Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, la 12 mii. El arata pe vitezometru 14 mii, dar eu nu cred ca ajunge acolo, iar Calin acum confirma. Pe la 13 mii i se taie gazul.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu: depinde pentru ce si-o ia....ca daca e pt drumuri lungi, asa cum am spus eu ca as vrea un motor, atunci alegerea e simpla, nu?

 

Pt touring: GSX clar.

 

Acuma, alta treaba. Azi mi-am propus sa dau banditania pe-o roata. Facut o tura prin oras ca sa incalzesc motoru si cauciucurile, dupa care ma-ndrept spre serviciu, care are o parcare imensa si pazita, adica nu intra decit angajatii firmei in ea. Fiind simbata era 95% goala. Din start mi-am propus sa incerc numai din gaz, din ambreiaj mi se pare periculos si nesanatos tare pentru transmisie si ambreiaj (nu ca ridicatul din gaz ar fi chiar bucuria cutiei de viteze). M-am luat dupa instructiunile altora: mers citeva secunde la ~4-5000 intr-a-ntiia apoi lasat gazul cit sa comprime furca si dupa ce revine blana. La primele incercari ma aplecam instincitv in fata si a trebuit sa fac eforturi sa scap de reflexul asta. Apoi am incercat sa si trag de ghidon in sus dar nimic. N-am ridicat-o nici un centimetru. Am tras pe dreapta ca termometrul de ulei ajunsese aproape de 120 si discurile de frina erau incinse rau si cind sa ma apuc din nou de treaba apare un cacao.t de paznic cu simt de raspundere care ma intreaba daca eu consider ca "aici e pista de motociclete". N-are sens sa povestesc cum a continuat discutia, dar a trebuit sa plec. Oare unde gresesc cu tehnica?

 

La 4-5 mii incerci cu 12le. 6le e moale rau la turele alea. Cuplu max il ai la 8500 deci mai incearca pe la 7-8 mii din gaz in a 1-a sau a 2-a. Cand pui blănița, trage o țâră si cu mainile de ghidon inspre tine in timp ce te lasi putin pe spate si nu uita sa ai picioru deasupra franii spate, in stand by. :D

 

Exact cum ai incercat tu, la mine a functionat de minune, uite o mica succesiune de poze:

 

Dar tu ai 6,5 Neo care are coite mai mari in midrange.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4-5 mii incerci cu 12le. 6le e moale rau la turele alea. Cuplu max il ai la 8500 deci mai incearca pe la 7-8 mii din gaz in a 1-a sau a 2-a. Cand pui blănița, trage o țâră si cu mainile de ghidon inspre tine in timp ce te lasi putin pe spate si nu uita sa ai picioru deasupra franii spate, in stand by. :D

O sa-ncerc si la 7-8, numa' sa gasesc loc fara paznici cu simt de raspundere.

 

Cit despre p'esa minune pentru indicat vitezele, deocamdata nik nou. Am gasit asta, dar omu' nu zice codul de producator si nici nu lasa un contact sa-l intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD: Chiar asa crezi ca e stricata motocicleta de ai deschis subiect la service? :D

 

Si inca ceva ce ma intrebam mai demult. SYD vine de la Syd Barrett?

Pai ce strica sa-ntreb? E logic sa fie din limitare dar aveam senzatia ca asta se intimpla de cind i-am schimbat toba. Sau poate cu toba stock nici nu ajungea la red zone? Nu stiu, ca oricum ajung acolo rar.

 

Noutati despre piesa: cica ca se potriveste de la GS-urile anilor '80 (1100 etc). Problema e ca noua costa cca. 50 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, unde ar putea fi ce ai pus tu in prima poza .. tulumba aia?? In ce parte a motorului?

E sub capacul pinionului, mai exact sub dumnealui. E pur si simplu un comutator rotativ, actionat de selectorul cutiei de viteze (acea "toba" de care ziceam mai sus). Teoretic cred ca n-ar fi foarte complicat de fabricat unul la un CNC, daca as avea dimensiunile. L-am demontat ieri ca sa-l masor dar a inceput sa curga ulei pe acolo si l-am pus imediat inapoi. Credeam ca exista simering sub el dar nu e decit un lagar pentru selector, iar etansarea e facuta de-un o-ring intre comutator si carter. Daca totusi cineva are idee cum s-ar putea improviza comutatorul electric propriu zis incit sa fie fiabil, sint deschis la idei. 50 de euro e mult prea mult pentru o chestie a carei cost de fabricatie e probabil maxim 10 euro si care totusi e un fel de moft, pina la urma urmei.

Mesaj completat

LE: si nu, SYD nu vine de la Syd Barrett

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors din periplul european. Bandit-ul s-a descurcat onorabil, dar simt ca pot duce un pic mai mult anul viitor.

 

De aceea, imi permit o intrebare in stilul lui Calin, dar mai diversificata:

 

Pentru touring (adica 2-3 saptamani prin afara Romaniei, autostrazi si in rest orase, drum asfaltat), dorinta mare de pozitie dreapta si confort, dar incapacitate fizica de a ma descurca cu monstrii (R1200RT de ex.) ce recomandati?

1. Honda Deauville (cam putini cai sincer)

2. Honda VFR (pozitie cam sport)

3. Yamaha FJR 1300 (are cam de toate, poate doar un pic cam lata, dar suficient de joasa, ABS, etc)

4. BMW K1300 GT (Stiu ca multi au un dinte impotriva BMW, mie mi se pare perfecta, in afara pretului - 17900 EUR in Germania :D )

5. Last but not least - Bandit 1250 GT. (carenat, sistem bagaje si GPS direct din fabrica).

 

Poate nu e locul, daca am incurcat topicurile si deranjez ma retrag pe unul separat :D

 

Sincer, Banditul se descurca, dar nu e pentru confort. Cu toate modificarile posibile pe care i le-am facut celui pe care il am, eram rupt dupa 600-700 km. Cred ca se poate si mai bine. Stiu ca Bandit-ul poate fi folosit la fel de bine si in oras si pentru o alergatura pe curbe, dar cred ca pentru Bucuresti e mai potrivit un Supermoto, traficul iti taie tot cheful de joaca. La fel si pentru curbe, deci ramane problema alegerii touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors din periplul european. Bandit-ul s-a descurcat onorabil, dar simt ca pot duce un pic mai mult anul viitor.

 

De aceea, imi permit o intrebare in stilul lui Calin, dar mai diversificata:

 

Pentru touring (adica 2-3 saptamani prin afara Romaniei, autostrazi si in rest orase, drum asfaltat), dorinta mare de pozitie dreapta si confort, dar incapacitate fizica de a ma descurca cu monstrii (R1200RT de ex.) ce recomandati?

1. Honda Deauville (cam putini cai sincer)

2. Honda VFR (pozitie cam sport)

3. Yamaha FJR 1300 (are cam de toate, poate doar un pic cam lata, dar suficient de joasa, ABS, etc)

4. BMW K1300 GT (Stiu ca multi au un dinte impotriva BMW, mie mi se pare perfecta, in afara pretului - 17900 EUR in Germania :D )

5. Last but not least - Bandit 1250 GT. (carenat, sistem bagaje si GPS direct din fabrica).

 

Poate nu e locul, daca am incurcat topicurile si deranjez ma retrag pe unul separat :D

 

Sincer, Banditul se descurca, dar nu e pentru confort. Cu toate modificarile posibile pe care i le-am facut celui pe care il am, eram rupt dupa 600-700 km. Cred ca se poate si mai bine. Stiu ca Bandit-ul poate fi folosit la fel de bine si in oras si pentru o alergatura pe curbe, dar cred ca pentru Bucuresti e mai potrivit un Supermoto, traficul iti taie tot cheful de joaca. La fel si pentru curbe, deci ramane problema alegerii touring.

 

Din pacate nu am avut ocazia sa incerc niciun model din cele enumerate de tine, dar, din ce am citit pe net (review-uri, teste, comparative...) as opta pentru FJR 1300 (la aceasta alegere se adauga si parerea subiectiva: imi palce la nebunie cum arata), si daca vrei un pic mai mult confort...poti opta pentru varinata cu cutie automata

 

Repet: n-am pilotat niciuna din motocicletele enumerate de tine, insa Yamaha si BMW sunt clar in capul listei mele de preferinte pe viitor... poate va fi "Mos Craciu" mai darnic.... sau poate chiar Loteria Romana :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors din periplul european. Bandit-ul s-a descurcat onorabil, dar simt ca pot duce un pic mai mult anul viitor.

 

Bine ai revenit.La anul sper sa ies si eu putin din tara,macar pana in Austria.

 

In primul rand nici Banditul nu e prea usor(250 kg la plin).

 

R 1200 LT Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 259 kg

 

K 1300 GT Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 288 kg

 

Ar mai fi Honda XX 1100 care nu se mai fabrica si Honda Paneuropean.

 

Daca tu zici ca nu ai confort pe asta de 650 nu stiu cat confort in plus ai avea pe un 1250 GT avand in vedere ca e 99% la fel cu ala de 650,din datele tehnice reiese o diferenta de doar 4 kg intre 650 si 1250.Eu am impresia ca blocul motor e la fel.In afara de bascula si capacitate(putere si cuplu),poate etrieri, nu e aproape nici o diferenta fizica exterioara.

 

Intradevar deauville e cam slabuta la cai,FJR e in dotarea politiei in mai multe tari,dar personal am ceva cu Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosminst2008 - Includerea FJR-ului s-a datorat anuntului acestuia - /index.php?showtopic=417260. Stiu ca deviez, dar FJR la pret de Bandit ceva mai nou (5000 EUR) mi se pare un targ bun :D.

 

Dan_06 - go for it, dupa ce iesi din tara e mult mai usor. Nu neaparat greutatea ar fi o problema (desi incarcat complet aveam nevoie de marsarier la Bandit in panta), dar unele moto sunt prea inalte pentru mine (RT-ul ar fi printre ele). Recunosc (nu dati cu pietre) ca nu m-am putut abtine si am propus un schimb Bandit cu RT unui user, norocul meu ca m-a refuzat. Despre 1250 GT - ai dreptate, asta este si impresia mea, e nevoie de o schimbare de clasa pentru ce doresc eu. Honda e prea sport (pozitia e apropiata de Busa din punctul meu de vedere).

 

Cu toata sinceritatea si dragostea pentru Bandit, mi-as dori niste frane mai bune. Am inteles ca Yamaha sta mai bine in acest sens (nu vorbim de ABS - CBS - ESA si toate prostiile pe care nu mi le permit de la BMW/Honda :D ).

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS, da' acuma hai sa lasam aberatiile. Tu cam ce fel de motor crezi ca nu te oboseste dupa 600-700 km de mers? Sa nu-mi fie cu banat, da' stai 4 ore teapan pe un scaun, oricit de ergonomic ar fi el. fara motor urlind sub tine. fara vint urlind in casca. Fara sa fii inconjurat de masini la care tre' sa fii atent. Fara pasager in spate care citeodata te incomodeaza. Cu toate astea, o sa te doara toate si tot obosit o sa fii.

Un tip din Iasi a facut un fel de minitur al Europei ca si tine acum vreo 2 luni. Asta cu un CBF600, care e mai comod de cit Banditul clar (scaun mai jos, mai orizontal, ghidon mai inalt, parbriz, etc). El n-a mers mai mult de 300-400 km zilnic. De ce? Ideea intr-un tur din asta e sa te si bucuri de el, nu sa-ti f.uti muschii si nervii. Nici cu masina nu te simti odihnit dupa 600-700 km, fie ei si pe autostrada.

Parerea mea.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred cu tarie ca pe un BMW RT sau un LT dupa 600 de km pe autostrazile din Germania nu te prabusesti la pat. Sper ca asa este, altfel intreaga clasa touring nu-si are rostul, pentru ca daca si pe acesti monstri te doboara oboseala atunci n-are sens sa ne luam ceva mai mare de Bandit 650.

 

Sunt oameni care fac 1000+ km pe RT (este un domn care isi descrie excursia in Norvegia pe acest forum) - apai 1000+ inseamna 10 ore la medie de 100 km/h, ceea ce cu Banditul nu pot. (repet - medie - deci chit ca merge el 150 km/h cateva ore tot nu e suficient, caci se mai opreste sa puna o benzina, sa bea o apa. In plus, rezervorul Banditului e prea mic mi-am dat eu seama in excursie. Nici nu mi se facea mie sete pana i se facea motocicletei, autonomie sub 250 km). Sigur ca sunt multe de discutat despre km/zi versus peisaje sau locuri de vizitat, dar eu vreau sa am confortul mental sa stiu ca daca trebuie sa ajung de la Viena la Craiova, sa zicem, intr-o singura zi, motorul ma poate ajuta.

 

Recunosc - Banditul merge foarte bine pentru cat costa si pentru clasa lui pe distante mari, este un compromis excelent intre costuri si versatilitate. Dar pur si simplu nu ofera suficienta protectie la vant si, indraznesc sa spun, putere. Evident ca nu i-am testat limitele, mai am multe de invatat pana sa ajung acolo, dar sa il tii constant la peste 8000 rpm pe distante lungi mi se pare putin exagerat (atat trebuia sa stea ca sa tin viteza constanta, incarcat complet). Aveam nevoie de viteza a 7-a sau de un motor mai mare in acele cazuri.

 

Din nou - imi cer scuze ca deviez de la topic - dar odata cu avantajele motorului trebuie sa semnalam si micile dezavantaje, mi se pare corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS: subscriu....cat priveste franele, vazusem ceva interesant la GSX1400 ... frante cu nu-stiu cate pistonase, discuri mai mari ... nu sunt puse ele degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu se intelega ca eu fac apologia Banditului (din cite se observa ma gindesc la GSX), dar daca cineva e ok dupa 1000 km+ pe motor e doar chestie de gena a calaretului, nu de motor :D Chiar nu cred ca ai cum sa fii fresh dupa 1000 de km pe motor, e pur si simplu imposibil. De obosit te obosesc altele, nu pozitia. Esti obosit si-n masina ca pasager dupa o distanta de genu' (eu ca pasager in masina Iasi-Bucuresti ma foiesc dupa 300 de km de numa-numa). Daca e s-o luam asa, de ce nu-ti iei Goldwing? Am auzit ca tine si 600 de mii de km si ceva mai comod de-atit nu cred ca exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS: subscriu....cat priveste franele, vazusem ceva interesant la GSX1400 ... frante cu nu-stiu cate pistonase, discuri mai mari ... nu sunt puse ele degeaba.

 

Aceleasi frane ca pe B12 Pop, Hattabutta, Gixxere si Ninjalai de acum 15 ani. Tokico cu 6 pistonase, discuri de 310 mm sau 320 mm. Nu sunt stopperi de exceptie insa (mult) mai buni decat cei de pe B6. Numarul pistonaselor nu este insa garantul performantei. 6 Pistonase de Tokico din astea vechi sunt fix pix fata de etrierii moderni cu 4 pistonase, mai ales daca au prindere radiala + pompa radiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 Pistonase de Tokico din astea vechi sunt fix pix fata de etrierii moderni cu 4 pistonase, mai ales daca au prindere radiala + pompa radiala.

 

Pe ce modele gasesti astfel de frane?

 

 

Calin, sunt foarte de acord cu tine, ca drumul te oboseste oricum, dar daca, spre exemplu te mai oboseste si saua (de bandit) ai un minus mare. Sunt sigur ca daca m-as sui pe un Cruiser as fi mult mai obosit pe Bandit, desi feelingul e diferit si nu ma incanta la cruiser:D. Are insa marele atuu ca daca pleci in calatorii, nu te mai intereseaza feelingul, ci sa ai un drum cat mai linistit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e s-o luam asa, de ce nu-ti iei Goldwing? Am auzit ca tine si 600 de mii de km si ceva mai comod de-atit nu cred ca exista.

Mi-as lua daca as putea sa o controlez, ceea ce deocamdata nu pot. N-am tehnica si forta necesara.

 

 

Mesaj completat

Care din voi stiti cum se seteaza ceasul la B6,5-2005? Am rasfoit manualul de service, dar acolo nu scrie nimic de aceasta operatiune...

Se tin apasate ambele butoane - Adjust si Select parca 2-3 secunde si apoi ai acces la ceas pe care il ajustezi pe rand cu Adjust si apoi Select pentru a trece de la ora la minute. Asa e la K7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu un CBF600, care e mai comod de cit Banditul clar (scaun mai jos, mai orizontal, ghidon mai inalt, parbriz, etc). El n-a mers mai mult de 300-400 km zilnic. De ce? Ideea intr-un tur din asta e sa te si bucuri de el, nu sa-ti f.uti muschii si nervii. Nici cu masina nu te simti odihnit dupa 600-700 km, fie ei si pe autostrada.

Parerea mea.

 

CBF S? Din reviste cica ar avea protectie mai buna la vant Banditul.

In romania 100 km echivaleaza cu 300 km in strainatate dpdv al stresului.

 

In plus, rezervorul Banditului e prea mic mi-am dat eu seama in excursie. Nici nu mi se facea mie sete pana i se facea motocicletei, autonomie sub 250 km).

 

...dar sa il tii constant la peste 8000 rpm pe distante lungi mi se pare putin exagerat (atat trebuia sa stea ca sa tin viteza constanta, incarcat complet).

 

Viteza fiind de vreo 130 km/h banuiesc.Dupa cati km se clipocea rezerva?

 

Mi-as lua daca as putea sa o controlez, ceea ce deocamdata nu pot. N-am tehnica si forta necesara.

 

Pe loc intradevar iti trebuie nitica forta,dar din cate stiu Goldwing are marsarier electric,iar dupa ce pleci de pe loc nu mai conteaza greutatea.

Daca nu s-ar putea conduce deloc nu ar face idiotii aia de americani Boss Hoss(ce nume manelist :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF S? Din reviste cica ar avea protectie mai buna la vant Banditul.

Nu stiu de protectia la vint dar are scaun mai jos si ghidon mai inalt, la fel si parbrizul. Oricum nu CBF-ul e subiectul, a venit doar vorba-n treacat. Anyway eu n-am murit pina acuma de la asta. Pe Bandit ma doare c.uru' tarisor dupa 300km+, in rest nu-s probleme, dar nu stiu daca n-as pati asta pe orice motor.

Si ca sa nu uit: BMW e BMW, clar.

Mesaj completat

Viteza fiind de vreo 130 km/h banuiesc.Dupa cati km se clipocea rezerva?

Cum sa aiba 130 la 8000 rpm?

 

Well, de-abia aici cred ca s-a pus punctul pe J: un motor de 600 nu e facut pentru mers constant pe autostrada la 160+ pe distante mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...