Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000).

eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle.

 

 

LE:

 

VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei

MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei

 

mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fa si tu niste poze cu altceva decat telefon, ca nu se vede nimic acolo :D

Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K

Uite altele la rezolutia normala.

 

Este N. Varianta S este ala de 200 de cai :lol: .

Uite-l si pe cel de "200 CP"... :banana:

post-64686-0-82935200-1309942056_thumb.jpg

post-64686-0-63089200-1309942077_thumb.jpg

post-64686-0-69564400-1309942106_thumb.jpg

post-64686-0-97348900-1309942137_thumb.jpg

post-64686-0-62233000-1309942156_thumb.jpg

post-64686-0-71427800-1309944162_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt facute cu telefonul dar este rezolutia micsorata pentru anumite site-uri care nu primesc foto peste 100K

Uite altele la rezolutia normala.

 

 

Uite-l si pe cel de "200 CP"... :banana:

 

 

Faina mobra ai omu'!

Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit.

 

1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat?

2.La cati km. se intinde lantul?

3.La cati km se schimba uleiul?

4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal?

 

Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele.

Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare).

 

Merci,

Adi

Salut!

UIte conform cartii banditului meu (K7), schema de schimbare a vitezelor in sens crescator. Tr 2-a la 20 Km/h; tr. 3-a la 30 Km/h; tr.4-a la 40 Km/h; tr.5-a la 50 Km/h; tr6-a la 60 Km/h. Asta cica pentru Canada. De ce? Nu ma-ntrebati ca n-am prea inteles. Oricum, ce vreau sa spun este ca gasesc extrem de nefericita ideea de "forje maxima", sau aceea de a depasi suta de Km/h in treapta 1. Aici ma refer la cele care pot face asta, adica vitezanele. Astept parerile voastre cu privire la acest mod de a pilota o motocicleta care pana la urma este de strada, iar pilotarea ei se face in majoritatea cazurilor tot pe strada sau ma rog...drumuri publice.

 

Faina mobra ai omu'!

Sa va iubiti si sa va plimbati fara evenimente multe zeci/sute de mii de km.

Multumesc asemenea si multa bafta in "jungla" din trafic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit procycle la vechea Honda. Nu cred sa fie o legatura directa, dar in anul urmator, mi-a aparut bataia la rulmentul de la oala de ambreiaj, lucru intalnit des la hondele mai vechi (chiar pana prin 2000).

eu as face un efort si as lua un Repsol. e ~ 100 lei bidonul de 4 litri, adica cam tot pe-acolo cu Procycle.

 

 

LE:

 

VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 34 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 4 L (semisint.) - 130 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 34 Lei

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei

MOBIL Extra 4T 10W-40 / 1 L (semisint.) - 29 lei

 

mai trebuie intrebat daca preturile sunt de actualitate :D

 

Tu folosesti Respol in Bandit?cum ii?poti face o comparatie cu ce ai mai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu, calin. Insa sunt foarte tentat sa trec. Nu am bani acum, iar numarul de km facut nu justifica schimbul de ulei, desi...daca ajung la reglat supapae ma gandesc serios sa trec. Sunt multi care folosesc in Bacau, mecanicul de aici vad ca pune la motoare, nu s-a plans nimeni.

 

PS: eu am Castrol de pe louis. La vremea aia era 30 euro, super pret. Dupa ce l-am luat am gasit in 100 lei Repsol si mi-a parut rau ca am luat Castrol, dar asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu, calin. Insa sunt foarte tentat sa trec. Nu am bani acum, iar numarul de km facut nu justifica schimbul de ulei, desi...daca ajung la reglat supapae ma gandesc serios sa trec. Sunt multi care folosesc in Bacau, mecanicul de aici vad ca pune la motoare, nu s-a plans nimeni.

 

PS: eu am Castrol de pe louis. La vremea aia era 30 euro, super pret. Dupa ce l-am luat am gasit in 100 lei Repsol si mi-a parut rau ca am luat Castrol, dar asta e!

 

CASTROL am bagat si eu si nu-s multumit asa precum ii renumele. Mai bine si mai silentios mergea cu MOTUL 7100 si nu se incingea asa repede :unsure:

Am pus REPSOL in DR si astept sa vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de 12000 km am castrol,cand se incinge e nasol ca parca nu mai trage deloc bine,si daca il opresc cand e uleiu peste 100 grade nu mai plec prea curand de pe loc ca nu mai porneste,bine poate nu e de la ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

red bandit: da, dar si pretul e unul pe masura (la 7100 .. ~60 lei litrul)

 

La mine nu se incinge motorul (adica nu asa tare cum descrieti voi). e adevarat ca nu sar de 6000 in oras, de obicei 4-5000 rpm e turatia la mine.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot suntem la uleiuri,trebuie sa schimb si uleiul in furca +semeringuri,parca in manual zice ca tb 521ml pe fiecare telescop.http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html e bun uleiul?se poate completa cu altul(1042ml pe ambele telescoape),ca sa nu iau 2 l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o chestie pe care am auzit-o de mai multe ori (folclor transmis prin viu grai) dar am citit-o si prin Haynes. motor mai vechi in sensul de mai uzat. la cit se dau kilometrajele inapoi e posibil sa nu existe pe aici Kult sub 60000 :) cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km.

se face parnaie deja pe chestia asta in germania...acum 2 luni a facut un dealer turc...a dat la stiri pe tv :)

 

si daca tot suntem la uleiuri,trebuie sa schimb si uleiul in furca +semeringuri,parca in manual zice ca tb 521ml pe fiecare telescop.http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html e bun uleiul?se poate completa cu altul(1042ml pe ambele telescoape),ca sa nu iau 2 l.

nope,nu recomand sa completezi cu alt tip de ulei....eu am schimbat si am luat castrol la bidoane de 5ooml..unul e aproape plin...asta este ai motor ai cheltuieli nejustificate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Asta este "fiara" mea...

 

Faina "fiara" s-o stapanesti sanatos .

Cum e topcase-ul ? e solid suportul ? prin afara se mai vaita unii ca se rupe suportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paul90

Eu de 2 sezoane bag ulei Porcycle din ala 10w40 in animal si nu am buba deloc, merge ca si inainte (castrol). Faza e ca conduc ca muierile la menopauza (~3500-4000 de ture) si schimb uleiul inainte de cei 6000 de km recomandati din cauza ca nu mai pot ( din pacate) sa umblu atata intr-un an.

Anul asta sper totusi sa reusesc sa fac si al doilea schimb de ulei pe anul 2011, dupa 2 intruniri , o iesire de 300 de km, o transalpina-valea jiului, urmeaza in 21.07 Viena, deci mai curg ceva km.

Ca sfat nu am ce sa zic, motoarele sunt diferite, insa la al meu nu am observat nicio problema. Pe afara sunt si care baga ulei de 5 euro in motor, ziceau ca schimbat la timp e in regula. Eu bag Procycle din cauza banilor, sa am mai multi i-as baga macar Castrol deoarece motorul asta e pe viata la mine, insa la vremea schimbului erau alte scheme si nu era putere, dar la cum se comporta motorul cred ca raman la Procycle. Daca se va adeveri ca uleiul ieftin e cel mai scump, voi vedea in timp.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mianmar, ai doua? ai mai avut motor inainte?

Ei doua...Crei ca mi-as lua doua motociclete aproape identice?

Doar N-ul este al meu. Daca ar fi sa-mi cumpar o a doua motocicleta, n-as ezita nicio clipa in alegerea mea: Suzuki Indruder

M1800R2. Am mai avut Royal 200 de la First Bike. :rolleyes:

 

Faina "fiara" s-o stapanesti sanatos .

Cum e topcase-ul ? e solid suportul ? prin afara se mai vaita unii ca se rupe suportul.

Multumesc asemenea!

Sincer sa fiu, nu cred ca-i imposibil sa se rupa. Acum depinde si cat pui in el, in topcase. Cand l-am achizitionat,parca sa zic ca se recomanda undeva,sa nu pui in el o masa mai mare de 6 Kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, atasamentul tau fata de Bandit este induiosator :)

Atasamentul meu fata de Bandit ESTE. Atat. Nu ma simt mai bine pe nimic altceva, imi place motorul, cutia, pozitia in sa, dpdv al pasagerei e in regula . Pt touring ar fi alte animale insa nu ma atrag estetic mai deloc (imi plac dar sa le vad la altii), respectiv enduro-touring pe care la inaltimea mea as arata ca un purice pe un elefant si as fi la fel de incomodat in a le conduce/pilota. Deci......asta am dorit, asta am, cu asta raman.

Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km.

se face parnaie deja pe chestia asta in germania...acum 2 luni a facut un dealer turc...a dat la stiri pe tv :)

bai, iubesc tara asta la maxim! si ma mai intreaba unii "De ce vrei sa pleci, frate in Germania, ca sunt stricti si reci" ...tocmai d-aia!

 

intru pe ultima suta de metri.

 

imi vin noii suporti de topcase si coburi (FiveStars, am vandut alurackul) + filtrele de ulei si aer, placutele sunt luate deja.

 

Mai am sa cumpar uleiul (ca de obicei, Motul 7100 10W40 :P ), un topcase (intre 45 si 50 L) si un primus. O sa-mi ia o zi cap-coada sa le schimb/montez pe toate...da ii bine.

Planific excursia asta de 1 an, acum ca e aproape, am emotii ca un copil de pe timpu' lu' ceasca cand pleca cu parintii la mare cu Dacia plina occhi :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o problema si va cer sfatul

Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine...

 

Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura).

Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni...

Culoarea uleiului din pata este maronie.

Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare.

 

Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor?

Ce sa fac?

 

Astept raspunsurile voastre!

Multumesc anticipat!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002).

 

Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula.

 

Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar...

 

 

In general la cea mai simpla solutie nu se gandeste omul, mai ales cand e incepator. Eu cred ca nu i-ai lasat timp sa se incalzeasca. Degeaba tragi socul la pornire, daca dupa aia o impingi inapoi imediat 100%, si motorul inca nu e suficient de incalzit, se va opri.

 

In general la banditii de 600 cu carburator si soc manual motor racit aer/ulei, eu am constatat urmatoarele lucruri. Astea se pot considera ca si reguli generale:

 

-daca e rece motorul, intotdeanua trebuie pornit cu soc. fara a trage de maneta de gaz, iar ambreiajul tras 100%

-nu-i ca la racire cu apa. motorul de bandit racit aer/ulei se raceste foarte repede dupa oprire. pe cand unul cu apa porneste fara soc lejer seara daca in aceeasi zi a fost pornit dimneata, asta se raceste deja si in 3-4 ore (si intr-o ora daca-i vant si racoare), dupa care porneste iara numai cu soc

-daca e caldut motorul chiar si un pic (se simte cu mana), socul nu este necesar, ba chiar ca am patit sa nu porneasca cu soc. in acest caz se porneste cu maneta gaz 1/4 trasa in loc de soc

-daca dupa pornire se aude ca scade rpm-ul si vrea sa se opreasca, trebuie tras socul (daca nu e tras deja) si lasat pana se incalzeste, dupa care impins lent inapoi. lent ca sa poti sa tragi de el daca cumva constati, ca ai inceput sa impingi prea devreme inapoi

 

-daca ai pornit-o, mai ales la racoare sau la umiditate mare, lasa-o sa se incalzeasca un pic, nu o opri imediat. asta din cauza, sa poata sa se evaporeze, sa se arda cantitatea relativ mare de benzina care ajunge in cilindrii cand e tras socul. eu am patit de multe ori, ca la o oprire imediata dupa o pornire cu soc, nu mai pornea. in cazul asta trebuie lasat vreo 10 min. sa se evaporeze benzina (scena mai sus prezentata se numeste inecare) , dupa care reincercat

 

-daca ai avut o successiune de porniri nereusite (cam 15-20 in sus) nu mai forta, reincarca mai inainte bateria din priza, ca acumulatoarele astea de start nu prea suporta o descarcare adanca. nu-s proiectati pt asaceva, ce-i consumat din ei (de preferabli max 20% din capacitate) trebuie reincarcat cat mai repede posibil. eu nerespectand aceasta regula dupa 3 luni mi-am uzat total (pana la nivel de nefolosibil) un acumulator de nici jumat de ani.

 

-nu lasa timp mai indelungat motorul (mai mult de 2-3 sapt.) sa steie fara a fi pornit. cantitatea de benzina in "carburetor prechamber" fiind foarte mica, se evaporeaza in acest interval, lasand reziduu acolo, care astupa carburatorul dupa un anumit timp si o sa ai probleme la pornire si la relanti. am patit de vreo 2 ori acest lucru. daca nu te atingi de motor timp de 3 sapt. lasa mai inainte benzina sa curga afara din carburator (are 4 suruburi, unul pt fiecare carburator de lasat benzina afara )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, iubesc tara asta la maxim! si ma mai intreaba unii "De ce vrei sa pleci, frate in Germania, ca sunt stricti si reci" ...tocmai d-aia!

 

intru pe ultima suta de metri.

 

imi vin noii suporti de topcase si coburi (FiveStars, am vandut alurackul) + filtrele de ulei si aer, placutele sunt luate deja.

 

Mai am sa cumpar uleiul (ca de obicei, Motul 7100 10W40 :P ), un topcase (intre 45 si 50 L) si un primus. O sa-mi ia o zi cap-coada sa le schimb/montez pe toate...da ii bine.

Planific excursia asta de 1 an, acum ca e aproape, am emotii ca un copil de pe timpu' lu' ceasca cand pleca cu parintii la mare cu Dacia plina occhi :grinbandit:

Drum bun,(asfalt uscat, bafta) si sa te-ntorci sanatos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o problema si va cer sfatul

Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine...

 

Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura).

Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni...

Culoarea uleiului din pata este maronie.

Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare.

 

Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor?

Ce sa fac?

 

Astept raspunsurile voastre!

Multumesc anticipat!

Salut. Din ce zici tu ar fi cam sigur goz de sub capac, adica praf cu tot felul de spray de lant, motorina, bitum etc, care datorita excesului de spray de lant sau datorita faptului ca l-ai uns inainte sa se fii uscat de tot posibil sa fi curs pe jos. Am patit-o si eu si o patesc in special cei care ung lantul cu ulei nu cu spray, uleiul fiind mai subtire. Sa fii tu linistit, scrien-ne azi daca mai curge asa ceva. Mai mult ca sigur nu.

Bafta.

 

@count dooku

Barvo, un post excelent. Asa se comporta motorul racit pe aer/ulei de bandit/gsxr/gsxf/rf/gsx si cate or mai fii. Intocmai trebuie respectati acesti pasi, reguli, sfaturi cum vreti pentru a porni in orice conditii, pentru a nu ineca motorul, a nu termina bateria, a nu f.te nervii nimanui.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o problema si va cer sfatul

Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine...

 

Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura).

Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni...

Culoarea uleiului din pata este maronie.

Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare.

 

Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor?

Ce sa fac?

 

Astept raspunsurile voastre!

Multumesc anticipat!

Salut!

In zona respectiva lantul are o miscare circulara, actioneaza forta centrifuga, motorina de pe lant este aruncata in cavitatea respectiva si acum se scurge in timp, antrenand si mizeria gasita acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...