Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din pacate (sau din fericire, depinde cum vrei sa o iei) este mecanic, pe arc si cu sina convexa din teflon. de fapt sunt 2 intinzatoare, de fiecare parte a cursei cate unul.

M-am documentat mai mult in legatura cu problema asta.

Intinzatorul este hidraulic. Si este doar unul singur, adica un singur ansamblu. Se intinde automat si nu manual. Intradevar e cum zici tu, e format dintr-un arc cu o patina si un ansamblu care cica se desface si contine niste dintisori care de rechin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu vad in manual ca intinzatorul e mecanic, adica un arc. Hidraulic insemna ca e impins de presiunea unui lichid, ulei de principiu, dar nu e asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia in manual nu spun nimic, doar ca are un arc. Dedu tu - daca vrei pun poza - daca poti, ca intinzatorul e sau nu mecanic/hidraulic. Eu vorbesc de unul care se uita la manual, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, te trag de ureche si iti arat ca cu poze ca ala e impins de presiunea uleiului. El are un "chistonas" acolo si impince pe o patina un fel de dintisori.

M-am gandit sa le dau un mail si alora de la Suzuki.

da' care-i baiul?

 

iaca l-am gasit dupa ceva efort pe nenea ala de modifica seile. a zis ca poate face treaba. la umplutura foloseste un burete special care cica se pune in mai multe straturi si e destul de tare si rezistent (asta pt. locul pasagerului). de tapitat cica are o piele artificiala mata si destul de aderenta. n-am vazut materialele, ca nu l-am gasit acasa si-am vorbit doar la telefon dar omu' mi s-a parut serios. a zis ca-n mod normal dureaza doua zile treaba dar la nevoie poate sa faca si mai repede. costa 200 de lei. cred ca o sa mai trec odata pe la el cind e acasa sa vad totusi materialele. ia vedeti si voi, ceilalti interesati, ce materiale se gasesc pe Louis, poate sint materiale speciale si iese 100% profi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' care-i baiul?

 

iaca l-am gasit dupa ceva efort pe nenea ala de modifica seile. a zis ca poate face treaba. la umplutura foloseste un burete special care cica se pune in mai multe straturi si e destul de tare si rezistent (asta pt. locul pasagerului). de tapitat cica are o piele artificiala mata si destul de aderenta. n-am vazut materialele, ca nu l-am gasit acasa si-am vorbit doar la telefon dar omu' mi s-a parut serios. a zis ca-n mod normal dureaza doua zile treaba dar la nevoie poate sa faca si mai repede. costa 200 de lei. cred ca o sa mai trec odata pe la el cind e acasa sa vad totusi materialele. ia vedeti si voi, ceilalti interesati, ce materiale se gasesc pe Louis, poate sint materiale speciale si iese 100% profi.

 

Ma tot holbez pe louis cu tot cu dictionarul german in brate...poate nu stiu eu unde sa caut dar nu prea gasesc materiale de nici un fel...o sa insist. Daca totusi dai de el si vezi ce materiale are intreaba si daca face si mai mult...apropo de discutia cu top saddlery (adik daca brodeaza pe material...oare cer prea mult?). si tot ma gandesc cum ar fi sa-i trimit saua prin posta de la cta la iasi si apoi s-o trimita inapoi...da astea-s detalii, sa ajungem pana acolo...

Hai multumim de informatii Caline si dau o bere daca iese treaba :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca am gasit eu.

husa: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...tnr_gr=10008501

spuma: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...=detail_kontext

 

avind in vedere preturile (80 euro ambele), cred ca ne-am linistit :disappointed: ramine sa vad cit de aderenta e imitatia de piele a omului. daca aveti vreo sugestie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca am gasit eu.

husa: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...tnr_gr=10008501

spuma: http://www.louis.de/_20f35b0f804ef3038244d...=detail_kontext

 

avind in vedere preturile (80 euro ambele), cred ca ne-am linistit :disappointed: ramine sa vad cit de aderenta e imitatia de piele a omului. daca aveti vreo sugestie...

 

Husa o gasisem si eu...mai departe ma pierdusem...asteptam sa vezi materialele ca parca n-as da 80 de euroi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no way, 80 de euro si mai costa si manopera. oricum ma gindesc ca nu are ce sa fie asa de rau, mai lunecoasa decit materialul stock nu poate sa fie chelea lu' nenea, iar legat de modificarea formei singura problema e la locul pasagerului, daca buretele e prea moale si se turteste in timp. da' pasageru' n-are decit sa-si ia motoru' lui daca face mofturi :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbiti de Darian:

1. Buretele nu se boteste in timp, cel putin nu in cele 2 luni de cand am retapitat eu. Se foloseste silicon pentru a fi mai ferm in anumite locuri.

2. Materialul ales de mine aluneca. Chiar si cu saua pasagerului inaltata in partea din fata, la franare vine peste mine. Asta este insa pentru ca am ales o piele care era mai neteda, astfel incat saua nu pare custom la prima vedere. Exista si alte tipuri de piele, dar nu e gustul meu ca look, probabil mai aderente.

 

Daca vb de tipul din Iasi habar n-am :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-arate bine...ca de alunecat...eu pasager oricum nu iau. Vorba lu' Calin...cine vrea, sa-si cumpere... :disappointed:

astept sa-mi zici ce si cum dupa ce vezi materialele. Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbiti de Darian:

1. Buretele nu se boteste in timp, cel putin nu in cele 2 luni de cand am retapitat eu. Se foloseste silicon pentru a fi mai ferm in anumite locuri.

2. Materialul ales de mine aluneca. Chiar si cu saua pasagerului inaltata in partea din fata, la franare vine peste mine. Asta este insa pentru ca am ales o piele care era mai neteda, astfel incat saua nu pare custom la prima vedere. Exista si alte tipuri de piele, dar nu e gustul meu ca look, probabil mai aderente.

 

Daca vb de tipul din Iasi habar n-am :disappointed:

e vb. de tipul din Iasi. sa stii ca la Kult saua te face sa afli cu adevarat ce inseamna sa aluneci pe sa, nu cred ca la banditania de 650 e comparabil.

Mesaj completat

inca una' din ciclul "sint convins ca motocicleta mea e stricata numai ca ea nu e de-acord": parca de-o vreme porneste mai greu cu motorul cald si parca se incalzeste mai tare. la cald o pornesc cum am pornit-o dintotdeauna, dindu-i o tira de gaz si fara soc. daca inainte pornea fara mofturi, acuma se intimpla in 50% din cazuri sa se bilbiie motorul de vreo 2-3 ori pina porneste de-a binelea. la rece porneste fara probeleme cu socul tras doar partial iar pe caldura mare (30+) porneste si fara soc.

cit despre incalzit, mi-e mai greu sa-mi dau seama daca e doar impresia mea sau nu, pt. ca acum am termometru si e posibil ca asta sa ma faca sa fiu mai atent. plus ca merg cu ea ceva mai turata decit inainte. sau o fi de la cele citeva semafoare care o fi aparut in ultima vreme in Iasi. dar ramine problema cu bilbiitul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca una' din ciclul "sint convins ca motocicleta mea e stricata numai ca ea nu e de-acord": parca de-o vreme porneste mai greu cu motorul cald si parca se incalzeste mai tare. la cald o pornesc cum am pornit-o dintotdeauna, dindu-i o tira de gaz si fara soc. daca inainte pornea fara mofturi, acuma se intimpla in 50% din cazuri sa se bilbiie motorul de vreo 2-3 ori pina porneste de-a binelea. la rece porneste fara probeleme cu socul tras doar partial iar pe caldura mare (30+) porneste si fara soc.

cit despre incalzit, mi-e mai greu sa-mi dau seama daca e doar impresia mea sau nu, pt. ca acum am termometru si e posibil ca asta sa ma faca sa fiu mai atent. plus ca merg cu ea ceva mai turata decit inainte. sau o fi de la cele citeva semafoare care o fi aparut in ultima vreme in Iasi. dar ramine problema cu bilbiitul motorului.

da-i foc!!! :cheers:

stai calm ca de obicei cand se schimba sezonul/temperatura si motorul porneste altfel.cand nu mai pornet e probelma :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, mie imi face impresia ca la primavara trebuie sa faci o verificare e sincronizarii carburatoarelor .. eventual si o curatire a lor :disappointed:

desincronizate nu cred ca sint. poate mai curind la amestec ceva-ceva. si daca tot demontez fieratania pt. vopsire, nu-i greu sa curat carburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o amenda de 360 ron :disappointed: ,in 48 de ore il vand,sau nu , :cheers: ca politaiu mi-a zis ca si el e motociclist si-i pare rau ,ca ma oprit pt. viteza si din cauza aia murim,uuuuuuuuuu bmw ca strica distractia,pana dimineata il schimb pe cabrio sau zzr 1400,ofer diferenta dupa caz, gsf 1250 s,cel mai bun motor de strada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum l-am invatat si pe calin...cuvantul "nu" nu exista...totul se poate nego :disappointed: cia,se contacteaza vanzatorul si se negociaza ransportul

nu-i asta cea mai mare problema, problema-i ca-i cu licitatie si cind e vorba de licitatii e bine sa nu vinzi pielea ursului din padure. hint: foloseste licitarea automata, ca sa-ti creasca sansele, altfel te supraliciteaza bulangiii in ultima secunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum l-am invatat si pe calin...cuvantul "nu" nu exista...totul se poate nego :disappointed: cia,se contacteaza vanzatorul si se negociaza ransportul

 

 

Eu sunt mai curand cu DA decat cu NU, insa am experienta EBAY, de mai bine de 3 ani. Sunt scarbosi care nu vor sa trimita, iar o asemenea experienta am chiar cu un francez, caruia i-am cerut chiar o asemenea husa la inceputul lui 2009 :cheers:

 

Acum, sunt sigur ca se pot negocia multe, insa eu nu am spus ca nu trimite, doar am spus sa VREA sa trimita :D Si apoi mai intervine si problema pretului transportului, care spre exemplu poate ajunge si la 30 euro, ceea ce mie mi se pare enorm! Adr, si aici poti sa negociezi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai curand cu DA decat cu NU, insa am experienta EBAY, de mai bine de 3 ani. Sunt scarbosi care nu vor sa trimita, iar o asemenea experienta am chiar cu un francez, caruia i-am cerut chiar o asemenea husa la inceputul lui 2009 :disappointed:

 

Acum, sunt sigur ca se pot negocia multe, insa eu nu am spus ca nu trimite, doar am spus sa VREA sa trimita :cheers: Si apoi mai intervine si problema pretului transportului, care spre exemplu poate ajunge si la 30 euro, ceea ce mie mi se pare enorm! Adr, si aici poti sa negociezi ....

ebay-ul asta e o treaba cu multe spiluri. ideea e ca cel putin la produse sh care nu au buy now si la care licitatia porneste de la preturi foarte mici sansele sint destul de mici, ca atrag multi cumparatori. oricum, nu te doare sa-ncerci.

Mesaj completat

saua de pe nepra asta e facuta de nenea ala: /index.php?...t&id=495978

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu a mai postat nimeni, si ca sa mai cititi si voi ceva :cheers:

 

Sincronizat carburatoare si pus ulei motul de 1000km. Problema cunoscuta: se balbaie la relanti.( cu tot cu sincronizare in mm)

 

Duminica am plecat de la bucuresti catre breaza cu pasager. Mers la 80 - 120 pana in 6000 de turatii deci croaziera. Pe la km 20 incepe sa nu mai traga, motorul se auzea de parca nu mai primeam benzina. (rezervorul plin ) Il opresc, -2 secude - pornesc , merge brici. Mai merg 5 km din nou ... opresc -1 min - pornesc brici. Plec -5 km- moare din nou. Desfac bujii, misc cabluri , desfac jiglerele de curatat , nimic. Vine Hornetist , o pornesc merge brici. Zic hai spre Breaza, mai face odata asa ma intorc... Binenteles ca mai face o data asa, ma intorc , dupa cativa km moare de tot, stau pe marginea drumului si ma uit la ea. Simptome- pornit cu socul tras , fara gaz moare, mers in 3 cilindri ( dupa auz) .

Vad putina spuma (a se citi bule la suprafata) nivelului de ulei care e negru. Panica, sun prietenu, iti arde garnitura de chiuloasa .... panica se impune. Zic hai pe langa ea. O plimb putin, opreste 1 de DB care se ofera sa ma ajute cu un telefon si cu o platforma. Vb cu prietenul lui imi spune sa verific daca vine benzina, prostul de mine nu prea stie la ce sa se uite . Pun mana pe prima evacuare de la primul cilindru ( fisa 1 ) - calaie. Zic si celelalte sa fie la fel ??? Pun mana pe a doua, cu frica si cu gradinar in poponeata binenteles ca arde de nu mai pot. Zic AHAAAA te-am prins. Mai opreste inca un tip care mi se ofera cu scule, din pacate nu am avut la ce sa le folosesc.

Zic, morti , raniti , familie. O pornesc in 3. Hai. In drum spre bucuresti isi revine si merge foarte bine, ajung foarte bine .. stfmm. Azi merge ok, tot se balbaie la relanti.

 

1. Multam baietilor care au oprit.

 

2. O duc sa vad ce are.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...