Marmotzell Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Nu prea va pot ajuta cu sugestii suplimentare in ceea ce priveste pornirea motorului la inceput de sezon dupa ce a "rancezit" 3-4 luni. Dar pot sa va dau urmatorul sfat, si da, poate nu sunt primul "revolutionar" de la care auzit asta dar: incercati ca pe timp de iarna sa porniti din cand in cand motorul. Din experianta personala am vazut k, pentru a porni de la prima cheie de bun simt (4-5-6 secunde), periodicitatea maxima ar fi de 1 data la 2 saptamani. Adica zau, nu e mult s-o gadili de 2 ori pe luna... Cu cat le lasati mai mult, cu atat pornesc mai greu. Calculati voi exponential pana la 3-4 luni. Succes cu pornitul si asfalt uscat si sa ne dea pace si nou vremea asta odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Singura problema e faptul ca daca o tii in garaj, trebuie scoasa afara sau lasat garajul deschis. In orice caz, nu trebuie bagata "bine" pentru ca altfel nu o poti porni. Pana acum am tinut-o intr-o anexa (locuibila, dar nu avea decat materiale in ea) a unei case. Trebuia obligatoriu scoasa afara pentru a o porni, altfel nu puteam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) hmmm....nu recomand pornirea periodica fara parcurgerea unui drum suficient cat motorul sa intre in temperatura de lucru si sa se autocurete bujiile.... Editat Aprilie 18, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 las-o 1 ora in soare si pune bateria de masina pe ea...o s-o ia. Oricat ar fi de bune bateria ta la mobra, nu invarte cum trebuie dupa ce a stat atat timp pe bara! Ori...motorul ala e amortit...ii trbuie invartitura nene. Daca tragi choku nu mai da gaz, ca o inneci...si asa, doar cu gaz e posibil sa o inneci, daca dai de mai mult de 3 sprituri...dupa ce ai innecat-o, o ia si mai greu. Faptul ca am avut Dacie 1310 ma ajuta mult la pornirea mobrelor dupa ce au hibernat mult PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 hmmm....nu recomand pornirea periodica fara parcurgerea unui drum suficient cat motorul sa intre in temperatura de lucru si sa se autocurete bujiile.... N-am dat detalii suplimentare depre asta, pentru ca nu e locul potrivit. n-am zis nimic de pornit si oprit imediat. eu o las cel putin 10 min si ceva mai mult turata (macar pentru considerentul incarcarii bateriei) cat si pentru ce ai mai zis tu. Toata treaba este sa ai posibilitatea s-o scoti s-o pui la treaba. Cel mai bun lucru si scapi de problema este s-al ti in garaj incalzit, nu? Asta recomanzi? PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine! Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) mai oameni, da' de ce nu luati voi in calcul niste sfaturi simple si gratuite? doar am povestit ca anul asta am pornit-o fara efort dupa ce am lasat-o la soare o ora si ceva (erau 18 grade dupa ido.ro, si cum se masoara la umbra probabil peste 20 la soare). zice si Motorocker, zice si Macke, o fi chiar coincidenta? si nu subestimati importanta unei baterii in stare buna, daca n-o aveti chiar noua trageti curent de la masina. chiar daca bateria e suficient de ok incit sa porneasca motorul in conditii normale, nu invirte la fel de repede. faceti in experiment, inregistrati pe telefon sau pe o camera sunetul la pornire cu baterie folosita citiva ani si dupa aia incercati cu o baterie de masina sau o baterie de motor nou-nouta. e diferenta f mare, se simte ca turatia scade considerabil pe masura ce bateria se uzeaza. in plus, daca la mine se simte ca turatia scade o idee cind aprind farurile, oare n-o indica asta ca si aprinderea in sine are nevoie de curent considerabil? sfatul meu e ca dupa hibernare la prima pornire sa o lasati afara la soare minim o ora si robinetul pe PRI (dupa care-l dati inapoi). plus baterie in stare buna sau cel mai sigur tras de la masina. daca n-o ia asa mai vedeti voi, dar altfel ajungem ca in topicurile alea de la "Service" unde lumea-l sfatuieste pe om sa demonteze tot motorul iar in final se dovedeste ca era o siguranta arsa. Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc eu zic ca eventuala problema cu inaltimea se rezolva cu un ghidon aftermarket (mai lat si cu ghipurile mai in fata). sint n'spe modele. se gasesc si pe la ~150 RON. la fel ca majoritatea cu care am vb vad ca se porneste in primul rand de la bujii, deci primul pas o sa fie --REVENIREA LA BUJIILE ORIGINALE "cr8ek".sper sa fie chiar si ce i trebuie.!!!!! man, sfatul meu e sa nu ma asculti sfaturi pe la colt de bloc. 1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci. 2. ce inseamna bujii reci sau calde se gaseste pe net. ma gindesc eu ca informatia de pe site-ul oficial Denso (unul din marii producatori de electrice pt. automotive si printre altele si bujii) e destul de credibila: http://www.densoiridium.com/heatranges.htm 3. dupa ce o sa citesti o sa vezi ca nu are nici o legatura cu pornirea motorului. in alta ordine de idei, ia uitati ce am gasit in cartea asta: http://books.google.ro/books?id=84hF-qoR5I8C&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false wtf? Editat Aprilie 18, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 -Eu stiam ca nu e bine sa pornesti mobra pe perioada iernii, cica se cam duce bateria.. -Mai are cineva placute de frana EBC ? m-a inebunit scartaitul asta, asa fac si la voi ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 multi spuneau sa pui vasilina pe spatele placutelor. ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor. inca ai bateria buna... sa pornesti mobra iarna doar ca sa o ambalezi de 2 ori nu e pt ca: 1. consumi din baterie dar nu apuca sa se incarce inapoi pt ca nu mergi cu ea (incarca dupa 1500 rpm) 2. mobra se incinge, dupa ce o opresti se raceste relativ brusc, fiindca e frig afara => condens peste tot, inclusiv interior motor, rezervor, toba etc... 3. la pornire, mai ales iarna, bujiile se incarca/murdaresc mai mult/repede....daca nu mergi cu ea ceva ture, asa raman si o sa-ti porneasca din ce in ce mai greu pana cand apuci sa dai o tura mai lunga cu ea 4. o trezesti din somn cand ea de fapt vrea sa doarma si sa se odihneasca in asteptarea primaverii cand va putea cutreiera drumurile patriei ore intregi la rand, cand colo, tu o amagesti cu o pornire si doua ambalari... cumva ca o femeie care se uda si-o lasi balta. O sa te tina minte! Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Io am EBC. inainte am avut SBS de la Mymoto Cotroceni. SBS scartaie, EBC - nu ( s-ar putea sa fie si diferenta de discuri ) . EBC pune frana , SBS nu ! Ori am nimerit eu prost de 2 ori SBS-urile de la Mymoto ori nu ne intelegem. EBC rulez . N-are probleme daca-l pornesti iarna.. Banditul vechi iarna asta a fost pornit o data la 2 saptamani . Merge brici. Asta e linkul pentru bujii , ca al lui Calin nu merge Deci banditul mare decelereaza mai repede (? cu forta mai mare) decat banditul mic. Unde e ciudatenia? Editat Aprilie 19, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 cilindreea/cuplul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Deci banditul mare decelereaza mai repede (? cu forta mai mare) decat banditul mic. Unde e ciudatenia? e forba de frine, nu de frina de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Asta e altceva. Pai stiu eu aiurea sau discurile la B12 sunt mai mari ca la B6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 -Mai are cineva placute de frana EBC ? m-a inebunit scartaitul asta, asa fac si la voi ?) eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur. Asta e altceva. Pai stiu eu aiurea sau discurile la B12 sunt mai mari ca la B6? pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur. pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare. Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate. am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate. Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala. EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate. Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala. EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK. Ferodo nu iti recomand, am avut si erau "varza" s-au poate am prins eu un lot mai aiurea.Dar fiecare cum are noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 le am pe spate si in comparatie cu ce aveam inainte (Kyoto) macar pot sa spun ca merg. daca as avea pe fata as putea sa spun cu certitudine daca-s OK. da' o sa ramin la EBC si Armstrong. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Si la mine scartaie cateodata placutele pe fata,nu mereu. EBC abia schimbate dupa ce am dat jos Ferodo-rile sinter (rulate 100 de km) din impresia ca parca nu tin foarte bine. EBC tin putin mai bine fata de Ferodo. Am sa incerc pt scartait intai folie antiscartait trw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) uitindu-ma la rezultate testelor de frinare mi-am adus aminte de-o faza citita mai demult. cica prima masina care folosea cutie de viteze CVT (continuously variable transmission), cum are Nissan Murano, n-a fost primita deloc bine de public pt. ca nu avea "demaraj". masuratorile aratau cu totul altceva dar ce nu exista la CVT-ul respectiv era zvicul la demaraj, pe care lumea il interpreta gresit drept cuplu mare. CVT-ul transmitea cuplul fara salturi bruste si omu' zicea ca masina e lenesa CVT-urile noi cica au simulat electronic din ECU acel zvic aceeasi chestie e facuta si la servodirectiile electrice de pe masini, se fac eforturi tocmai pentru a fi emulat din software feedbackul unei directii hidraulice clasice ma gindesc ca poate vreun fenomen similar o fi si la Bandit de ne pare tuturor ca au frine mediocre (cel putin primele generatii de B6). Editat Aprilie 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc Si eu am exact aceasi inaltime si ajung pe la 95 kg echipat full,si nu am nici o problema sa stau ingramadit pe motor sau ceva de genu. Primu an am mers cu motocicleta stock neavand probleme,anul trecut i-am montat kit de inaltare si un ghidon lat,si e mult mai ok asa,dar cum ziceam nici cu el stock nu aveam deloc probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.