Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

E cu dus si intors cu uleiulire..eu practic am constatat ca imi mergea mult mai bine cutia cu ulei mineral(2000km) decat cu cel full sintetic pe care nu-l recomand la bandit(f-ute ambreiajul) eu am patit-o de restul componentelor din motor nu ma pronunt(aveau uzuri egale)e vb de 2 motoare diferite de bandit cu relativ aceeasi km...nu-i sigura nici treaba cu km pe la noi si broscari dar...

pe unul am folosit numai 300v factory si de la 2 schimburi deja patina ambreiajul in ture mari...iar pe celalalt mineral schimbat la 2000km

Si eu sunt de aceeasi parere ca pe vremea banditului nu exista full sintetic...deci...

Am uitat sa specific mers majoritatea prin oras turatie cam pe rosu primele 2-3 trepte(ambele cazuri)

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit si o schema in cartea tehnica. Intrebarile de mai sus inca sunt de actualitate.

Scuze pentru atatea posturi.

 

vezi ca poate doar au oxidat cracii de la mufa ca se mai intampla si nu tre sa mai demontezi nimic..trage in sus de bucata acoperita de membrana de cauciuc sub ea sunt niste pini cu papuci parca tin eu minte...poate sunt doar oxidati...desi daca ai umblat in far si de atunci a inceput pb ai facut vro ghidusie pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri)

-de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult.

:cheers:

si eu sunt de acord cu tine..il schimbi la jumate adica 3000de km ca eu zic ca duce atata...da sa ii placa sucul banditului...

 

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

nu e mai scump fratica e undeva la 120 de lei..spre deosebire de 5100 150 si 7100 170..

 

7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri)

-de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult.

:cheers:

daca 7100 nu e sintetic nici la MACDONALDS nu gasesti produse sintetice....miroase a parfum de iti vine sa-l dai pe tine...e chiar full sintetic..si dupa 2000de km tot asa miroase...foarte fain...parca si gazele ce le da pe toba bat tot in genul ala...n-are nici gram de natural in el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

Ai perfectă dreptate în privinta uleiurilor sintetice sunt cele mai bune mai ales pentru motoarele de turatie.Eu folosesc POWER SYNT 4T 10W/60

Fully synthetic high-performance 4-stroke engine oil, specially developed for demanding use in hypersport motorcycles with powerfus engines, gearboxes and clutches with optimum protection over the entire range of applications.

 

aggressive power development

optimum wear protection

ideal for wet multi-disc clutches (JASO MA approval)

 

Specification:

JASO MA T903:2006; API SJ, SH, SG

Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață.

 

Motorex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață.

 

Motorex

 

O fi ala pe care-l cumpar eu de la MyMoto mult mai ieftin decat de la inmportatorul oficial Motul din Berceni. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! asta este noua mea achizitie Bandit de 600 din 2001... :D :banana:

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

Poate intereseaza pe cineva o toba sport, pentru bandit:

/index.php?/topic/668547-toba-sport-leo-vince/

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

post-39683-0-96781800-1316417568_thumb.jpg

post-39683-0-99014900-1316417703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

 

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

ok, pai sa-mi spui cand vii..eu o am inca montata pe bandit, pentru cine vrea sa o auda..

Dar nu e problema, se demonteaza repede..sau daca vrei sa o montezi pe banditul tau pe loc, am toate sculele necesare..

Eu simteam furnicaturi in burta prima oara cand am montat-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

 

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

e superb banditul lui banditrider :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbare? cineva?

 

:cheers:

 

Eu s-ar putea sa plec vineri pe Transalpina cu retur in aceiasi zi. din pacate plec in interes de serviciu si nu voi merge cu banditul. voi "incerca" altceva ;) (cine stie, cunoaste! :))))

 

Daca esti dispus sa vii vineri la 5 dimineata in bucuresti si sa plecam spre transalpina unde ne vom invarti un pic pe viraje, da un semn si eventual un nr de tel pe pm. Dar, ia in calcul ca eu vineri seara ma intorc acasa. nu dorm p-acolo.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27379-0-52525700-1316508351_thumb.jpgAm fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit din cauza asfaltului care era naspa rau. Traseu Sibiu-Valcea-Novaci-Obarsia Lotrului- Sugag- Sebes-Sibiu, in total vreo 400 km. Daca data trecuta erau doar 3 km de asfalt rupt si in lucru dintr-un total de 130 km,acum erau vreo 20km+ca se asfalta la greu deci implicit nisip+pietris pe curbe pe o portiune de vreo 5-10 km.

 

In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata.

 

Poze:post-27379-0-03198800-1316507608_thumb.jpg post-27379-0-30154100-1316507635_thumb.jpg post-27379-0-58694700-1316507780_thumb.jpg

Ce pot face doi oameni cu un motor pe-un munte?:))post-27379-0-41081000-1316507806_thumb.jpg

post-27379-0-31739600-1316507901_thumb.jpg post-27379-0-89970600-1316507937_thumb.jpg

 

post-27379-0-90405200-1316508019_thumb.jpg post-27379-0-69939400-1316508035_thumb.jpg post-27379-0-78262500-1316508056_thumb.jpg

 

post-27379-0-71889400-1316508184_thumb.jpg post-27379-0-70050600-1316508219_thumb.jpg post-27379-0-12682200-1316508255_thumb.jpg post-27379-0-99063800-1316508283_thumb.jpg post-27379-0-70816200-1316508312_thumb.jpg post-27379-0-40780200-1316508331_thumb.jpg post-27379-0-52525700-1316508351_thumb.jpg

 

post-27379-0-56471100-1316508588_thumb.jpg post-27379-0-70953800-1316508658_thumb.jpg

post-27379-0-50596200-1316508461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul se desface foarte usor. Nu trebuie sa dai suportul de scarita jos. Pune ochiul la contributie(si mana <- :) ) si desfileteaza-l din locul lui dupa ce scoti mufa de pe el. Poate face un contact imperfect. E simplu, spor

 

 

Multumesc de sfat!

Intr-adevar era un contact imperfect. Am desurubat putin senzorul si acum merge brici.

Multumesc inca o data!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit

of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, nimic nu se face fara a se fura la greu. Eu nu pot sa cred ca soseaua aia are in plan "santuri de pietris" si "fara marcaj - vopsea".

 

In Bucuresti la fel: se asfalteaza si se pun borduri la greu, sunt terminate de 2-3 luni si inca nu au marcaj... si m-am prefacut nesimtit zilele astea si am intors pe unde ar fi trebuit sa fie dubla linie continua, cu politaiul la 30m.

 

Va invidiez pentru timpul liber in care puteti sa alergati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"""""In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata."""

 

 

mie mi-a intrat o musca in ochiul drept si s-a inrosit...ochiul nu musca

Editat de dns7ate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara,

 

stai linistit, ca nici in alte parti ale europei nu e asa de roz.

 

de exemplu, in Croatia, drum european...fara niciun semn ca ar fi in lucru...25 de km de drum de tara

 

tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii...

post-9738-0-89829300-1316582290_thumb.jpg

post-9738-0-52196600-1316582327_thumb.jpg

post-9738-0-88427000-1316582347_thumb.jpg

post-9738-0-58159300-1316582383_thumb.jpg

post-9738-0-67815100-1316582401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre' sa scriu odata povestea calatoriei, sa vedeti ca romania nu e o tara asa de naspa precum crede majoritatea lumii...

 

Nu spune nimeni ca e naspa, e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va zic o poveste . Duminica seara , las motoreta in fata casei , si ma duc grabit la somn caci a doua zi , la 8 , urma sa ma duc la munca . Somn linistit , vise umede , trezirea un cosmar . Ies afara sa-mi beau cafeaua si sa dau o cheie bestiei sa se incalzeasca . Ma duc , pun contactul , trag socul putin , ii dau la automat si ... pauza . Nu vroia de nici un fel s-o ia . Dau cu soc , dau fara soc , dau cu gaz , dau fara gaz pana se termina saraca baterie . Pun mana pe telefon , sun un prieten , il pun sa vina la mine sa ma impinga . Dupa seria cuvenita de injuraturi , apare asta , ma impinge vre-o 200 de metri ca intr-un final sa porneasca . Cu chiu , cu vai a luat-o , mergea "in 3" , ca era rece , s-a incalzit si n-am mai avut probleme cu ea deloc . Marti , adica ieri , aceasi poveste . N-a vrut de nici un fel sa porneasca , da-i cu impins , plangea saraca de parca era innecata . A pornit , n-am mai avut probleme , pana seara . Iesisem la o plimbare mica , sa duc femeia acasa , m-am oprit la birt sa salut niste prieteni si dau sa plec . Ma sui pe ea , dau cheie , dau sa plec de pe loc , moare . Dau la automat , nu o ia . Ma impinge unu' , 2 metri , si a luat-o . Dar cand a luat-o , mergea intrerupt , simptomul "in 3" . Azi de dimineata , n-a luat-o de nici o forma . Nici la automat , nici impinsa , nici f*tuta , nici rasf*tuta . Un prieten mi-a zis ca-s bujiile , ca au saracele cam 15k km . Voi ce ziceti ? Care-i deznodamantul ? Va reusi croitorasul cel viteaz sa salveze fata din mainile raului ?!

 

LE : Bandit 400 , an 1995 . Culoare negru cu scris galben si cadrul rosu :))

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le verifici, ca nu sunt greu de verificat. Prima data inspectie vizuala, vezi ce culoare au. Apoi, dai la automat cu fisa pusa pe bujie, vezi daca ai scanteie. Sa nu fie bobina/bobinele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah , n-ar fi greu daca as avea o cheie de bujii .. Dar n-am ! Bleah , this is f*cked up !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...