Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Daca am caucioacele asa ca in atasament acu credeti ca s-o f*tut ? Sigur am ras vro 1000 de km din ei dar ar trebui sa mearga in continuare nu?

 

Pentru aplecare banditul are nevoie de kit de ridicare scarite

Cam asa arata toate gumele care vad circuit din cate stiu eu. Le-ai scurtat putin viata dar de mers sigur mai merg.

 

Exista kit de ridicare scarite?? Pe mine ma batea un gand sa cumpar scarite d-alea reising, dar dupa ce am vazut niste preturi m-am linistit repede. Nu merg pe circuite, dar mai dau cu bocancu de asfalt din cand in cand. Si ori imi ridic scaritele, ori imi iau ghete de speed d-alea cu slide. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spunea calin la un moment dat de kit ridicare scarite.

 

Si bocancu meu atinge ca e bocancios asa in varf. Prefer sa-mi pastrez bocancii decat sa ma duc din nou la amkart cu cizme noi .. nu e mare fun.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se tine pireli angel pe curbe?era unul din modelele pe care le luasem in calcul al schimbarea cauciucurilor

http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html

http://www.motorcycle-usa.com/402/4716/Motorcycle-Article/Pirelli-Angel-ST-Tire-Review.aspx

 

Sunt țepene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa review-urile ca le-am citit..ca alea sunt facute in alte conditii si sunt doar guideline-uri...eu vroiam o impresie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca danny nu mai vrea bandit

/index.php?/topic/662322-vand-echipament-nou-ne-purtat-cascamanusighetegeaca/

P.S. Echipament "moca"

 

Nasol..macar sa-l tina pt. drumuri mai rare si in afara bucurestiului..E mai safe

 

Si ca tot veni vorba de parerile noastre despre banditi. Pentru mine nu exista decat Kult si Neo

 

kultul este o motocicleta retro, foarte reusita

Neo aduce mai mult a sportiva si pierde din lookul clasic

 

Ma refer doar la modelele N, pt. mine nu exista S, zici ca e un "home made" semicarena aia..

Decat sa-mi iau un naked semicarenat, mai bine imi iau un sport-touring, sau touring..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kmihai nu am super experienta si astea ale mele sunt angel st, pentru sport tuuring. Am avu un metzler pe spate inainte si un diablo super corsa pe fata. Acestea fiind spuse eu ma simt foarte comod,nu am avut niciodata senzatia ca scapa, nici acu, nici eva' de cand le-am luat. Sunt cea mai buna investitie pe care am facut-o. Nu se duc repede. Eu am numai de lauda cuvinte pentru ele l. Poate ca pentru un experimentat cu multe cauciucuri la activ ce ti-am spus eu sunt jumatati de masura dar anu asta o sa fac o tura prin tara si o sa sun mai multi banditi sa-i vad si eu in oase si poate te lamuresti atunci.

Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici. :) . Altcineva atunci.. o sa search mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici.

te rog sa te abtii sa mai scrii din astea ca iar o sa se inflameze unii, crezind ca ma simt guru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ... nu? :))

It's a joke.

Fara tine n-ar mai fi forumul vivace. Long time runner. Not a joke.

Io m-am plecat pe cheia. Pe la 12 20 la petromul din baneasa de la miorita. Anyone welcome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kmihai, eu am Pilot Power (simple, o singura compozitie) si sunt f multumit de ele, le-am dus la capat si aderenta e f buna, din ce am inteles, tin aprox 15-20 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnezeu ei de tara.

Am dus gagica acasa si am vazut ca mi-a cazut o semnalizare pe undeva. Am pierdut capacul, ( plasticul negru si cel galben)ramanandu-mi prins doar becul ( din ala lung si subtire). Era din aia micuta si smechera, e prinsa cu surub insa numai locul in care intra becul, capacul il bagi prin fortare, il tine un cauciuc acolo, cauciuc care s-a cam uzat de la gropi si am patit ce am patit. Minunat, acum 3 ani la B6 mi s-a rupt filetul de la oglinda tot pe drum, nu am stiut pe moment care dracu da cu pietre dupa mine cand mi-a cazut oglinda in brate la 50 la ora.

Asta e, inca 100 de lei investitie, acu tre sa cumpar 2 semnalizari, nu umblu cu 2 de 2 feluri pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva p-aci cu Neo sau Evo interesat de niste crash baruri? le-am avut montate pe mobra mea, dupa care m-am tavalit, le-am schimbat cu unele noi si i le-am dat unui prieten sa le monteze pe banditu lui din 98... teoretic se potriveau, doar ca el avea doua urechiuse sudade de cadru care picau exact in una din prinderile crashbarului... ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe.

 

Cheers!

post-35709-0-55776100-1305971577_thumb.jpg

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe.

 

Cheers!

 

Nu merg pe Evo sigur.E altfel cadrul,dar mai ales de motor cred ca nu se potrivesc mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neo si Evo au cadrul identic ;)

 

Nu e chiar identic avand in vedere ca motorul de la Evo e mai mare ca volum,fiind racire cu lichid.Deci cadrul are niste modificari pentru a acomoda noul motor.Mai mult de atat eu cand am vrut crash-baruri pt. a mea prima comanda a fost data gresit si mi-a adus engine-guard pentru modelul 05-06 si ghici ce ? nu se potrivea pe al meu aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar identic avand in vedere ca motorul de la Evo e mai mare ca volum,fiind racire cu lichid.Deci cadrul are niste modificari pentru a acomoda noul motor.Mai mult de atat eu cand am vrut crash-baruri pt. a mea prima comanda a fost data gresit si mi-a adus engine-guard pentru modelul 05-06 si ghici ce ? nu se potrivea pe al meu aproape deloc.

 

aha... ma bad... atunci rectific... am un crashbar pentru bandit 650 2005-2006 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vreau sa imi creasca cuplul,chiar daca asta inseamna sa pierd din top speed tb sa pun pinionul de atac de 14 dinti?la foaie se schimba ceva?adica mai multi sau mai putini dinti,adica daca se schimba la pinion tb si la foaie?se merita sa fac schimbarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...