Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

aceasi intrebare o am si eu ...vreau sa imi iau un bi-xenon ...dar nu stiu unde sa pun balastu

deci voi chiar nu va obositi sa cititi forumul....a mai fost dezbatuta problema balastului ...

eu mi-am pus xenon si balastul l-am ascuns in fata cadrului sub rezervor ,dupa frame infils-urile acelea triunghiulare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

POZEEEEE!!!! Ca aia ma intereseaza si pe mine ....

 

Cosmin: Eu cred ca in o mie jumate, maxim 2 iti iei un enduro bunicel. Nu are rost sa vinzi bunatate de Bandit doar ca sa iti plimbi oole pe coclauri, cand poti sa le faci pe amandoua :moron:. Recunosc ca si pe mine ma tenteaza ... un enduro (eu nu vand banditul, decat daca imi iau B12 :P ). Dar doar ca o plimbare ... sunt SIGUR ca dupa nu o sa ma tenteze decat foarte rar...Eu nu sunt tentat de viteza, de vitezane, de chopperane .. am mers cu chopper, e frumos, dar viata e mai palpitanta pe bandit. Si apoi pe un R6 as urca, doar ca sa fac o tura si atat.

 

Asta era si ideea mea... sa strang bani, si pe langa bandit sa-mi iau un cross, preferabil inmatriculat/inmatriculabil cu acte in regula... pe la vreo mie de euroi... cred ca de prin 90-92... ceva de maxim 400 cmc.

 

PS. Azi mi-am luat ghidon :moron: acum, trebuie sa il montez...cred ca maine ma apuc, si poate imi da si mie cineva niste sfaturi in legatura cu gauritul pentru comenzi... am inteles ca tre sa dau niste gauri... :scratch: aveti ceva idei pe tema asta? o sa bag poza cu ghidonul diseara sau maine dimineata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci voi chiar nu va obositi sa cititi forumul....a mai fost dezbatuta problema balastului ...

eu mi-am pus xenon si balastul l-am ascuns in fata cadrului sub rezervor ,dupa frame infils-urile acelea triunghiulare..

sunt 480 d pagini ? glumesti ? daca stai sa citesti tot ce scrie ...inebunesti ...si din cate imi aduc eu aminte de cand mi-am cumparat bandit nu a fost nimic legat de chestia asta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. Azi mi-am luat ghidon :moron: acum, trebuie sa il montez...cred ca maine ma apuc, si poate imi da si mie cineva niste sfaturi in legatura cu gauritul pentru comenzi... am inteles ca tre sa dau niste gauri... :scratch: aveti ceva idei pe tema asta? o sa bag poza cu ghidonul diseara sau maine dimineata...

pai daca e LSL are instructiuni. trebuie sa dai niste gauri (de 4 sau 5, nu mai tin minte exact) in care se tin blocurile de comenzi, care au niste "pinteni" de vin in bortele cu pricina. locul exact unde trebuie sa dai gaurile depinde de pozitia exacta a ghidonului in cleme si de preferintele tale, dar cel mai bine e sa respecti pozitia originala. demonteaza intii ghidonul vechi ca sa vezi despre ce-i vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca e LSL are instructiuni. trebuie sa dai niste gauri (de 4 sau 5, nu mai tin minte exact) in care se tin blocurile de comenzi, care au niste "pinteni" de vin in bortele cu pricina. locul exact unde trebuie sa dai gaurile depinde de pozitia exacta a ghidonului in cleme si de preferintele tale, dar cel mai bine e sa respecti pozitia originala. demonteaza intii ghidonul vechi ca sa vezi despre ce-i vorba.

 

Nu e LSL, nu mai stiu ce firma e. si din ce am vazut eu in plasticul in care era infasurat/sigilat nu am instructiuni. O sa-l demontez maine p'asta original si o sa ma lamuresc. il prind p'ala nou, il asez pe pozitie si apoi vad unde tre sa gauresc in functie de "pintenii" de pe comenzi. revin cu poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

nu stiu daca v-am mai intrebat....cine si-a montat xenon pe N si unde a ascuns toata instalatia ?

 

Incape fara probleme sub rezervor in dreptul plasticelor triunghiulare.

P.S. Nu incerca sa tai fire si sa le prelungesti. Mai ales cele de inalta tensiune. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incape fara probleme sub rezervor in dreptul plasticelor triunghiulare.

P.S. Nu incerca sa tai fire si sa le prelungesti. Mai ales cele de inalta tensiune. :laugh:

pai ajung cablurile ? imi puneam problema ca nu o sa intre becu in far ...deoarece instalatia mea electrica nu stiu cum sa zic ..dar deabi are loc in far :huh:;) ms pt raspuns

Mesaj completat

baieti azi m-am lovit de o problema :laugh: ...am incercat sa trag shocu si nu am putut ...pana la urma ...am reusit sa il trag ...dar nu se mai retrage ...l-am tras manual inapoi (de jos d la carburatoru din dreapta )...ma gandeam sa il curat cumva cablu ....ma gandeam sa il dau jos ... sa bag cu siringa in el alcool sau benzina ...si dupa sa dau cu un spray cu vasilina ....ce parere aveti? sau datimi o idee ...si a2a problema ..nu a pornit :| nici ultima data cand am incercat sa o pornesc nu a vrut ...acum a fost si bateria cam slaba ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge aia cu cablu de soc, sau poate ai noroc si o rezolvi, dar e frectie la picior de lemn. E dus cablul, sau cel putin asa a fost la mine. Am comandat cabl ude pe ebay, am dat vreo 5 lire pe el. In tara era 75 ron pe la sh :laugh:. O alta varianta e sa cumperi un kir de reparare universal, care rezolva partial problema pana cand ajungi sa gasesti unul original.

 

PS: Eu mi-am luat cablu de B12 pentru soc si s-a potrivit :laugh:.

Mesaj completat

Uite aici: http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780

 

Ai de ales. Asta pe UK. Se poate gasi si pe DE. Eu am luat de pe UK cand a fost pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge aia cu cablu de soc, sau poate ai noroc si o rezolvi, dar e frectie la picior de lemn. E dus cablul, sau cel putin asa a fost la mine. Am comandat cabl ude pe ebay, am dat vreo 5 lire pe el. In tara era 75 ron pe la sh :laugh:. O alta varianta e sa cumperi un kir de reparare universal, care rezolva partial problema pana cand ajungi sa gasesti unul original.

 

PS: Eu mi-am luat cablu de B12 pentru soc si s-a potrivit :laugh:.

Mesaj completat

Uite aici: http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780

 

Ai de ales. Asta pe UK. Se poate gasi si pe DE. Eu am luat de pe UK cand a fost pentru mine.

pai o sa incerc cu curatzatu daca nu merge il schimb ....acum problema cea mare e ca nu porneste ....nu mai stiu sigur dar are cumva pompa de benzina vacumatica ? pentru ca am facut o prostie :huh: am uitat ca am benzina oprita si am pornito ...a mers ce a mers ..si dupa sa oprit cand a ramas fara benzina ...si de atunci nu am mai reusit sa o pornesc ...am vrut sa iau in calcul vremea ...dar motocicleta sta intr-un garaj incalzit ...nu stiu ce sa ii fac ...dati-mi idei ;)

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline,vreau sa vad mai multe poze ale cadrului.

o sa mai pun poze cind o sa am timp.

 

pina la urma urmei Macke a avut dreptate, n-am reusit s-o termin weekendul asta, dar nu pt. ca n-as fi putut, ci pt. ca am avut o mare surpriza. dupa ce am desfacut cadrul din folia de plastic in care era ambalat am constatat ca inapoiatii mintal de la firma unde l-am vopsit au dat un strat de vopsea atit de gros incit in unele locuri vopseaua cred ca are 2 mm, poate chiar mai mult. asta n-ar fi o problema atit de mare daca oligofrenii n-ar fi lasat suruburile care erau puse in toate filetele iesite pe cealalta parte a gaurii, cu toate ca am insistat sa nu uite sa le desfaca. le-au desfacut, dar doar partial, prostovanilor nu le-a trecut prin cap de ce e musai sa faca asta. stratul de vopsea de pe filet fiind atit de gros nu puteam sa le scot. unul din suruburile care tine aripa spate s-a rupt in cadru. initial m-am enervat atit de tare incit am plecat acasa si eram 100% convins ca luni ma duc la OPC. nu de alta, da' un cadru nou e 2000 de euro. pin'la urma urmei m-am intors duminica sa vad daca pot sa fac totusi ceva si am reusit sa le scot. am taiat toate suruburile la care s-a putut cu flexul cit mai aproape de margine si au iesit destul de usor. dupa care am scos vopseaua ramasa inauntru cu tarozi si din cite am observat nu sint afectate decit doua gauri, tot de la prinderea coditei, deci nu e grav.

nu mai spun ca in locurile unde sint urechi de prindere a trebuit sa iau local vopseaua cu smirgel ca sa pot pune motorul, bascula, etc.

am reusit pina acum sa pun motorul pe cadru, sa pun ambele roti, ghidonul si o parte din atasamente, inca ceva maruntisuri.

de aratat cadrul arata bine, dar am pierdut mai bine de jumatate de zi din cauza problemei cu stratul prea gros de vopsea. inca o data am aflat la modul cel mai neplacut ca totusi traim intr-o tara bananiera si sa gasesti oameni competenti e o chestie extrem de grea. asta cel putin in satul in care traiesc (Iasi). vorba aia: n-ai cu cine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Dupa atata timp m-am hotarat sa va arat bandit-ul meu, inainte sa il bag la iernat:

Bandit400

Mai trebuie sa-i vopsesc (retusez) cadrul :laugh: si cam asta e.

Astept comentarii, sugestii si propuneri (bune, rele nu conteaza ca sunt moca').

Hai sa aveti fruntile descretite ca vin sarbatorile.

Numai bine,

Alex

 

Bandit 400

Mesaj completat

Scuze de link

 

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor...

 

 

 

 

Alex ,pe langa estetica cadrului eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta ) si scaritele...vad ca vopseaua a ramas la fel de sclipitoare(si ma surperinde ca e chiar cea originala) :laugh:

 

:laugh: to all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor...

 

 

 

 

Alex ,pe langa estetica cadrului eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta ) si scaritele...vad ca vopseaua a ramas la fel de sclipitoare(si ma surperinde ca e chiar cea originala) :)

 

:laugh: to all

Salve,

Scaritele asa sudate stii ce bune sunt? ;) le-am verificat oricum. :laugh:

I-am schimbat suportul dreapta care era spart si l-am sudat pe cel vechi sa il am de rezerva.

Da, guma e in plan la anu, in primavara cand ii fac si schimbul de consumabile (trebuie) :huh:

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Dupa atata timp m-am hotarat sa va arat bandit-ul meu, inainte sa il bag la iernat:

Bandit400

Mai trebuie sa-i vopsesc (retusez) cadrul :laugh: si cam asta e.

Astept comentarii, sugestii si propuneri (bune, rele nu conteaza ca sunt moca').

Hai sa aveti fruntile descretite ca vin sarbatorile.

Numai bine,

Alex

 

Bandit 400

Mesaj completat

Scuze de link

 

arata la fel ca al meu :huh: oare toate de 400 au aceeasi culoare? :laugh: (habar n-am), am observat ca ai si amortizor pe ghidon + o protectie pe ambele parti a motorului (buna treaba) app si a mea e atinsa pe partea dreapta de vechiul propietar am avut capacul fisurat si l-am sudat si tot o data vopsit negru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor...

Lordule, pai daca pui asa problema ("e ieftin, de unde vrei sa fie si bun?")... modul corect de a pune problema e de-ai spune omului dinainte "sa stii ca e ieftin, dar nu te astepta la minuni". in fine, sint discutii sterile.

 

azi la ora 22:10, intr-un sat de linga Iasi:

 

Mesaj completat

si o poza ceva mai detaliata cu cadrul. poza e naspa, dar nu m-andur sa iau DP1 si sa-l umplu de slin. o sa fac p[oze cu el dupa ce-o s-o termin complet.

post-24366-1260828907_thumb.jpg

post-24366-1260829016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, pai daca pui asa problema ("e ieftin, de unde vrei sa fie si bun?")... modul corect de a pune problema e de-ai spune omului dinainte "sa stii ca e ieftin, dar nu te astepta la minuni". in fine, sint discutii sterile.

 

azi la ora 22:10, intr-un sat de linga Iasi:

 

Mesaj completat

si o poza ceva mai detaliata cu cadrul. poza e naspa, dar nu m-andur sa iau DP1 si sa-l umplu de slin. o sa fac p[oze cu el dupa ce-o s-o termin complet.

a iesit super ...spor la treaba in continuare :laugh: ..am observat ceva ..."furtunu " dintre pompa de frana si etrier spate nu trebuia sa vina pe ce-alalata parte? adica pe interior ?

post-24498-1260834487_thumb.jpg

O poza ca idee

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit super ...spor la treaba in continuare :laugh: ..am observat ceva ..."furtunu " dintre pompa de frana si etrier spate nu trebuia sa vina pe ce-alalata parte? adica pe interior ?

post-24498-1260834487_thumb.jpg

O poza ca idee

asa-i, nu-i singura chestie npe care am gresit-o si a trebuit sa demontez si sa pun la loc. multe inca-s puse doar sa stea, fara sa fie strinse suruburile, frina spate n-are lichid in ea, niste cabluri is incilcite si trebuie re-rutate, etc. dar 90% din treaba e facuta.

dar a ta ce-a patit? e raschetata rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta )

 

 

Guma aia nu e un Metzeler Lasertec? Si ce e asa neaderent la ea, ca eu la primavara una de-aia vreau :laugh:

Ca alternativa am Pirelli Sport Daemon :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am constatat ca am pierdut unul din suruburile care tine teava detasabila din dreapta. are cineva din intimplare?

 

doi: nu am reusit aseara sa scot filtrul de ulei nici cu cheia speciala. varianta cu surubelnita am testat-o dar e prea mizerabila. are cineva idee de unde pot sa cumpar relativ rapid o cheie de filtru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Calin, am vazut ca ziceai ceva la un moment dat de sticker-e...eu de cand mi-am revopsit carenele nu mai am si ma gandeam cum sa fac, mai ales ca e in plan si o vopsea noua pentru rezervor. Deci?

Multumesc mult si dau o bere! :laugh: (deocamdata virtuala) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma aia nu e un Metzeler Lasertec? Si ce e asa neaderent la ea, ca eu la primavara una de-aia vreau :laugh:

Ca alternativa am Pirelli Sport Daemon :laugh:

 

E metzeler metronic. Trebuie sa o schimb ca e veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Calin, am vazut ca ziceai ceva la un moment dat de sticker-e...eu de cand mi-am revopsit carenele nu mai am si ma gandeam cum sa fac, mai ales ca e in plan si o vopsea noua pentru rezervor. Deci?

Multumesc mult si dau o bere! :laugh: (deocamdata virtuala) :laugh:

pai e in felul urmator.

iti trebuie o folie autocolanta (preferabil de calitate) pe care sa o tai la un "cutting plotter", adica un plotter care in loc de creion are un cutit special (si cica ar mai fi unele cu laser) care se gasesc de exemplu la mini tipografii. faci rost de o poza cu stickerele in format vectorial, Corel preferabil (unde am taiat eu Corelul comunica direct cu plotterul din cite am inteles) sau Adobe Illustrator/Photoshop. daca nu ai poza in format vectorial cauti un bitmap cu imaginea si o vectorizezi in Corel. daca vrei am eu toate logourile gata vectorizate (SUZUKI, Bandit si N600) dar logo-ul Bandit e cel de la Neo (daca nu ma insel), cu B-ul fara serife, nu am gasit pe net o imagine suficient de mare ca rezolutie cu logo-ul de Kult. cel mai bine cred ca iese dintr-o poza de calitate facuta logoului original de pe un motor. apoi mergi sa-ti taie stickerele la cutting plotter, dar trebuie sa-i zici celui care-l manipuleaza sa regleze forta de apasare bine, daca e prea mare intra si in suportul foliei autoadezive si o se desprinda greu. apoi faci rost de niste folie de aplicare si-l aplici. doar ca si folia de aplicare trebuie sa fie de calitate, cele mai ieftine au forta mica de aderenta si nu desprind autocolantul de suport.

cica ar fi preferabil sa folosesti un cutting plotter cu laser, cele cu cutit lasa la inceputul taieturii o urma care iese putin in relief.

sau iti comanzi de pe ebay :huh: sau ti le face colegul si concitadinul hondafan fost mertan. ti le-as face si eu, ca mai am acasa niste folie autocolanta ramasa, dar in viitorul apropiat n-o sa am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e in felul urmator.

iti trebuie o folie autocolanta (preferabil de calitate) pe care sa o tai la un "cutting plotter", adica un plotter care in loc de creion are un cutit special (si cica ar mai fi unele cu laser) care se gasesc de exemplu la mini tipografii. faci rost de o poza cu stickerele in format vectorial, Corel preferabil (unde am taiat eu Corelul comunica direct cu plotterul din cite am inteles) sau Adobe Illustrator/Photoshop. daca nu ai poza in format vectorial cauti un bitmap cu imaginea si o vectorizezi in Corel. daca vrei am eu toate logourile gata vectorizate (SUZUKI, Bandit si N600) dar logo-ul Bandit e cel de la Neo (daca nu ma insel), cu B-ul fara serife, nu am gasit pe net o imagine suficient de mare ca rezolutie cu logo-ul de Kult. cel mai bine cred ca iese dintr-o poza de calitate facuta logoului original de pe un motor. apoi mergi sa-ti taie stickerele la cutting plotter, dar trebuie sa-i zici celui care-l manipuleaza sa regleze forta de apasare bine, daca e prea mare intra si in suportul foliei autoadezive si o se desprinda greu. apoi faci rost de niste folie de aplicare si-l aplici. doar ca si folia de aplicare trebuie sa fie de calitate, cele mai ieftine au forta mica de aderenta si nu desprind autocolantul de suport.

cica ar fi preferabil sa folosesti un cutting plotter cu laser, cele cu cutit lasa la inceputul taieturii o urma care iese putin in relief.

sau iti comanzi de pe ebay ;) sau ti le face colegul si concitadinul hondafan fost mertan. ti le-as face si eu, ca mai am acasa niste folie autocolanta ramasa, dar in viitorul apropiat n-o sa am timp.

 

 

Multumesc foarte frumos de raspuns! :laugh: daca poti sa imi trimiti pe mail logourile, doar de Suzuki si de Bandit...ca nu vreau sa mai pun si S...(cine stie cunoaste si fara sticker :)). Si de acolo ma descurc, oi gasi eu un cutter plotter bun in toata Constanta asta!:laugh:

Da inca o data multumesc frumos pentru raspuns si berea la prima intrunire! ca mai devreme nu prea vad cum... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...