mianmar23 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Intr-adevar, la motoarele mai vechi, cu uzura mai pronuntata a suprafetelor este recomandat sa se foloseasca un ulei cu vascozitetile la rece si la cald, putin mai mari. La uleiuri , vascozitatea este data sub forma: XWY. X reprezinta vascozitatea la rece, W= winter(iarna), adica poate fi folosit si iarna, iar Y reprezinta vascozittatea la cald. La motoarele moderne si noi, unde prelucrarea suprafetelor este foarte fina, jocuri foarte mici, se folosesc uleiuri chiar si 0W30. cu cat vascozitatea la rece este mai mica cu atat mai repede ajunge uleiul sa unga imediat la pornire si cele mai indepartate zone...capul pistonului, chiuloasa, supape, culbutori , tacheti... Cu cat vascozitatea la cald este mai mare, inseamna ca motorul are ceva uzura si pentru a se realiza ungerea corecta fara intreruperea filmului de ulei este nevoie de un ulei ceva mai vascos la cald, sau motorul functioneaza la un regim de solicitare la care temperatura este mare si uleiul trebuie sa aiba o vascozitate optima (curse,enduro). Undeva scria ca pana in 100 000 Km, nu trebuie bagat in motor un ulei peste 10W40. Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4, cea cu care vine echipat din fabrica Suzuki Bandit? Adica m-ar interesa sa stiu cam dupa cati Km se corodeaza cam tot ce este prin ea si nu-si mai face treaba, sau chiar ajunge sa se gaureasca mantaua exterioara. Multumesc celor care au amabilitatea sa-mi raspunda! Numai bine si fi-ti cumpatati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4 .... Nu stiu interiorul din ce e exact facut,dar exteriorul tobei finale si galeriile sunt din inox,deci o sa tina o vesnicie. In plus toba nu e asa de expusa ca la masini la tot ce inseamna apa si noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Nu știu câți km are al tău dar al meu e din 2007 și are 39000 iar toba nu are absolut nimic.Cred că ține foarte mult dacă ai noroc și nu o julești pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Sa va spun de ce am intrebat. Al meu nu are decat 4200 Km si e tot din 2007, insa nu mai are toba originala ci un Leo Vince care trebuie sa recunosc, este cam zgomotoasa si la sfarsitul lunii iulie trebuie sa-i fac I.T.P.-ul. In caz ca voi avea probleme si nu voi gasi una de imprumut, m-am gandit si la varianta cumpararii uneia (18HO,E4), second hand desigur, si cum nu prea stiu ce poti intreba despre o toba, m-am gandit ca numarul de Km in care a fost folosita, pot sa-ti dea o oarecare informatie asupra starii ei. Multumesc pentru raspunsuri si nu uitati: atentie si cumpatare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Salutare: 1. Daca e de 600 parerea mea ca se perge pe la 4000-4500; 3500 mi se pare un pic cam subturat. 2. Depinde de cat de bine este intretinut, de cum este exploatat, nu e o regula generala. 3. Eu folosesc motul 5100 15w50 si il schimb cam la 5000-6000 km. 4. Presiunea o verifici cam odata pe luna la vulcanizare: 2.2 fata , 2.5 spate. Cablu de ambreiaj, sa nu ti se scurga excesiv ulei pe undeva din motor. Mai roaga pe cineva cu urechea mai fina (cum e Calin ) sa-ti asculte motorul si sa vada daca iti sunt reglati tachetii. Da jos bujiile ca poate trebuie reglat si amestecul (bujiile trebuie sa aibe culoarea caramizie). In mare e o motoreta foarte solida, nu prea ii cedeaza chestii asa usor si m-am convins de asta in 4 ani de folosire si vreo 35000 de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi 1. 1200rpm - 8000rpm poti sa mergi constant fara nici o problema. Eu merg 120-130 si am cam 5500-6000rpm. 2. Atunci cand nu mai are largimea necesara. 3. In biblie scrie ca la 6000, eu il schimb putin dupa 4000 fiindca il fac marmelada la cat merg pe plaiurile mioritice ale capitalei. 4. Instrumentul se numeste manometru. Se gaseste peste tot, sub toate formele. Presiunea recomandata e in biblie. (Capitolul Moise si reviziile tehnice) Manual de reparatie etc poti sa ti-l iei de aici: http://www.manualedereparatie.info/ Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur. Completeaza-ti profilul sa te cunoastem. Sănătate Âşi plimbari frumoase. Editat Iulie 5, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 legat de presiunea in anvelope, f important sa nu uiti la prima iesire dupa iarna, ca se poate intimpla sa se dezumfle in timp. in plus, daca iesi in primavara la 10 grade si ultima data ai facut presiunea la 30 in vara... e alta problema. ce auz fin am eu? daca era asa fin nu era nevoie de mecanic sa-mi zica ca-s mult prea zgomotosi. in principiu de la un motor de Bandit nu prea trebuie sa se auda mare lucru decit daca stai f aproape de el. oricum nu-s asa silentioase ca alea racite pe apa dar nici nu scot zgomote ciudate de la mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Multam mult. Am notat tot. Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur. Cam greu ca nu stiu cum trebuie sa se comporte o mobra in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 atentie la zgomote, schimbare comportament rutier... atentie la lant, daca nu stii sa-l verifici, mergi la un coleg sa te ajute si sa iti arate, se poate lua teapa usor si strica lantul cat ai spune peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 atentie la zgomote, schimbare comportament rutier... Asta voi face pe viitor, dar acum ca abia a intrat in posesia mea nu prea am cu ce face comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 mergi la un mecanic si zi-i sa arunce o privire la ea. o sa inveti repede dar e important sa stii la inceput daca are vreo problema vizibila, gen lant f uzat sau f larg cum a zis Macke. sint multe alte chestii, poti sa ai o placuta de frina mai uzata decit altele si sa ajunga sa se roada tablita de avertizare pe disc si sa-l f.uta (sau sa fie deja f) frina neaerisita sau lichid f vechi sau sub nivel etc. putin probabil sa ai probleme de genul dar tre' vazut. oricum, inainte de toate schimba uleiul si filtrul si dupa aia mai vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul? Salut! Asta este "fiara" mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut! Asta este "fiara" mea... Este N. Varianta S este ala de 200 de cai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 fa si tu niste poze cu altceva decat telefon, ca nu se vede nimic acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Stiu ca iar o ziceti ca s-a mai vb de uleiuri de enspe mii de ori,dar tb sa schimb uleiu si ma uitam pe lois.de si am vazut ulei procycle 10w40 la 25 euro bidonu de 4 l.A mai folosit cineva procycle si cum este?pana acum am bagat castrol,Nu stiu pe unde am citit ca cica la motoare mai vechi e bn sa bagi un ulei cu vascozitate diferita adica 15w50. Ma poate lamuri si pe mine cineva? Dar asa scurt sa nu ne intindem pe cateva pagini.Ms Editat Iulie 6, 2011 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 e o chestie pe care am auzit-o de mai multe ori (folclor transmis prin viu grai) dar am citit-o si prin Haynes. motor mai vechi in sensul de mai uzat. la cit se dau kilometrajele inapoi e posibil sa nu existe pe aici Kult sub 60000 cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000). eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle. LE: VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate Editat Iulie 6, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 fa si tu niste poze cu altceva decat telefon, ca nu se vede nimic acolo Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K Uite altele la rezolutia normala. Este N. Varianta S este ala de 200 de cai . Uite-l si pe cel de "200 CP"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K Uite altele la rezolutia normala. Uite-l si pe cel de "200 CP"... Faina mobra ai omu'! Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce-as baga flexu in ea dar serios, e un tourer simpatic. cat mai multi km de distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Salut! UIte conform cartii banditului meu (K7), schema de schimbare a vitezelor in sens crescator. Tr 2-a la 20 Km/h; tr. 3-a la 30 Km/h; tr.4-a la 40 Km/h; tr.5-a la 50 Km/h; tr6-a la 60 Km/h. Asta cica pentru Canada. De ce? Nu ma-ntrebati ca n-am prea inteles. Oricum, ce vreau sa spun este ca gasesc extrem de nefericita ideea de "forje maxima", sau aceea de a depasi suta de Km/h in treapta 1. Aici ma refer la cele care pot face asta, adica vitezanele. Astept parerile voastre cu privire la acest mod de a pilota o motocicleta care pana la urma este de strada, iar pilotarea ei se face in majoritatea cazurilor tot pe strada sau ma rog...drumuri publice. Faina mobra ai omu'! Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km. Multumesc asemenea si multa bafta in "jungla" din trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000). eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle. LE: VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate Tu folosesti Respol in Bandit?cum ii?poti face o comparatie cu ce ai mai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu eu, calin. Insa sunt foarte tentat sa trec. Nu am bani acum, iar numarul de km facut nu justifica schimbul de ulei, desi...daca ajung la reglat supapae ma gandesc serios sa trec. Sunt multi care folosesc in Bacau, mecanicul de aici vad ca pune la motoare, nu s-a plans nimeni. PS: eu am Castrol de pe louis. La vremea aia era 30 euro, super pret. Dupa ce l-am luat am gasit in 100 lei Repsol si mi-a parut rau ca am luat Castrol, dar asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.