Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Minte comparatia. Cel putin la datele pt B12. :)

Cuplul parca era 100+ la B12. Plus ca-n poza e un Kult.

Dar nu citiva Nm in plus sint factorul decisiv.

 

Ideea e asa. B6-ul nu-l vind chiar daca trec la B12 sau GSX. Momentan oricum n-am bani, deci e fantezie. In plus, sint inca multe de facut cu B6-ul ca sa pot spune ca m-am plictisit de el. Nu exista-n Iasi nici un B12 ca sa pot face o tura, de idee. Exista un GSX, dar mi-e nu stiu cum sa-i cer omului jucaria.

Treaba e ca la drumuri mai lungi 600 e oleaca cam putin, ma streseaza sa turez motorul in draci la depasiri. Pentru oras B6 e mai mult decit suficient.

Dar totusi nu pot ignora pretextul pentru a lua in calcul GSX 1400 :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu pentru drumuri lungi imi iau ori BMW ori un Vulcan. Nu ca B12 nu ar fi fiabil, dar nu cred ca poti sa il compari cu nici una din cele 2. In plus, cred ca la pozitie, B12-le e mult sub, chiar si daca e POP. Mai ales ca eu vrea sa fac aceste drumuri numai cu pasager.

 

Cuplul la B12 era 109 Nm parca. In plus, cred ca GSX-ul e un pic peste datorita cutiei. Dar asta e doar o opinie a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pentru drumuri lungi imi iau ori BMW

:| :| :|

 

 

Nu ca B12 nu ar fi fiabil, dar nu cred ca poti sa il compari cu nici una din cele 2. In plus, cred ca la pozitie, B12-le e mult sub, chiar si daca e POP. Mai ales ca eu vrea sa fac aceste drumuri numai cu pasager.

 

Cuplul la B12 era 109 Nm parca. In plus, cred ca GSX-ul e un pic peste datorita cutiei. Dar asta e doar o opinie a mea.

Eu cred ca la 100+ Nm la 4000 de ture nu mai conteaza tare mult.

Da' Bandit de 1250 ce are? Ala nu e motor de touring? Se vede clar ca stai mult mai drept in sa. Am vazut o groaza de review-uri comparative saui pareri ale posesorilor pe net (chiar comparate cu BMW) si n-am auzit un singur lucru de rau de el (exceptind factorii subiectivi). Adica, ca s-o luam asa, cit estimezi c-ai merge cu B12-ul pina s-ar strica? Tie ti s-a stricat ceva subit la Bandit de spui ca BMW rulz? Si BMW-urile ce au ce nu mai pot sa faca alte motoare, iau curbele singure? Nu le schimbi uleiul sau placutele de frina niciodata si tot nu se strica, sau cum? Ca simpla coincidenta, omu' care mi-a adus motoru' din Germania a tras remorca cu un BMW. I s-a stricat pompa de motorina pe drum. Apai sa zicem ca ti buleste ceva la computerul de bord, esti tu ala 1 din 100000 cu ghinion. Ai idee cam cit te costa unul nou? Si cam cit te costa service-ul? Si cam ce service de (cuvant urat) au BMW in Romania?

Cit despre Vulcan, recunosc ca e un motor simpatic pt. categoria lui, dar sint o groaza de alte cruisere de genul.

Sincer argumentele tale nu stau deloc in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate ca sunt un fan al bandit-ului nu pot sa zic decat ca gsx1400 RUPE!!! la propriu...este un muscle bike cu personalitate si nu cred ca se compara cu banditul...

este un no contest intre b12 si gsx14000

referitor la al doilea motor de drum lung ma gandisem si eu la un intruder de 1800 cu un ghidon drept si farul schimbat(nu stiu de ce dar farul acela ma dispera parca e o p_ula bleaga) ca are un pret accesibil pt ce ofera dar la fel ma gandisem si la un supermoto de fun si la un dirt bike tot de fun si la multe alte cacaturi...dar se pare ca trebe s aastept sa castig la loto pana sa-mi cumpar un garaj de moto si eventual daca o s acastig la loto o sa-mi fac si o pista si ......uite asa viseaza omul cu ochii deschisi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, BMW-urile se vand si la 140 mii de km ... si inca merg. B12 se vinde la 70 mii si se termina!!

 

rezultate Mobile.de

cauta: Suzuki Gsf1200 cu minim 80 mii de km. Rezultate? 3

Acum pune si BMW (fara un model anume) Stii care rezultate da?!? 408!!!

Nu spun 400 spun 50, si tot e de 10-15 ori mai mult. Concluzia ti-o tragi singur!

 

PS: Un BMW costa de nou si 20 mii de euri, iar un B12 incarcat 12 mii. Diferenta este si marca, desi Suzuki este marca. Sa zic ca dau 2-3000 pe marca. Tot raman 5-6000 ... tu ce crezi ca platesti de banii astia? Ma intreb oare de ce nenea ala din "Giciava pi ser" ( a se citi Razboiul Stelelor) nu a facut Africa pe bandit :)

 

QED!

 

Laso, ca intri pe teren minat!!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, BMW-urile se vand si la 140 mii de km ... si inca merg. B12 se vinde la 70 mii si se termina!!

 

rezultate Mobile.de

cauta: Suzuki Gsf1200 cu minim 80 mii de km. Rezultate? 3

Acum pune si BMW (fara un model anume) Stii care rezultate da?!? 408!!!

 

QED!

 

Laso, ca intri pe teren minat!!

Da, si BMW-ul ala de care-ti ziceam mai sus e e albastru. Concluzie logica: nu cumparati masini albastre, se strica.

 

Si hai s-o luam asa: se duce pe p.ula compresia la Bandit. Si ce? Cit crezi ca-mi ia sa-l segmentez cu minuta mea?

 

Cit despre treaba cu mobile, mi se pare ABSOLUT nerelevant ce-ai zis acolo. De unde se trage concluzia ca Banditul nu ajunge la kilometrajul ala? Daca ar fi sa speculez as zice ca sint cu totul alte motive pentru care nu vezi banditi ajunsi la numarul ala de km: e motor de semi-incepatori si astfel creste riscul de buseala, e motor de mers tare -> creste riascul de buseala, 600 e motor pe care multi il tin maxim 1 sezon si la revinzare se da kilometrajul inapoi (chiar si in Germania) pentru ca, vezi tu, omu' se sperie cind aude de motor cu mai mult de 30 de mii, BMW nu e motor de om care merge numai in 10 mii de ture (cel putin nu cele de care zici tu). Sint si alte motive, cum ar fi ca unii oameni opun botul la texte de marketing de genul ca un motor cu o tona de electronica pe el e mai sigur (???) si mai fiabil si vind Banditul ca sa ia BMW. Sau altii vind Banditul ca sa ia BMW pt. ca "BMW e BMW".

Si mai presus de asta, in citi ani faci tu 80 de mii de km?

Macke, eu te inteleg ca iti place BMW pt. ca e BMW asa cum imi plac si mie blondele pentru ca nu-s brunete, da' argumentele tot nu stau in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma va certati de geaba,Calin oricum are o ranchiuna cu nemtzalaii :)

Mesaj completat

ma va certati degeaba,Calin oricum are o ranchiuna cu nemtzalaii :)

Si mai mult de atit, de ce pana mea am discuta de BMW-uri pe un topic care se cheama Banditmania?

 

PS: si mai ales ca am zis B12 vs. GSX1400

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai mult de atit, de ce pana mea am discuta de BMW-uri pe un topic care se cheama Banditmania?

 

PS: si mai ales ca am zis B12 vs. GSX1400

si ca sa va impac pe amandoi ,recunosc si mie imi place modelul acesta http://www.bikepics.com/pictures/1174931/ care de altfel este plin de inovatii tehnice,dar, asta nu inseamna ca BMW face numai motoare bune..au multe pocnitori si ei...cel putin transmisia pe curea de la unele modele mi se pare un fiasco total pt tari din estul europei...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca sa va impac pe amandoi ,recunosc si mie imi place modelul acesta http://www.bikepics.com/pictures/1174931/ care de altfel este plin de inovatii tehnice,dar, asta nu inseamna ca BMW face numai motoare bune..au multe pocnitori si ei...cel putin transmisia pe curea de la unele modele mi se pare un fiasco total pt tari din estul europei...

Recunosc, si mie-mi place K1200-ul. E o motocicleta high-tech, cu aspect pe masura. Imi place de exemplu ca n-au pus botul la moda de-acum, cu farurile futuristice tipice la naked-uri. Si bascula monobrat e inca o treaba foarte sexy (partial de asta-mi place si Speed Triple, cel putin cel nou). Singura treaba ciudata la aspect e furca mono-amortizor, sau cum ii zice inventiei astora de la BMW, imi sugereaza un om care se sprijina intgr-o cirja. Fiecare cu piticii lui.

 

1250 se fabrica din 2007 si eu am cumparat ,primul din cluj in apr 2008,eu il mananc pe ala care a facut 140mii sau 80mii pt. comparatie,1250 ar avea nevoie de o treapta in plus la cutie,pt. ca am senzatia la drum ca e prea turat motorul si poate mai mult ,la 4600 de ture are 160km

Da? Da' ce zici de 90 km/h la 4500, intr-a sasea, cum e la B6 Kult? 6500 la 130 suna bine?. Sincer mie nu-mi place sa aud motorul urlind in continuu timp de 4-5-6 ore sub mine, si sa trebuiasca sa retrogradez la depasiri.

Cit despre comparatie, nu stiu cine a spus ca fiabilitatea a fost luata-n calcul. Faceti voi 80 de mii pe un motor si dupa aia mai discutam. Dar chiar cu cutia lui de viteze, sint convins ca 1250-ul, nefiind un motor de turatie in masura in care e B6-ul, sau motoarele de 600 in general, tine mai mult. Daca as avea bani mi-as lua miine (si) un 1250 fara sa clipesc.

 

 

Dar ca sa revenim, blocul motor al GSX-ului nu se compara cu nimic. Au retusat ceea ce e putin prea din topor la Kult/Pop: au rotunjit capacul motorului si au latit rezervorul pentru ca blocul motor sa nu iasa in laterala foarte tare. Si chiar daca unora nu le place asta, amortizoaerele duble de pe spate mi se par foarte tari.

 

Cum ziceam mai sus, n-as vinde B6-ul. Una ca m-am atasat foarte tare de el (asta e, am o gramada de pitici), si doi ca un motor cu ~100Nm la ~4000 ture nu e o treaba buna pentru un oras ca Iasul. Exemplu: linga sediul firmei la care lucrez e un depozit de bere. Vin zilnic tiruri si aduc noroi si pietris fin de pe o straduta laterala care nu e asfaltata. E o curba la 90 de grade unde vesnic exista covor de pietris fin. Un coleg cu Fireblade a cazut acolo pentru ca a piscat-o doar o tira. Ca sa nu mai spun ca locuri de genul asta sint la tot pasul. Ca sa nu mai zic ca mi-am format obiceiul taranesc de-a retrograda dintr-a treia intr-a doua in durerea p.ulii, aka dau drumul la ambreiaj ca la elasticul de la prastie, lucru probabil total ne-recomandat cu GSX/B12.

 

Daca ar fi sa iau 1250 as lua S si l-as lasa 100% stock (inclusiv toba, as vrea o toba super-silentioasa). Lucru care nu e valabil la GSX, i s-ar potrivi o Yoshimura tri-oval, a la Emppu. Trompetele alera (la propriu si la figurat) de tobe stock sint singura faza naspa la el.

 

Ca sa rezum: intre B12 si GSX e clar inspre ce tind. Acum ramine intrebarea: GSX sau 1250? Faza e ca GSX-ul e mai Bandit decit 1250-ul.

 

PS: ieri cineva mi-a zis ca Banditul nu e un motor foarte aratos. Cum imi recomandati sa-l omor?

Mesaj completat

Si-am mai uitat ceva: care mai vine... laaaaaaaaaaaaaaaaaaa Iaaaaaaaaaaaaaaasi la intrunireeeeeeeeeeeeeeee? Locatie beton, formatii beton (garantez eu), iese fain. Numa' vreme buna sa fie. Haideti wai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu incerc sa ajung, dar nu promit. Trebuie sa bem macar berea aia ramasa de la Radauti.

Bai, n-am salvat numaru' tau in telefon si din greseala l-am sunat pe-un bou care nu se prindea ce vreau de la el :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu va faceti iluzii ca GSXu trage mai tare ca 12le. :D

 

De la 0-200 12le ii ia mai mult de 1 secunda iar surpiza e ca ii da in freza chiar si la repriza, mai ales la timpii pt 100-140 si 140-180 km/h. So think again.

E frumoasa vaca de 1.4 si cu siguranta mai comfortabila si spatioasa la drum lung, mai ales pt pasager insa lup in p'ele de oaie este alta motoreta. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu: depinde pentru ce si-o ia....ca daca e pt drumuri lungi, asa cum am spus eu ca as vrea un motor, atunci alegerea e simpla, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu: depinde pentru ce si-o ia....ca daca e pt drumuri lungi, asa cum am spus eu ca as vrea un motor, atunci alegerea e simpla, nu?

Pai... hai sa gindesc ca si cum as avea banii si mine ar trebui sa ma hotarasc. Bandit am deja. Bine, cel de 1200 e cu totul altceva ca putere, suspensii, frine, dar arata 99% ca B6-ul si spuneam ca pe asta nu l-as vinde. Si ca performante nu stiu daca as fi in stare sa simt diferenta, cred ca le dai pe-o roata intr-a treia pe amindoua. Deci... Problema cu GSX-ul e ca se vinde pe la 4000 mii, nu-i chiar putin. Chestii gen protectie la vint nu prea conteaza pentru mine, am trait pina acuma fara, pot si mai incolo. Deci, vorba bancului, is ca si-nsurat, tre' doar sa mai vrea si fata :D Adica sa am banii.

 

Acuma, alta treaba. Azi mi-am propus sa dau banditania pe-o roata. Facut o tura prin oras ca sa incalzesc motoru si cauciucurile, dupa care ma-ndrept spre serviciu, care are o parcare imensa si pazita, adica nu intra decit angajatii firmei in ea. Fiind simbata era 95% goala. Din start mi-am propus sa incerc numai din gaz, din ambreiaj mi se pare periculos si nesanatos tare pentru transmisie si ambreiaj (nu ca ridicatul din gaz ar fi chiar bucuria cutiei de viteze). M-am luat dupa instructiunile altora: mers citeva secunde la ~4-5000 intr-a-ntiia apoi lasat gazul cit sa comprime furca si dupa ce revine blana. La primele incercari ma aplecam instincitv in fata si a trebuit sa fac eforturi sa scap de reflexul asta. Apoi am incercat sa si trag de ghidon in sus dar nimic. N-am ridicat-o nici un centimetru. Am tras pe dreapta ca termometrul de ulei ajunsese aproape de 120 si discurile de frina erau incinse rau si cind sa ma apuc din nou de treaba apare un cacao.t de paznic cu simt de raspundere care ma intreaba daca eu consider ca "aici e pista de motociclete". N-are sens sa povestesc cum a continuat discutia, dar a trebuit sa plec. Oare unde gresesc cu tehnica?

 

Si am mai observat ceva: pe la 13 mii da rateuri. O fi normal? O fi limitare din aprindere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... hai sa gindesc ca si cum as avea banii si mine ar trebui sa ma hotarasc. Bandit am deja. Bine, cel de 1200 e cu totul altceva ca putere, suspensii, frine, dar arata 99% ca B6-ul si spuneam ca pe asta nu l-as vinde. Si ca performante nu stiu daca as fi in stare sa simt diferenta, cred ca le dai pe-o roata intr-a treia pe amindoua. Deci... Problema cu GSX-ul e ca se vinde pe la 4000 mii, nu-i chiar putin. Chestii gen protectie la vint nu prea conteaza pentru mine, am trait pina acuma fara, pot si mai incolo. Deci, vorba bancului, is ca si-nsurat, tre' doar sa mai vrea si fata :D Adica sa am banii.

 

Acuma, alta treaba. Azi mi-am propus sa dau banditania pe-o roata. Facut o tura prin oras ca sa incalzesc motoru si cauciucurile, dupa care ma-ndrept spre serviciu, care are o parcare imensa si pazita, adica nu intra decit angajatii firmei in ea. Fiind simbata era 95% goala. Din start mi-am propus sa incerc numai din gaz, din ambreiaj mi se pare periculos si nesanatos tare pentru transmisie si ambreiaj (nu ca ridicatul din gaz ar fi chiar bucuria cutiei de viteze). M-am luat dupa instructiunile altora: mers citeva secunde la ~4-5000 intr-a-ntiia apoi lasat gazul cit sa comprime furca si dupa ce revine blana. La primele incercari ma aplecam instincitv in fata si a trebuit sa fac eforturi sa scap de reflexul asta. Apoi am incercat sa si trag de ghidon in sus dar nimic. N-am ridicat-o nici un centimetru. Am tras pe dreapta ca termometrul de ulei ajunsese aproape de 120 si discurile de frina erau incinse rau si cind sa ma apuc din nou de treaba apare un cacao.t de paznic cu simt de raspundere care ma intreaba daca eu consider ca "aici e pista de motociclete". N-are sens sa povestesc cum a continuat discutia, dar a trebuit sa plec. Oare unde gresesc cu tehnica?

 

Si am mai observat ceva: pe la 13 mii da rateuri. O fi normal? O fi limitare din aprindere?

 

Exact cum ai incercat tu, la mine a functionat de minune, uite o mica succesiune de poze:

Mesaj completat

Exact cum ai incercat tu, la mine a functionat de minune, uite o mica succesiune de poze:

Daca mai vrei sa incerci, eu in momentul in care ii trageam acceleratia, trageam si de ghidon in sus, dar...ca sfat... nu trage acceleratia chiar la blana... eu am patit s-o ridic mai mult decat in poze, insa m-am cam c!@#t pe mine de frica..s-a ridicat prea sus si mult mai repede decat m-am asteptat sau decat eram pregatit si am inchis gazul cam brusc ceea ce sigur nu a fost foarte placut pentru furca... bafta si spera sa nu inceapa sa-ti placa... abia atunci incepe pericolul

post-35709-1251577047_thumb.jpg

post-35709-1251577055_thumb.jpg

post-35709-1251577061_thumb.jpg

post-35709-1251577068_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai incerc miine, daca-mi gasesc loc de antrenament, ca n-ai ce face cu muistii astia de paznici. Tocmai ca eu ii dau blana, am zis ca ajunge la 13000, si tot nimic (la 13000 am cam 90 la ora). Dar nu se ridica deloc-deloc. Sper sa nu fie buba la motor sau la ambreiaj. Zic asta pentru ca e parca o e banda in turatie unde viteza nu creste proportional cu turatia. E foarte posibil sa fie doar senzatia mea si sa fac ceva gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai incerc miine, daca-mi gasesc loc de antrenament, ca n-ai ce face cu muistii astia de paznici. Tocmai ca eu ii dau blana, am zis ca ajunge la 13000, si tot nimic (la 13000 am cam 90 la ora). Dar nu se ridica deloc-deloc. Sper sa nu fie buba la motor sau la ambreiaj. Zic asta pentru ca e parca o e banda in turatie unde viteza nu creste proportional cu turatia. E foarte posibil sa fie doar senzatia mea si sa fac ceva gresit.

 

Cred ca totusi e vorba si de varsta motocicletei... un coleg s-a dat cu mobra mea si prima lui reactie a fost ca e mai "nervos" decat al lui (Bandit 600 S din 90 si ceva, nu stiu exact anul). E foarte posibil ca la modelel mai noi sa fi modificat niste chestii pe la cuplu si sa-l faca un pic mai "agresiv"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca totusi e vorba si de varsta motocicletei... un coleg s-a dat cu mobra mea si prima lui reactie a fost ca e mai "nervos" decat al lui (Bandit 600 S din 90 si ceva, nu stiu exact anul). E foarte posibil ca la modelel mai noi sa fi modificat niste chestii pe la cuplu si sa-l faca un pic mai "agresiv"...

 

Pai alea mai vechi au clasicul 599 cmc si astea mai noi au 656 cmc si se simte diferenta aia la o motocicleta.

 

Banditu' 400 il ridicam putin involuntar cand schimbam a II-a.Asta doar pe la 10000+ ture.

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am suspendat pret de cateva fractiuni de secunda pe-a mea, intr-o curba, unde am intrat cu 1, aveam si sotia in spate si cand iesit am accelerat in 2, brusc mi-am dat seama ca pot misca de ghidon mult mai usor... :D si cand am revenit full cu roata pe pamanat am simtit zguduirea si voblajul facut de roata. N-am stat sa analizez si am accelerat-o in continuare fara a se mai intampla nimic dupa, dar am realizat mai apoi ce am facut ... :D

 

Eu cred ca se poate ridica cu 2-ul foarte usor, cu 1 cred ca cuplul este distribuit uniform si nu permite sa o scapi. Din 2 simti cum trage, deci eu din 2 as incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu a 2-a n-am incercat dar nu cred c-ar fi mai usor, ca sa ridici un motor trebuie forta = cuplu, si cel mai mare la roata e in viteza intii. Dar de rateurile de la 13000 ce ziceti?

Mesaj completat

Inca o treaba: ce-am gasit in sapaturile de pe net: Suzuki ofera o componenta replacement pentru senzorul de neutru, un comutator plug-in care se pune in loc si indica in ce viteza esti, nu numai cind esti pe nul. E doar senzorul, nu si afisajul, pe care tre' sa ti-l faci singur sau sa-l cumperi separat. Pe mine ma tenteaza asa ceva, ca de multe ori ma trezesc incercind sa schimb a 7-a, sau in alte dati retrogradez intr-a-ntiia prea devreme, crezind ca sint intr-a treia. Ce n-am reusit sa ma prind inca e care-i codul componentei pentru Banditul de '96, cu tot Internetul si Google-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o treaba: ce-am gasit in sapaturile de pe net: Suzuki ofera o componenta replacement pentru senzorul de neutru, un comutator plug-in care se pune in loc si indica in ce viteza esti, nu numai cind esti pe nul. E doar senzorul, nu si afisajul, pe care tre' sa ti-l faci singur sau sa-l cumperi separat. Pe mine ma tenteaza asa ceva, ca de multe ori ma trezesc incercind sa schimb a 7-a, sau in alte dati retrogradez intr-a-ntiia prea devreme, crezind ca sint intr-a treia. Ce n-am reusit sa ma prind inca e care-i codul componentei pentru Banditul de '96, cu tot Internetul si Google-ul.

daca gasesti si pt pop as fi si eu interesat.problema e ca am vazut la indicatoarele existente ca nu sunt chiar exacte(are un amic pe motorul lui) si costa si o caruta de bani pe langa faptul ca montajul e destul de aiurea.trebuie trase fire la roata(pus un senzor magnetic) si legat la turometru....mullta cablaraie,scump si inexact dar daca zici ca se gasetse de la suzuki si mere bine ma intereseaza si pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti si pt pop as fi si eu interesat.problema e ca am vazut la indicatoarele existente ca nu sunt chiar exacte(are un amic pe motorul lui) si costa si o caruta de bani pe langa faptul ca montajul e destul de aiurea.trebuie trase fire la roata(pus un senzor magnetic) si legat la turometru....mullta cablaraie,scump si inexact dar daca zici ca se gasetse de la suzuki si mere bine ma intereseaza si pe mine

Pai uite povestea completa. Ma gindesc de ceva vreme la indicator pentru treapta de viteza. Cele aftermarket sint scumpe (80 euro cel mai ieftin), plus ca au o mare problema care le cam face incompatibile cu Kultul: sint destinate senzorilor de viteza electronici, cum sint la Pop si-n sus. Kultul are vitezometru actionat de cablu, si n-ai unde sa conectezi firele care citesc viteza. Si nici n-au senzori speciali de montat pe roata pentru genul asta de motoare. Asa ca m-am gindit sa-mi constuiesc unul singur cu un microcontroller, dar am avut probleme cauzate de sensorul de viteza: e foarte susceptibil la radiatii electromagnetice, si cum pe motocicleta e plin de asa ceva (alternator, aprindere etc) asta mi-a cam taiat macaroana. In plus, asa cum ziceai si tu, sistemele astea aftermarket bazate pe citirea turatiei si a vitezei n-au de unde sa stie ca tragi sau patinezi ambreiajul sau ca esti pe neutru. Chestia asta de la Suzuki e cu totul altceva. Exista o tija (toba am vazut ca i se zice), care se roteste cind schimbi viteza, are o pozitie fixa pentru fiecare viteza. Are un tuspic in capat, care cind ajunge in pozitia de neutru actioneaza un intrerupator. Fix asa e si piesa replacement, numai ca are 7 intrerupatoare (6 pt. fiecare vieza + unul pt. neutru). Ori are 7 fire la iesire, cite unul pentru fiecare viteza, ori da la iesire o rezistenta variabila functie de viteza selectata (am inteles ca pt. GSXR-uri e asa, dar nu se stie daca-s compatibile). Acum, ramine sa aflu care e codul piesei, chiar daca e greu de crezut, nu e chiar usor. Codul piesei originale pentru Kult e 3772048B00 (sau 37720-48B00). Cauta si tu pentru Pop pe cmsnl.com. Daca reusesti sa gasesti sa ma anunti, eu caut in continuare. Atasez o poza cu piesa. E de la un GS500, dar arata la fel (dimensiunile pot varia).

post-24366-1251624714_thumb.jpg

post-24366-1251624719_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...