gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 pai avand in vedere ca mobra e mobra si masina e masina...nu poti sa ii dai dintr-a 5ea-6ea direct a 2a-1a tre sa faci obligatoriu frana de motor...si cum "zice" la manual cea mai eficienta franare este cu toate cele 3 frane(nu zic asta pt ca asa merg eu...ci pt ca asa am invatat si eu experimentand(practic) din ce au scris altii,si au scris bine .) eu din 8 suruburi de la galeri am rupt 2...datorita lipsei de imbusi mai lungi...m-am chinuit cu ce aveam...asa ca i-ati scule scule am (capuri inbus cu adaptor pentru levierul de tubulare), dar cred ca nu din cauza sculelor se rup suruburile. deci chiar se intepenesc in timp si trebuie sa dau intii cu degripant. bummer. oare merge varianta cu incalzitul locului? cit despre frinare, in manualul pe care l-am citit eu scrie tocmai invers, ca frina spate si frina de motor nu au ce cauta in frinarea de urgenta (e si un test pe marginea caruia s-a discutat si aici pe forum). eu personal frinez cu toate 3 (fata + spate + motor) dar am curajul sa recunosc ca e doar un obicei prost, nu indeminare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 recomandati-mi si mie o trusa de scule completa pentru motoreta, un magazin unde as putea gasi, si poate niste preturi aproximative. Ca tot vine iarna si vreau s-o demontez 1: ca s-o curat si s-o aranjez ca la carte si 2: ca sa-mi vina niste idei noi de imbunatarire a aspectului fizic Aaa... si ca sa revopsesc cadrul, dar s-o fac eu, acasa, ce fel de vopsea imi trebuie? Gasesc asa ceva prin hipermarcheturi? Sau ar fi mai bine s-o duc la o vopsitorie profi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Cosmin, nu stiu cat de grozave sunt alea de pe louis, dar aveau o reducere faina la astea: 10003641 . Mie mi se pare super ok, mai ales ca nu-s mecanic si nu lucrez zilnic cu ele, desi scrie ca ar fi profi Calin: Cum spunea LordGrec, suruburile la galerii se rup usor. Ele se dau cu Loctite sau ceva asemanator cand se strang si de multe ori trebuie sa incalzesti SURUBUL nu galeria sau chiulasa ca sa se desfaca! Am vazut prin SellGros o lampa de incalzit cu butelii de gaz care seamana cu filtrele de ulei de masina .. .eu cu o de-aia am rezolvat. PS: Si eu bag motorul la iernat saptamana asta Si cu ocazia asta am fost sfatuit sa curat bine lantul si sa il ung si sa il las uns bine bine. Cred ca am sa verific atent suruburi de rugina si alte puncte sensibile si am sa le dau cu vasilina grafitata. Cosmin: se gasesc vopsele bunicele si la supermarket, dar nu sprayuri!! Iti trebuie pistol! Pe de alta parte, nu stiu cat si cum se vede cadrul la modelul tau, dar daca nu esti pretentios, poti sa incerci si o vopsire semi-pro. La calin se vopseste cam tot, inclusiv plasticele, din cate am inteles. Editat Septembrie 30, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) recomandati-mi si mie o trusa de scule completa pentru motoreta, un magazin unde as putea gasi, si poate niste preturi aproximative. Ca tot vine iarna si vreau s-o demontez 1: ca s-o curat si s-o aranjez ca la carte si 2: ca sa-mi vina niste idei noi de imbunatarire a aspectului fizic Aaa... si ca sa revopsesc cadrul, dar s-o fac eu, acasa, ce fel de vopsea imi trebuie? Gasesc asa ceva prin hipermarcheturi? Sau ar fi mai bine s-o duc la o vopsitorie profi? eu in materie de scule am cam tot de la o firma poloneza care se numeste Yato. se gasesc in bazarul din Iasi si probabil si-n alte locuri. am tubulare, inbusuri, fixe si o dinamometrica de cuplu mare 40-200 Nm. sint printre cele mai ieftine si chiar foarte bune. nu le-am luat pe toate de-odata dar estimez ca m-a costat totul sub 300 RON, poate chiar 200. http://www.yato.pl/ dar si pretul trusei de care zice Macke e foarte bun (la reducere). Cosmin, nu stiu cat de grozave sunt alea de pe louis, dar aveau o reducere faina la astea: 10003641 . Mie mi se pare super ok, mai ales ca nu-s mecanic si nu lucrez zilnic cu ele, desi scrie ca ar fi profi Calin: Cum spunea LordGrec, suruburile la galerii se rup usor. Ele se dau cu Loctite sau ceva asemanator cand se strang si de multe ori trebuie sa incalzesti SURUBUL nu galeria sau chiulasa ca sa se desfaca! Am vazut prin SellGros o lampa de incalzit cu butelii de gaz care seamana cu filtrele de ulei de masina .. .eu cu o de-aia am rezolvat. PS: Si eu bag motorul la iernat saptamana asta Si cu ocazia asta am fost sfatuit sa curat bine lantul si sa il ung si sa il las uns bine bine. Cred ca am sa verific atent suruburi de rugina si alte puncte sensibile si am sa le dau cu vasilina grafitata. Cosmin: se gasesc vopsele bunicele si la supermarket, dar nu sprayuri!! Iti trebuie pistol! Pe de alta parte, nu stiu cat si cum se vede cadrul la modelul tau, dar daca nu esti pretentios, poti sa incerci si o vopsire semi-pro. La calin se vopseste cam tot, inclusiv plasticele, din cate am inteles. da, eu vopsesc absolut tot, coada, aripa fata, rezervor, cadru. in legatura cu vopsitul, e un motociclist in Iasi care are un magazin de vopsele bune. le vinde varsate sau imbuteliate la spray. are si grunduri, lacuri, toata gama. am inteles ca el si-a vopsit o aripa la motor cu sprayul si nici nu-ti dai seama. era un thread in care un baiat povestea cum si-a vopsit o aprilia (parca) cu sprayul si cica a iesit foarte bine. acum problema e ca la iarna o sa fie mai greu de gasit un loc incalzit (nu se vopseste in loc rece) si aerisit simultan. dar mai e pina acolo, sa ajung eu s-o demontez intii. da' ma gindeam asa: oare daca fac o tura cu motorul sa se incalzeasca bine si le slabesc imediat dupa (incercind sa nu-mi carbonizez degetele) oare nu merge? linkul cu vopsirea: /index.php?showtopic=198875 (acuma vad ca baiatu' are B12 ) Editat Septembrie 30, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Eu stiu ca la caldura, fierul se dilata, adica si chiulasa si prezoanele. Nu stiu ce sa iti spun..incearca sa vezi daca se slabesc macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Eu stiu ca la caldura, fierul se dilata, adica si chiulasa si prezoanele. Nu stiu ce sa iti spun..incearca sa vezi daca se slabesc macar. pai... daca incalzesti surubul in timp ce blocul motor (repet, aia nu e chiulasa, chiulasa e capacul cilindrilor prin care trec supapele) ramine rece, ar trebui sa fie mai rau, nu? in Haynes nu zice nimic de masuri speciale de precautie la desurubarea acelor suruburi, dar n-as vrea sa am surprize. daca ii rupi capul nu stiu cum il mai scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Stai mai un pic, ca undeva ne confuzam! Tot ce inseamna evacuare se gaseste pe chiulasa! Blocul motor e mult sub. Evacuarea se prinde prin sprezoane de chiulasa! Apoi, tu incalzesti surubul pentru a "dezlipi" loctite-ul. Chiar daca e fier sau pe aproape, transferul de caldura de la prezon la chiulasa nu se face asa repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Stai mai un pic, ca undeva ne confuzam! Tot ce inseamna evacuare se gaseste pe chiulasa! Blocul motor e mult sub. Evacuarea se prinde prin sprezoane de chiulasa! Apoi, tu incalzesti surubul pentru a "dezlipi" loctite-ul. Chiar daca e fier sau pe aproape, transferul de caldura de la prezon la chiulasa nu se face asa repede! corect, asa e, aia e chiulasa, am gresit. eu o sa incerc prima data sa scot suruburile dupa ce motorul e incalzit si-o sa vad ce iese, daca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Azi, in drum spre serviciu, cum stateam eu linistit la semafor, a trecut un nene pe bicicleta, s-a oprit langa mine si mi-a spus ca are de vanzare un Bandit 650 N din 2008 cu doar 7000 km, la 3500 Euro. Am tras pe dreapta si am vorbit nitel cu omu. Din discutie am aflat ca i-a fost permisul suspendat pentru 3 luni si vrea sa vanda Banditu si sa se intoarca la ciopper. Omu are, sa zic, cam vreo 35-40 ani. Nu-l cunosc, nu am vazut motoreta si nu stiu mai multe. Pe langa asta, mai are de vanzare, pentru piese, un bandit 650 din 2006, tot in arata de partea din fata, rezervor, sei si evacuare+toba. Numarul lui e: 0722.233.115 - Ilie Daca e cineva interesat, sau daca stiti pe cineva interesat... Repet: nu-l cunosc pe om, nu stiu daca e in regula atat el cat si mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Pretul e unul foarte bun, daca nu e cazut si nu are lovituri...alea alea...e chiar foarte bun! Un bandit nou de 2008 e cam 6 mii jumate. Intr-un an (1 an jumate) la jumate pretul, e super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 A reusit cinea sa remedieze urmatoarea problema ? Daca ma prinde vreo ploaie mai zdravana incepe sa mearga intrerupt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Raspuns: baga mana in gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 In ce sa bagi mana in gaz cand ramane in 3 pistoane si usor usor in 2.....nu se mai tureaza....gaz la maxim si degeaba..alt raspuns ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 acu vro 10 pagini si eu am avut aceeasi problema, se pare ca nu exista rezolvare pentru ea , decat sa tragi pe dreapta, sa mentii totusi motorul pornit, sa il acoperi , sa te rogi la d-zeul tau sa se evapore apa si sa mergi mai departe... Cand ploua tare si nu sunt in oras ii dau gas-gas. In oras incerc sa nu fiu stropit de altii , dar nu exista din cate stiu eu o rezolvare. Banditii de 600 si in general naked-urile ( a se citi " cu motorul la aer ) au o problema la capitolul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Eu, dupa cum am spus si acum vreo 10 pagini, am mers cu banditu prin ploi destul de nasoale si chiar n-am avut probleme... decat cu aderenta Cineva mi-a spus sa verific periodit cauciucurile care acopera bujiile (nu stiu cum se numesc ... cred totusi ca e vorba de garniturile de la fise - nu dati, va rog ) Eu, le verific in fiecare dimineata inainte sa plec de acasa si ma asigur ca sunt bine infipte in lacasurile lor. de multe ori am avut surpriza ca in momentul in care ajungeam la serviciu sa ma uit la ele si cel putin una sa fie sarita de la locul ei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Eu, dupa cum am spus si acum vreo 10 pagini, am mers cu banditu prin ploi destul de nasoale si chiar n-am avut probleme... decat cu aderenta Cineva mi-a spus sa verific periodit cauciucurile care acopera bujiile (nu stiu cum se numesc ... cred totusi ca e vorba de garniturile de la fise - nu dati, va rog ) Eu, le verific in fiecare dimineata inainte sa plec de acasa si ma asigur ca sunt bine infipte in lacasurile lor. de multe ori am avut surpriza ca in momentul in care ajungeam la serviciu sa ma uit la ele si cel putin una sa fie sarita de la locul ei. Bafta! mie nu mi-a sarit niciuna si am mers cu banditu prin ploi extrem de torentiale (cod galben vara anului trecut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 mie nu mi-a sarit niciuna si am mers cu banditu prin ploi extrem de torentiale (cod galben vara anului trecut) nush de unde ati scos ca nakedurile nu merg pe ploaie, ca a mea tine sa va contrazica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Am mers pe ploaie torentiala la drum lung, nu am patit nimic, in oras m-a stropit unu si mergea in 3 cilindri. Cred ca e mai mult de noroc. Ma repet, garniturile alea de la fise la mine au 6 gauri in triunghi echilateral : . . . . . . Nu prea e echilateral , dar intelegeti voi. Ar putea sa fie de la ele. Editat Octombrie 1, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Am mers pe ploaie torentiala la drum lung, nu am patit nimic, in oras m-a stropit unu si mergea in 3 cilindri. Cred ca e mai mult de noroc. Ma repet, garniturile alea de la fise la mine au 6 gauri in triunghi echilateral : . . . . . . Nu prea e echilateral , dar intelegeti voi. Ar putea sa fie de la ele. Asa sunt si la mine si totusi n-am avut nicio problema cu ploile... in schimb, mi s-a intamplat o singura data sa mearga in trei cilindrii, insa nu plouase, n-o udase nimeni...nimi... am ajuns la serviciu (a mers impecabil), seara in drum spre casa mergea in 3...ca dracu... a doua zi am zis sa merg cu ea la doctor... a mers impecabil... cred ca doar facea misto de mine. Asta s-a intampalt o singura data, prin aprilie. De atunci... merge impecabil si pe ploaie si pe vand...coafura rezista Editat Octombrie 1, 2009 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 si eu am patit azi o treaba ciudata. eram la 100 de metri de intrarea in parcarea de la serviciu. la citeva zeci de metri dau o inferioara. mi-a murit motorul instant cind am tras ambreiajul si lasat gazul. o fi fost de la frig (au fost 4 grade azi dimineata in Iasi)? oricum o las cam 1 min. sa se incalzeasca inainte sa plec si dupa aia merg cam 3 km pina la arbeit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Cum am mai zis...ori este de la cauciucul fiselor(nu este destul de etans pe bujie) gaurelele nu au nici o treaba cu problema(alea sunt strict pt a putea curge apa prin lacasul special de scurgere) la mine era de la mufa instalatie electrice care intra in CDI...nu e bine izolata si CDI-ul e mai de slaba calitate fata de cel de 1200...de ce la 1200 nu s-a vaitat nimeni de problema asta...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 problema cu cauciucele o stiu, au tendinta sa iasa putin din locas. poti sa rezolvi scotind mufa din bujie, impingind cauciucul oleaca in jos, si montind astfel ansalblul inapoi (la impingerea mufei in bujei si cauciucul va fi presat inspre interior). dar sincer nu cred sa fie de acolo, ci mai curind ceva gen CDI, cum a zis lordgrec. nu stiu daca ati observat, dar ABS-ul ala de sub sa, care contine CDI-ul, bateria, locasul de "bagaje" etc, are niste gauri pentru scurgerea apei. ceea ce inseamna ca apa ajunge acolo. odata m-am uitat acolo dupa o ploaie si era ditai baltoaca pe linga baterie. cu toate astea n-am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Eu cu Calin am venit de la Predeal vara asta pe ploaie serioasa si nu am avut probleme. Intrebarea ar fi alta: daca intra apa pe langa sau in far la mufe si face un mini-scurt...nu ar trebui sa se comporte asa? Intreruperi, se ia curentul .. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Eu cu Calin am venit de la Predeal vara asta pe ploaie serioasa si nu am avut probleme. Intrebarea ar fi alta: daca intra apa pe langa sau in far la mufe si face un mini-scurt...nu ar trebui sa se comporte asa? Intreruperi, se ia curentul .. etc. apa curata are o rezistivitate enorma. amestecata cu (anumite) impuritati rezistivitatea ii scade dar e greu de crezut ca suficient incit sa creeze probleme (asta daca se formeaza o pelicula intre masa si plusul bateriei). dar daca se face scurt la iesirea CDI-ului sau la bobine, e posibil sa conteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Schimb si eu subiectul un pic de tot M-am decis culorii mobrei... la primavara va aparea pe strada asa: Mesaj completat Schimb si eu subiectul un pic de tot M-am decis culorii mobrei... la primavara va aparea pe strada asa: Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.