Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport.

 

 

ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid :grinbandit:

mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid :grinbandit:

mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat :D

inca o dovata ca esti maiastru in ce faci....

daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la evribadi.

In ultimele luni, motorul meu e inceput sa vobleze urat in frana de motor, odata ce ajungea sa scada sub cca 3000 de ture, insa doar daca luam ambele maini de pe ghidon. In timp, le-am luat prin eliminare, astfel: cauciucul fata l-am echilibrat...tot asa facea. Am crezut ca e rupt cordul metalic in el (fiind second), l-am schimbat cu unul aproape nou, l-am echilibrat si pe asta.....tot asa. Ieri am fost la un amic sa ii dam de cap problemei. Am reglat suspensia spate deoarece nu revenea calumea si mi l-a si intarit asta pe 6 din 7 de acuma cand conduc singur parca sunt la etajul 4 si de dat inapoi motorul....p.la, o sa il inmoi o tura. Rezultatul acelasi. Am desfacut jugul, ne-am uitat la rulmenti, sunt in stare brici, unsi, fara joc etc. Le-am completat vaselina (am pierdut o bila pe care am gasit-o dupa cam 20 de minute :rusinica: ), l-am pus pe-olalta ....vobleaza la fel. Am lasat fata 5 mm din jug.....vobleaza.

Am scris mult, insa am vrut sa vedeti un lucru. Era mai demult o discutie legata de voblaje. Ca de la cauciuc, ca de la top case, ca de la roata nealiniata, foarte corect, toate astea pot fi cauze ale voblajului. Insa de multe ori cauza sau rezolvarea este chiar in fata noastra dar nu o vedem de ochi.

Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare.

Nu imi pare rau ca am stat degeaba o dupamasa, macar sunt linistit ca rulmentii sunt in regula si am suspensia mai ferma acum.

 

L.E. Scriam mai sus ca vobleaza in frana de motor, ei bine, la liber nu am incercat, nu merg cu el scos din viteza, desi avand in vedere cauza, sigur face la fel.

 

@Macke.....la intrunirea din we trecut au fost ceva animale de motoare din Bacau, Busa noua, Pan European relativ nou, ceva GS nout, aveti ceva pe acolo

Sanatate la toti

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok..

Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot :bigstar:

Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea"

 

Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea:

Poate daca ploaia.. :friends:

 

Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca..

31052011712.jpg

salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uia, stie vreunul daca e OK sau nu la ITP cu turometru aftermarket? ca sa stiu daca pot sa vind ceasurile.

 

 

Mie mi-a pus-o pe standul ala care verifica franele si gata. Acu sper sa nu ai tu noroc de o starie de ITP care sa iti verifice si cifra octanica din benzina, dar in principiu n-ar trebui sa fie stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare.

 

Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 :)

 

Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0

Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune poze....

Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit?

Cu cat coboara garda la sol?

L-ai vopsit?

Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini.

dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini.

dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania.

da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 :)

 

Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0

Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig.

Ciao.

Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb.

@ ruxi2k Spoilerul nu e neaparat sa coboare garda la sol, depinde de cum il montezi. Spoilerul nu intra direct in suruburile din cadru, are ca si o platbanda cu care te poti juca, rotind-o in sus sau in jos, modificand pozitia spoilerului. Nu stiu daca ai crash-pads cum e treaba. Eu am cumparat din acelasi loc cu vulturul cu dinti insa alt model si l-am montat in asa fel incat sa imi placa mie cum arata, sa continue oarecum cu linia cadrului in lateral jos si am observat apoi ca e mai sus decat sunt galeriile. Saptamana trecuta am coborat si eu o bordura iesind dintr-o curte si a fost cam nasol, la modul ca am lasat o dara alba pe bordura, ca si melcii. Am crezut ca a puscat spoilerul, insa nici macar nu l-am atins. Am indoit foarte putin o galerie chiar inainte de a se uni toate 4. Noroc ca sunt din inox, daca erau de tabla cred ca se fisura.

Cheers

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune poze....

Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit?

Cu cat coboara garda la sol?

L-ai vopsit?

Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol...

 

 

Pozele de pe site sunt edificatoare.

Voi pune poze cand o sa-l montez. Ma ocup de el in uikend.

Este nevopsit, asa cum e in poza de pe site, are un grund alb dat pe el.

Nu stiu cu cat coboara garda, oricum mi-am montat si niste inaltatoare de 40mm care ar trebui sa compenseze kklau.

Dupa ce il montez o sa-l vopsesc. ii trag un spray negru si un lac si asta e. Ii mai pun un sticker ceva acolo.

 

M-a costat 236 de lei, pe extrasul de banca. A ajuns repede, fro 5-6 zile: uite aici linkul DHL: http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang=de&internationalShipment=on&idc=673632327532

Nu am optat eu pentru DHL, a fost livrarea standard. L-am luat de pe ebay ca n-am reusit de pe siteul lor!

 

Revin cand am ceva de aratat!

 

Ciao.

Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb.

 

Inteleg acum. Te-am intrebat pentru ca eu am incalzitoare de manere si cand le-au montat il rugasem pe mecanic sa nu le lipeasca, dar a uitat. M-am enervat si mi-am luat motoreta fara sa mai montez capetele de ghidon.

A mea nu vobleaza dar intr-o zi am pus o frana de fata mai brusca [m-a speriat un idiot care taia 3 benzi, aparut subit de dupa o duba] si mi-a jucat ghidonul in maini, stanga-dreapta. Am pus un picior jos din reflex si s-a redresat. Mai degraba datorita masei inertiale decat a maestriei mele.

Ma rog, ideea e ca de atunci ma gandesc la un amortizor de ghidon si auzindu-te pe tine, cred ca si acele capete de ghidon ar fi de folos.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o dovata ca esti maiastru in ce faci....

daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max

si de ce o zici cu o asa mare frustrare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? :))

eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean.

 

Art. 177 - 1

"Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce o zici cu o asa mare frustrare?

:scratch: sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa...

 

eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean.

 

Art. 177 - 1

"Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor."

stiu ca legislatia rutiera iti permite dar eu unul nu sunt de acord cu parcatul pe trotuare..probabil si de cand merg cu caruciorul si fac slalom pe trotuar...

la urcarea bordurilor cea mai mare problema nu e fracarea galeriilor ci solicitarea rulmentului din jug ;)

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa?

Salut, toba am cumparat-o cu tot cu teava..Am achizitionat-o din Ploiesti..

La banditul de 600 e turnata pana jos la galerii, fata de cel de 1200, care e din doua bucati..

Deci daca luam doar finala, nu aveam ce sa fac cu ea, trebuia sa fac rost si de o teava, sau mai stiu eu ce inginerie trebuia sa fac..

Sa vezi ce am venit eu cu toba si teava in rucsac de la Ploiesi..Mi-am indreptat de tot spatele :angryfire:

 

@Alin - Coincidenta face ca azi, imi povestea un amic exact de problema ta..Acelasi lucru l-a avut si el la o vitezana si tot la fel a demontat tot pe acolo sa vada de la ce e..Pana la urma a zis ca a rezolvat din axul ala din mijlocul ghidonului..L-a strans, sau nu stiu ce zicea el ca i-a facut..si nu a mai avut probleme.

Daca rezolvi te astept cu o :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market..

Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600..

 

Legat de partea cu "filtrul de aer spor iti lasa mai mult praf in motor" e contrazisa de tehnologia actuala, explicata. Ca de ex.

plaisiooval.jpg

The filter media is made of 4 layers of high quality nafta surgical cotton gauze specialy designed by our R&D department.

The cotton is sandwiched between two layers of epoxy coated Marine grade aluminum wire mesh, designed to last a lifetime.

The 4 layers of cotton and the two layers of wire mesh are pleated by state of art electronically controlled pleating machines to assure a very high quality of the final filtration media.

 

O discutie pe tema asta, de anul trecut, se gaseste aici - /index.php?/topic/351755-filtru-aer-kn/

 

Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport.

 

Gasesti de la diverse marci consacrate "Air filter cleaner" - 1L = cam 35 lei si "Ai filter oil" la 750ml-1L = 40-45 lei. Gasesti la magazinele moto din oras.

Kit-urile dedicate de la producatori de multe ori contin aceleasi produse dar mai scumpe si la ambalaje mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa...

 

 

 

eu asa inteleg .

 

ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta )

 

eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa .

am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru.

 

si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri

 

 

app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ??

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine e acest intrus cu Aprilia, de ce i-ati dat drumul inauntru?

 

LOL

 

aaa, inca ceva. Aline, tu nu stii ca e interzis sa circuli cu motociclul fara ambele miini strinse ferm pe sistemul de directie din dotare, denumit popular si ghidon? mai ai si nerusinarea sa scrii pe forum asta, parca ostentativ. sa stii ca sintem satui de teribilisti, rusine, rusine, rusine!

 

si de ce o zici cu o asa mare frustrare?

nu este frustrare, este invidie tipic romaneasca.

acest individ este individios, pardon invidios pe filtrul tau sport si pariez ca se roaga si pune acatiste sa ti se sparga, sa-ti traga o vrabie in cilindri si sa-ti buleasca segmenti supape tot tot sa ti se caleze motorul de sa ai compresia 2 atmosfere ca m-am saturat de voi motociclistii cu tobele voastre zgomotoase va dati pe-o roata ca vreti sa impresionati pitipoance eu v-as interzice pe toti!!!!!

 

deci cum ziceam nu uitati sa verificati uleiul, sa ungeti si curatati lantul periodic, sa schimbati lichidul de frina si sa reglati ralantiul astfel incit sa nu cada in baia de ulei ca apoi se prinde in cutia de viteze si mai crapa vreun pinion.

 

exista totusi o speranta daca n-am mai fi atit de frustrati pe filtrul altuia, ca asa e romanul vrea sa i se sparga toba vecinului decit sa munceasca el sa-si ia un Akrapovic carbon...

 

asfalt uscat moarte conservarilor fierul se repara sper ca am fost coerent daca aveti vreo intrebare nu ezitati sa ma contacta-ti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa inteleg .

 

ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta )

 

eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa .

am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru.

 

si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri

 

 

app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ??

la spray-ul cu lukoil mai trebuie sa cauti ca nu sunt eu...

daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut?

@Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere.

Multumesc oricum.

 

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc.

Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own.

But who am i tu judge?

Doamne ajuta-va.

Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...