Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor

Mihai, eu iti recomand sa nu te mai iei dupa toate miturile de pe net.

 

1. 48 de mii de km e NIMIC pentru un motor, daca tu iti imaginezi ca motoarele intretinute bine se strica la 48 de mii mai ai destule de aflat.

2. eu am luat motor din Germania cu kilometrajul dat inapoi, ambii fost proprietari erau nemti.

3. kilometrajul e irelevant, poate sa scrie 20000 pe bord si sa aiba 80, poate sa scrie 30 si sa aiba 30 dar sa nu-i fi fost schimbat uleiul decit o data, poate sa aiba 80000 si sa-i fi fost schimbat uleiul la 3000 de km

 

Daca motorul ala are chiar 48 de mii de km si e in stare buna eu zic ca pretul e beton. Ce zici, ar fi mai bine sa dea 2500 euro pe unul care are in bord 20000 de mii si are discurile de frina la 4 mm (adica limita), cum le are al meu? Gindeste-te de 2 ori inainte de a da sfaturi atit de categorice, mai ales cuiva care e incepator in domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mihai, eu iti recomand sa nu te mai iei dupa toate miturile de pe net.

 

1. 48 de mii de km e NIMIC pentru un motor, daca tu iti imaginezi ca motoarele intretinute bine se strica la 48 de mii mai ai destule de aflat.

2. eu am luat motor din Germania cu kilometrajul dat inapoi, ambii fost proprietari erau nemti.

3. kilometrajul e irelevant, poate sa scrie 20000 pe bord si sa aiba 80, poate sa scrie 30 si sa aiba 30 dar sa nu-i fi fost schimbat uleiul decit o data, poate sa aiba 80000 si sa-i fi fost schimbat uleiul la 3000 de km

 

Daca motorul ala are chiar 48 de mii de km si e in stare buna eu zic ca pretul e beton. Ce zici, ar fi mai bine sa dea 2500 euro pe unul care are in bord 20000 de mii si are discurile de frina la 4 mm (adica limita), cum le are al meu? Gindeste-te de 2 ori inainte de a da sfaturi atit de categorice, mai ales cuiva care e incepator in domeniu.

 

ma nimeni nu a spus ca in germnaia nu sunt tzepari.bineinteles un motor ingrijit cu carte de service care sa iti ofere un istoric al lucrarilor efectuate si un test ride isi zice in final cuvantul dar italienii(care sunt latini ca si noi)nu poti spune ca sunt la fel de grijulii cu motorizarile lor ca si nemtalaii si daca cineva incearca sa ma convinga de acest lucru eu ma las pagubas...

oricum parerea mea e sa nu iei hotarati pripite si grabite....studiaza piata si vezi si tu mia multe oferte

cat timp am fost eu in italia nu am vazut un scooter,motor sau masina care sa nu prezinte urme de "batalie"(zgarieturi,plastice crapate...)

cat despre bandit vazuse un studiu ca in regim normal de functionare cu revizii facute la timp pise gen piston incep sa cedeze pe la 70-80k km deci sunt printre cele mai fiabile daca nu iti bati joc de ele... :bounce:

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps:eu am dat 2500 pe al meu acum vreo 2 ani jumate si avea 23.000km cu carte de service unica proprietara istoric full manualul motorului a doua cheie avea tot ca din fabrica plus ca era plin de optionale...

si nu,nu are km dati inapoi avand in vedere ca in cartea de service era totul completat la zi :bounce:

cu alte cuvinte rabdarea merita cand cauti ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nimeni nu a spus ca in germnaia nu sunt tzepari.bineinteles un motor ingrijit cu carte de service care sa iti ofere un istoric al lucrarilor efectuate si un test ride isi zice in final cuvantul dar italienii(care sunt latini ca si noi)nu poti spune ca sunt la fel de grijulii cu motorizarile lor ca si nemtalaii si daca cineva incearca sa ma convinga de acest lucru eu ma las pagubas...

oricum parerea mea e sa nu iei hotarati pripite si grabite....studiaza piata si vezi si tu mia multe oferte

cat timp am fost eu in italia nu am vazut un scooter,motor sau masina care sa nu prezinte urme de "batalie"(zgarieturi,plastice crapate...)

cat despre bandit vazuse un studiu ca in regim normal de functionare cu revizii facute la timp pise gen piston incep sa cedeze pe la 70-80k km deci sunt printre cele mai fiabile daca nu iti bati joc de ele... :bounce:

Eu nu cred in povestea asta cu neamtu' grijuliu, chiar ii vad pe nemti mai forjatori decit italienii (btw, eu nu-i vad pe romani ca latini ci ca pe un fel de tigano-turco-ruso-chestii, da' asta-i alta poveste; si eu is roman get-beget, asa ca nu sariti).

Fii atent. Locatia: Germania

"- Are carte de service?

- Nu, dar daca vreti, se poate face."

 

Ce zici de asta? Da-i in pana mea de nemti, fac ceva pe miturile legate de Germania si de nemti, o fi fost ei odata ceva, da' acuma-i plin de tot felul de ciori si pe-acolo si nu poti sa mai bagi mina-n foc pt. nimeni si nimic. Oricum SH-ul e loterie, pina nu vezi cu ochii tai motoru' si nu stii la ce sa te uiti poti sa-l cumperi si cu ochii inchisi, in poze toate arata bine. Macke si Vishco au amindoi motoare din Italia, Kult, respectiv Pop, si-ti zic eu care le-am vazut indeaproape pe amindoua ca-s in stare excelenta (bine, al lui Ciprian era).

 

Si ce mai zici de faptul ca motorul meu a fost albastru si revopsit negru, iar in locurile unde cadrul se freaca de diverse (de ex. tevile care tin scaritele pasagerului), vopseaua incepe sa se duca de ma intreaba toti habarnistii de ce e albastu pe acolo?

 

Mihai, WAKE UP! Really :rock:

 

Va promiteam poza cu zaua plesnita:

post-24366-1247865563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred in povestea asta cu neamtu' grijuliu, chiar ii vad pe nemti mai forjatori decit italienii (btw, eu nu-i vad pe romani ca latini ci ca pe un fel de tigano-turco-ruso-chestii, da' asta-i alta poveste; si eu is roman get-beget, asa ca nu sariti).

Mihai, WAKE UP! Really :rock:

 

Va promiteam poza cu zaua plesnita:

ma poate vreodat aajungi prin partile vestice si o s avezi motorul meu de aproape....si dupai amai vorbim...

cand zic nemtalai ma refer la nemtalaii care acum sunt in minoritate nu la turcii rusii,ukrainienii si restul viiturilor de acolo,la fel cum nu ma refer la handleri sau "bisnitarii de motoare"

ma refer la persoana privata la care meri frumos acasa si vezi motorul cumparat de nou de acea persoana :bounce:,vezi locul unde il tine cum il tine cate cacaturi are prin garaj pt bibilirea motorului si normal tura cuvenita.

nemtoaica mi-a dat motorul pe 400euro(nu puteam scote mai mult de pe card la bancomat intr-o singura zi si era duminica).ne-a dat talonul si o cheie in mana si mi-a spus sa-i bag restul banilor luni in cont si imi trimite actele cu dhl ca amicul meu statea in alt oras la vreo 100km....na asta nu o sa faca ever nemtalaii la care te referi tu...

 

cat despre za ai montat tu lantul sau ti l-a montat cineva?e zala unde a fost inbinat lantul?e posibil sa fi fost strans prea tare?si cum dracu ai vauzt crapatura acolo? :moto:

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre za ai montat tu lantul sau ti l-a montat cineva?e zala unde a fost inbinat lantul?e posibil sa fi fost strans prea tare?si cum dracu ai vauzt crapatura acolo? :bounce:

OK, despre nemti mai zic doar atit: cind am incercat sa schimb crashbarurile alea pe care am dat 130 euro si pe care le-am vindut pe eBay cu 30 de lire sterline (la raportul lira/euro de 1,1) partea de relatii cu publicul de la Louis a fost de-un romanism excelent. Daca nu ai citit sau au uitat, am plimbat tevile alea pina-n Germania si inapoi degeaba, pe banii mei. Iar aia de la Hepco & Becker nici n-au catadicsit sa-mi raspunda la mail, cu toate ca nu le ceream decit sa ma lamureasca daca nu cumva is prost si nu stiu eu sa le montez (si, crede-ma, stiu sa scriu un mail si la rws in engleza nu-s chiar beginner). Probabil daca nu le scrii in limba lor de cacao nici nu citesc mailurile. Si ca sa le mai dau oleaca de mumu, martor mi-e Dumnezeu ca oricind as da un A4 pe un Peugeot 407. Amin! Gata!

 

Acum, despre lant. Cum am mai scris, dupa 330 km din care am prins uscat doar pe ultimii 20-30 km dinainte de Iasi, lantul nu mai avea pic de ulei pe el si incepuse sa rugineasca chiar de a doua zi. Asadar m-am apucat sa frec cu motorina si am frecat cam 40 de minute, daca nu mai mult. Cum era seara, venea lumina de la azimut mai nu stiu cum si batea cam fix pe lant si am observat fara sa vreau, initial am crezut ca e o mizerie ceva si am dat cu mina. How's that for a detailed explanation?

Lantul l-am montat eu si chiar nu stiu unde-as fi putu gresi, m-am uitat cum era inainte si am pus totul la fel inapoi. Nu s-a rupt la zaua de inchidere, aia e intacta (a fost nituita cu presa speciala de-un mecanic, dar e irelevant).

Nu cred nici c-a fost prea intins, l-am intins doar o singura data si am masurat de sapte ori inainte sa string axul rotii. Masurarea facuta ca la carte, cu motorul scos din viteza si pus pe cricul lateral. Dracu' sa-l ia, am pus in seara asta pinioanele noi si miine imi nituieste un mecanic DID-ul X-ring. De-acuma o sa-l verific la fiecare mie de km si 95% imi cumpar Loobman, mi s-a aplecat de bani pe spray-uri, de dat cu pensula, motorina, putoare, mizerie, stat in genunchi linga el, ulei sarit pe partea de rulare a pneului etc. 18 lire inseamna 90 de RON, eu zic ca merita cu virf si-ndesat.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, stai, nu ma pot abtine, mai am una. Lantul Tsubaki l-am dat jos the easy way folosind un polizor unghiular (aka fai/flex) Bosch, profesional. Are un buton din ala in 2 trepte: prima treapta e fara retinere, ai luat mina de pe el si s-a oprit, iar a doua e cu retinere. Pot sa-ti zic ca butonul ala mergea ca un c.ur, de nu stiu cite ori a ramas blocat fiind in prima pozitie. Si mane, asta e chestie de protectia muncii, daca l-ai scapat cumva din mina nu-ti apare un message box care zice "Are you sure you want to slice foot?" Se tot lauda ca are si mecanism kick back stop. Siiiigur, pariez ca te face carusel daca se intepeneste in ceva discul. Scula profesionala? Precizie nemteasca? My ass...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Caline, tu de cand ai luat-o sus cu tevile alea ai ceva urat cu nemtii. Tu chiar crezi ca tot ce se aude sunt povesti nefondate? Hai sa iti zic pataniile mele. Mi-am luat primul motor din Germania, al doile din Italia. Ambele cele mai ieftine si pe nevazute. Nu am luat nicoi teapa, km reali la ambele, merg de rup amandoua si in ziua de azi. Ce sa spun io acuma? Sa garantez la toti ca pot sa ia motoare si din De si din It pe nevazute fara emotii ca is bune si din alea? Nu pot. Am vazut motor luat din Italia , incercat acolo, ajuns acasa si constatat ca are bascula fisurata. Inclusiv al meu, asta de 1200, nenea italianul a zis ca a fost scapat de pe cric si s-a infundat putin rezervorul si capacul stanga cum a dat ghidonul. Ok, o zis omul, o pus in poza sa se vada, intradevar ii de pe loc nu in mers cazatura pt ca se vede ca nu ii julitura. Ei, dar cand a ajuns motorul acasa, spre deosebire de poze unde avea stick-erele pe codita, ei bine nu mai erau. Si atunci am dat saua jos si am vazut ca de la tranta aia de pe cric a crapat si codita, a lipit-o cu fibra si a revopsit-o. El in anunt nu a scris asta, si poza de ansamblu era cu abtibildurile pe el. Nu e mare lucru, dar a ascuns. Ulterior am ajuns in De sa cumpar un motor si da, ii dau dreptate lui Mihai, daca mergi la neamt acasa iti dai seama cum ingrijeste mobra, inclusiv cum vb despre ea, cat de detaliat o cunoaste si cate solutii de curatat are in garaj. Daca mergi la dealeri, poti sa mergi in Adzerbaidjan ca aia tot ascund ceva. Sunt care nici nu te lasa la testdrive. Deci asta e irelevanta. Insa din nou, asta nu inseamna ca nu poti cumpara o mobra buna de la dealer.

Nu degeaba au aparut miturile astea cu fiabilitatea nemteasca si cu felul lor de a ingriji mobrele. Un aspect e si pretul mult mai mare SH in Germania fata de Italia. In Italia, mobrele sunt trase 11 luni pe an, Germania are climatul nostru. Da, e adevarat ca nu au limita de viteza, dar aia nu e respectata nicaieri, adica in Italia se merge mai tare de 130 pe autostrada, fii sigur.

Asta e parerea mea, mai cu drag cumpar un lucru pe nevazute din Germania decat din Italia. B12le l-am luat din It din cauza banilor, dar pana a ajuns acasa si l-am incercat, am avut un morcov si un stres in mine de nu-i adevarat.

Pana la urma e vorba de majoritate, uscaturi sunt peste tot. Un amic si-a cumparat din Germania un BMW 1100RT. Intr-un an de zile a patit asa: pompa de frana, nu stiu ce furca din cutia de viteze ( a trebuit desfacut motorul ), ceva magnet dupa ce a trecut prin balta, iar ultima acuma pe drum acasa de la Predeal, ceva senzor de la bujie, l-a lasat in Sighisoara, a necesitat remorca. Asta nu inseamna ca vorbele despre fiabilitatea BMW sunt minciuni. La fel cum nici faptul ca un Ducati tre sa il strangi in toate suruburile mai des decat bagi benzina.

Parerea mea

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke si Vishco au amindoi motoare din Italia, Kult, respectiv Pop, si-ti zic eu care le-am vazut indeaproape pe amindoua ca-s in stare excelenta (bine, al lui Ciprian era).

 

Adica ce vrei sa spui cu ERA?!?! Nu mai este?!?!? Sa vezi daca nu-ti vopsesc eu bandita inapoi albastra

:bounce:

 

PS: Germanii au autostrazi bune, si le cara pe ele bine. Sunt insa mai nemti ca nemtii si schimba consumabilele la timp. Italienii nu prea au unde le forja, adica au, nu ma intelegeti gresit, insa nu precum nemtii. Oricat de mult m-ati contrazice, autostrazile italiene sunt "vizitate" de politisti cu pistoale LASER si daca te prind e jale. In De inca mai sunt autostrazi fara limite!!! Italienii in schimb sunt ceva mai delasatori la consumabile, le schimba, insa nu cu atata indarjire, sa spunem. Cat priveste faptul ca nu exista vehicul sa nu fie zgariat, confirm. Asa este. Acum, eu am crezit ca al meu este imaculat, insa daca te uiti atent la el, si Calin stie, unele "piese" de mobilier de la Bandita par mai decolorate ca altele. Acum, prea putin ma intereseaza cat cadrul este in perfecta stare, motorul merge perfect si toate piesele sunt la locul lor. Si da, italienii sunt latini si asta am observat-o in secunda in care am trecut granita dispre Austria!! Nu poate fi explicat in cuvinte, dar am jurat ca am schimbat tara fara a vedea vreun indicator!!

 

80 mii de km este o cifra buna pentru un bandit. Schimbat ulei la timp, benzina buna (adica nu murdara) si grija cu el cand motorul este rece, asta este reteta unui motor care sa te tina chiar si mai bine de 80 mii. Si daca imi permiteti sa fac o paranteza, BMW-urile R (850, 1100, 1150, etc) la 80 mii incep sa se vanda :rock: Sunt curios daca tin macar 150 mii :moto:

 

Calin: zala aia crapata e intr-adevar o chestie urata, dar ce ochi ai avut vere sa te uiti si sa observi :lol: Aia se mai putea rupe din cauza nealinierii rotii, unul din dintele foii agatand lantul si fortandu-l. Este o presupenere :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ce vrei sa spui cu ERA?!?! Nu mai este?!?!? Sa vezi daca nu-ti vopsesc eu bandita inapoi albastra

:bounce:

Macke, cind ziceam "a fost" ma refeream la Pop-ul lui Vishco, pe care intimplator il cheama tot Ciprian, Pop care acum zace "mort" in curtea unui service. Btw, Cipriane, am fost la Catalin si nu m-a lasat sa incerc saua ta pe Banditul meu, a zis ca nu poate fara acceptul tau :moto:

Gata, m-ati innebunit, v-am explicat cum de-am vazut crapatura. M-am gindit si eu pina acum de 7000 de ori ce-o fi dus la rupere, si varianta ta mi-a trecut si ea prin cap. Dar, hai sa-ti zic cum fac eu intinderea lantului. Ajustez din inbusuri "la ochi", si dupa fiecare rotire a suruburilor ma apas pe sa ca sa se aranjeze treburile pe acolo. Nu ma iau dupa tablele alea de marcaj, care sint cvasi-inutile, ci masor cu sublerul din marginea piulitei pina-n capatul basculei. Tin cont si de faptul ca piulita din dreapta e oleaca mai mare decit cea din stinga (cam 0.8 mm, si da, sint dus cu sorcova pentru ca tin minte asa ceva :lol: ). Dupa aia string si masor din nou, sa vad daca nu s-a dezaliniat axul. Masor inca o data si jocul lantului. Daca sint probleme, o iau de la inceput. Operatia e migaloasa si dureaza oleaca, dar avind in vedere ca trebuie facuta f. rar nu-i problema. A, iar in final string piulita cu cheia dinamometrica la 100 Nm. Cum s-ar zice, fac treaba "nemteasca" :rock:

Azi mi-am momtat DID-ul X-Ring. Una din diferentele remarcate e ca forma zalelor e oleaca alta, sint mai curbate in mijloc. Lucru care ma duce cu mintea la o regula din rezistenta materialelor care spune ca acolo unde exista tensiuni trebuie evitate tranzitiile abrubte, pentru ca rupturile de acolo apar. Si, coincidenta sau nu, la Tsubaki ruptura a aparut tocmai in punctul unde se face trecerea de la zona rotunda la partea aproximativ dreapta. Dar de-acuma speculez. Si-mi mai place ceva la DID: capetele tijelor de la zaua de inchidere au gauri in ele, ca sa faca nituirea mai usoara (am nituit singur zaua, mi-a imprumutat mecanicul presa ca n-am avut cum sa merg cu ea la service sa mi-o inchida el).

 

@Alin:

Da, am rams c-o mare pata pusa pe nemti de la faza aia. Pur si simplu au mintit si m-au tratat cu durere-n p.ula. Ca sa nu mai spun ca totul a fost generat de-o piesa cu defect de fabricatie, notiune care vezi-doamne ar trebui sa fie straina nemtilor. Si sa stii ca niciodata n-am apreciat aceasta natie, dar cine e curios de detalii ma cauta pe YM.

 

Aberati, aberati, aberati, aberati, aberati, aberati, aberati, aberati !!!

Daca nu-ti convine nu citi, daca nu-ti convine nu citi, daca nu-ti convine nu citi.

Macar noi discutam ceva, poate mai spunem si prostii, dar macar din "prostiile" astea dupa decantare poate mai ramine si ceva informatie utila. Asta e menirea de a fi a unui forum, se schimba idei. Nu-mi amintesc ca de la tine sa fi aflat vreodata ceva util de-a lungul timpului. Hai, supara-te pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-ti convine nu citi, daca nu-ti convine nu citi, daca nu-ti convine nu citi.

Macar noi discutam ceva, poate mai spunem si prostii, dar macar din "prostiile" astea dupa decantare poate mai ramine si ceva informatie utila. Asta e menirea de a fi a unui forum, se schimba idei. Nu-mi amintesc ca de la tine sa fi aflat vreodata ceva util de-a lungul timpului. Hai, supara-te pe mine.

:rock: Calin, ia cu paine. NU cred ca are rost sa pornim o discutie contradictorie si sa ajungem la insulte si cearta. Daca iti iei foc usor, pune-ti in semnatura un anunt ca sa stie lumea cum sa vorbeasca cu tine. Mai bine discutam cu o bere in fata :bounce:

Pup pe scrot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: Calin, ia cu paine. NU cred ca are rost sa pornim o discutie contradictorie si sa ajungem la insulte si cearta. Daca iti iei foc usor, pune-ti in semnatura un anunt ca sa stie lumea cum sa vorbeasca cu tine. Mai bine discutam cu o bere in fata :bounce:

Pup pe scrot.

Nu prea avem cum sa ajungem la insulte si cearta, pentru ca oricum raspunsul tau nu contine nici un fel de informatie. Daca ai atit de multe de spus, de ce nu spui, de ce nu ne inveti, maestre? A, stai mi-am adus aminte cum e faza: e mult mai de efect sa citesti ce scriu altii si sa concluzionezi superior "n-aveti treaba".

Nu"-mi" iau foc usor, dar pe forum pur si simplu discut cu niste oameni care din punctul meu de vedere pot si roboti, exceptindu-i pe cei pe care-i cunosc si cu care chiar am baut o bere, doua sau mai multe, nu prea am nici un fel de motiv sa ma port cu manusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, al meu coleg bandit, gata, sa o lasam deoparte ca deviem. Nu mai scriu un post lung fiindca nu are rost. Te astept la intalnirea de la Radauti sa bem o bere si sa discutam de banditi :bounce:

Cel mai probabil o sa vin la Radauti. Chiar, cind e?

N-am mai plecat azi la Gheorghieni din n'spe motive, cel decisiv fiind ca inchiderea lantului s-a prelungit din cauze care n-au tinut de mine si mi s-a taiat total cheful.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, cind ziceam "a fost" ma refeream la Pop-ul lui Vishco, pe care intimplator il cheama tot Ciprian, Pop care acum zace "mort" in curtea unui service. Btw, Cipriane, am fost la Catalin si nu m-a lasat sa incerc saua ta pe Banditul meu, a zis ca nu poate fara acceptul tau :rock:

de ce nu m-ai sunat? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...