Macke Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 fratilor, ce cheie e la bujii la bandit? 16? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Da, 16 Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Vand evacuare LeoVince SBK carbon, folosita cel mult 4000Km. A fost montata pe Suzuki GSF 1250 K7 Bandit. Pret: 800 Ron, Trimit in tara prin: Posta Romana 25 Ron. FanCourier 50 Ron. Astept si oferte... Pret nou: 600 Ron, pana la 31 martie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 o mica intrebare de ordin tehnic ... am fost ieri la motor si am desfacut o bujie. scopul e cel de a determina ce bujii am astfel incat sa iau acelasi tip (nu neaparat marca) de bujie. surpriza e ca sunt NGK cu electrod dublu. ma uit de nebun de 2 zile pe net si nu gasesc decat NGK cu eletrod simplu si va intreb: nu se mai fabrica? PS: cel mai probabil iau Denso cu dublu electrod, insa is nedumerit ca NGK nu mai fabrica acest tip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) o mica intrebare de ordin tehnic ... am fost ieri la motor si am desfacut o bujie. scopul e cel de a determina ce bujii am astfel incat sa iau acelasi tip (nu neaparat marca) de bujie. surpriza e ca sunt NGK cu electrod dublu. ma uit de nebun de 2 zile pe net si nu gasesc decat NGK cu eletrod simplu si va intreb: nu se mai fabrica? dupa cum scrie in manual ar trebui sa cauti ngk cr9ek si din cate stiu eu tipul asta este doar cu 2 electrozi n-am auzit ca ar exista cu unul singur Service & Repair Manual Suzuki GSF 600S Bandit.pdf ps: daca te duci la astia cu piese auto au cataloage cu corespondente intre diferiti producatori... adica poti sa-ti alegi bujii bosch, ngk... Editat Ianuarie 15, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/standard.asp?mode=nml Dupa cum se vede e cu un singur electrod. Din amabilitatea unui coforumist am aflat ca modelul de NGK pentru modelul meu este NGK RESISTOR, care intr-adevar a dublu eletrod. Modelele iridiu sunt simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/standard.asp?mode=nml Dupa cum se vede e cu un singur electrod. Din amabilitatea unui coforumist am aflat ca modelul de NGK pentru modelul meu este NGK RESISTOR, care intr-adevar a dublu eletrod. Modelele iridiu sunt simple. acum tu te-ai uitat pe site la bujii asa in general. daca google-lesti un pic o sa dai peste: care nu sunt decat cu doi electrozi!!! exista un singur tip de bujie ngk cu codul asta si are ... da...ati gicit... chiar 2 electrozi!!! offf... iar "colegul forumist" poate mai citeste un pic: ngk resistor este o clasa de bujii cu o rezistenta suplimentara in interior pentru a scapa de descarcarile parazite si a incerca sa apara o scanteie unica. se folosesc in special la motoarele noi cu multa elecronica care poate fi parazitata prin inductie elctomagnetica. din cate stiu eu 600n nu da pe afara de electronica. (vezi producatorul: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/faq/faqresistor.asp) nici k7 meu nu are d-astea si are injectie, abs.. chiar ca nu stiu ce se mai cred... ori stati pe forumul asta doar ca sa va aflati in treaba sau nu cititi ce vi se raspunde (adica atasez un scan dupa manualul de service in care scrie tipul de bujie si tot balarii vorbim... ) in fine... enoy... Editat Ianuarie 16, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) ma..ce sa-i fac. sunt mai tanar de felul meu si nu stiu sa googalesc atat de tare. am cautat pe ngk, pe ebay si pe alte site-uri care vand, am tras concluzia care am tras-o. ce sa-i fac, data viitoare pun direct si intreb dupa, poate asa o sa fie mai bine ... PS: scuze de deranj ... n-o sa se mai intample Editat Ianuarie 16, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 "chiar ca nu stiu ce se mai cred... ori stati pe forumul asta doar ca sa va aflati in treaba sau nu cititi ce vi se raspunde (adica atasez un scan dupa manualul de service in care scrie tipul de bujie si tot balarii vorbim... ) in fine..." like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) ce sa-i fac, data viitoare pun direct si intreb dupa, poate asa o sa fie mai bine ... PS: scuze de deranj ... n-o sa se mai intample mai bine pui intrebarea, astepti sa-ti raspunda cineva, citesti raspunsul, mai discuti oleaca, dai pe gat o bere gandindu-te la colegii de pe site... ... si te apuci de ale tale! Editat Ianuarie 16, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Pai..si cum a fost? Am pus intrebarea si am asteptat un raspuns. Am primit urmatorul: "si din cate stiu eu tipul asta este doar cu 2 electrozi n-am auzit ca ar exista cu unul singur" si din site-ul oficial NGK exista cu 1 electrod si "daca te duci la astia cu piese auto au cataloage cu corespondente intre diferiti producatori... adica poti sa-ti alegi bujii bosch, ngk" Am fost, toti mi-au oferit standard cu 1 electrod, la preturi prohibitive! Acum na, acuza-ma si ca Bacau e un oras de la "tara" si nu gasesti chiar orice vrei ... Probabil daca lasai un pic din sarcasm, raspunsul era mai mult decat suficiet si pentru care cu siguranta ai fi primit si un MULTUMESC! Daca o luam cu gugaleste, citeste manualul (unde daca ai sa te uiti ai sa vezi ca dand exact acel cod de bujie nu iti intoarce modelul dorit de mine), si altele (ca sa nu mai scormonim de pomana).. nu ajungem nicaieri. Insa, da-mi voie sa fiu in continuare frustrat, avand in vedere ca e printre singurele intrebari pe care le-am pus pe acest topic la care am primit un raspuns pe masura! PS: bere nu mai beau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salutare! Daca are cineva nevoie de piese,dezmembrez un Suzuki Bandit 600 din 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Pai..si cum a fost? Am pus intrebarea si am asteptat un raspuns. Am primit urmatorul: .... PS: bere nu mai beau! ok! poate am fost si eu un pic cam deplasat... daca bere nu bei dau eu un pahar de vin cand ne-om intalni prima data si ne impacam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 stai linistit, ca nu sunt suparat! vin beau, cu berea am lasat-o moale de tot! n-avem de ce ne impaca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 La mulți ani, tutoror! Momentan Banditu meu nu are un viitor foarte sigur, motorul lui fiind detaÂşat pe altceva. AÂşa că pentru a finanța nebunia mai departe vând buloanele GSG Moto neatinse Âşi (ruÂşinos) nu prea plimbate mult. Sunt de departe cele mai solide pe care le veți găsi. 100 iepuri cer. Detalii pe PM. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Hei. La multi ani tuturor. Am dat azi 2 ture prin oras, am dus animalu la un amic sa ii schimbe rulmentii de la jug. A fost EXCELENT, ca de fiecare data cand il calaresc dupa o vreme ( cam o luna de data asta). Si eu am dus motorul la iernat abia la sfarsitul lui decembrie,trebuia sa plec in voiaj.Cum m-a sfatuit cineva,am scos benzina din rezervor,am pornit motorul si l-am lasat sa mearga pana s-a consumat benzina din carburatoare si gata.Dar n-am mai plecat asa ca,dupa 3 saptamani am alimentat iar sa mai fac o tura.Numai ca n-a mai pornit nicicum,am omorat bateria si...nimic,nici macar un rateu!Cum faci sa o pornesti o data pe luna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Si eu am dus motorul la iernat abia la sfarsitul lui decembrie,trebuia sa plec in voiaj.Cum m-a sfatuit cineva,am scos benzina din rezervor,am pornit motorul si l-am lasat sa mearga pana s-a consumat benzina din carburatoare si gata.Dar n-am mai plecat asa ca,dupa 3 saptamani am alimentat iar sa mai fac o tura.Numai ca n-a mai pornit nicicum,am omorat bateria si...nimic,nici macar un rateu!Cum faci sa o pornesti o data pe luna? Salut, acuma eu nu cunosc motorul tau, nu stiu de ce nu a pornit dupa o perioada asa de scurta desi trebuia sa o faca. Stiu doar ca al meu sta in garaj, cu benzina in rezervor, cu bateria conectata, gata de drum. O data la luna cel putin primeste cate o cheie. S-a mai discutat de multe ori aici cum sa tii motorul la iernat si si atunci mi-am exprimat parerea, anume ca a lua bateria, a umple sau dupa unii a goli rezervorul, a unge diverse componente cu te miri ce solutii si cauciucurile cu tot felul sunt demne de motoare comuniste, nicidecum de ce calarim noi. Asta e parerea mea, dupa 7 ierni in care motoarele mele au fost pastrate in conditiile amintite mai sus, cu un singur esec: intr-o primavara (cam pe la 5 grade m-a mancat deja ), am reusit sa imi innec motorul din cauza ca erau cam gata bujiile. La tine pot fii mai multi factori, prea multi chiar, care sa fii determinat motorul sa nu porneasca. Amintesc doar starea bujiilor, poate l-ai innecat dand prea mult la automat cu motorul fara prea multa benzina (ziceai ca l-ai golit de tot, caz in care tre sa il inunzi cu benzina inainte de a porni, mutand robinetul pe pozitia PRI si asteptand cateva secunde bune), starea bateriei etc comtinuand cu cele mai putin placute gen starea compresiei. Bafta si iarna scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Salut, acuma eu nu cunosc motorul tau, nu stiu de ce nu a pornit dupa o perioada asa de scurta desi trebuia sa o faca. Stiu doar ca al meu sta in garaj, cu benzina in rezervor, cu bateria conectata, gata de drum. O data la luna cel putin primeste cate o cheie. S-a mai discutat de multe ori aici cum sa tii motorul la iernat si si atunci mi-am exprimat parerea, anume ca a lua bateria, a umple sau dupa unii a goli rezervorul, a unge diverse componente cu te miri ce solutii si cauciucurile cu tot felul sunt demne de motoare comuniste, nicidecum de ce calarim noi. Asta e parerea mea, dupa 7 ierni in care motoarele mele au fost pastrate in conditiile amintite mai sus, cu un singur esec: intr-o primavara (cam pe la 5 grade m-a mancat deja ), am reusit sa imi innec motorul din cauza ca erau cam gata bujiile. La tine pot fii mai multi factori, prea multi chiar, care sa fii determinat motorul sa nu porneasca. Amintesc doar starea bujiilor, poate l-ai innecat dand prea mult la automat cu motorul fara prea multa benzina (ziceai ca l-ai golit de tot, caz in care tre sa il inunzi cu benzina inainte de a porni, mutand robinetul pe pozitia PRI si asteptand cateva secunde bune), starea bateriei etc comtinuand cu cele mai putin placute gen starea compresiei. Bafta si iarna scurta. Am pus benzina(10 l),am mutat robinetul pe PRI dar am incercat sa pornesc cu el pe pozitia asta.Compresie ar trebui sa aiba,are doar 34000 km dar nu stiu cum stau cu bujiile,le am cam de mult si nu le-am scos personal niciodata.Incerc maine iar si daca nu vrea,asta e,astept vara.Problema la mine este ca plec in voiaj pentru minim 5 luni si in tipul asta n-o porneste nimeni.Multumesc de raspuns si plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Am pus benzina(10 l),am mutat robinetul pe PRI dar am incercat sa pornesc cu el pe pozitia asta.Compresie ar trebui sa aiba,are doar 34000 km dar nu stiu cum stau cu bujiile,le am cam de mult si nu le-am scos personal niciodata.Incerc maine iar si daca nu vrea,asta e,astept vara.Problema la mine este ca plec in voiaj pentru minim 5 luni si in tipul asta n-o porneste nimeni.Multumesc de raspuns si plimbari placute! Multam de urari si voiaj placut, indiferent ca e vacanta sau serviciu. Daca e musai sa o pornesti incearca sa cureti si sa arzi putin bujiile, apoi da-i curent de la baterie de masina, la mine a mers de fiecare data. Motoarele aste nu ar trebui sa aiba figuri in cap. De cate ori am vazut banditi innecati, au luat-o odata cu curatarea bujiilor. Despre bujii ma abtin sa comentez, cica la 15000 parca ar trebui schimbate. Ale mele (si nu mi-e rusine sa o spun) erau pe motor cand l-am cumparat (28000 km) si acum sunt tot alea (50000km) si nu am niciun interes sa le schimb cat timp porneste la cheie. Pe pozitia PRI nu ar avea treaba daca incerci sa il pornesti, dar mai bine muta-l totusi pe ON sau RES, pe PRI inunzi carburatoarele cu benzina si poate se inneaca iar, mai ales de la soc. Apropo, am uitat, il pornesc NUMAI cu socul tras, fara accelerari in gol cu mana si alte tertipuri, indiferent ca e iarna sau vara. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Multam de urari si voiaj placut, indiferent ca e vacanta sau serviciu. Daca e musai sa o pornesti incearca sa cureti si sa arzi putin bujiile, apoi da-i curent de la baterie de masina, la mine a mers de fiecare data. Motoarele aste nu ar trebui sa aiba figuri in cap. De cate ori am vazut banditi innecati, au luat-o odata cu curatarea bujiilor. Despre bujii ma abtin sa comentez, cica la 15000 parca ar trebui schimbate. Ale mele (si nu mi-e rusine sa o spun) erau pe motor cand l-am cumparat (28000 km) si acum sunt tot alea (50000km) si nu am niciun interes sa le schimb cat timp porneste la cheie. Pe pozitia PRI nu ar avea treaba daca incerci sa il pornesti, dar mai bine muta-l totusi pe ON sau RES, pe PRI inunzi carburatoarele cu benzina si poate se inneaca iar, mai ales de la soc. Apropo, am uitat, il pornesc NUMAI cu socul tras, fara accelerari in gol cu mana si alte tertipuri, indiferent ca e iarna sau vara. Bafta. Poate aici am gresit,am incercat sa pornesc cu PRI+soc+acceleratie la maxim!Cat despre "vacanta" mea,daca mi-as fi putut permite 5 luni de vacanta as fi schimbat-o cu un BMW 1600 GT!!!Sunt marinar si plec la munca,tot fac vacante de-astea 8-9 luni pe an!Multumesc pentru sfaturi,i-ti scriu ce am facut daca ajung maine la tara.Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Pret nou: 600 Ron, pana la 31 martie!!! Pot sa-i aduc Db killer la pret de 20,5 Lire Sterine, de pe Ebay UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Iarna trecuta am pornit banditul in fiecare luna, ca sa nu fie problema..iarna asta, am dat o singura data husa jos de pe el, ca sa-l mut.. Sunt curios daca voi avea probleme la pornirea din primavara..nu am facut decat sa-i scot o borna de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 my 2 cents. - se lasa pe pri vre-un minut pana se umplu carb-urile. Se trece pe res ( daca il tii pe pri se inneaca si carburile si cilindrii ). Se da la automat fara sa tragi maneta de acceleratie dar cu soc-ul tras ca daca porneste si il accelerezi tu fu_ti motorul ca se ambaleaza fara ulei. Verifici si tu daca ai scanteie si daca sunt ude.. ma refer la bujii. Filtru de aer curat ? Side point- asta vara ne petreceam o zi frumoasa de vara pe la Mogosoaia pe la Palat .. distins cum sunt, binenteles nu la restaurant ci la o frumusete de balta sulfuroasa si anume lacul de langa Le Palais du Mogosoaia. Trece 1 ora inapoi la motociclete. Unui gagiu cu un gsxf nu i se invarte motorul deloc... si hai cu impins ( la impins nu invartea ) .. si ( asta e prima si ultima oara cand o fac ) roata in roata pe la spate ( suna a pozitie ). Nimic. Eu plec. Este sunat un mecanic - rezolutia ? - Omul a mers cu motorul pe pri si la lasat pe pri , deci iata cum cilindrii s-au umplut cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salutare, Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nici un posesor-fost sau actual- de suzuki gsx 1200fs inazuma, asadar m-am gandit sa postez aici fiindca e cam (desi e fortata asemanarea) verisor cu Banditul de 1200. Asadar, este cineva care poate oferi cateva impresii despre inazuma? Deasemenea, am cautat manualul de service, dar e de negasit-nici varianta pe bani nu am reusit sa gasesc decat la 1400. Stiam eu ca sunt rare modelele astea, dar chiar asa de rare..mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 La cum arata pot sa am impresii. ca arata beton. La cum functioneaza . nu stiu sa-ti spun decat ca are motor de gsxr 1100 din 88 modificat .. la fel ca banditul... despre care avem pareri foarte bune . cu exceptie pornire iarna dupa nefolosire care este un fel de sut la gioale pentru celelalte chestii bune si care apare cateodata nu se stie cand, la unii da , la altii nu. Daca ciclistica e asemanatoare cu banditul nu cred ca poti sa-ti faci probleme , imagineaza-ti ca hornetul are raza de intoarcere mai mare decat banditul ( la viteze mici ). Drept sa-ti spun nu prea stiu care e diferenta fata de banditul de 1200 ( exceptie sa si dublu amortizoare pe spate si rezervorul schimbat ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.