Ovi_zd3 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 hehe, ca fapt divers, inainte sa ma apuc de treaba, timp de o saptamina-doua imi fac o lista cu toate sculele si accesoriile de care as putea sa am nevoie. dupa care mi le pun in desagi si ma car cu ele la tara, unde se desfasoara procesul. e cam naspa sa te trezesti ca-ti lipseste o cheie de 8 si ca cea mai apropiata de tine e la 12 km distanta si avind in vedere ca deja am demontat-o, stiu foarte bine ce-mi trebuie. i'm one little maniac Mesaj completat merci, merci Mesaj completat elementele inca sint la mester, tre' sa mai stea o saptamina sa se matureze lacul si dupa aia le da un polish. eu voiam o tenta mai inchisa, in mostra de vopsea pe care mi-a aratat-o nu arata asa, dar oricum ca finisare sint ca scoase din fabrica. a iesit clasa I ....meserie ...as fi vrut sa arate si al meu la fel de bine dupa ce l-am vopsit cat te-a costat vopsitul cadrului, plasticele si rezervoru ?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 a iesit clasa I ....meserie ...as fi vrut sa arate si al meu la fel de bine dupa ce l-am vopsit cat te-a costat vopsitul cadrului, plasticele si rezervoru ?> cadrul a fost 114 RON cu tot cu sablare. rezervorul si plasticele au fost 600 RON. cum am zis, scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 am mai uitat sa zic si ca am dat saptamina trecuta saua la modificat, acusi trebuie sa fie gata. POZEEEEE!!!! Ca aia ma intereseaza si pe mine .... Cosmin: Eu cred ca in o mie jumate, maxim 2 iti iei un enduro bunicel. Nu are rost sa vinzi bunatate de Bandit doar ca sa iti plimbi oole pe coclauri, cand poti sa le faci pe amandoua . Recunosc ca si pe mine ma tenteaza ... un enduro (eu nu vand banditul, decat daca imi iau B12 ). Dar doar ca o plimbare ... sunt SIGUR ca dupa nu o sa ma tenteze decat foarte rar...Eu nu sunt tentat de viteza, de vitezane, de chopperane .. am mers cu chopper, e frumos, dar viata e mai palpitanta pe bandit. Si apoi pe un R6 as urca, doar ca sa fac o tura si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 POZEEEEE!!!! Ca aia ma intereseaza si pe mine .... se pare ca saua o sa fie gata saptamina viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 salut, nu stiu daca v-am mai intrebat....cine si-a montat xenon pe N si unde a ascuns toata instalatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 cadrul a fost 114 RON cu tot cu sablare.rezervorul si plasticele au fost 600 RON. cum am zis, scump. sincer nu e mult ...chiar de loc ...am avut un ktm exc 125 si ma costat sa imi vopseasca carenaju 1200RON...deci ? eu zic ca te-a costat destul de putin ... Mesaj completat salut, nu stiu daca v-am mai intrebat....cine si-a montat xenon pe N si unde a ascuns toata instalatia ? aceasi intrebare o am si eu ...vreau sa imi iau un bi-xenon ...dar nu stiu unde sa pun balastu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 aceasi intrebare o am si eu ...vreau sa imi iau un bi-xenon ...dar nu stiu unde sa pun balastu deci voi chiar nu va obositi sa cititi forumul....a mai fost dezbatuta problema balastului ... eu mi-am pus xenon si balastul l-am ascuns in fata cadrului sub rezervor ,dupa frame infils-urile acelea triunghiulare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 POZEEEEE!!!! Ca aia ma intereseaza si pe mine .... Cosmin: Eu cred ca in o mie jumate, maxim 2 iti iei un enduro bunicel. Nu are rost sa vinzi bunatate de Bandit doar ca sa iti plimbi oole pe coclauri, cand poti sa le faci pe amandoua . Recunosc ca si pe mine ma tenteaza ... un enduro (eu nu vand banditul, decat daca imi iau B12 ). Dar doar ca o plimbare ... sunt SIGUR ca dupa nu o sa ma tenteze decat foarte rar...Eu nu sunt tentat de viteza, de vitezane, de chopperane .. am mers cu chopper, e frumos, dar viata e mai palpitanta pe bandit. Si apoi pe un R6 as urca, doar ca sa fac o tura si atat. Asta era si ideea mea... sa strang bani, si pe langa bandit sa-mi iau un cross, preferabil inmatriculat/inmatriculabil cu acte in regula... pe la vreo mie de euroi... cred ca de prin 90-92... ceva de maxim 400 cmc. PS. Azi mi-am luat ghidon acum, trebuie sa il montez...cred ca maine ma apuc, si poate imi da si mie cineva niste sfaturi in legatura cu gauritul pentru comenzi... am inteles ca tre sa dau niste gauri... aveti ceva idei pe tema asta? o sa bag poza cu ghidonul diseara sau maine dimineata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 deci voi chiar nu va obositi sa cititi forumul....a mai fost dezbatuta problema balastului ...eu mi-am pus xenon si balastul l-am ascuns in fata cadrului sub rezervor ,dupa frame infils-urile acelea triunghiulare.. sunt 480 d pagini ? glumesti ? daca stai sa citesti tot ce scrie ...inebunesti ...si din cate imi aduc eu aminte de cand mi-am cumparat bandit nu a fost nimic legat de chestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 PS. Azi mi-am luat ghidon acum, trebuie sa il montez...cred ca maine ma apuc, si poate imi da si mie cineva niste sfaturi in legatura cu gauritul pentru comenzi... am inteles ca tre sa dau niste gauri... aveti ceva idei pe tema asta? o sa bag poza cu ghidonul diseara sau maine dimineata... pai daca e LSL are instructiuni. trebuie sa dai niste gauri (de 4 sau 5, nu mai tin minte exact) in care se tin blocurile de comenzi, care au niste "pinteni" de vin in bortele cu pricina. locul exact unde trebuie sa dai gaurile depinde de pozitia exacta a ghidonului in cleme si de preferintele tale, dar cel mai bine e sa respecti pozitia originala. demonteaza intii ghidonul vechi ca sa vezi despre ce-i vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 pai daca e LSL are instructiuni. trebuie sa dai niste gauri (de 4 sau 5, nu mai tin minte exact) in care se tin blocurile de comenzi, care au niste "pinteni" de vin in bortele cu pricina. locul exact unde trebuie sa dai gaurile depinde de pozitia exacta a ghidonului in cleme si de preferintele tale, dar cel mai bine e sa respecti pozitia originala. demonteaza intii ghidonul vechi ca sa vezi despre ce-i vorba. Nu e LSL, nu mai stiu ce firma e. si din ce am vazut eu in plasticul in care era infasurat/sigilat nu am instructiuni. O sa-l demontez maine p'asta original si o sa ma lamuresc. il prind p'ala nou, il asez pe pozitie si apoi vad unde tre sa gauresc in functie de "pintenii" de pe comenzi. revin cu poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Caline,vreau sa vad mai multe poze ale cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 salut, nu stiu daca v-am mai intrebat....cine si-a montat xenon pe N si unde a ascuns toata instalatia ? Incape fara probleme sub rezervor in dreptul plasticelor triunghiulare. P.S. Nu incerca sa tai fire si sa le prelungesti. Mai ales cele de inalta tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Incape fara probleme sub rezervor in dreptul plasticelor triunghiulare.P.S. Nu incerca sa tai fire si sa le prelungesti. Mai ales cele de inalta tensiune. pai ajung cablurile ? imi puneam problema ca nu o sa intre becu in far ...deoarece instalatia mea electrica nu stiu cum sa zic ..dar deabi are loc in far ms pt raspuns Mesaj completat baieti azi m-am lovit de o problema ...am incercat sa trag shocu si nu am putut ...pana la urma ...am reusit sa il trag ...dar nu se mai retrage ...l-am tras manual inapoi (de jos d la carburatoru din dreapta )...ma gandeam sa il curat cumva cablu ....ma gandeam sa il dau jos ... sa bag cu siringa in el alcool sau benzina ...si dupa sa dau cu un spray cu vasilina ....ce parere aveti? sau datimi o idee ...si a2a problema ..nu a pornit :| nici ultima data cand am incercat sa o pornesc nu a vrut ...acum a fost si bateria cam slaba ... Editat Decembrie 13, 2009 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Nu merge aia cu cablu de soc, sau poate ai noroc si o rezolvi, dar e frectie la picior de lemn. E dus cablul, sau cel putin asa a fost la mine. Am comandat cabl ude pe ebay, am dat vreo 5 lire pe el. In tara era 75 ron pe la sh . O alta varianta e sa cumperi un kir de reparare universal, care rezolva partial problema pana cand ajungi sa gasesti unul original. PS: Eu mi-am luat cablu de B12 pentru soc si s-a potrivit . Mesaj completat Uite aici: http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780 Ai de ales. Asta pe UK. Se poate gasi si pe DE. Eu am luat de pe UK cand a fost pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Nu merge aia cu cablu de soc, sau poate ai noroc si o rezolvi, dar e frectie la picior de lemn. E dus cablul, sau cel putin asa a fost la mine. Am comandat cabl ude pe ebay, am dat vreo 5 lire pe el. In tara era 75 ron pe la sh . O alta varianta e sa cumperi un kir de reparare universal, care rezolva partial problema pana cand ajungi sa gasesti unul original. PS: Eu mi-am luat cablu de B12 pentru soc si s-a potrivit . Mesaj completat Uite aici: http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780 Ai de ales. Asta pe UK. Se poate gasi si pe DE. Eu am luat de pe UK cand a fost pentru mine. pai o sa incerc cu curatzatu daca nu merge il schimb ....acum problema cea mare e ca nu porneste ....nu mai stiu sigur dar are cumva pompa de benzina vacumatica ? pentru ca am facut o prostie am uitat ca am benzina oprita si am pornito ...a mers ce a mers ..si dupa sa oprit cand a ramas fara benzina ...si de atunci nu am mai reusit sa o pornesc ...am vrut sa iau in calcul vremea ...dar motocicleta sta intr-un garaj incalzit ...nu stiu ce sa ii fac ...dati-mi idei Editat Decembrie 14, 2009 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Caline,vreau sa vad mai multe poze ale cadrului. o sa mai pun poze cind o sa am timp. pina la urma urmei Macke a avut dreptate, n-am reusit s-o termin weekendul asta, dar nu pt. ca n-as fi putut, ci pt. ca am avut o mare surpriza. dupa ce am desfacut cadrul din folia de plastic in care era ambalat am constatat ca inapoiatii mintal de la firma unde l-am vopsit au dat un strat de vopsea atit de gros incit in unele locuri vopseaua cred ca are 2 mm, poate chiar mai mult. asta n-ar fi o problema atit de mare daca oligofrenii n-ar fi lasat suruburile care erau puse in toate filetele iesite pe cealalta parte a gaurii, cu toate ca am insistat sa nu uite sa le desfaca. le-au desfacut, dar doar partial, prostovanilor nu le-a trecut prin cap de ce e musai sa faca asta. stratul de vopsea de pe filet fiind atit de gros nu puteam sa le scot. unul din suruburile care tine aripa spate s-a rupt in cadru. initial m-am enervat atit de tare incit am plecat acasa si eram 100% convins ca luni ma duc la OPC. nu de alta, da' un cadru nou e 2000 de euro. pin'la urma urmei m-am intors duminica sa vad daca pot sa fac totusi ceva si am reusit sa le scot. am taiat toate suruburile la care s-a putut cu flexul cit mai aproape de margine si au iesit destul de usor. dupa care am scos vopseaua ramasa inauntru cu tarozi si din cite am observat nu sint afectate decit doua gauri, tot de la prinderea coditei, deci nu e grav. nu mai spun ca in locurile unde sint urechi de prindere a trebuit sa iau local vopseaua cu smirgel ca sa pot pune motorul, bascula, etc. am reusit pina acum sa pun motorul pe cadru, sa pun ambele roti, ghidonul si o parte din atasamente, inca ceva maruntisuri. de aratat cadrul arata bine, dar am pierdut mai bine de jumatate de zi din cauza problemei cu stratul prea gros de vopsea. inca o data am aflat la modul cel mai neplacut ca totusi traim intr-o tara bananiera si sa gasesti oameni competenti e o chestie extrem de grea. asta cel putin in satul in care traiesc (Iasi). vorba aia: n-ai cu cine. Editat Decembrie 14, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Salut, Dupa atata timp m-am hotarat sa va arat bandit-ul meu, inainte sa il bag la iernat: Bandit400 Mai trebuie sa-i vopsesc (retusez) cadrul si cam asta e. Astept comentarii, sugestii si propuneri (bune, rele nu conteaza ca sunt moca'). Hai sa aveti fruntile descretite ca vin sarbatorile. Numai bine, Alex Bandit 400 Mesaj completat Scuze de link Editat Decembrie 14, 2009 de sam78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor... Alex ,pe langa estetica cadrului eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta ) si scaritele...vad ca vopseaua a ramas la fel de sclipitoare(si ma surperinde ca e chiar cea originala) to all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor... Alex ,pe langa estetica cadrului eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta ) si scaritele...vad ca vopseaua a ramas la fel de sclipitoare(si ma surperinde ca e chiar cea originala) to all Salve, Scaritele asa sudate stii ce bune sunt? le-am verificat oricum. I-am schimbat suportul dreapta care era spart si l-am sudat pe cel vechi sa il am de rezerva. Da, guma e in plan la anu, in primavara cand ii fac si schimbul de consumabile (trebuie) Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vadumbre Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salut,Dupa atata timp m-am hotarat sa va arat bandit-ul meu, inainte sa il bag la iernat: Bandit400 Mai trebuie sa-i vopsesc (retusez) cadrul si cam asta e. Astept comentarii, sugestii si propuneri (bune, rele nu conteaza ca sunt moca'). Hai sa aveti fruntile descretite ca vin sarbatorile. Numai bine, Alex Bandit 400 Mesaj completat Scuze de link arata la fel ca al meu oare toate de 400 au aceeasi culoare? (habar n-am), am observat ca ai si amortizor pe ghidon + o protectie pe ambele parti a motorului (buna treaba) app si a mea e atinsa pe partea dreapta de vechiul propietar am avut capacul fisurat si l-am sudat si tot o data vopsit negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Caline la bani aia te mai plangi...sau mai ai pretentii sa isi dea sufletul aia? ...eu cand l-am vopsit pe al meu costa 900 doar cadrul...pt ca, consuma o gramada de curent saracia aia de cuptor... Lordule, pai daca pui asa problema ("e ieftin, de unde vrei sa fie si bun?")... modul corect de a pune problema e de-ai spune omului dinainte "sa stii ca e ieftin, dar nu te astepta la minuni". in fine, sint discutii sterile. azi la ora 22:10, intr-un sat de linga Iasi: Mesaj completat si o poza ceva mai detaliata cu cadrul. poza e naspa, dar nu m-andur sa iau DP1 si sa-l umplu de slin. o sa fac p[oze cu el dupa ce-o s-o termin complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Lordule, pai daca pui asa problema ("e ieftin, de unde vrei sa fie si bun?")... modul corect de a pune problema e de-ai spune omului dinainte "sa stii ca e ieftin, dar nu te astepta la minuni". in fine, sint discutii sterile. azi la ora 22:10, intr-un sat de linga Iasi: Mesaj completat si o poza ceva mai detaliata cu cadrul. poza e naspa, dar nu m-andur sa iau DP1 si sa-l umplu de slin. o sa fac p[oze cu el dupa ce-o s-o termin complet. a iesit super ...spor la treaba in continuare ..am observat ceva ..."furtunu " dintre pompa de frana si etrier spate nu trebuia sa vina pe ce-alalata parte? adica pe interior ? O poza ca idee Editat Decembrie 14, 2009 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 a iesit super ...spor la treaba in continuare ..am observat ceva ..."furtunu " dintre pompa de frana si etrier spate nu trebuia sa vina pe ce-alalata parte? adica pe interior ? O poza ca idee asa-i, nu-i singura chestie npe care am gresit-o si a trebuit sa demontez si sa pun la loc. multe inca-s puse doar sa stea, fara sa fie strinse suruburile, frina spate n-are lichid in ea, niste cabluri is incilcite si trebuie re-rutate, etc. dar 90% din treaba e facuta. dar a ta ce-a patit? e raschetata rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 ... eu as schimba si guma aia de pe spate(ca e cam ...neaderenta ) Guma aia nu e un Metzeler Lasertec? Si ce e asa neaderent la ea, ca eu la primavara una de-aia vreau Ca alternativa am Pirelli Sport Daemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.