Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Hmm, da' nu se strica cam des Banditii de 400? Nu prea am vazut oameni cu B6 plingindu-se, dar deja cel putin 2 cu 400 care au probleme. Anyway, dp meu de vedere nu prea are nimic in comun B4 cu restul seriei, nici ca aspect nici ca nik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As vrea si io un set atunci , mai trebuie ceva alta setare ? lol... cand le pun sus? intreb si io nu radeti de mine .........

 

 

Cum facem le pui prin posta ? Ai venit din Germania? 

 

Eu mai sunt in germania pana in decembrie. Insa bujiile sunt in CJ la gagica mea. E 'figura' ei, eu doar fac distributia. :P Ca sa le pui sus iti trebe o cheie de bujii si 15 minute. Nu mai 'setezi' nimic. :P

Daca vrei un set imi dai datele pe PM, i le transmit ei si ti le pune colet cu ramburs pe curier (prefrabil mai ales pt ea) sau Posta Romana din franzela (preferabil pt nimeni). ;) Cashu e 130 + transport.

 

cine imi poate da si mie o idee ce sa fac cu aparatoare de sub codita...in special vreau sa scpa de suportul ala imens de numar, sa`i ofer un look mai suparat din spate...:-?? stie cineva unde pot gasit ceva sa o inlocuiesc? nu as vrea sa bag bomfaierul in ea sa o tai... multumesc...;:)

 

P.S. : cred ca nenea emppu ma poate ajuta cu aceasta informatie;:)

 

Ca sa faci cooru porno la Bandit tre sa ii dai topor la lopata aia de zapada cu mecla de farash. ;) There's no other way. Si ca sa faci asta nu poti evita bonfaieru'. Se pot face 2 chestii:

 

1. Scurtezi din bonfaier doar lopata din franzela si o tai cat mai scurt + improvizezi din tabla un suport de numar si semnale.

2. Mai elegant: cumperi de pe ebay un undertail de Bandit din fibra, il vopsesti in culoarea mobrei sau negru, faci prapad si macelaresti tot plasticu ala odios de sub codita si montezi undertail-ul. Grija mare ce tai si ce lasi din plasticul original!!! Apoi monetzi un suport de numar si semnale cumparat sau facut in regie proprie. Daca vrei sa-ti gasesti undertail pt motoreta ta pe ebay.de, te ajut io. De cumparat + adus tre sa te ocupi tu.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-a sosit si mie "jucaria"(B12) :) daca pot sa-i spun asa ca defapt e un monstru ;) nu am apucat sa ma dau decat vreo 10 km printre blocuri ca nu am inca numerele.

Dupa prima tura imi cam tremurau putin picioarele cand am descalecat . :) Am trecut un pic cam brusc de la gs500 la asta ,dar decat sa o mai schimb iara .....

 

Si acum niscavai poze :

 

post-8003-1223480913_thumb.jpg post-8003-1223480926_thumb.jpg

 

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impecabil! Bine ai venit in randul nostru si sa-l stapanesti sanatos!

 

De unde, cat? Zi direct! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit ! ;)

Din Italia mi l-a adus cineva(un prieten) care se ocupa cu asa ceva, pret special pt mine(fara comisioane) 2700 euroi.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit ! ;)

Din Italia mi l-a adus cineva(un prieten) care se ocupa cu asa ceva, pret special pt mine(fara comisioane) 2700 euroi.

 

;)

 

Bun pret pt starea superba in care se afla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, da' nu se strica cam des Banditii de 400? Nu prea am vazut oameni cu B6 plingindu-se, dar deja cel putin 2 cu 400 care au probleme. Anyway, dp meu de vedere nu prea are nimic in comun B4 cu restul seriei, nici ca aspect nici ca nik.

 

B4 e tatal lor,la propriu,ca e primul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un coleg de servici de aici din germania un B12 SA Kult din '97 cu ABS si 33K KM. Il vinde cu 3000, pret fix. Are far dublu in semicarena stock, amortizor f ciumeg Wilbers pe spate si toba Termignoni din franzela. Cica e tunat de Rainer Vater, un tuner f cunoscut din germanica, si are trecuti in acte 139 de cai. Teoretic doar tuningui a costat vreo 2100 de euro. In rest la exterior este stock. M-am dat cu el insa doar intr-o parcare si pot sune ca-ti cam rupe muia jos in treptele 1 si 2. Daca vrea careva scula, va pot pune in legatura cu el. Omu cica nu se grabeste sa-l dea si nu a dat nici un anunt. Ma bagam io sa-l iau insa ma fute ABSu din franzela, avand bascula mai lunga nu mere uili asa usor si mai sunt cateva detalii optice care ma phoot la pupila la ala cu ABS. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma gandeam ca Banditul are ABS din anul ala.Credeam ca i-au pus ABS dupa 2004-2005.

 

Suzuki a introdus ABSul pe Bandit in 1997, doar pe modelul S si doar pt 1200. A mers pana in 2000 cand a iesit la pensie Kultu. Pe Pop nu a mai fost disponibil si a aparut din nou pe 650 si 1200 Neo, 2005+ respectiv 2006. Si ca sa nu zici ca te mint... :unsure:

post-8276-1223797906_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut ABS doar la modelele dupa 2006. Eu am 650S din 2005 si nu are. Modelul 2007 in schimb are.

 

Nu are pt ca era doar optional atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki a introdus ABSul pe Bandit in 1997, doar pe modelul S si doar pt 1200. A mers pana in 2000 cand a iesit la pensie Kultu. Pe Pop nu a mai fost disponibil si a aparut din nou pe 650 si 1200 Neo, 2005+ respectiv 2006.

 

M-am gandit si la varianta asta,ca era doar pt. 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu stai la bloc? :( Daca stai la bloc o sa-l lasi asa si dupa ce il scoti afara o sa-i pui restul pieselor?

 

Nu sta la bloc, da asa-i omu', mai fanatic, :disappointed: Si io stau la casa cu garaj si am facut schimbu de ulei la Bandit in camera mea. :(

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cam terminat ultimele chestii serioase pe la ea.

Mai am de aerisit frana spate si ambreiaju hidraulic; apoi evacuarea si instalatia electrica.

I-am pus ulei si am dat putin la demaror ca sa vad daca suna ceva aiurea si sa ajunga ulei prin buzunarele din chiulasa.

Asa ca bag si o poza la calitate mai buna. Referitor la protectiile de chiulasa: ebay + ceva strungarie + resturi rizoma, si vor fi vopsite tot electrostatic negru prin iarna.

IMG_0005.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Una mica rugaminte:

Unde pot verifica (si repara daca e cazul) o compresie pt b400 in Bucuresti?

Am auzit de Kaore (ca sunt spetialisti in japoneze), Motor Team (dealeri si service)

Altii?

Multam mult

 

P.S. Sper viitor posesor de Bandit400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Una mica rugaminte:

Unde pot verifica (si repara daca e cazul) o compresie pt b400 in Bucuresti?

Am auzit de Kaore (ca sunt spetialisti in japoneze), Motor Team (dealeri si service)

Altii?

Multam mult

 

P.S. Sper viitor posesor de Bandit400.

 

Eu zic sa nu iei B4,mai bine un GS500 ,se gasesc piese pe toate drumurile.Eu regret ca am luat B4.

 

Compresia nu e nici o smecherie,nu trebuie sa fie la vreun specialist in modele japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Una mica rugaminte:

Unde pot verifica (si repara daca e cazul) o compresie pt b400 in Bucuresti?

Am auzit de Kaore (ca sunt spetialisti in japoneze), Motor Team (dealeri si service)

Altii?

Multam mult

 

P.S. Sper viitor posesor de Bandit400.

 

il recomand cu caldura pe maosan(pe mine m-a ajutat si are scule calumea...)are datele de contact si telefonul la profilul lui.

bafta la alegere si te asteptam printre noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...