Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce mai fac Banditii? Inca un pic si disparea topicul de pe prima pagina. Asa ceva este inadmisibil. :)

 

In alta ordine de idei... mestereala de 3 luni la Hotu' meu se apropie de sfarsit... cu pasi repezi. :drink: Luni o sa fie gata si o sa pun poze. Mai tre sa-l scot din casa (ceea ca nu stiu cum zmeu sa fac cu ghidonul asta nou superbike)... sa i pun ulei si filtru si sa i motez furtunele de frana otelite.... siii... blaaaana (in limitele bunului simt in ceea ce priveste topspeedul ca tre sa mi echilibrez rotile si nu prea am unde). aaa da... si ar mai fi de polishat vreo 2 capace de motor dar asta se rezolva urgent.

 

Voi si si talharii vostri ce mai faceti?

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai fac Banditii? Inca un pic si disparea topicul de pe prima pagina. Asa ceva este inadmisibil. :eek:

 

In alta ordine de idei... mestereala de 3 luni la Hotu' meu se apropie de sfarsit... cu pasi repezi. :ok: Luni o sa fie gata si o sa pun poze. Mai tre sa-l scot din casa (ceea ca nu stiu cum zmeu sa fac cu ghidonul asta nou superbike)... sa i pun ulei si filtru si sa i motez furtunele de frana otelite.... siii... blaaaana (in limitele bunului simt in ceea ce priveste topspeedul ca tre sa mi echilibrez rotile si nu prea am unde). aaa da... si ar mai fi de polishat vreo 2 capace de motor dar asta se rezolva urgent.

 

Voi si si talharii vostri ce mai faceti?

 

:hug:

Pai eu unul tat bantuiesc cu hotu,imi place tat mai mult de dansu ca-i estraordinar de manevrabil,chiar niste cai in plus nu iar strica,da trebuie sa ma despart de el ca trebuie sa investesc in atelier. :wave: pan atunci insa ne simtim bine impreuna. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA!

 

In sfarsit e intr-o bucata din nou Banditu meu... si mai talhar ca oricand. :wave: Ma dau de catreva zile si-s tot cu gura pana la urechi. Din nefericire in doar 80 de km jantele polishate (mai ales ele) au deja un kil de praf si jeg pe ele ca asa-i moda in Romanica si mai ales in Sahara (aka Sb). Here some pics... :crack:

post-8276-1173903827_thumb.jpg

post-8276-1173904108_thumb.jpg

post-8276-1173904398_thumb.jpg

post-8276-1173904652_thumb.jpg

post-8276-1173904948_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA!

 

In sfarsit e intr-o bucata din nou Banditu' meu... si mai talhar ca oricand. :crack:

 

 

Arata fain cu etrierele rosii :hug: i-ai schimbat si ghidonul ? Nu pare cel original.......poate din cauza mansoanelor si a capetelor de ghidon.

 

Oricum, fain, fain de tot :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh! Merci de 'feedback' baieti! :D

 

OK. O sa postez toate modificarile care i le am adus Hotului meu.

 

Prima data ceea ce nu se vede sau nu se prea vede:

 

Inside:

- bujii NGK Iridium

- filtru aer K&N

- toba este stock insa am taiat-o si golit-o si suna de incep alarmele la masini cand trec pe langa ele. Ma ia cu furnicaturi pe spate cand bag mana in gaz asa ma unge. La peste 6K in frana de motor bubuie si scoate flacari. :D Asa ceva da dependenta de... reprizeee. Acele din carbe sunt ridicate pt mai mult gaz insa o sa le las iara jos ca mai mult innegreste toba si suge benzina decat sa mearga cum trebe.

- relativ ascuns de codita si bascula se afla amortizorul central care e de pe ibei si este de la un Bandit 1200. Arcul are o spira in plus si este mai gros plus ca are o plaja mai mare de reglare la preload si... in plus fata de cel de 600 are reglaj '4X' la detensie. Arcul l-am vopsit rosu. Acest amortizor mi-a dat o ridicare a curului de aprox 1,5 cm... tare bine venita insa o sa mai iau si tijele de ridicare care imi vor mai aduce inca 3,5 cm. Tinuta de drum e mult imbunatatita iar acum pot cara in sfarsit si dinozauri si elefanti in spate fara ca sa lumineze faru pe blocuri si sa am handling de autobuz.

- in furca fata am arcuri progresive de la Wilbers. Sunt super. Are rezerve suficiente la franari energice si poti intra cu tupeu mai mare in curbe fata de arcurile stock, prea moi. Si la cap confort sunt superioare.

 

Acum chestii estetice, observabile dar si performance:

- printre primele lucruri modificare a fost 'lopata de zapada' din spate aka suportul de numar si aparatoare de jeg. Arata jalnic. Mult prea mare, lunga, urata. Plastic negru cu aspect de 2 lei. Cu cat mai scurta cu atat mai bine. Am bagat bonfaiaru' -n ea.

- etrierii sunt cei stock insa vopsiti

- o multime de piese de aluminiu au fost polishate (thanks dad) :D

- furtunele de frana sunt Spiegler cu manta otelita si capete eloxate rosu, la comanda. Furtunul de la pompa de frana la repartitor l-am comandat putin mai lung pt. a se potrivi mai bine cu... Prea mari diferente in materie de forta de franare nu am observat insa ceva s-a imbunatit.

- ghidonul LSL superbike din aluminiu cu o pozitie de vis si un aspect f bad ass :D

- manerele sunt Arriete. Mai groase decat cele stock. Super confortabile.

- capetele de ghidon... sunt defapt greutati de ghidon de 300 gr/caciula :D si au insertii de carbon. Combat de minune orice vibratie in ghidon si arata cum arata...

- semnalele sunt pe LEDuri si sunt comandate de un releu special pt intermitenta corespunzatoare.

- stopul e cu sticla clar si tot pe LEDuri. Atat semnalele cat si stopul au consum de 2W si lumineaza de-ti sparg ochii (daca le privesti din anumite pozitii).

- manerele de pasager sunt tot de la un Bandit 1200 si sunt polishate insa sunt identice cu cele de pe 600. Insa eu am luat motorul cu set de valize si fara manre asa ca m-am scos cu ibei.

- aparatoare de lant este tot de pe ibei si e un eye catcher. Schimba aspectul dramatic. :ok: Nu o mai puteam vedea pe aia originala de plastic negru.

- jantele au fost si ele bucatarite insa nu si polishate.

 

 

Cam asta ar fi. :)

Momentam o sa fac o pauza de aruncat cu banii. Pe viitor mai am in plan tijele de ridicat curu si mai sus si un plastic undertail cu suport de numar si semnale din metal... ca sa 'inchid' codita.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

good work emppu :D

zi si ceva despre bani,asa un total

sincer nu mi plac delok kapetele de ghidon,parca is de la choppere,traba ceva mai sobru as zice yo

cu toba zi mi kum ai procedat,ka ma tenteaza si pe mine.nu face nimik rau la motor si nu implika alte modificari gen reglare carburi?

sa te bukuri de talhar si de primavara

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totalul este undeva peste 600 de euro in piese si accesorii.

Toba am taiat-o cu flexu, am golit-o de site si tevi (cu ranga, nu userul) :lol:. Am sudat apoi capacul la un sudor priceput. Unele tobe suna mai frumos da f f putine suna mai tare si bubuie + scot flacari ca asta. Mie imi place mult. Si a costat doar 35 Ron. :D

La motorul 4T nu dauneaza garantat. Eventual urechilor, vecinilor si portofelului (aka amenda + sa zic un 0,5 L consum mai mare). Insa face toti banii operatia si... loud pipes save lives. Been there. Eu am umblat la carbe insa nu din cauza tobei ci a filtrului K&N. Insa mai bine stateam pe cu.ru meu pt ca acum e prea bogat amestecul si toba e neagra la iesire. Eventual ar fi trebuit modificat si airboxul pt a lasa sa intre aer cat poate duce K&Nul insa nu m am mai complicat. Maine cred ca o sa reglez carbele inapoi stock. Adica o sa scot distantierele (saibele) de pe ace. Poate asa o sa scad sub... 8% consum in oras. Atata mi am calculat azi consumul la 100 km facuti numai in oras. Multicel, insa avand in vedere stilul de pilotat si modificarile facute nu comentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica unele tobe sport aftermarket suna mai frumos ca cea stock a mea modificata dar nu suna asa de tare si agresiv si nu scot asa flacari si rateuri pe frana de motor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditilor am deschis un topic mititel si nu prea m-am lamurit eu .. ce stie nene sa faca ?.. dupa ce an sunt cu motoare pe injectie ?.. cat mananca la suta ?.. stiu sa traga si de jos ?.. merg bine prin oras ?.. adica stiu sa mearga si cu 60(regulametar), sa nu op chinui adica sa merg numai 1:)) ? fiabilitate , ce imi puteti spune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee daca merge sa pun pe banditu de 400 170 pe spate si 130 pe fata? in talon scrie 120 fata si 160 pe spate...eu as zice ca incape....ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee daca merge sa pun pe banditu de 400 170 pe spate si 130 pe fata? in talon scrie 120 fata si 160 pe spate...eu as zice ca incape....ce spuneti?

 

Chiar nu te inteleg. :D La cat de mare (mai precis mic) este 400le nu vad de ce ai vrea sa pui un 170 pe spate si... mai ales 130 pe fatza. :) Sunt chestii mai importante, uneori vitale decat look-ul. O sa ai un handling de RABA cu ala. Toata lumea fuge de 130 si tu vrei sa i pui. 130ul ala a fost un dezastru chiar si pe Hornet care e altceva apai pe B4. Si ai grija... te rog spune-mi ca 130ul care vrei sa l pui pe fata nu e unu de ocazie, eventual de GS 500, de spate. Cauciucurile pt fata sunt speciale. Cu un 130 de spate montat pe fata ai sanse mari sa ti rupi gatu. Nu mi vine sa cred cat de handicapati sunt aia de la RAR. :lol: La B4 120 si 160?? :D Idiotii aia omologheaza TOT (poate nu si B12le) pe ce vad ca scrie "Bandit" dupa singurele date care la au ei si anume alea pt Banditu 600 din 2001. B6le kult-ul meu are original 110 fata si 150 spate... si idiotii au trecut 120/160. Te asigur ca B4le nu are si nu are cum sa aiba mai mult de atat, asta constructiv oficial.

Si ca sa ti raspund la intrebare: nu am idee daca ti intra 130 si 170. Eu nu as trece de 120/160 in locul tau. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cauciucu pe fata da ai dreptate...ar scadea din manevrabilitate...ciudat totusi ca acu am 140 pe spate si m-am uitat si nu cred ca incape mai mare de 150. si in talon scrie 160..:| cred ca e facut aiurea. si la decibeli nu e scris nimic in talon., e pur si simplu spatiu la sectiunea aia. deci daca imi iau 120 fata si 150 spate..ar fi o idee buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste te ca GSX-F de 600 care e balena este si cu 140 pe spate... si asta omologat de Suzuki. Eu zic ca daca fizic iti intra pe janta (by the way... ce janta ai pe spate, de 4 sau 4,5??) si ai loc de bascula si tija franei spate poti sa pui un 150 max. B4le are cam gabaritul unui GS 500 care are omologare pe 130, dar pe care intra un 150.

 

Apropos de talon... mie mi au gresit si la masa, capacitate rezervor, dimensiuni gume, cum am mai spus... toate date de la B6 Pop, adica 2001+.

Sunt curios... ce scrie la tine in talon la masa si cap rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super... so I am right. Ce imbecili...

 

la masa le-a intrecut pe toate :D in talon e trecut 213 :lol: eu stiu ca are 160 gol....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt in cautare de motor si cred ca cea mai buna varianta pt mine(sunt incepator) ar fi un bandit de 400. Mi s`a spus ca s`a facut numai pt piata din Japonia si ca se gasesc greu piesele de schimb si consumabilele.Este adevarat? Pe la ce bani credeti ca as gasi unul bun? Nu ma intereseaza anul sau nr de km ca stiu ca nu asta conteaza. Astept raspunsuri si pareri ale posesorilor

 

Multam!

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutati la gol:

 

GSF 600 N 1995-1999 (Kult): 196-198 kg (in functie de dotari aka cric central, manere pasager si carlige bagaje)

GSF 600 S 1995-1999 (Kult): 202 kg

GSF 1200 N 1996-2000 (Kult): 211 kg

GSF 1200 S 1996-2000 (Kult): 214 kg

Toate Kult au capacitate rezervor de 19L. Inaltime sa: 600 - 805 mm; 1200 - 835 mm.

 

GSF 600 N 2000-2004 (Pop): 204 kg

GSF 600 S 2000-2004 (Pop): 208 kg

GSF 1200 N 2000-2004 (Pop): 214 kg

GSF 1200 S 2000-2004 (Pop): 220 kg

Toate Pop au capacitate rezervor de 20L. Inaltime sa: 600 - 790 mm;

 

GSF 650 N 2005-2006 (Neo): 201 kg

GSF 650 S 2005-2006 (Neo): 204 kg

GSF 1200 N 2005-2006 (Neo): 215 kg

GSF 1200 S 2005-2006 (Neo): 218 kg

Toate Neo au capacitate rezervor de 20L. Inaltime sa: 650 - 770-790 mm;

 

GSF 650 N 2007+ (Evo): 219 kg

GSF 650 S 2007+ (Evo): 222 kg

GSF 1250 N 2007+ (Evo): 226 kg

GSF 1250 S 2007+ (Evo): 229 kg

Toate Evo au capacitate rezervor de 19L. Inaltime sa: 650 - 770-790 mm; 1250 - 785-805 mm.

 

Poate mai intereseaza pe careva.

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...