Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu DOT 5.1 e pt. ABS.Ar fi mai subtire sau ceva in genul asta.

difera doar temperatura de fierbere...cel putin asa stiu eu..

 

am spus eu ca acum am pus ochii pe ele?

te-ai ofticat? :rolleyes: era un smiley la sfarsit,dac anu ai prins glumita data viitoare o sa incerc sa anu mia glumesc cu tine si daca o fac o sa precizez la sfarsit. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am beneficiat de putin soare si o temperatura de aprox 10 grade si am montat si eu cateceva din "jucariile" comandate pe parcursul iernii :rolleyes:

post-28174-1235838730_thumb.jpg

Ce parere aveti de ceasurile suplimentare?

post-28174-1235838791_thumb.jpg

Apropos...mi-au venit si furtunele racing si daca tot trebuie sa inlocuiesc si lichidul de frana ce recomandati?

DOT4.0 sau DOT5.1 ?

 

Ceasurile alea suplimentare de bord nu mi se pare ca sunt "de acolo". Insa scaritele sunt de-a dreptul superbe. Vreau si io din astea insa pe negru. Ce imi da insa de gandit este:

 

- cum se pastreaza in timp vopseaua (eloxarea) de la atata frecare?

- cum e cu vibratiile in talpa (stock au cauciuc sanatos, astea da la LSL sunt doar aluminiu)? Si asta mai ales ca la 12 ai niste vibratii de-ti sar coa.iele din sa.

 

Ti-ai pus din astea si la pilot?

 

Referitor la lichide de frana: Cica 5.1 ar fi superior la reising si la temperaturi atmosferice f scazute. De ABS este atat DOT 4 cat si 5.1. Mi se pare inutil sa pui DOT 5.1 pe Bandit, mai ales pe 600. Acolo 'problema' nu i lichidu daca vrei frana mai beton ci mai ales etrierii (flotanti cu cate 2 pistonase, furtune din cauciuc si discuri relativ mici, dar totusi cam standard in clasa). Plus ca risti sa nu se impace 5.1 cu garniturile de la pistonase si poti face buba. Eu as pune ce e recomandat in manual, adica DOT 4.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceasurile alea suplimentare de bord nu mi se pare ca sunt "de acolo". Insa scaritele sunt de-a dreptul superbe. Vreau si io din astea insa pe negru. Ce imi da insa de gandit este:

 

- cum se pastreaza in timp vopseaua (eloxarea) de la atata frecare?

- cum e cu vibratiile in talpa (stock au cauciuc sanatos, astea da la LSL sunt doar aluminiu)? Si asta mai ales ca la 12 ai niste vibratii de-ti sar coa.iele din sa.

 

Ti-ai pus din astea si la pilot?

 

Referitor la lichide de frana: Cica 5.1 ar fi superior la reising si la temperaturi atmosferice f scazute. De ABS este atat DOT 4 cat si 5.1. Mi se pare inutil sa pui DOT 5.1 pe Bandit, mai ales pe 600. Acolo 'problema' nu i lichidu daca vrei frana mai beton ci mai ales etrierii (flotanti cu cate 2 pistonase, furtune din cauciuc si discuri relativ mici, dar totusi cam standard in clasa). Plus ca risti sa nu se impace 5.1 cu garniturile de la pistonase si poti face buba. Eu as pune ce e recomandat in manual, adica DOT 4.

Sincer si mie imi da impresia ca nu sunt "de acolo" si tocmai deaia le-am pus pe acest forum (fara sa imi declar nemultumirea) sa vad si alte pareri. Incerc alte variante....post-28174-1235894277_thumb.jpg

Furtunele HEL sunt la culoarea scaritei LSL. Din pacate am achizitionat lichid de frana MOTUL5.1. Am sa incerc sa-l schimb.

Nu am schimbat scaritele si la pilot tocmai din cauza lipsei de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceasurile-s sint la Louis, nu stiu daca exact ca alea

 

Asa... adevarul e ca pe masura ce ma uit la dihanie incepe sa ma zgirie pe retina din ce in ce mai tare lopata aia din spate si ma-ntreb cum de-am lasat-o pina acuma acolo. Problema e ca trebuie sa gasesc o metoda sa prind semnalizarile si numarul. Da' ma descurc eu cumva... Si ma mai intreb cum o sa arate fara undertray. O sa i se cam vada in c.ur, ca sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi calin, le-am gasit in final. Pe mine ma intereseaza sa iau un ceas din ala si sa-l leg cumva cu un cablu sau ceva ca sa-mi afiseze temperatura uleiului.

Stiu ca este alternativa cu ceasul in loc de buson dar nu imi place deloc ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceasurile-s sint la Louis, nu stiu daca exact ca alea

 

Asa... adevarul e ca pe masura ce ma uit la dihanie incepe sa ma zgirie pe retina din ce in ce mai tare lopata aia din spate si ma-ntreb cum de-am lasat-o pina acuma acolo. Problema e ca trebuie sa gasesc o metoda sa prind semnalizarile si numarul. Da' ma descurc eu cumva... Si ma mai intreb cum o sa arate fara undertray. O sa i se cam vada in c.ur, ca sa zic asa.

home made, e o simpla tabla:

post-20895-1235916383_thumb.jpg

 

 

Mersi calin, le-am gasit in final. Pe mine ma intereseaza sa iau un ceas din ala si sa-l leg cumva cu un cablu sau ceva ca sa-mi afiseze temperatura uleiului.

Stiu ca este alternativa cu ceasul in loc de buson dar nu imi place deloc ideea.

nu cred ca ai cum sa faci acest lucru folosind ceasul lui calinD. tie iti trebuie un kit special, avand in vedere ca cel mai probabil acel termometru e 100% mecanic, iar tie iti trebuie un senzor electric pe care sa il montezi in motor. daca ar fi asta electric, teoretic ai putea sa-l demontezi si sa ii iei senzorul si sa il pui unde vrei. dar nu cred ca e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

red bandit, cam cat ai investit in bandit pana acum ? Sa ai grija de el ca dai faliment daca-l strici si :rolleyes:

De unde ai luat ceasurile alea suplimentare ca imi plac foarte mult.

 

Ceasurile cat si prinderile sunt luate de la LOUIS. Poti comanda pe negru sau cromat cu cadran negru sau alb, dupa preferinte.

Eu le-au luat sa fie la fel cu cele de la Bandit.

Inca mai caut variante de design sa le montez inafara de cea "clasica " pe ghidon.Undeva langa ceasurile mari.

Varianta 1. Intre ceasuri...post-28174-1235917889_thumb.jpg

Varianta 2. Langa -sub......post-28174-1235917947_thumb.jpg

Astept sugestii de la cei cu "ochiul format" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

home made, e o simpla tabla:

Home made, da' iti trebuie tabla si un aparat de sudura eventual. Tocmai scormoneam prin casa sa vad daca nu gasesc o tabla potrivita ca grosime, dar in afara de niste carcase de PC, care sint prea subtiri, n-am gasit nik. Tot la un nea gica tre' sa ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Home made, da' iti trebuie tabla si un aparat de sudura eventual. Tocmai scormoneam prin casa sa vad daca nu gasesc o tabla potrivita ca grosime, dar in afara de niste carcase de PC, care sint prea subtiri, n-am gasit nik. Tot la un nea gica tre' sa ajung.

nu trebuie aparat de subura. tabla este taiata, indoita, gaurita. succesuri nebanuite iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa avem toti d-astea :rolleyes:

N-aveti decit sa le vopsiti ca sa va deosebiti de mine, care sint unikt :cheers:

Oricum ale mele erau comandate inainte sa vad ca ai si tu din astea.

 

nu trebuie aparat de subura. tabla este taiata, indoita, gaurita. succesuri nebanuite iti doresc!

Na, ma gindeam si eu sa fac din niste cornier jucaria, da' parca-i cam prea gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-aveti decit sa le vopsiti ca sa va deosebiti de mine, care sint unikt :cheers:

Oricum ale mele erau comandate inainte sa vad ca ai si tu din astea.

 

 

Nu iti face griji ale mele sunt carbon look alike :rolleyes: soo tu le ai negre eu carbon...urmatorii va descurcati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa avem toti d-astea :rolleyes:

aia ma gandeam si eu numai eu mi le-am schimbat acuma 2 ani :)

dar mi s-a pus pata pe altele...din aluminu,nu plastic... :cheers:

 

Na, ma gindeam si eu sa fac din niste cornier jucaria, da' parca-i cam prea gros.

eu am taiat din plasticul de la undertray si l-am modelat pe ala mai scurt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am taiat din plasticul de la undertray si l-am modelat pe ala mai scurt :rolleyes:

M-am gindit si la varianta asta, dar ma intrebam daca ramine destul de rezistent plasticul ala dupa ce-l tai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gindit si la varianta asta, dar ma intrebam daca ramine destul de rezistent plasticul ala dupa ce-l tai.

pai depinde cat tai..eu am taiat pana chiar sub numar si e ok...si pe lateral am mai taiat un pic... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine si-a montat undertail ?

ceva sfaturi / secrete / instructiuni pe care vreti sa le impartasiti ?

cat trebuie taiat din piesa originala ?

 

vreau sa ma apuc de al meu maine .

eu cand am zis ca am taiat din undertray ma refeream la cel din fabrica,aftermarket nu mi-am pus ca nu vad nici un motiv...mi se par niste bani aruncati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gindit si la varianta asta, dar ma intrebam daca ramine destul de rezistent plasticul ala dupa ce-l tai.
Salut,daca te ajuta cu ceva ,eu cam asa am rezolvat problema asta :rolleyes: .Din punct de vedere al rezistentei nici o schimbare,super ok

Sper sa te ajute

post-17879-1235980843_thumb.jpg

Editat de tdy83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...