Marmotzell Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Din ce am mai auzit si eu, modelul de 400 sufera la piese. Mi-a fost destul de greu sa inlocuiesc amortizorul spate la un POP, care nu sunt chiar rare pe soselel patriei. Nu cred k aveam mai multe sanse la unu de 400 care... nu-mi amintesc sa fi vazut mai mult de una la vreo intrunire. Sunt rare. Si vorba la baieti, dak e vorba de bani, au ajuns SH-urile de ras... puii mei. Pentru 100-200E in plus gasesti ceva sa te satisfaca pe termen mediu - lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Prieteni (pentru ca asa va consider acuma), Va multumesc pentru interesul acordat si apreciez enorm. Eu dispun de o suma limitata insa decat sa visez la 600 ieftin si in care sa mai bag banii fie in consumabile ( nu vb de kit lant servisat furca sau alte probleme "frecvente"), fie in inmatriculare (200 euro) as prefera cva mai in genu de sus dar perfect tehnic si pus la punct. Cat despre motorul lui Alin efectiv nu ma potrivesc, mie imi trebe cva naked si sa nu fie S ci simplu curat. (ori as opta pentru CBR f3 in caz de okazie ))) Cat despre piese cred ca pe louis.de ar fi pentru toata lumea.. nu mai vb de amazon sau ebay... dar repet nu is cu gandul sa bag banii si nu ii ceva pe termen lung. Pentru ca pe termen lung clar o sa aleg unu de 600 (fie Bandit, Hornet, ori Monster). Cat despre pret is convins ca din aia 900 ii mai pot taia minim 150 -200 de euro daca ma activez la negociat:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ionut, daca vrei neaparat si motorul e in stare FOARTE buna .. na, facem o concesie! Eu prima data as face un test de compresie la un 400 si nu l-as lua daca sunt probleme. Discul fata si amortizorul sa fie in regula si carburile NEumblate. Na, cam multe pretentii dar cand ma gandesc la piese ... e nasol! Si da, poti rupe 100 de euro lejer. Teoretic se poate negocia la motoare cu mici chichite, la cele bune nu lasa! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Macke, 1) cum ii fac testul de compresie ?, 2) la telefon mi-a spus ca furca ii servisata recent (dust cover + semeringuri si ulei) cat despre disc fata nu am intrebat nimic, poate placutele ar trebui schimbate...) 3 datorita conditiei tehnice ma atrage: kit lant nou cu ambele pinioane schimbat, releu tensiune, ulei si filtre. Faptul ca nu ascunde nimic si pune chiar si un video optional ma face sa cred ca nu ii "viniitura" ) cat despre cablurile electrice am sa ma uit. Oricum nu ii obligatoriu sa il iau ascesta dar dat fiind faptul ca ii relativ langa mine (140 km) as putea sa dau o fuga. App incap in shaua aia ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Testul de compresie se face cu tester special destinat. Motorul fiind mic si cu racire pe lichid este dependent de racire. Orice fierbere a motorului = belea. Ce nu se vede in film este cat de cald este motorul Un motor la cald porneste de obicei mai usor .. Placutele sunt ieftine atat timp cand discul e bun. Altfel un disc e cel putin 100 euro ... Cauciucurile nu-mi dau seama daca sunt ok sau nu si nu vorbesc doar de rizuri ci si de DOT! Nu am spus nimic de cabluri electrice ci de carburi = carburatoare LE: vazut filmuletul...la cum sta relantiul motorul e CALD! Ar merita 140 km de vazut...pierzi cel mult banii de gaz! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 oki, pai nu ma costa mai mult de 50 ron sa dau o fuga pana acolo cu un microbuz sau iama nene ) , cauciucurile intradevar par uzate in special ce-l de pe spate. Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat....cauta tu motorul necazut. succes. personal stiu un singur om care n-a avut nici o cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 oki, pai nu ma costa mai mult de 50 ron sa dau o fuga pana acolo cu un microbuz sau iama nene ) , cauciucurile intradevar par uzate in special ce-l de pe spate. Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat.... Le multumesc baietilor ca fac reclama motorului pus de mine la vanzare , sincer, (desi nu e al meu, e al unui amic). Motorul ala chiar e chilipir la banii aia si e cat se poate de in regula. O sa ii vina si la ala client candva, pana atunci din pacate sta intr-un garaj. Cat despre banditul de 400......nu ne intelege gresit....nu vrem sa iti schimbam tie gusturile insa incearca si tu sa pricepi ceva. Nu sunt de treaba. Am in garaj cu al meu unul la care a murit CDI-ul.....o gramada de bani. Mai cunosc unul care a avut probleme mari de compresie etc etc etc. Ideea e ca sunt vechi, da vechi rau. Pe langa faptul ca iti va ramane mic repede (poate ai sau daca nu ai va apare o domnisoara/doamna in spatele tau si sa vezi distractie....p.la frane, p.la suspensii, p.la ciclistica), va veni timpul cand vei vrea mai mult si nu ai de unde cere. Un 600 iarta la fel de mult unui incepator insa te plictisesti de el mai greu decat de cel de 400. Apoi: la vechimea lor nu tre sa te uiti ca au gumele uzate sau kitul de lant nou, nici vorba. La alea te uiti la discuri, la ambreiaj, la compresie la chestii mai "grele" decat la un motor de 10-15 ani, adica in atatia ani (si implicit kilometrii) incep sa cedeze piese care nu sunt consumabile si alea costa al naibii. Parerea mea e cadiferenta de pret merita intre 400 si 600, trebuie doar sa te convingi si tu si sa poti face efortul necesar. P.S. NU incepe cu "si la 600 pot fi duse discurile" sau din astea, cred asta, insa ai sanse mai mari sa gasesti un motor de 600 cu mai putine defecte si ai sanse la fel de mari ca in caz de ceva bai, sa cumperi piese mult mai ieftine, atat noi cat si SH (piesele de pe 600 fiind prezente pe mai multe modele. Bafta si sper sa faci alegerea potrivita tie, oricare ar fi asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) si eu stiu un Bandit de 400 din Iasi. motor mai muci ca ala n-am vazut. fostul proprietar s-a gindit ca schimb de ulei = pus uleiul nou peste cel vechi. cica s-au scos vreo 5 litri din el si era negru ca smoala, nu acel maroniu inchis tipic pt. uleiul uzat. plus ca umblase la fisele de bujii si le inversase de suna a 2V, abia pornea, daca nu dadea din soc pe la vreo 3000 de ture murea motorul si naiba stie ce mai avea. ceva greu de descris. din cite stiu proprietarul a renuntat sa-l mai faca (asa-l luase). e foarte corect ce zice Alin acolo. poti sa dai inca o data cei 900 de euro pe ambreiaj, distributie si eventuale alte maruntisuri. gen un racord crapat la carburi, o membrana si alte daraveri de-astea. nu-ti vine sa crezi dar daca le pui pe hirtie te sperii cit se aduna. asta nu inseamna ca motorul nu poate sa fie bun, depinde prin mina cui a trecut. dar, iti spun clar, cu toate ca e posibil sa ma contrazici. daca tu-ti imaginezi ca un motor cu capac lateral belit e de neluat iar unul cu capac intact e tipla pe dinauntru, te inseli. in cei 22 de ani de viata naiba stie pe la citi a trecut si de cite ori a fost schimbat acel capac, doar ca poate ultimul proprietar nu si-a batut capul sa-l schimbe. Editat Iunie 18, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut, am o pereche de simeringuri de furca ulei si praf de la all balls nedesfacute din ambalaj. Mi-au ramas de la vechiul moto, un bandit 600S 2002. Buna motoreta (acum o sa fie moto de intructie la o scoala de soferi din Buc ). Le dau cu 120j de lei daca are careva nevoie. ma puteti contacta si pe mail juld5@yahoo.com. Numai bine si drumuri fara libere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 nu e nici pe departe un motor ieftin...e totusi de 600,,vopseaua nu e originala si nici nu e una scumpa...e un rosu simplu..consolele de plastic de pe lateralele cutiei de aer(box filter) si ele vopsite fara lac...cele originale cromate de 100 de ori mai faine..jantele reusite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut prieteni, Va multumesc din nou pentru parerile voastre. Totusi ma duc sa il vad, dar nu is mai foarte hotarat sa il iau, zilele astea am urmarit tot ce misca pe piata si nu ma avant. Eu ma gandeam sa ii dau 700€ dar acuma ii "arunc" 600 si Doamne ajuta. O sa il verific amanuntit de la a-z. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 tu chiar crezi ca daca el a pus pret initial de 900 o sa scada la 600. eu nu cred pt ca la suma asta e diferenta prea mare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Salut prieteni, Va multumesc din nou pentru parerile voastre. Totusi ma duc sa il vad, dar nu is mai foarte hotarat sa il iau, zilele astea am urmarit tot ce misca pe piata si nu ma avant. Eu ma gandeam sa ii dau 700€ dar acuma ii "arunc" 600 si Doamne ajuta. O sa il verific amanuntit de la a-z. Salut! Eu sincer in bugetul asta, decat un bandit de 400 mai bine as lua un GS500. Doi cilindri in linie, racire pe aer, nu ai treaba cu antigel termostat etc, usor de intretinut, ieftin si bun. Succes la alegere! Editat Iunie 19, 2013 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salut, am zis ca ma duc sa o vad nu sa o cumpar, oricum el singur la telefon a rupt 100 euro fara sa il intreb prea multe detalii tehnice, daca ma duc la fata locului altfel se pune problema (ca romanul ). Totusi sa o vad nu strica si daca o iau si la un pret bun pana in 650 maxim eu zic ca ii oki. Vara asta vreau sa am cu ce ma da.... deci nimic pe termen lung. Dar incontinaure supraveghez tot ce misca pe "bursa moto". Nu is fixat pe ea si vad tot inainte :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 oki, revin cu detalii Vreau sa va multumesc tutoror pentru raspunsurile si pareriile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 oki, revin cu detalii Vreau sa va multumesc tutoror pentru raspunsurile si pareriile voastre. Salut hai ca iti dau eu un bandit fain de 600 din 96 la 1100 euro schimbate cam toate consumabilele la el, bagi benzina si tot anu te dai cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Scuze de intrebare, dar care e problema cu B4 de va tot feriti toti de el asa? Nu de alta dar am si eu unul de 7 luni si as vrea sa il mai tin inca vre-o doi ani minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 pai..zi-ne tu ce belele ai avut pana acum .. ce piese ai schimbat, cat de greu le-ai gasit ..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Scuze de intrebare, dar care e problema cu B4 de va tot feriti toti de el asa? Nu de alta dar am si eu unul de 7 luni si as vrea sa il mai tin inca vre-o doi ani minim http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+400&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR10.TRC0.A0&_nkw=bandit+600&_sacat=0 -> "18,934 results for bandit 600" http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+600&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC0.A0&_nkw=bandit+400&_sacat=0 -> "4,700 results for bandit 400" ca idee, GSXR750 cu 800 de euro negociabil: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=510895&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 pai..zi-ne tu ce belele ai avut pana acum .. ce piese ai schimbat, cat de greu le-ai gasit ..etc. Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 ) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Eu am prieten cu GS-. Frumos dar mic rau! Se vede diferenta de la 2 L la 4 L ... chiar daca cilindreea e doar cu 100 cc mai mare! cum ai spus, mergi si vezi.. (poze si film daca poti). porneste motorul RECE!! sa nu fie cald! Macke, eu ziceam in ideea de fiabilitate si de faptul ca e un model mai comun la care poti gasi piese in eventualitatea defectarii. Banditul de 400 si gs 500 sunt comparabile ca si performante. Ordinea crescatoare pentru mine la capitolul fiabilitate ar fi: 1. gsf 400 2. bandit 600 3. gsx 750 inazuma 4. bandit 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pai la motor si cutie nu am umblat ca nu a fost necesar dupa cumparare (compresia e in parametri si nu are zgomote ciudate) in rest doar pistoanele de la etrieri le-am gasit numai la Suzuki. Naiba stie cum o fi la restul de piese dar nici de la dezmembrari nu le cumpar. Si merge destul de bine pt cerintele mele. Urca pana la 180 (pe ceasul ei acum poate reali erau 170 sau 173.4 ) Plus ca fiind incepator intr-o zi ma grabeam si mi-a scapat ambreiajul si s-a saltat pe o roata dar nu f mult. Ma gandeam atunci ca daca era un 600 nu ma "ierta doar cu atat". Eu nu am mers cu 400, un prieten a avut unul si a avut pb mare cu CDI-ul. A cautat innebunit atunci unul SH si nu a gasit. L-a luat cu bani bunicei si l-a dat cam pe de pomana. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salut hai ca iti dau eu un bandit fain de 600 din 96 la 1100 euro schimbate cam toate consumabilele la el, bagi benzina si tot anu te dai cu el ai pm . dami date si poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.