Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

I agree...e mai simplu de intretinut B6-le si mult mai frumos...dar pt un incepator de statura medie e cam greu pt inceput...parerea mea e ca inveti mult mai multe pe unu de 400 sau pe un Gs500(fiind mai usoare si trebuind sa mesteci mult mai mult in cutie :lol: ) Bafta la alegere... noi pe cine votam? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea e ca inveti mult mai multe pe unu de 400 sau pe un Gs500(fiind mai usoare si trebuind sa mesteci mult mai mult in cutie :lol: ) Bafta la alegere... noi pe cine votam? :lol:

 

Eu cred ca mesteci mult mai mult in cutie la B4 decat la GS500,cuplul mai mic la B4 isi spune cuvantu.Dupa ce mergi un drum pe Cheia cu B4 cred ca inveti sa folosesti treapta corecta de viteza pe viraj pt. orice motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, eu am un bandit de 250 din '93. functionează perfect, până acu' tot ce-am avut de schimbat la el am găsit. mi-a făcut Âşi o pățanie mare de l-am dus la service Âşi mi s-a zis că motoru' e dus, cam acelaÂşi lucru pe care îl zici tu dan mi s-a întâmplat Âşi mie. acu' eu nu mă pricep la mecanică aproape deloc, învăț încetiÂşor una-alta, treaba e că l-am dus la kaore, i-a făcut nenea carburație, reglaje, trebi, ce se face în mod normal într-o operațiune de asta Âşi acu... după cum am spus mai sus, merge. Âşi mie îmi măsuraseră tot ce trebe, mi l-au ținut vreo lună Âşi ceva ... dincolo, mi l-au dat în două zile. găseÂşti piese pentru el, doar că trebuie să cauți mai mult. noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Banditilor si Banditelor! As avea nevoie de opinii avizate (adica de la utilizatori) referitor la B12. Intentionez sa imi schimb motorul actual cu asa ceva. Ma intereseaza in special fiabilitatea, dar si costurile mentenantei sau alte elemente specifice modelului.

Multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor!

:lol:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e că l-am dus la kaore, i-a făcut nenea carburație, reglaje, trebi, ce se face în mod normal într-o operațiune de asta Âşi acu... după cum am spus mai sus, merge

 

Mda si eu am fost tot la orezar ,mi-a facut-o de nu mai pornea decat impinsa.Daca era asa tare isi dadea seama ca are si alte probleme in afara de carburatie.

Alta problema:el nu e patron acolo,el lucreaza pt. clantele alea care ele decid preturi si altele.

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Banditilor si Banditelor! As avea nevoie de opinii avizate (adica de la utilizatori) referitor la B12. Intentionez sa imi schimb motorul actual cu asa ceva. Ma intereseaza in special fiabilitatea, dar si costurile mentenantei sau alte elemente specifice modelului.

Multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor!

:lol:

 

Nu sunt utilizator de 12 (inca) insa m-am dat cu asa ceva si mai stiu cate una alta. Fiabilitatea e f buna la dulap. Motorul este ca stanca si daca e intretinut calumea face suta de mii lejerianu. Costurile de intretinere sunt cam aceleasi ca si la alte motorete. Adica consumabile: ulei, filtru ulei si aer, placute, gume si ce mai e. Evident papa placute si gume mai iute decat un 600 pt ca e mai greu si are etrieri mai performanti iar cuplul nesimtit chinuie slapu de pe spate daca ai mancarimi in mana dreapta. Daca mai ai intrebari, nu ezita.

 

 

 

In alta oridine de idei, vinde un prieten de-al meu un B6 N Pop din 2000 cu vreo 22 de mii de km si ceva imbunatatiri: crashpad-uri, aparatoare lant din fier cu incriptie 'Bandit', ghidon superbike, mansoan Ariete 'Bandit', capete de ghidon, minisemnale, toba stock bucatarita :lol:. Are consumabilele schimbate. M-am dat cu motoreta si merge bine. Vrea 3000 de iepuro pe ea.

 

post-8276-1210579727_thumb.jpg post-8276-1210579861_thumb.jpg post-8276-1210579897_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan_06 la mine fu' numai carburație de făcut. cât despre prețuri, mi s-a părut Âşi mie că a doua oară s-au mai umflat, dar eu am fost mulțumită că mi-a făcut treabă bună Âşi că motanu' nu-i mort. noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, am si eu o curiozitate: le spalati zilnic, sau cum le tineti asa de curate? :lol: Al meu se face varza urgent, chiar si cu husa pe el.

Aveti drumuri asfalate pe acolo :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni!

 

Am si eu nevoie de ajutor.... Azi-nopate mi-au furat aparatoarea fata de la Bandit si sanse sa o gasesc nu prea sunt

 

Nu aveti cumva voi una de rezerva?

 

Mai multe detalii aici:

 

/index.php?showtopic=209367

 

 

fratilor sa nu ma banuiti pe mine ca toti stiti ca eu aveam nevoie de aripa fata...daca aud ceva dau de stire(nu cumpar nimic) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic si am vazut cu ochii mei de ce imi pornea greu moto si de ce intr-un final nu a mai vrut deloc sa porneasca.

Are compresia varza.Un singur cilindru are 9,restul 6,4 si unul 2,oricum foarte putin.Vacuum nu mai face,mi-a aratat pe tester.Mi-a aratat pe un cilindru ca nici macat nu pastreaza compresia,scade destul de repede.Cica i-ar trebuie ciulasa noua,segmentii cred ca erau buni inca pt. ca nu scotea fum.

In concluzie e cam RIP si nu va luati de 400.Mi-a zis si mecanicul ca daca era de 600 gasea imediat piese.

la ce service poti vedea compresia aia?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce service poti vedea compresia aia?

 

In principiu la orice service cat de cat.De fapt poti sa-ti verifici si singur compresia daca faci rost de instrument.Practic e doar un manometru care are capete ce se insurubeaza in locul bujiei.Eu nu am dus-o special pt. compresie,am dus-o ca nu pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu un Bandit GSF 400 VC din 93.

Problema: Nu prea sare din prima cheie, oricum trebuie tras socul si din cind in cind pusa bateria la incarcat. Dupa ce se incalzeste un pic (are si un mic joc la maneta de acceleratie), nu merge rotund. La turatii mari da rateuri ( ma astept sa scoata si flacari... :( ). Benzina a ramas cea din toamna in ea. Bujiile sunt schimbate in 2007 in octombrie, ulei noi, filtre noi.

 

Ce sa fac? Reglaje la japoneze e riscant....ramin arcuri si surubele si mai faci un motor cu ele.

Ajutor!

 

Am luat si eu un Bandit GSF 400 VC din 93.

Problema: Nu prea sare din prima cheie, oricum trebuie tras socul si din cind in cind pusa bateria la incarcat. Dupa ce se incalzeste un pic (are si un mic joc la maneta de acceleratie), nu merge rotund. La turatii mari da rateuri ( ma astept sa scoata si flacari... :) ). Benzina a ramas cea din toamna in ea. Bujiile sunt schimbate in 2007 in octombrie, ulei noi, filtre noi.

 

Ce sa fac? Reglaje la japoneze e riscant....ramin arcuri si surubele si mai faci un motor cu ele.

Ajutor!

 

/index.php?...t&p=1169921

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wai, esti criminal, ai postat la misto? :()

Bateria pusa din cind in cind la incarcat -> ori e dusa ori e busit releul de incarcare (chestia asta se determina superusor)

Socul il trage toata lumea.

Jocul la acceleratie e normal.

Daca porneste greu sigur nu e de la ulei.

Treaba cu rateurile... na. Nici nu vrei s-o reglezi, da' vrei si sa mearga bine? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wai, esti criminal, ai postat la misto? :()

Bateria pusa din cind in cind la incarcat -> ori e dusa ori e busit releul de incarcare (chestia asta se determina superusor)

Socul il trage toata lumea.

Jocul la acceleratie e normal.

Daca porneste greu sigur nu e de la ulei.

Treaba cu rateurile... na. Nici nu vrei s-o reglezi, da' vrei si sa mearga bine? :)

 

 

Are dreptate Calin... schimbat ulei, bujii, filtru de aer (daca a stat peste iarna) si neaparat sincronizat/curatat carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci se poate si cu Banditu...

 

Noroc ca am aruncat un ochi in anuntul de mai sus ca altfel nu as fi aflat niciodata ca B6le consuma 4,5% in oras. :(

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wai, esti criminal, ai postat la misto? ;))

Bateria pusa din cind in cind la incarcat -> ori e dusa ori e busit releul de incarcare (chestia asta se determina superusor)

Socul il trage toata lumea.

Jocul la acceleratie e normal.

Daca porneste greu sigur nu e de la ulei.

Treaba cu rateurile... na. Nici nu vrei s-o reglezi, da' vrei si sa mearga bine? ;)

 

Caline, eu imi sunt incepator in din astea, deci orice sfat prietenesc si avizat imi este de mare ajutor. Ramine deci sa determin chestia cu incarcarea....ca la masina? ... si sa ii sincronizez carburatoarele ... nici asta nu am mai facut-o vreodata. Multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...