gabi88 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market.. Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600.. -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! e bine ca e argumentata parerea. daca merge nu inseamna ca e si OK. vezi ce scria mai acum ceva vreme Alin despre toba aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport. Asta e o discutie care ar trebui sa nu ia amploare ca la ultima cu filtre sport si stage kit s-au cam aprins spiritele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 20w-50 NU respecta in veci specificatiile din manual! 10w-50 sunt de-acord cu el, dar 20w-50?? NO WAY! Salut Macke.. Scuze pentru raspunsul intarziat , citeam un alt manual si am dat peste chestia asta. dupa care m-am dus la ala de 600 95-99 si am gasit aceeasi chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 da, insa prevederea se aplica daca 10w-40 nu este "disponibil". Asa pot cita si eu din manual ca daca faci testul de presiune la ulei si iese anormal, una din cauze este ulei de alta vascozitate decat cea recomandata . In sfarsit, tu stii mai bine, motorul tau...eu nu as fi pus 20, cel mult 15! Gandeste-te ca la motoarele de generatie noua se pune 10w-50 sau 10w-60 .. poate 0w-60 sau 5w-60, insa nu 20w! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Macar am reusit sa te schimb de la "In veci NU ! " la "poate o data in veci" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok.. Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea" Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea: Poate daca ploaia.. Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport. ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat inca o dovata ca esti maiastru in ce faci.... daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Salutare la evribadi. In ultimele luni, motorul meu e inceput sa vobleze urat in frana de motor, odata ce ajungea sa scada sub cca 3000 de ture, insa doar daca luam ambele maini de pe ghidon. In timp, le-am luat prin eliminare, astfel: cauciucul fata l-am echilibrat...tot asa facea. Am crezut ca e rupt cordul metalic in el (fiind second), l-am schimbat cu unul aproape nou, l-am echilibrat si pe asta.....tot asa. Ieri am fost la un amic sa ii dam de cap problemei. Am reglat suspensia spate deoarece nu revenea calumea si mi l-a si intarit asta pe 6 din 7 de acuma cand conduc singur parca sunt la etajul 4 si de dat inapoi motorul....p.la, o sa il inmoi o tura. Rezultatul acelasi. Am desfacut jugul, ne-am uitat la rulmenti, sunt in stare brici, unsi, fara joc etc. Le-am completat vaselina (am pierdut o bila pe care am gasit-o dupa cam 20 de minute ), l-am pus pe-olalta ....vobleaza la fel. Am lasat fata 5 mm din jug.....vobleaza. Am scris mult, insa am vrut sa vedeti un lucru. Era mai demult o discutie legata de voblaje. Ca de la cauciuc, ca de la top case, ca de la roata nealiniata, foarte corect, toate astea pot fi cauze ale voblajului. Insa de multe ori cauza sau rezolvarea este chiar in fata noastra dar nu o vedem de ochi. Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare. Nu imi pare rau ca am stat degeaba o dupamasa, macar sunt linistit ca rulmentii sunt in regula si am suspensia mai ferma acum. L.E. Scriam mai sus ca vobleaza in frana de motor, ei bine, la liber nu am incercat, nu merg cu el scos din viteza, desi avand in vedere cauza, sigur face la fel. @Macke.....la intrunirea din we trecut au fost ceva animale de motoare din Bacau, Busa noua, Pan European relativ nou, ceva GS nout, aveti ceva pe acolo Sanatate la toti Editat Iunie 1, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare, stiti vre un Bandit la dezmembrat? Im trebuie niste piese pentru Suzuki Bandit N600 - 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Doar Busa stiu a cui e, din cele enumerate de tine, e a unui amic bun mecanic de motoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 uia, stie vreunul daca e OK sau nu la ITP cu turometru aftermarket? ca sa stiu daca pot sa vind ceasurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok.. Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea" Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea: Poate daca ploaia.. Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca.. salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 uia, stie vreunul daca e OK sau nu la ITP cu turometru aftermarket? ca sa stiu daca pot sa vind ceasurile. Mie mi-a pus-o pe standul ala care verifica franele si gata. Acu sper sa nu ai tu noroc de o starie de ITP care sa iti verifice si cifra octanica din benzina, dar in principiu n-ar trebui sa fie stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare. Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0 Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig. Editat Iunie 1, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 pune poze.... Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit? Cu cat coboara garda la sol? L-ai vopsit? Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini. dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania. Editat Iunie 1, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini. dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania. da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 eu intreb fiindca uneori cand urc pe trotuar ating cu teava de esapament daca nu stau pe sa sau abordez rampa oblic, urca fara sa ating Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0 Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig. Ciao. Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb. @ ruxi2k Spoilerul nu e neaparat sa coboare garda la sol, depinde de cum il montezi. Spoilerul nu intra direct in suruburile din cadru, are ca si o platbanda cu care te poti juca, rotind-o in sus sau in jos, modificand pozitia spoilerului. Nu stiu daca ai crash-pads cum e treaba. Eu am cumparat din acelasi loc cu vulturul cu dinti insa alt model si l-am montat in asa fel incat sa imi placa mie cum arata, sa continue oarecum cu linia cadrului in lateral jos si am observat apoi ca e mai sus decat sunt galeriile. Saptamana trecuta am coborat si eu o bordura iesind dintr-o curte si a fost cam nasol, la modul ca am lasat o dara alba pe bordura, ca si melcii. Am crezut ca a puscat spoilerul, insa nici macar nu l-am atins. Am indoit foarte putin o galerie chiar inainte de a se uni toate 4. Noroc ca sunt din inox, daca erau de tabla cred ca se fisura. Cheers Editat Iunie 1, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) pune poze.... Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit? Cu cat coboara garda la sol? L-ai vopsit? Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol... Pozele de pe site sunt edificatoare. Voi pune poze cand o sa-l montez. Ma ocup de el in uikend. Este nevopsit, asa cum e in poza de pe site, are un grund alb dat pe el. Nu stiu cu cat coboara garda, oricum mi-am montat si niste inaltatoare de 40mm care ar trebui sa compenseze kklau. Dupa ce il montez o sa-l vopsesc. ii trag un spray negru si un lac si asta e. Ii mai pun un sticker ceva acolo. M-a costat 236 de lei, pe extrasul de banca. A ajuns repede, fro 5-6 zile: uite aici linkul DHL: http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang=de&internationalShipment=on&idc=673632327532 Nu am optat eu pentru DHL, a fost livrarea standard. L-am luat de pe ebay ca n-am reusit de pe siteul lor! Revin cand am ceva de aratat! Ciao. Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb. Inteleg acum. Te-am intrebat pentru ca eu am incalzitoare de manere si cand le-au montat il rugasem pe mecanic sa nu le lipeasca, dar a uitat. M-am enervat si mi-am luat motoreta fara sa mai montez capetele de ghidon. A mea nu vobleaza dar intr-o zi am pus o frana de fata mai brusca [m-a speriat un idiot care taia 3 benzi, aparut subit de dupa o duba] si mi-a jucat ghidonul in maini, stanga-dreapta. Am pus un picior jos din reflex si s-a redresat. Mai degraba datorita masei inertiale decat a maestriei mele. Ma rog, ideea e ca de atunci ma gandesc la un amortizor de ghidon si auzindu-te pe tine, cred ca si acele capete de ghidon ar fi de folos. Editat Iunie 1, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 inca o dovata ca esti maiastru in ce faci.... daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max si de ce o zici cu o asa mare frustrare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? ) eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean. Art. 177 - 1 "Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) si de ce o zici cu o asa mare frustrare? sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa... eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean. Art. 177 - 1 "Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor." stiu ca legislatia rutiera iti permite dar eu unul nu sunt de acord cu parcatul pe trotuare..probabil si de cand merg cu caruciorul si fac slalom pe trotuar... la urcarea bordurilor cea mai mare problema nu e fracarea galeriilor ci solicitarea rulmentului din jug Editat Iunie 1, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.