gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Pentru cei care au far rotund pe bandit .Ce diametru are ? Vreau sa pun la al meu un parbriz si sa stiu ce caut ... daca se potriveste la ce far am eu . Wei, da' tu nu citesti semnaturile la oameni? Am eu de vinzare parbriz care merge pe Bandit, scos de pe-al meu (vezi semnatura). Pretul e (foarte) negociabil. Editat Aprilie 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Wei, da' tu nu citesti semnaturile la oameni? Am eu de vinzare parbriz care merge pe Bandit, scos de pe-al meu (vezi semnatura). Pretul e (foarte) negociabil. Cerem mii de scuze eu am far de forma asta si nu stiam daca se potriveste ok . ce inaltime are ? vine peste ceasuri ? e ceva de genul asta ?? sau e mai scurt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Cerem mii de scuze eu am far de forma asta si nu stiam daca se potriveste ok . ce inaltime are ? vine peste ceasuri ? e ceva de genul asta ?? sau e mai scurt ? Am impresia ca e 100% identic cu cel din poza ta. Daca vrei ma duc cu el la motor sa fac o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Am impresia ca e 100% identic cu cel din poza ta. Daca vrei ma duc cu el la motor sa fac o poza. TE ROG , merci mult ... hai k presimt ca o dam de o berica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Am masurat inaltimea, e cam 25 de cm de la marginea de sus. Se poate si regla inclinarea asa vreo 10 grade, apreciez eu (o sa vezi in poze sistemul de prindere). In 30 de min maxim fac pozele si le pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caly Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Dupa lupte seculare, ce au durat cateva luni ( ), am reusit sa ma urc pe Bandituta MEA si a rezultat ceea ce se numeste o incercare timida de a o conduce (sau pilota?). Mi-a iesit, zic eu... Am simtit ca m-am descurcat mai bine decat ma asteptam, pt prima data pe ea. Ma rog....cu o mica exceptie . Am scapat-o o data la oprire. Ma consolez cu gandul ca li se intampla si celor mai buni dintre noi, la inceput. Dar nu am patit nimic niciuna, baietii au ridicat-o repede, si am plecat mai departe. Explicatii, indicatii... Getting ready... OK..I can do this! Inspiram adanc si... Moment artistic Sub stricta supraveghere (dupa incidentul mai sus mentionat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Uiii, ci fromos... Vad ca i-ati pus crashbaruri pin'la urma. Speram sa fie ultima data cind il pui la pamint. Da' ce-i cu urechile alea clapauge (aka oglinzi stock)? Ochiul meu de artist spune ca i-ar trebui niste oglinzi pe masura (vezi semnatura) Si o intrebare: cu ce aparat sint facute pozele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Uiii, ci fromos... Vad ca i-ati pus crashbaruri pin'la urma. Speram sa fie ultima data cind il pui la pamint.Da' ce-i cu urechile alea clapauge (aka oglinzi stock)? Ochiul meu de artist spune ca i-ar trebui niste oglinzi pe masura (vezi semnatura) Si o intrebare: cu ce aparat sint facute pozele? Oglinzile stock sunt cele mai pro-incepator. Aparatul e un Nikon D80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caly Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Exact cum o zis Emppu! Pt chrashbars o ii raman forever and ever indatorata lui Cata! Cat despre oglinzi, eu am fost cea care a decis ca prefer sa incep cu astea. Alea vechi, frumose, i le-am returnat fostului posesor: super bonus! Si a fost cam greu sa-l conving sa facem schimb... NOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Exact cum o zis Emppu! Pt chrashbars o ii raman forever and ever indatorata lui Cata! Cat despre oglinzi, eu am fost cea care a decis ca prefer sa incep cu astea. Alea vechi, frumose, i le-am returnat fostului posesor: super bonus! Si a fost cam greu sa-l conving sa facem schimb... NOT E drept, parca se vede mai bine in cele stock, plus ca sint si mai "oglinzi-de-masini-friendly", fiind mai inalte. La prima strecurare printre masini cu astea noi i-am atins unui conservar oglinda, fiind obisnuit ca cele vechi sa vina fix peste cele ale masinilor. @bandit_mik: iaca pozele. Farul are diametrul de 20 cm. Editat Aprilie 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 E drept, parca se vede mai bine in cele stock, plus ca sint si mai "oglinzi-de-masini-friendly", fiind mai inalte. La prima strecurare printre masini cu astea noi i-am atins unui conservar oglinda, fiind obisnuit ca cele vechi sa vina fix peste cele ale masinilor. @bandit_mik: iaca pozele. Farul are diametrul de 20 cm. F BUN . e exact ce caut .Poti sa il pui azi la posta ? sa ajunga pana vineri ? ca in weekend ies din oras si m-ar ajuta .Dau PM cu datele mele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 sa fi sanatoasa si sa te bucuri din plin de motor...chiar va shade bine impreuna.cat despre incident stai calma ca la toti cred ca li s-a intamplat si la cei ce nu li s-a intamplat era cat pe ce sa se intample (eu era sa-l scap in curtea casei ca mi-a alunecat piciorul in timp ce dadeam in spate) ti-as recomanda avand in vedere ca esti un pic mai scunda sa incerci sa il lasi un pic mai jos din suspensie sau sa "scobesti" un pic shaua ca sa ajungi mai bine cu picioarele jos.eu mi-am luat motorul de la o nemtoaica care a optat pt scobitul sheii si tin sa-ti spun ca se simte diferenta. oricum cu timpul o sa te obisnuiesti si inca o data sper sa te bucuri de el fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Parerea mea este ca diferenta din suspensie nu e semnificativa, si eu sint relativ scund (1.74) si mai scurt in picioare. Mai curind kit de coborire dar am inteles ca si ala buleste ciclistica. Dar si mai curind bocanci cu talpa groasa si atentie. @Bandit_mik: ai MP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Parerea mea este ca diferenta din suspensie nu e semnificativa, si eu sint relativ scund (1.74) si mai scurt in picioare. Mai curind kit de coborire dar am inteles ca si ala buleste ciclistica. Dar si mai curind bocanci cu talpa groasa si atentie. @Bandit_mik: ai MP. mda m-am exprimat gresit ma refeream la kitul de coborare. nu buleste ciclistica ca altfel nu ar fi omologate de TUV.eu mi-am pus pe al meu un kit de inaltare de 40mm si e ok(singurul downside e ca se inclina mai mult motorul cand il las pe cricul lateral si pe cel central ating ambele roti solul) la kiturile de coborare de obicei se castiga stabilitate mai mare la viteza si se mai pierde stabilitate pe curbe.la cel de inaltare e invers,stabil pe curbe instabil la viteza acuma sa nu te gandesti ca sunt diferente f mari..sunt destul de insesizabile.inaltimea de fabrica este un compromis intre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 mda m-am exprimat gresit ma refeream la kitul de coborare.nu buleste ciclistica ca altfel nu ar fi omologate de TUV.eu mi-am pus pe al meu un kit de inaltare de 40mm si e ok(singurul downside e ca se inclina mai mult motorul cand il las pe cricul lateral si pe cel central ating ambele roti solul) la kiturile de coborare de obicei se castiga stabilitate mai mare la viteza si se mai pierde stabilitate pe curbe.la cel de inaltare e invers,stabil pe curbe instabil la viteza acuma sa nu te gandesti ca sunt diferente f mari..sunt destul de insesizabile.inaltimea de fabrica este un compromis intre cele doua. Pai daca devine mai instabil pe curbe nu se cheama ca buleste ciclistica? Cit despre omologare TUV... am mai vazut eu niste jeguri cu omologare, asa ca... Vezi ca faptul ca se lasa mai mult pe cric nu e downside, din contra. Ai intelege de ce daca ar da o vijelie ca cea care mi-a culcat motorul in parcare Anyway, parbriz vindut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Pai daca devine mai instabil pe curbe nu se cheama ca buleste ciclistica? Cit despre omologare TUV... am mai vazut eu niste jeguri cu omologare, asa ca...Vezi ca faptul ca se lasa mai mult pe cric nu e downside, din contra. Ai intelege de ce daca ar da o vijelie ca cea care mi-a culcat motorul in parcare Anyway, parbriz vindut. repet, sunt schimbari destul de insesizabile legat de ciclistica atata timp cat nu exagerezi cu modificarea. daca e sa stam sa ne uitam la detalii atunci si cand schimbi toba schimbi ciclistica ca de, toba aftermarket, e cu vreo 2-3 kg mai usoara deci se schimba f infim centrul de greutate.corect? daca lasa motorul cu 20-30mm mai jos nu o sa simta nici o diferenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caly Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 sa fi sanatoasa si sa te bucuri din plin de motor...chiar va shade bine impreuna.cat despre incident stai calma ca la toti cred ca li s-a intamplat si la cei ce nu li s-a intamplat era cat pe ce sa se intample (eu era sa-l scap in curtea casei ca mi-a alunecat piciorul in timp ce dadeam in spate)ti-as recomanda avand in vedere ca esti un pic mai scunda sa incerci sa il lasi un pic mai jos din suspensie sau sa "scobesti" un pic shaua ca sa ajungi mai bine cu picioarele jos.eu mi-am luat motorul de la o nemtoaica care a optat pt scobitul sheii si tin sa-ti spun ca se simte diferenta. oricum cu timpul o sa te obisnuiesti si inca o data sper sa te bucuri de el fara incidente Merci! Cat despre inaltime...eu am 1.70. Seaua e scobita ca asa o venit din Germania acu aproape 3 ani, i-am dat jos kit de ridicare (ca m-am speriat cand m-am urcat prima data pe ea ) si e putin coborata si amortizor si furca. Eh, cand zic "i-am dat jos" nu ma refer neaparat la mine. Intelegeti voi. Cum e acuma e ok, se poate si mai bine, dar parca nu m-as chiar aventura la un kit de coborare. Totule sa ma obisnuiesc cu ea asa cum e acum, sa-mi fie cat mai confortabila si imi place sa cred ca se poate si e doar o chestiune de timp. Oricum, e chiar mai ok decat speram, deci sunt optimista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 F BUN . e exact ce caut .Poti sa il pui azi la posta ? sa ajunga pana vineri ? ca in weekend ies din oras si m-ar ajuta .Dau PM cu datele mele . Prietene nu ca ma bag dar parbrizul acela este facut pentru far Stok cu diametrul sticlei de 180 mm si la farul tau cu un diametru mult mai mic va arata ca mai masoara si mai gandeste-te parerea mea Merci! Cat despre inaltime...eu am 1.70. Seaua e scobita ca asa o venit din Germania acu aproape 3 ani, i-am dat jos kit de ridicare (ca m-am speriat cand m-am urcat prima data pe ea ) si e putin coborata si amortizor si furca. Eh, cand zic "i-am dat jos" nu ma refer neaparat la mine. Intelegeti voi. Cum e acuma e ok, se poate si mai bine, dar parca nu m-as chiar aventura la un kit de coborare. Totule sa ma obisnuiesc cu ea asa cum e acum, sa-mi fie cat mai confortabila si imi place sa cred ca se poate si e doar o chestiune de timp. Oricum, e chiar mai ok decat speram, deci sunt optimista. S-o stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ea si mai ales sa ai mare grija ca la cat suflet si pasiune a investit EMPPU in ea ar fi si pacat. Poate ne vedem cu totii la Expo sambata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Prietene nu ca ma bag dar parbrizul acela este facut pentru far Stok cu diametrul sticlei de 180 mm si la farul tau cu un diametru mult mai mic va arata ca mai masoara si mai gandeste-te parerea mea Oricum Banditul arata ca naiba cu parbrizul si de pus/scos la fiecare iesire din oras e cam multa munca, ca altfel nu l-as fi dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 red_bandit, mersi de oferta, am gasit gemulet in final, inainte sa vad mesajul tau. Raman dator oricum Intrebare pentru ceilalti banditi, care sunteti mai atenti la detalii si asa, stiti cumva la o anumita viteza ce turatie aveti in viteza a 6-a ? Adica ionel are la 100 km/h - ~1000 rot/min. Ma intereseaza la 100 si 120 km/h. Raspundeti si voi mai in cor sa mai stie lumea Caly, mul succes cu bandit(a), sa ai grija de el(ea) si el(ea) de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Intrebare pentru ceilalti banditi, care sunteti mai atenti la detalii si asa, stiti cumva la o anumita viteza ce turatie aveti in viteza a 6-a ? Adica ionel are la 100 km/h - ~1000 rot/min. Ma intereseaza la 100 si 120 km/h. Raspundeti si voi mai in cor sa mai stie lumea B6 stock si fara probleme tre sa aiba cam 6000 in a 6 a la 120 km/h. Pe la 100 sunt vreo 5000 rpm daca imi aduc bine aminte. Editat Aprilie 6, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 B6 stock si fara probleme tre sa aiba cam 6000 in a 6 a la 120 km/h. Pe la 100 sunt vreo 5000 rpm daca imi aduc bine aminte. corect, verificat sambata! de la 3000 rpm - 60 km/h, turatie creste cu 500 rmp pe 10 km/h. la 4000 rpm ai 80, la 5000 ai 100 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 corect, verificat sambata! de la 3000 rpm - 60 km/h, turatie creste cu 500 rmp pe 10 km/h. la 4000 rpm ai 80, la 5000 ai 100 ... Parca asa era si la mine. Asa. Recunosc ca m-am holbat la pozele cu ex B6-le lui Emppu si tre' sa spun urmatoarele: 1. mi-as lua si eu Nikon din ala 2. ii sta f. bine si fara bug-spoiler 3. formele Banditului sint puse in evidenta mai bine de-un rider mai scund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 In ce bani v-ati luat BugSpoilerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 In ce bani v-ati luat BugSpoilerul? 50 de europeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.