Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru ca e vara, pt ca e frumos afara , pt ca suntem multi banditi , propun sa facem o`iesala` in weekendul asta undeva pe aproape , undeva unde e frumos si drum nu doar drept , adica pe cheia ;)

acum trece sezonu si nu am iesit

* asta daca aveti si placerea sa iesiti

* destinatia nu e asa importanta , ideea e sa iesim

care se baga ?

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca e vara, pt ca e frumos afara , pt ca suntem multi banditi , propun sa facem o`iesala` in weekendul asta undeva pe aproape , undeva unde e frumos si drum nu doar drept , adica pe cheia ;)

acum trece sezonu si nu am iesit

* asta daca aveti si placerea sa iesiti

* destinatia nu e asa importanta , ideea e sa iesim

care se baga ?

 

 

M-as baga dar tre sa ajung urgent acasa.

Cat despre crashpad, este luat de la MAC este marca ER si este prins fix de o ureche a cadrului. Si-a facut treaba ok de vreo 2 ori. M-a salvat de la ceva cheltuiala.

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati prostiile si haideti weekendul viitor la Predeal!! SI facem acolo o "iesire" ;)

anu asta zic pas.

 

la mine-n firma sa planuieste o iesire de un weekend cu 5 motoare. planul ar fi un weekend Transfagarasan si inapoi iar urmatorul la mare. teoretic m-as baga si eu la Transfagarasan dar inca nu e sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare. Hai sa facem o lista cumva sa ne putem identifica acolo ...

 

Macke: BC05KNE

 

Cand vreti sa iesiti la predeal ?

Si de acolo se face traseu ceva, sau doar intrunire ? Ca sa vad cum stau si eu cu bugetul..

Numai hotii sunt admisi, sau si alte motoare ?

 

ps. Tocmai am venit de la o tura prin oras, nici nu am iesit bine de pe stradutele din dr. taberei, ca m-a si oprit politia..

Au verificat hotul, actele..a fost ok !

La Romana politie, la Eroilor politie, la Academie iar politie(ne-a urmarit un logan de politie cu luminile stinse, asta a fost tare)..

Aveti grija cu tobele sport, sa nu ramaneti fara talon..parca dl. Gabi avea ceva de gen ;) mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e necesara o asemenea lista, recunoastem noi motoarele...

 

 

La cate motoare vor fi acolo, va fi greu, daca nu foarte greu sa ne gasim. Dar...respect si decizia ta!

 

Nu sunt admisi doar banditi ;) .. e o intalnire nationala, ca oricare alta. Asta are avantajul ca e in centrul tarii, si multa lume poate ajunge.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate motoare vor fi acolo, va fi greu, daca nu foarte greu sa ne gasim. Dar...respect si decizia ta!

eu recunosc alte motociclete dupa forum si nu recunosc un bandit rosu cu nr de bacau ? ;)

Mesaj completat

Aveti grija cu tobele sport, sa nu ramaneti fara talon..parca dl. Gabi avea ceva de gen :D mult succes

te referi la mine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu erai tu singurul cu model S de la intrunirea de la arc, sau ma insel ? ;)

am S ,dar nu am fost atunci la arc.

Mesaj completat

patraulea , trandafire dormiti ma ?

hai ca e valabil , maine , soare , drum bun, motociclete , mai merge careva pe la cheia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditi, mi-am montat noua janta de 5,5. Toate bune si frumoase pana am avut toate piesele stranse la un loc. Ce sa vezi? Roata nu incapea. Cautand am observat ca pe partea cu pinionul si kult si pop au acelasi distantier. Am zis sa mai iau la polizor din cel de la discul de frana pana intra. Pana la urma a intrat, dar stupoare: etrierul intra in suport fortat si statea roata infranata. Am zis polizez si din suportul etrierului la cele 2 gauri pentru suruburile etrierului. Pana la urma roata se invarte normal. Perechea de cauciucuri sunt Michelin Pilot si sunt dintr-alea pirogravate foarte moi (probabil pt circuit sau oricum, mers sportiv) 120/60 fata si 180/67 ( :D ) spate

Am zis sa fac si o tura sa vedem schimbari.

1. Sta mai sus de poponeata (probabil de la profilul mai inalt al cauciucului spate)

2. Discul de frana spate se incinge rau (chiar si etrierul) si daca nu pun frana.

3. Mi se pare ca trage mai greu.

4. Efectiv mi se pare ca virgula "cade" in curba, adica de la un moment dat in aplecare, tinde sa se duca mult si tre sa ma chinui sa o tin cat vreau eu sa nu se duca mai jos ;)

5. Cel mai aiurea, daca iau mana de pe ghidon trage destul de mult stanga :D (dupa ce am pus caucioacele nu am facut echilibrari ca nu am unde p-aici).

 

Cu ce c.cat am gresit? Vorbisem cu bandit_mik iar el zicea ca i-a intrat direct fara pile flexuri si strunguri.

 

 

In rest nu pot sa zic decat ca arata cum imi doream, dar merg cam cu frica pe ea.

 

Asfalt intreg!

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc".

ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc".

ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid.

 

 

Aia e problema! M-am ghidat dupa ce a zis bandit_mik. La partea de la piniont kult (bandit_mik) si pop (eu) au distantiere identice. La partea cu discul insa si suportul de etrier si distantierul sunt diferite. de-aia am zis ca aici trebuie umblat. Am polizat pana au intrat fix. Ce ar trebui masurat sa vad daca lantul nu e stramb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari.

probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata).

ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor.

Mesaj completat

PS: ideea este ca probabil sint e diferita lungimea distantierului interior butucului (cel dintre rulmenti), si/sau grosimea rulmentilor, si/sau a distantierelor exterioare, si/sau distanta dintre bratele basculei.

Kultul si Pop-ul sint motoare aseamanatoare, dar cu foarte multe mici diferente. geometria spatelui e diferita. ca idee, lantul de Pop are cu 2 zale mai mult. difera lungimea amortizorului (cca. 2 cm). asta ca sa-ti faci o idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari.

probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata).

ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor.

Janta + distantiere + suport pinion + pinion toate de la gsxr 750 din '95. Distantierele le-am facut la strung dupa niste masuri de rf 900 (am verificat codurile si sunt identice cu ale 750-ului). Le la roata mea am pastrat axul (au acelasi diametru), suportul etrier, etrierul si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, ia frumos subler si rigla si masoara ce si cum. fara masuratori e bijbiiala... banuiala mea e ca distanta dintre bratele basculei e diferita, dar stii vorba aia "assumption is the mother of all fuck ups".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si dupa ce i-am montat janta originala la loc tot trage stanga, iar etrierul si discul de frana tot se incing (aceleasi simptome ca si cu roata de 180).

Saptamana asta cred ca fac o vizita la service sa vad ce dracu e stramb.

 

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa asa:

1. scoate aparatoarea lantului;

2. scoate etrierul;

 

verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva.

 

3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ..

4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa asa:

1. scoate aparatoarea lantului;

2. scoate etrierul;

 

verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva.

 

3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ..

4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul.

 

Bafta

 

 

Cred ca ce ai scris la 4 e cel mai aproape de adevar. Asta o data. Despre lant, din cate m-am uitat eu calca un pic stramb dupa urmele care le lasa pinionul pe zale. Dupa ce am polizat suportul de etrier in locul unde se prinde etrierul in suruburi (sa dau etrierul mai departe sa nu mai franeze roata), am adaugat 2 cand am montat la loc janta originala. Poate s-a decalibrat ceva p-acolo :( . Asteptsa imi trimita janta de acasa sa mai fac niste teste/masuratori. Oricum mai e ceva din moment ce imi trage stanga si cu roata asta.

 

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...