Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

@CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut?

@Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere.

Multumesc oricum.

 

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc.

Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own.

But who am i tu judge?

Doamne ajuta-va.

Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo.

 

Ma aline, de ce ma superi ? :scratch:

L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare..

Este incercuit:

05042010325.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eee nu ma bagati in seama,puneti "frustrarea" pe seama faptului ca a retrogradat poli :banana: aici eram ironic ca nu sunt un mare microbist si stand aproape de stadion cu timpul am dezvoltat o fobie pt "suporterii" care se comporta ca animalele si nu se duc pt sport ci pt a "turma cu alte vite"

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma aline, de ce ma superi ? :scratch:

L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare..

Este incercuit:

 

Nu am vrut sa te supar insa nu mi-am dat seama despre ce vorbesti. Vazand acum, iti dua dreptate. In momentul in care rulmentii incep sa aibe joc, strangand surubul ala ( sau ma rog, cel de deasupra rulmentului) le prelungesti viata. Eu cand am umblat la rulmenti, e logic ca am desfacut si apoi strans "axul" :blbl: , insa nu era de acolo problema mea. Intradevar, acolo e un ax.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii

gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul.

 

acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie :)

 

De unde iei ceea ce fumezi? :rolleyes:

nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline sa stii ca nu e suficient sa stringi piulita de sus la mina ("finger tight" cum zice la manual), mai tre' vreun sfert de tura peste (scrie la manual exact). daca e doar strinsa la mina o sa ai joc, chiar daca aparent pare ca nu.

 

un motiv suplimentar sa nu urci bordurile e urmatorul: nici un conservar nu se va gindi vreodata (d'oh) ca motociclistul ala o sa trebuiasca sa se dea si jos, si evident ca o sa-ti blocheze tocmai locul unde bordura e mai joasa sau chiar rampa pt. handicapati pe care planuiai sa te dai jos (ei hai, adica nu se intimpla asa ceva), si iaca asa o sa trebuiasca sa faci enduro cu Banditul.

 

Si care ar fi acele exceptii cunoscute? Mihai-Calin? :lol:

nush de unde-ai scos-o, ma refeream la Vishco evident, cu asta ma bat de fiecare data cind ma intilnesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul.

 

acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie :)

 

 

nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica :(

 

 

 

Chiar si pe net Calin, cu toate ca vor exista discutii in contradictoriu, pot fi intr-o maniera civilizata. Acum eu inteleg ca sunt multi care la ei acasa mananca virgula cu tacamuri de argint, beau din pahare de cristal si au crescut cu valet dar pot avea si aici o atitudine lejera. Si eu sper sa ne vedem cu totii din spatele tastelor cu toate ca la mine si probabil la multi este o mare problema.

 

Hai sa ne fie de invatatura cu oftopicili astea si sa vedem ce mai putem sa invatam unii de la altii.

:cheers:

 

Va povesteam mai demult ca mi se parea ca nu mai cupleaza ambreiajul cum trebuie. Ieri am schimbat uleiul si evectul aproape a disparut complet. Se mai aude cate un tacanit (probabil de pe la arcuri). Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) :baldy: . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin.

 

Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) :baldy: . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin.

Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor

una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea...

in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz!

 

PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz!

 

PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau!

eu nu sunt de acord cu platitul "taxelor" in nici o parte...asa cum eu muncesc pt bani ma astept sa munceasca toata lumea nu sa le pice in brate doar pt ca sa le fie un ochi mai lenes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta!

sincer mi se pare normal...ce mi se pare anormal este ceea ce trebuie sa faci ca sa omologhezi cel mai mic lucru la rar...dosare peste dosare si taxxe de platesti dublu modificarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor

nu am citit cum se curata dar logic ca nu ma pun cu peria pe el ca pe adidasi de exemplu , probabil s a inteles ca il spal cu peria cand am zis de sapun ..

pun sapun peste el si il pun in apa, il agit in apa aia , pe urma jet si tot asa de cateva ori :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea...

in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa?

 

 

Depinde de la o statie de ITP la alta cred. Asta unde am fost mi-a testat doar franele si a verificat daca seria de la sasiu corespunde cu aia din talon. Dar Patronul de exemplu e motociclist. E un nene masiv care zice ca el a mers doar pe chopper ca rezervor in rezervor(adica burta lui) nu e confortabil. Vii si tu cu banditu pana aici si nu ai probleme. Ca si cost a fost 80 ron. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate).

Am inteles Caline, merci, am strans piulita cu cheia tubulara , la mana cred ca nu te refereai la propriu, nu poi strange piulita de 30 la mana. Am strans-o cat trebuie, acuma astept ziua cand voi inlocui capetele alea de ghidon sa vad rezultatul final.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles Caline, merci, am strans piulita cu cheia tubulara , la mana cred ca nu te refereai la propriu, nu poi strange piulita de 30 la mana. Am strans-o cat trebuie, acuma astept ziua cand voi inlocui capetele alea de ghidon sa vad rezultatul final.

e vorba de piulita de dedesubtul jugului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de piulita de dedesubtul jugului.

La fel si aia.

D`oh, ce greu ajungem la numitor comun cand avem limbaj de plastic (mai ales eu), adica nestiind denumirea exacta a pieselor.

Nu ne-am nascut invatati , asta e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alin_barburas vezi ca piulita aia nu trebuie stransa tare, ca termini rulmenitii prematur. rulmentii de la jug se f*t repede ca nu au o cursca completa.. doar putin stanga dreapta.

 

Banditrider ms pt colet.. :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vba lui Alin, e bine c ane punem usor de-acord :)

piulita aia nu tre' strinsa tare da' trebuie strinsa oleaca. strinsa doar la mina nu e destul. ceva de genul un centimetru peste strins la mina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...