sunt gixxerist ... cu motor de bandit, asa ca te inteleg ... si am discutat pe tema "mecanicului" tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 S-ar putea sa fi limitat puterile si pentru ca motoarele cedeaza mai repede cand au o putere mai mare (adica scos din motor o putere cat mai mare). S'apoi un 98 cai dintr-o cilindree de 1200 cc e super ok. XJR-ul are tot 98 de cai la 1300 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) pt. ca pe linga putere mai exista si cuplu, mai mult, caracteristica de cuplu/putere? pt. ca exista harleyuri de 1600 cc cu 50CP? etc Calin ... daca tu zici ca virgula ... cuplul e dat de carburatoare ... m-am lamurit Mesaj completat Ce era s-o bag pe fata in ceatza cu povesti cum ca asa si asa? ... am zis pe scurt sa inteleaga asemanarea ... that's it L.E. Referitor la transplantul de motoare ... englezii sunt cam nebuni ... Asta pune un motor de bandit 1157 pe un cadru de gixxer 750 si la intrebarile legate de carburatoare ... se pare ca folosesc chiar si carburile de 750 jetuite la diverse stagii ... http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=270971 Mesaj completat S-ar putea sa fi limitat puterile si pentru ca motoarele cedeaza mai repede cand au o putere mai mare (adica scos din motor o putere cat mai mare). S'apoi un 98 cai dintr-o cilindree de 1200 cc e super ok. XJR-ul are tot 98 de cai la 1300 cc. Da ... asta una, si a 2-a ca GSX-R-urile mai au si carene, adica aerodinamicitate ... si cadrul din aluminiu turnat, adica rezistenta mai mare ... banuiesc si eu ... Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Calin ... daca tu zici ca virgula ... cuplul e dat de carburatoare ... m-am lamurit e, stiu ca sint varza man, nu-ti mai bate capu' cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) e, stiu ca sint varza man, nu-ti mai bate capu' cu mine Nu man ... sorry ... a sunat de (cuvant urat) Nu am vrut sa sune jignitor ... Imi cer scuze ... reformulez: "Calin ... daca tu zici ca virgula ... cuplul e dat de carburatoare ..." gresesti ... Stiu foarte sigur ca nu esti varza ... stiu ca stii ca (virgula) cuplu-i dat de cursa si suprafata pistonului, de axele cu came, de mai multe minuni ingineresti ... Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Conform zicalei de la Japonezi vine soarele (tara soarelui rasare) si apoi, dinspre rasarit rasare soarele, nu, tot asa putem spune si despre carburi..de la ele vine si cuplul si puterea ca daca nu ai carburi, dai la pedale Lasand gluma la o parte ... care veniti la Predeal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Conform zicalei de la Japonezi vine soarele (tara soarelui rasare) si apoi, dinspre rasarit rasare soarele, nu, tot asa putem spune si despre carburi..de la ele vine si cuplul si puterea ca daca nu ai carburi, dai la pedale Lasand gluma la o parte ... care veniti la Predeal ? Da ... ai dreptate, esti bun de arbitru la box Predeal ->23-25 iulie ... Eu cred ca vin. Mai e o luna pana atunci, sper sa nu apara ceva neplanificat pana atunci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 si dupa toate astea, daca in final e limitat de carburator... tot aia e. de exemplu, pe forumurile din afara se tot povesteste ca B12-ul e "sugrumat" de un diametru al portului de admisie (gaura din airbox) prea mic. Mesaj completat Lasand gluma la o parte ... care veniti la Predeal ? da' chiar, ce-i panarama asta. eu teoretic as veni... da' daca ajung sa vin si ploo ca data trecuta imi bag picioru'. de ieri toarna cu galeata in continuu in Iasi si-mi aminteste fix de vremea pe care-am prins-o anu' trecut. ironia sortii face ca pe cit eram de pornit anu' trecut sa stau la cort pe-atit de putin chef am anul asta sa stau ca cort. ma pensionaresc pe an ce trece plus ca mai planuim noi pe-aicea 'sha in Iasi aicea 'sha o tura mai lunguta prin august aicea 'sha si teoretic ne bagam la program de cost reduction aicea 'sha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Si motorul de 1200 de bandit e defapt motorul de pe GSXR 86-92 de 1052, marit la 1157.Singura aiureala ... e ca, dupa ce le-a marit motorul, le-a micsorat puterea (parca din carburatie). Si nu sunt sigur ca inteleg ... de ce ? Sunt multi gixxeristi care isi pun motoare de 1157 de pe bandit cu carbratoarele originale ale gsx-r ului de 1052. si dupa toate astea, daca in final e limitat de carburator... tot aia e.de exemplu, pe forumurile din afara se tot povesteste ca B12-ul e "sugrumat" de un diametru al portului de admisie (gaura din airbox) prea mic. Pai nu asta ziceam si eu ? Intrebarea era "de ce" sa maresti un motor cu inca 100 cmc si sa-i scazi SI puterea SI cuplul ? Priveste: GSF 1200 Bandit 1995 Overall Length: 2,165 mm (85.2 in) Overall Width: 785 mm (30.9 in) Overall Height: 1,095 mm (43.1 in) Seat Height: 835 mm (32.9 in) Dry Weight: 208 kg (458 lbs) Engine type: Air and oil-cooled 1,156 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW) / 8,500 rpm, 96.1 Nm (9,8 kg-m)/ 4,000 rpm. Bore and Stroke: 79.0mm x 59.0 mm GSX-R 1100 1988 Overall Length: 2 115 mm (83.3 in) Overall Width: 745 mm (29.3 in) Overall Height: 1 215 mm (47.8 in) Seat Height: 810 mm (31.9 in) Wheelbase: 1 460 mm (57.5 in) Dry Weight: 197 kg (433 lbs) Engine type: Air/oil-cooled 1052 cc inline-four, DOHC, 16 valves. 130 hp (95,7 kW)/ 9,500 rpm, 103 Nm (10,5 kpm)/ 8,500 rpm. Bore x stroke: 76 x 58 mm Eu inchid subiectul asta ma duc sa ma'nbat da-i naibii de japonezi fraieri ! ... Daca facea romanu motoreta asta, din '88 pana acum, era naveta spatioasa si nici economie la pamant n-aveam ... si nici Boc n-aveam ... si nici plm ... ca m-am enervat Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) vad ca ti-ai cam raspuns la intrebare, B12 are cam acelasi cuplu ca GSXR-ul la turatie de doua ori mai mica i-au micsorat puterea da' i-au dat cuplu la greu in schimb. acelasi cuplu la jumatate din turatia de cuplu maxim a unei motociclete supersport, sa fie asta de ignorat? Editat Iunie 23, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) vad ca ti-ai cam raspuns la intrebare, B12 are cam acelasi cuplu ca GSXR-ul la turatie de doua ori mai mica i-au micsorat puterea da' i-au dat cuplu la greu in schimb. acelasi cuplu la jumatate din turatia de cuplu maxim a unei motociclete supersport, sa fie asta de ignorat? ziceam ca ma imbat ... Da' n-am cu cine deci ... Aia e cuplul maxima! Ca e la 1000, 2000, sau jumate din ture, nu inseamna nimic pentru mine, ca plaja de duratie e cam aceeasi pana in 10.000 RPM. Asta inseamna ca dupa 4000 de ture, curba cuplului scade. Daca analizezi bine, defapt, per total randamenrul motorului e mai mic la B12. Asta nu raspunde la intrebarea mea eu cred ca tine de marketing. Clientii pt necarenate nu pot merge cu 300km/h , dar care au pretentia sa aibe ceva "mare" intre picioare si ... combinat cu economia (probabil) din aliajele si otelurile componentelor ... A dus la asta. Mesaj completat vad ca ti-ai cam raspuns la intrebare, B12 are cam acelasi cuplu ca GSXR-ul la turatie de doua ori mai mica i-au micsorat puterea da' i-au dat cuplu la greu in schimb. acelasi cuplu la jumatate din turatia de cuplu maxim a unei motociclete supersport, sa fie asta de ignorat? Absolut ca nu e de ignorat. Pentru clasa asta de motoare e un lucru foarte bun. Cred ca atunci cand producatorul a optat pt modificarea asta s-a gandit in primul lucru la utilizarea ei ( touring). Iti dai seama ca au faccut ei un studiu ... Eu cand mi-am pus intrebarea m-am referit strict la cifre CP/ Nm / cmc. Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 de-acum nu mai stiu ce sa zic, ca de astea chiar nu mai stiu nimic. poate cuplul ala la turatie mica vine cu pretul puterii scazute? speculez si eu. oricum la B12 se pot face o groaza de chestii, toba aftermarket, K&N, rejet, set motor de alezaj mare, axe cu came de GSXR si naiba stie cite de care nici n-am auzit. e unu' pe forumu englezesc care zice ca a scos 120CP pe dinamometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Intrebarea era "de ce" sa maresti un motor cu inca 100 cmc si sa-i scazi SI puterea SI cuplul ? ca sa te tina mai mult, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Poate oi fi io nitzel nebun, dar stie sa-mi zica si mie cineva cum se potriveste ceasu din bord?? (POP 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 parca apesi de 3 ori pe butonul stinga (pina apare ceasu si plipiie), dupa aia faci nu stiu ce manevra cu cel dreapta (parca tre' tinut apasat 3 secunde). eu am reusit destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.