arw357 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Salutare "Banditilor"Care ma ajuta si pe mine cu un manual de service pt un Bandit GSF 650 S din 2005 Salutari Lucian Te ajuta yo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Salutare! Hoinaream de dimineata pe net si am dat peste asta: http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all...uki_models.html. Probabil l-ati vazut deja. Mi-a placut intotdeauna istoria si am cautat sa aflu cat mai multe despre Suza mea si despre Bandit in general. Am vazut insa ca situl nu e complet si ma gandeam ca daca mai aveti ceva informatii sa le impartasiti. Asa cum am spus, poate deja stiti situl, poate deja ati trimis si voi de aveti ceva informatii, da' mi s-a parut interesant. Si uite ce-am aflat tot de acolo...codul de culoare de la Bandita mea, poate mai intereseaza pe careva: YD8 Metallic Sonic Silver Editat Octombrie 9, 2009 de one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Si uite ce-am aflat tot de acolo...codul de culoare de la Bandita mea, poate mai intereseaza pe careva: YD8 Metallic Sonic Silver codul de culoare este trecut pe o eticheta sub rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 codul de culoare este trecut pe o eticheta sub rezervor La mine nu mai era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 din pacate (sau din fericire, depinde cum vrei sa o iei) este mecanic, pe arc si cu sina convexa din teflon. de fapt sunt 2 intinzatoare, de fiecare parte a cursei cate unul. M-am documentat mai mult in legatura cu problema asta. Intinzatorul este hidraulic. Si este doar unul singur, adica un singur ansamblu. Se intinde automat si nu manual. Intradevar e cum zici tu, e format dintr-un arc cu o patina si un ansamblu care cica se desface si contine niste dintisori care de rechin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Deci eu vad in manual ca intinzatorul e mecanic, adica un arc. Hidraulic insemna ca e impins de presiunea unui lichid, ulei de principiu, dar nu e asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Macke, te trag de ureche si iti arat ca cu poze ca ala e impins de presiunea uleiului. El are un "chistonas" acolo si impince pe o patina un fel de dintisori. M-am gandit sa le dau un mail si alora de la Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Astia in manual nu spun nimic, doar ca are un arc. Dedu tu - daca vrei pun poza - daca poti, ca intinzatorul e sau nu mecanic/hidraulic. Eu vorbesc de unul care se uita la manual, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Macke, te trag de ureche si iti arat ca cu poze ca ala e impins de presiunea uleiului. El are un "chistonas" acolo si impince pe o patina un fel de dintisori. M-am gandit sa le dau un mail si alora de la Suzuki. da' care-i baiul? iaca l-am gasit dupa ceva efort pe nenea ala de modifica seile. a zis ca poate face treaba. la umplutura foloseste un burete special care cica se pune in mai multe straturi si e destul de tare si rezistent (asta pt. locul pasagerului). de tapitat cica are o piele artificiala mata si destul de aderenta. n-am vazut materialele, ca nu l-am gasit acasa si-am vorbit doar la telefon dar omu' mi s-a parut serios. a zis ca-n mod normal dureaza doua zile treaba dar la nevoie poate sa faca si mai repede. costa 200 de lei. cred ca o sa mai trec odata pe la el cind e acasa sa vad totusi materialele. ia vedeti si voi, ceilalti interesati, ce materiale se gasesc pe Louis, poate sint materiale speciale si iese 100% profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 da' care-i baiul? iaca l-am gasit dupa ceva efort pe nenea ala de modifica seile. a zis ca poate face treaba. la umplutura foloseste un burete special care cica se pune in mai multe straturi si e destul de tare si rezistent (asta pt. locul pasagerului). de tapitat cica are o piele artificiala mata si destul de aderenta. n-am vazut materialele, ca nu l-am gasit acasa si-am vorbit doar la telefon dar omu' mi s-a parut serios. a zis ca-n mod normal dureaza doua zile treaba dar la nevoie poate sa faca si mai repede. costa 200 de lei. cred ca o sa mai trec odata pe la el cind e acasa sa vad totusi materialele. ia vedeti si voi, ceilalti interesati, ce materiale se gasesc pe Louis, poate sint materiale speciale si iese 100% profi. Ma tot holbez pe louis cu tot cu dictionarul german in brate...poate nu stiu eu unde sa caut dar nu prea gasesc materiale de nici un fel...o sa insist. Daca totusi dai de el si vezi ce materiale are intreaba si daca face si mai mult...apropo de discutia cu top saddlery (adik daca brodeaza pe material...oare cer prea mult?). si tot ma gandesc cum ar fi sa-i trimit saua prin posta de la cta la iasi si apoi s-o trimita inapoi...da astea-s detalii, sa ajungem pana acolo... Hai multumim de informatii Caline si dau o bere daca iese treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 iaca am gasit eu. husa: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...tnr_gr=10008501 spuma: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...=detail_kontext avind in vedere preturile (80 euro ambele), cred ca ne-am linistit ramine sa vad cit de aderenta e imitatia de piele a omului. daca aveti vreo sugestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 iaca am gasit eu.husa: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...tnr_gr=10008501 spuma: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...=detail_kontext avind in vedere preturile (80 euro ambele), cred ca ne-am linistit ramine sa vad cit de aderenta e imitatia de piele a omului. daca aveti vreo sugestie... Husa o gasisem si eu...mai departe ma pierdusem...asteptam sa vezi materialele ca parca n-as da 80 de euroi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 no way, 80 de euro si mai costa si manopera. oricum ma gindesc ca nu are ce sa fie asa de rau, mai lunecoasa decit materialul stock nu poate sa fie chelea lu' nenea, iar legat de modificarea formei singura problema e la locul pasagerului, daca buretele e prea moale si se turteste in timp. da' pasageru' n-are decit sa-si ia motoru' lui daca face mofturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Daca vorbiti de Darian: 1. Buretele nu se boteste in timp, cel putin nu in cele 2 luni de cand am retapitat eu. Se foloseste silicon pentru a fi mai ferm in anumite locuri. 2. Materialul ales de mine aluneca. Chiar si cu saua pasagerului inaltata in partea din fata, la franare vine peste mine. Asta este insa pentru ca am ales o piele care era mai neteda, astfel incat saua nu pare custom la prima vedere. Exista si alte tipuri de piele, dar nu e gustul meu ca look, probabil mai aderente. Daca vb de tipul din Iasi habar n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 S-arate bine...ca de alunecat...eu pasager oricum nu iau. Vorba lu' Calin...cine vrea, sa-si cumpere... astept sa-mi zici ce si cum dupa ce vezi materialele. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Daca vorbiti de Darian:1. Buretele nu se boteste in timp, cel putin nu in cele 2 luni de cand am retapitat eu. Se foloseste silicon pentru a fi mai ferm in anumite locuri. 2. Materialul ales de mine aluneca. Chiar si cu saua pasagerului inaltata in partea din fata, la franare vine peste mine. Asta este insa pentru ca am ales o piele care era mai neteda, astfel incat saua nu pare custom la prima vedere. Exista si alte tipuri de piele, dar nu e gustul meu ca look, probabil mai aderente. Daca vb de tipul din Iasi habar n-am e vb. de tipul din Iasi. sa stii ca la Kult saua te face sa afli cu adevarat ce inseamna sa aluneci pe sa, nu cred ca la banditania de 650 e comparabil. Mesaj completat inca una' din ciclul "sint convins ca motocicleta mea e stricata numai ca ea nu e de-acord": parca de-o vreme porneste mai greu cu motorul cald si parca se incalzeste mai tare. la cald o pornesc cum am pornit-o dintotdeauna, dindu-i o tira de gaz si fara soc. daca inainte pornea fara mofturi, acuma se intimpla in 50% din cazuri sa se bilbiie motorul de vreo 2-3 ori pina porneste de-a binelea. la rece porneste fara probeleme cu socul tras doar partial iar pe caldura mare (30+) porneste si fara soc. cit despre incalzit, mi-e mai greu sa-mi dau seama daca e doar impresia mea sau nu, pt. ca acum am termometru si e posibil ca asta sa ma faca sa fiu mai atent. plus ca merg cu ea ceva mai turata decit inainte. sau o fi de la cele citeva semafoare care o fi aparut in ultima vreme in Iasi. dar ramine problema cu bilbiitul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 inca una' din ciclul "sint convins ca motocicleta mea e stricata numai ca ea nu e de-acord": parca de-o vreme porneste mai greu cu motorul cald si parca se incalzeste mai tare. la cald o pornesc cum am pornit-o dintotdeauna, dindu-i o tira de gaz si fara soc. daca inainte pornea fara mofturi, acuma se intimpla in 50% din cazuri sa se bilbiie motorul de vreo 2-3 ori pina porneste de-a binelea. la rece porneste fara probeleme cu socul tras doar partial iar pe caldura mare (30+) porneste si fara soc.cit despre incalzit, mi-e mai greu sa-mi dau seama daca e doar impresia mea sau nu, pt. ca acum am termometru si e posibil ca asta sa ma faca sa fiu mai atent. plus ca merg cu ea ceva mai turata decit inainte. sau o fi de la cele citeva semafoare care o fi aparut in ultima vreme in Iasi. dar ramine problema cu bilbiitul motorului. da-i foc!!! stai calm ca de obicei cand se schimba sezonul/temperatura si motorul porneste altfel.cand nu mai pornet e probelma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 nu-i dau foc ca arde ea benzina singura destul de bine Mesaj completat apropos de modificat sei, check this out: /index.php?...319304&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Calin, mie imi face impresia ca la primavara trebuie sa faci o verificare e sincronizarii carburatoarelor .. eventual si o curatire a lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Calin, mie imi face impresia ca la primavara trebuie sa faci o verificare e sincronizarii carburatoarelor .. eventual si o curatire a lor desincronizate nu cred ca sint. poate mai curind la amestec ceva-ceva. si daca tot demontez fieratania pt. vopsire, nu-i greu sa curat carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 inca o amenda de 360 ron ,in 48 de ore il vand,sau nu , ca politaiu mi-a zis ca si el e motociclist si-i pare rau ,ca ma oprit pt. viteza si din cauza aia murim,uuuuuuuuuu bmw ca strica distractia,pana dimineata il schimb pe cabrio sau zzr 1400,ofer diferenta dupa caz, gsf 1250 s,cel mai bun motor de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 one,pe anuntul asta scrie numele tau http://cgi.ebay.fr/Tapis-de-reservoir-Bags...id=p3286.c0.m14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Singura problema e sa vrea sa livreze si in europa . In anunt scrie doar FR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Singura problema e sa vrea sa livreze si in europa . In anunt scrie doar FR dupa cum l-am invatat si pe calin...cuvantul "nu" nu exista...totul se poate nego cia,se contacteaza vanzatorul si se negociaza ransportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.