Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu ce sa zic, ghidonul nou tocmai ca e mai drept. Iar manusile mai largi.

 

Am incercat sa-ti trimit manualul ala dar ori ai contul plin ori nu accepta Yahoo atasamente asa de mari, o sa mai incerc.

pai daca e ghidonul mai drept inseamna ca stai mai aplecat in fata deci automat mai multa greutate se lasa in maini...logic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Macke: nu am umblat la nimic. Nici un reglaj, nici o modificare. Motoreta e cumparata de mine de o luna si un pic... e posibil sa fi facut de la inceput si sa nu fi observat eu. Nivelul uleiului e OK. Oricum saptamana asta o sa-l schimb sa imi iau o piatra de pe inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke: nu am umblat la nimic. Nici un reglaj, nici o modificare. Motoreta e cumparata de mine de o luna si un pic... e posibil sa fi facut de la inceput si sa nu fi observat eu. Nivelul uleiului e OK. Oricum saptamana asta o sa-l schimb sa imi iau o piatra de pe inima.

E posibil sa fie uzata garnitura si atit. Eventual s-o scoti si sa pui niste silicon, dar daca doar "transpira", eu zic sa-ti bagi shutu', si eu am aceeasi problema, curge f. putin ulei pe linga unul din suruburi, dar ma doara la basca. Verifici din cind in cind nivelul uleiului si completezi daca e cazul, eventual la iarna schimbi garnitura.

 

PS: sint n'spe distribuitori de piese OEM pe forum, da si tu un search, garnitura aia e cca. 20 de euro si ajunge in cca. 3 saptamini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bandit_mik, parerea mea e ca codita GSF-ului, ca sa nu zic codoaia, arata tot ca un c.ur, orice i-ai face, e lunga lata, rotunda, e un poponeata de grasa, ce mai. Mai curind ai fi economisit ceva si i-ai fi pus alta coada. Sorry, da' asta e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de economisit ca nu m-a costat nimik k k fibra e din plin where i'm from .am facut-o pt functionalitate !! ca imi tot sarea bucatik mik dintre carene laterale. Daca era sa fac ce zici tu luam body kit de sute de euro si terminam povestea.da nu e genu meu . imi place made by me .asa k urmeaza modificarea aripii fata si in sfarsit bugspoileru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit bine codita . Si mie mi-ar placea sa o fac pe a mea ca sa scap de 'zdranganit' , sa dau manerele jos si sa astup gaurile.

Arata mult mai bine ca inainte :disappointed: .

Sa ne arati ce faci cu aripa , am si eu o problema cu ea (e ciobita in fata) si sa mai vad o idee ceva.

Spor la bricolat :kick: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot despre sa, abia asa ceva i-ar schimba aspectul in bine, dar costa de te doare capu':

1204.jpg

Si mai e varianta cu modificat saua ca sa nu mai arate ca o placinta (in stil Bagster, cu locul pasagerului ridicat).

 

Da Calin, il mai vreau. Acum, tre sa vedem cum ne intelegem la pret :disappointed:

Pai ziceam ca-l dau gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu alta intrebare: Cand schimb uleiul am inteles ca trebuie spalat motorul pe interior? Cum se face asta? E neaparat nevoie?

Cine-s mecanicii care lanseaza povestile astea? N-am auzit sa faca cineva asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin: sarumana mult. Tinem legatura.

 

Cat priveste spalatul, este un lucru bun doar daca treceti de la un tip de ulei la altul. Spalatul se practica la uleiurile minerale, unde lasa "depuneri" pe diferite componente, care trebuie scoase. Cel mai nasol la spalat e ca dupa ce-l speli, trebuie sa pui un ulei jegos (nou, dar de 10 lei litrul) cu care sa pornesti motorul si sa il lasi sa mearga cam 10 minute, cat sa "spele" eventualele urme de "detergent" ramas. La motoare, e foarte usor sa se adune in cutie si nu-l scoti foarte usor de acolo. Acum, cred ca e mare bataie de cap sa faci asta, atat timp cat pui acelasi tip de ulei (semisintetic, de principiu).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am ce tip de ulei are acum... eu am gasit Motul in 2 variante:

 

190 lei / 4 litri (cred ca e semisintetic)

240 lei / 4 litri - 100% sintetic

 

Ma gandeam sa merg pe 100% sintetic sa nu ma zgarcesc la 50 de lei.

 

M-as baga sa-l schimb singur, dar e naspa ca nu am cheia aia de filtru. Se poate folosi si altceva in loc de cheia speciala? Daca nu, cheia aia pe unde as putea sa o gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre discutii de ulei, nu mai vorbesc ca iar imi sar colegii. Eu am 7100 10w-40 Sintetic ESTER (simplu si nu dublu)

Filtrul se poate da jos cu o cheie franceza. De pus in schimb, trebuie sa ai o cheie de filtre. Cea mai simpla (si sigura) e cea cu lant, se gasesc la metro, nu e scumpa. Sunt chei si pe curea...sunt ok si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot despre sa, abia asa ceva i-ar schimba aspectul in bine, dar costa de te doare capu':

1204.jpg

Si mai e varianta cu modificat saua ca sa nu mai arate ca o placinta (in stil Bagster, cu locul pasagerului ridicat).

 

Am uitat sa mentionez si de sa.E si ea in lucru.Sper k weekendu asta sa fie gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu spala nici un motor, e bataie de cap degeaba. E drept ca-ti ramine cam 1l in motor prin golirea normala, unii cica scot filtrul si dau o cheie (cu bujiile scoase) cit sa arunce tot ce mai e pe-acolo afara. Eu nu fac nici macar atit.

Baga orice fel de ulei, unii zic ca semi-sintetic ar fi mai recomandat la motoarele ceva mai vechi. Eu traiesc cu ideea fixa ca toate uleiurile sint la fel.

Mai sint niste chei de filtru cu banda de otel in loc de curea, costa vreo 20 de lei parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa plec mai pe dupamiaza. Probabil ca imi iau liber de pe la 1, si pe la 2 juma, maxim 3 am intins-o!

 

Deocamdata suntem 3 motoare, dar se pare ca vom fi 4 + o masina.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu alta intrebare: Cand schimb uleiul am inteles ca trebuie spalat motorul pe interior? Cum se face asta? E neaparat nevoie?

pai iei niste mister muscolo si o perie de sarma torni mister muscolo si lasi motorul sa mearga vreo 10 min dupa care iei peria de sarma si zgarii tot motorul ... :disappointed:

wtf???

cine-s genialii care tot scot sfaturile astea cu spalat motorul pe interior? :kick:

sfatul meu e sa faci schimbul de ulei la timp si sa schimbi si filtrul de ulei si in rest nu o sa ai probleme...iti recomand un filtru k&n si nu o sa-ti mai trebuiasca cheie de filtru ;)

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine-s genialii care tot scot sfaturile astea cu spalat motorul pe interior? :disappointed:

Is niste elemente din astea care n-au vazut decit Mobra si in cazul bun Nepra la viata lor.

E nush ce rahat care se cheama engine flush si se pune cica in ulei sa spele motorul. Sint ferm convins ca aberatiile astea, si de fapt toti aditivii in general, fac mai mult rau decit bine.

Era un topic pe la "Service" in care se minca rahat pe tema asta. Cica unii scot uleiul vechi, pun un ulei ieftin cu engine flush, lasa sa mearga asa o vreme, apoi il scot si pun uleiul "definitiv" :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre discutii de ulei, nu mai vorbesc ca iar imi sar colegii. Eu am 7100 10w-40 Sintetic ESTER (simplu si nu dublu)

Filtrul se poate da jos cu o cheie franceza. De pus in schimb, trebuie sa ai o cheie de filtre. Cea mai simpla (si sigura) e cea cu lant, se gasesc la metro, nu e scumpa. Sunt chei si pe curea...sunt ok si alea.

 

Filtru se da jos ciobaneste prin injunghiere cu surubelnita. :disappointed: Si se strange la mana, cu ulei pe garnitura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru se da jos ciobaneste prin injunghiere cu surubelnita. :disappointed: Si se strange la mana, cu ulei pe garnitura!

Nush ce sa zic, manualu' zice sa-l stringi 2 ture dupa ce e "finger tight". Si abia-l string cu cheia 2 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...