Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

77 de cai is la ambreiaj sau vilbrochen parca. Cam 70, maxim 72 la roata iasa de obicei la roata. Nu o pierdut nimic. E sanatos tun. :wacko: Si apoi mai sunt si deviatii ale standului de +/- 5%, ceva de genul. Era interesant totusi daca dadea softu standului si puterea aia la vilbrochen.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mama ce-ati sarit :wacko: ...am zis si eu asa ... vroiam sa iti spun ca trebuia sa cauti caii ...dar m-am luat cu altele... :blink:

 

daca pun roata mai mare, cresc caii ?? :(

 

 

 

acum serios: ce an si cati km, de curiozitate ...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

61.1 kw?!!?? mai mult decat nominal??? sau ma uit eu spanchi??!!??

 

Absolut. Adica 83 de cai. Pentru ca: Dynojet, filtru K&N, toba Leo Vince fara db killer.

 

Da de asta ce mai zici? Stock!

post-8276-1239823796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci motorul e din 2000 si are 30si ceva de mii km(pe bune ca sunt al doile proprietar,primul a fo o nemtoaica)

57KW sunt 76,44HP

70hp la roata e cam 84hp deci a avut un castig...

si asta a fost cu k&n,jetkit si toba bos(cu silencer)

oricum jetkit-ul l-am pus pt ca merge mai lin nu neaparat pt putere ...ca doar e un 600 tourer.....

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, gresit, gresit... :wacko:

banditul k7 are motorul de 650, cu injectie...

 

valorile corecte:

singur: fata 2,5 spate 2,5

cu pasager (preferabil pasagera) fata 2,5 spate 2,9

post-11611-1238106076_thumb.jpg

Se pare ca dealerul mi-a vandut moto cu cauciuc fata deteriorat. Nu pot sa acuz de rea-vointa pentru asta, chiar au umflat-o in fata mea la cumparare si pentru ca scapa f. putin nu mi-am dat seama. Totusi, asa cum scrie si in manualul scanat (multumesc medevac), anvelopa fata scapa aer foarte incet. Practic e nevoie de o umplere cu aer la 5-7 zile, cand de la 1,5 bar ajung din nou la presiunea corecta de 2,5 bar.

 

Intrebarea este - trebuie schimbat cauciucul sau sa incerc intai la o vulcanizare ? In cazul in care trebuie schimbat cauciucul sa fac acelasi lucru si cu cel spate ? Nu sunt asa uzate, dealerul a spus ca merg inca un sezon. Stiti cumva un loc in Bucuresti unde pot sa schimb cauciucul (adica au stoc deja si fac si montarea) ? Aveti si recomandari de marca ? (stiu ca s-a discutat deja, dar poate s-a ajung la o concluzie :blink: ).

 

Si daca tot am pornit cu intrebarile, mai am una- motocicleta "cloncane". Nu exista un termen mai bun, la plecarea de pe loc si uneori intr-a doua se aude un cloncanit. Nestiind de la ce e, as presupune ca ar fi de la lant (daca merg cu ambreiajul tras nu se aude). Am atasat un scurt filmulet cu intinderea lantului, e prea moale ? Ar trebui strans ?

 

Multumesc pentru atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PASTE FERICIT si multe bucurii alaturi de familie si binenteles de .....mobra personala [a nu se intelege sotie, prietena,ect....] :wacko:

Editat de dan2525
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot am pornit cu intrebarile, mai am una- motocicleta "cloncane". Nu exista un termen mai bun, la plecarea de pe loc si uneori intr-a doua se aude un cloncanit. Nestiind de la ce e, as presupune ca ar fi de la lant (daca merg cu ambreiajul tras nu se aude). Am atasat un scurt filmulet cu intinderea lantului, e prea moale ? Ar trebui strans ?

Cind aveam lantul varza facea zgomot indiferent daca ambreiajul era tras sau cuplat. Jocul la lant trebuie sa fie in asa fel incit la "inspenctie vizuala" sa nu se observe o "burta" evidenta, dar nici sa nu para struna. Un lant, daca e intretinut cum trebuie ar trebui sa fie ok si dupa 20 de mii de km, am vazut cu ochii mei lant in stare f buna la 18000. Deobicei lantul face zgomot daca nu e uns, indiferent de intindere, dar nu e un "cloncanit", mai curind un fel "ciriit". Cloncanitul poate sa indice uzura inegala, adica lant pe duca, un sunet de genul asta scotea si-al meu. Fa filmuletul .avi si incearca sa-l pui pe Youtube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut motor cloncanind! Era din ambreiaj! Cand avea ambreiajul tras nu se mai auzea! Se auzea mai tare la relanti! Sper sa fie din lant :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Da, era de la lant, dar nu numai ca trebuia strans, trebuia inlocuit cu totul, ceea ce am si facut.

 

Dupa cum banuiam, dealer-ul mi-a vandut motocicleta cu cauciucul fata vulcanizat cu un dop de cauciuc care nu a rezistat prea mult si de aia scapa aer. Mi se pare nesimtire, macar sa imi fi zis de la inceput si schimbam la cumparare, comandam relaxat un set fata/spate si gata. Asa am alergat prin magazine si service-uri pentru ca nu prea exista in stoc prea multe, ca sa nu mai spunem ca puteam ramane in pana la dracu in praznic pe autostrada. Sunt curios ce scrie in cartea de service despre revizii, dar surpriza, nici pe aia nu o gaseste dealerul sa mi-o dea. La fel nu gasesc nici manualul de utilizare. Toate astea dupa ce le-a luat peste 2 luni sa imi dea actele de inmatriculare. Si platisem si in avans integral. Sunt curios cum justifica ei acordarea garantiei daca nu au carte de service.

 

Medevac - eu nu am dat de manualul de utilizare pe net, ai cumva posibilitatea sa il dai la scanat ? Eventual la copiat/xerox daca e mai simplu si trimit un curier dupa el.

 

Am pus cauciuc Michelin Pilot Power si acum ii caut fratiorul pentru spate. Vad ca review-urile sunt bune (http://www.reviewcentre.com/reviews100063.html).

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am luat moto ma gandeam ca nu voi face modificari la ea. Nu imi place sa desfac suruburi, sa dau cu spray de lant, nu ma pasioneaza sa stiu dimensiuni ale zalelor, etc. Dar m-a prins microbul si atunci va intreb ce recomandati intre urmatoarele 3 parbrize:

 

1. Givi care este la fel cu cel original, dar mai inalt cu 12 cm (https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/3107/415/).

2. MRA Double-Bubble. Nu pare mult mai inalt, este orientat spre ideea de racing dar poate protejeaza bine (https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/3713/415/)

3. MRA Touring nu la fel de inalt precum cel de la Givi, dar are o forma care parca arunca vantul departe casca. (https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1781/415/)

4. MRA Vario Touring (https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1782/584/). Adica punctul 3+o extensie reglabila. Pe acesta l-am vazut pe un Kawa ZR7S si proprietarul era multumit.

 

Ce vreau eu de fapt este sa pot merge drept in sa fara sa imi zboare vantul capul la 130 km/h. Ati testat asa ceva ? E mai importanta inaltimea acestuia (atunci aleg Givi) sau forma (aleg MRA Vario Touring)..

 

Si inca o intrebare - cum prindeti o casca de Bandit cu plasa? Pe fosta (Kawa ZZR 250) aveam niste cleme (http://digiads.com.au/motorbikes/used-motorbikes/bike_ad_photos/digiads_motorbike_ads_113328_1.jpg - micile parti albe/argintii de sub sa) care se ridicau si era simplu. Dar la Bandit ? (evident in afara de topcase, aia va fi runda 2 de intrebari, dupa Sarbatori).

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, era de la lant, dar nu numai ca trebuia strans, trebuia inlocuit cu totul, ceea ce am si facut.

 

Dupa cum banuiam, dealer-ul mi-a vandut motocicleta cu cauciucul fata vulcanizat cu un dop de cauciuc care nu a rezistat prea mult si de aia scapa aer. Mi se pare nesimtire, macar sa imi fi zis de la inceput si schimbam la cumparare, comandam relaxat un set fata/spate si gata. Asa am alergat prin magazine si service-uri pentru ca nu prea exista in stoc prea multe, ca sa nu mai spunem ca puteam ramane in pana la dracu in praznic pe autostrada. Sunt curios ce scrie in cartea de service despre revizii, dar surpriza, nici pe aia nu o gaseste dealerul sa mi-o dea. La fel nu gasesc nici manualul de utilizare. Toate astea dupa ce le-a luat peste 2 luni sa imi dea actele de inmatriculare. Si platisem si in avans integral. Sunt curios cum justifica ei acordarea garantiei daca nu au carte de service.

 

hai ca sa inteleg si eu, din profil nu-mi dau seama ca nu ai completate toate campurile, ai cumparat un motor nou la care a trebuit deja sa schimbi cauciucurile si chitul de lant iar dealerul nu-ti "gaseste" carnetul de garantie si manualul de utilizare? :blink: dar macar 2 chei ti-a dat? ca mie-mi miroase cam ca o tzepa... spune si tu unde ai facut "afacerea" asta sa auda tot targul!

 

revin... ca trebuie sa mai dau o tura pe la piata cu nevasta... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PASTE FERICIT si multe bucurii alaturi de familie si binenteles de .....mobra personala [a nu se intelege sotie, prietena,ect....] :wacko:

Da baieti, in noaptea asta ciocnim...pahare, oua. Distractie maxima si Sarbatori Fericite va urez banditilor :blink: .

Paste Fericit si numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prind plasa de tevile alea subtiri de sub codita. S-a intimplat sa se desprinda odata, cit pe ce sa sara casca-n drum.

 

Asa...

 

Am primit cel mai bengos cadou de Paste: mi-a venit radiatorul! Nu-mi venea sa cred, am gasit avizul in cutia postala la ora 11:30 si posta se inchide la 12 :wink: Deja l-am pus pe motor, no problems, all clear :laugh: Sa aveti parte si voi de cadouri cel putin la fel de faine :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca sa inteleg si eu, din profil nu-mi dau seama ca nu ai completate toate campurile, ai cumparat un motor nou la care a trebuit deja sa schimbi cauciucurile si chitul de lant iar dealerul nu-ti "gaseste" carnetul de garantie si manualul de utilizare? :wink: dar macar 2 chei ti-a dat? ca mie-mi miroase cam ca o tzepa... spune si tu unde ai facut "afacerea" asta sa auda tot targul!

Am cumparat moto de la reprezentanta. Nu este nou, este motocicleta lor de Test Drive. Practic a fost dat catre presa care a scris articol dupa test (exemplarul meu a aparut in Motociclismo de exemplu) si probabil pentru cei care doreau sa vada daca li se potriveste. Este model K7, inmatriculat de ei in 2008. Avea toate caractersticile pe care mi le doream (injectie, ABS, semicarena) si pretul nu era foarte mare. In plus, au oferit garantie un an, deci toate bune si frumoase.

 

Dupa aceea insa au inceput problemele - pentru ca recunosc ca nu ma pricepeam am intrebat daca are revizia facuta si daca trebuie sa mai schimb ceva la ea. Nu m-ar fi deranjat, am fi bagat-o atunci direct in service la ei, as fi platit daca trebuia si o luam gata de drum. Mi s-a spus ca revizia se face la 13000 km si pentru ca avea putin peste 13000 a fost deja facuta. Mi s-a spus si ca acele cauciucuri mai merg un sezon. S-a dovedit ca cel de pe fata avea un dop pus (fusese vulcanizat). A fost umflat chiar de vanzator cand am luat-o, am crezut ca nu e anormal, a stat pe loc, era decembrie deci nu fusese probabil miscat de ceva timp. Dar cum se tot desumfla, la vulcanizare mi-au aratat dopul de cauciuc, asa ca am schimbat cauciucul pe banii mei (by the way - Michelin-ul se simte foarte bine, o sa incerc sa iau pe spate tot asa).

 

Am observat si ca se aude un cloncanit. La examinare la mecanic s-a observat ca era tare in unele locuri,moale in altele, deci l-am schimbat si pe asta.

 

Intr-adevar, am platit integral pe 12 februarie moto. Aceasta nu a apartinut dealer-ului efectiv, era luata de ei in leasing. S-a spus ca dureaza 2 saptamani pana se fac actele. Ningea oricum, deci nicio graba. Dupa 4 saptamani in care nu s-a intamplat nimic si deja nu mi se mai raspundea la telefon am dat de contabilitatea lor si apoi de logistica lor si apoi am dat chiar de leasing-ul lor si am aflat ca nu platisera banii, nu se facuse inchiderea de leasing. Am mers personal la leasing (desi nu aveam eu nicio treaba, era intre Romstal Leasing si dealer treaba). Am sunat inca o luna zi de zi, nu mi se raspundea cu zielele, nu eram sunat inapoi, uneori mi se respingeau apelurile. In sfarsit, dupa ce le-am facut eu niste comisioane (adica m-am dus eu la leasing cu talonul, desi ei trebuiau sa faca asta) am primit actele finale dupa peste 2 luni de cand am achitat integral.

 

Ca apoi sa aflu ca ei nu stiu unde este cartea de service, ca nu stiu unde este manualul de utilizare, ca are cauciucul fata vulcanizat, ca cel spate ar trebui schimbat totusi si ca lantul trebuie schimbat. Toate astea un prima mie de km dupa ce am cumparat-o, fiind asigurat ca totul e ok. (a doua cheie am primit-o, era la leasing).

 

Nu pot sa dau vina pe mine pt. ca nu e datoria mea sa stiu cand se schimba un lant, poate n-am chef sa invat detaliile astea, eu ma duc cand zic ei la revizie, imi schimba ce trebuie si gata. Se pare ca nu se poate in RO asa ceva, nici la dealer.

 

Numele dealer-ul va las sa il ghiciti, au fost cel mai bine plasati la SMAEB 2009, central.

 

In alta ordine de idei - Bucuresti - Constanta pe autostrada destul de tare a consumat 14 litri. Am facut plinul la iesirea din Bucuresti si in C-ta deja eram "pe bec". Avand in vedere ca au intrat doar 14 si se presupune ca are rezervor de peste 20, ma gandesc ca avertizarea incepe cand ai cel putin 5-6 litri efectiv. O alta observatie, probabil un truism - lipit de rezervor si cu capul sub micul parbriz nu se ma simt turbulente. Moto poate urca vioi pana la viteze mari si muschii gatului care se impotriveau vantului se pot relaxa. Totusi, voi comanda un parbriz sa nu stau ca pe SS tot timpul. Daca ati incercat ceva din cele de pe pagina anterioara nu ezitati sa-mi dati de veste. De asemenea, partea dorsala sufera un pic, o sa cu gel va fi poate urmatoarea achizitie.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate intereseaza pe cineva niste crash pad-uri

http://cgi.ebay.de/LSL-Crash-Pads-Set-Suzu...A1%7C240%3A1318

in general is vreo 130euro si astia le dau cu 65 :wink:

@RvsS-da-i dracu, ce te asteptai de la romani?lasa-i in aia masi,iaca ai luat o mica tzeapa(nu o fi nici prima si sigur nu va fi ultima in romania) incearca sa o uiti cat mai repede si sa te bucuri cat mai mult de motor ...sanatace

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat moto de la reprezentanta. Nu este nou, este motocicleta lor de Test Drive. Practic a fost dat catre presa care a scris articol dupa test (exemplarul meu a aparut in Motociclismo de exemplu) si probabil pentru cei care doreau sa vada daca li se potriveste. Este model K7, inmatriculat de ei in 2008. Avea toate caractersticile pe care mi le doream (injectie, ABS, semicarena) si pretul nu era foarte mare. In plus, au oferit garantie un an, deci toate bune si frumoase.

 

Dupa aceea insa au inceput problemele - pentru ca recunosc ca nu ma pricepeam am intrebat daca are revizia facuta si daca trebuie sa mai schimb ceva la ea. Nu m-ar fi deranjat, am fi bagat-o atunci direct in service la ei, as fi platit daca trebuia si o luam gata de drum. Mi s-a spus ca revizia se face la 13000 km si pentru ca avea putin peste 13000 a fost deja facuta. Mi s-a spus si ca acele cauciucuri mai merg un sezon. S-a dovedit ca cel de pe fata avea un dop pus (fusese vulcanizat). A fost umflat chiar de vanzator cand am luat-o, am crezut ca nu e anormal, a stat pe loc, era decembrie deci nu fusese probabil miscat de ceva timp. Dar cum se tot desumfla, la vulcanizare mi-au aratat dopul de cauciuc, asa ca am schimbat cauciucul pe banii mei (by the way - Michelin-ul se simte foarte bine, o sa incerc sa iau pe spate tot asa).

 

Am observat si ca se aude un cloncanit. La examinare la mecanic s-a observat ca era tare in unele locuri,moale in altele, deci l-am schimbat si pe asta.

 

Intr-adevar, am platit integral pe 12 februarie moto. Aceasta nu a apartinut dealer-ului efectiv, era luata de ei in leasing. S-a spus ca dureaza 2 saptamani pana se fac actele. Ningea oricum, deci nicio graba. Dupa 4 saptamani in care nu s-a intamplat nimic si deja nu mi se mai raspundea la telefon am dat de contabilitatea lor si apoi de logistica lor si apoi am dat chiar de leasing-ul lor si am aflat ca nu platisera banii, nu se facuse inchiderea de leasing. Am mers personal la leasing (desi nu aveam eu nicio treaba, era intre Romstal Leasing si dealer treaba). Am sunat inca o luna zi de zi, nu mi se raspundea cu zielele, nu eram sunat inapoi, uneori mi se respingeau apelurile. In sfarsit, dupa ce le-am facut eu niste comisioane (adica m-am dus eu la leasing cu talonul, desi ei trebuiau sa faca asta) am primit actele finale dupa peste 2 luni de cand am achitat integral.

 

Ca apoi sa aflu ca ei nu stiu unde este cartea de service, ca nu stiu unde este manualul de utilizare, ca are cauciucul fata vulcanizat, ca cel spate ar trebui schimbat totusi si ca lantul trebuie schimbat. Toate astea un prima mie de km dupa ce am cumparat-o, fiind asigurat ca totul e ok. (a doua cheie am primit-o, era la leasing).

 

Nu pot sa dau vina pe mine pt. ca nu e datoria mea sa stiu cand se schimba un lant, poate n-am chef sa invat detaliile astea, eu ma duc cand zic ei la revizie, imi schimba ce trebuie si gata. Se pare ca nu se poate in RO asa ceva, nici la dealer.

 

Numele dealer-ul va las sa il ghiciti, au fost cel mai bine plasati la SMAEB 2009, central.

 

In alta ordine de idei - Bucuresti - Constanta pe autostrada destul de tare a consumat 14 litri. Am facut plinul la iesirea din Bucuresti si in C-ta deja eram "pe bec". Avand in vedere ca au intrat doar 14 si se presupune ca are rezervor de peste 20, ma gandesc ca avertizarea incepe cand ai cel putin 5-6 litri efectiv. O alta observatie, probabil un truism - lipit de rezervor si cu capul sub micul parbriz nu se ma simt turbulente. Moto poate urca vioi pana la viteze mari si muschii gatului care se impotriveau vantului se pot relaxa. Totusi, voi comanda un parbriz sa nu stau ca pe SS tot timpul. Daca ati incercat ceva din cele de pe pagina anterioara nu ezitati sa-mi dati de veste. De asemenea, partea dorsala sufera un pic, o sa cu gel va fi poate urmatoarea achizitie.

 

1. Tocmai de asta nu merita sa-ti iei motorete de test drive si prezentare. Pt ca toti pacalicii care o prind, inclusiv "jurnalistii", ii dau morti in gura cat cupride, cu o mare durere in Tedi, fara a respecta intervalele de incalzire a motoruleui etc. Mai bine pui diferenta si iei nou, 0 km, cu garantie full sau iei un SH de zece ani la bani de nimic si macara nu te mai oftici. Faptul ca avea guma vulcanizata nu mi se pare revoltator. Nu ai cumparat motoreta nou-noutza. Jenant e faptul ca nu au fost in stare, dita-mai reprezentanta sa vulcanizeze calumea un kacat de cauciuc (spune poate ceva de calificarea celor care lucreaza in service-ul lor) si/sau ca nu ti-au spus despre vulcanizarea cauciucului (facuta prost). De rodaj ca la carte(a care nu se gaseste) nici nu poate fi vorba la astfel de motorete.

 

2. Chiar si ca posesor de motocicleta, si nu motociclist, parerea mea e ca ar cam fi datoria ta sa stii cand se schimba un lant. Ca nu-i rocket science. E vorba aici si de siguranta ta, chiar daca poate faci parte din categoria celor care nu stiu sau nu vor sa stie de existanta sprayurilor de curatat/uns lantul, de modalitatea de intindere corecta a lui. Ca poate faci buf urat din cauza unui lant care, culmea nesimtirii, se strica exact intre intervalele de servisare. Daca unele chestii merg f prost, in anumite imprejurari (lipsa totala de ingrijire, reglare, conducere de catre zeci de pizdoshi diferiti cu stiluri care de care mai zmucite si wheelieiste), un lant nou se poate face muci in 6 mii de km sau mai repede. Ce faci atunci? Ii dai in judecata ca tu nu stiai si nu e obligatia ta sa stii ca daca poti lua lantul jos de pe pinion cu mana sau daca acesta are burta atarnanda ca cea a unui cocalar X5ist e de naspa?

 

3. Rezervoru nu are nicicum peste 20 de L. Din cate stiu eu are maxim 19L. Iar daca rezerva are 5 L, sa zicem, nu inseamna ca atunci cand se aprinde becul ai consumat 14L. Nu e nici pe departe atat de exact ceasul ala. Daca vrei sa ti calculezi consumul cat mai corect o sa mergi cat mai multi km cu un plin, apoi faci din nou plinul si calculezi.

 

Poate am fost un pic dur. Sunt de acord cu tine si iti inteleg frustrarea. Sunt niste jegosi dealarii de la noi. Insa tocmai de asta, nu iti poti permite o atitudine ca a ta, in care sa te bazezi total pe ei. Nu tre sa stii sa reglezi supape si sa schimbi setul motor, da asta cu lantu, verificat un ulei etc... ar trebui sa o stie oricine.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...