Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Macke stiu ca are GN77A si el parca are plasticele alea mate. la motor nu sint diferente pentru ca pe cmsnl.com si alte site-uri cu piese toate motoarele '95-'99 sint listate impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini.

Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce.

GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce.

Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GN77A cica este facut sa respecte niste standarde de poluare pt anumite tari, printre care cele enumerate + Italia. Emppu mai spunea ca cica axa came ar fi mai moale la GN77A. Nu pot nisi sa infirm, nici sa confirm.

 

Plasticele de ca re spune Calin ca-s mai mate cred ca e si de la soare, insa SIGUR capacele de la filtrul de aer (cele lucioase) la mine sunt mate, in tenta de aluminiu mat! Blocul de lumini difera, dar si la GN77B l-am vazut. Posibil sa aibe si toba usor diferita, in sensul in care nivelele de zgomot sa fie diferite.

 

Consum la B6 la 100 km/h cam 4.5% (constant mers - nu am computer de bord, dar in majoritatea drumurilor la care am mers cu viteza asta, pe acolo s-a invartit consumul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot de plasticele de la airbox ziceam.

sa stiti ca s-au strins ceva oameni cu bujiile, daca va mai ginditi mult e posibil sa nu mai prindeti trenul. in mom. in care avem 25 de bujii am comandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini.

Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce.

GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce.

Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data.

gn77A...pai chestia e urmatoarea ...intr-o discutie pe mess cu arw357 am observat ca la mine pe serie e scris in germana...

post-24498-1265194132_thumb.jpg

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel :disappointed:

nici eu :lol:

Mesaj completat

Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel :lol:

nici eu :lol:

Mesaj completat

/index.php?...p=2287881

CalinD (eu)

Chucky

CryAngel27

Black_wolf

ThunderByte

sandu07

 

deocamdata astept raspuns de pe ngk.com cu detaliile. daca se string 25 am facut comanda (banii inainte, ca n-am chef sa mi-o iau).

trimitem id-u tau d mess printrun mesaj ...sa vb cred ca ma bag si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu.

In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena.

Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un site: http://www.pieces-suz.com/index.php?newlang=english

bravo mie ati putea spune, dar am observat ca au foarte multe informatii , eu mi-am gasit motorul aici dupa serie.

Model Name Model Year Wine Debut Series Number END Numero Serie

GSF600T(E2) T 1996 1996 js1gn77a000 50xxxx 50xxxx

 

un fel de cmsnl

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu.

In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena.

Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi.

eu am gasito ..multumita lui Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci..seria se potriveste, insa intr-un alt fel. E posibil sa nu fie trecute..nu stiu...La mine e GN77A0005xxxxx. Si deci ar fi intr-o categorie inaintea primului K1, ceea ce e imposibil :disappointed:. Cel mai probabil lipseste ceva inainte de modelul T, ca al meu este S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WHAT THE F.....?

http://www.okazii.ro/catalog/33779754/szuz...dit-1200-S.html

Il stiti careva? De fapt nu cred, scrie ca nu e inmatriculat.

Poate e blat, sau e luat la supesupersupersuper oferta si ii merita sa il dea la banii astia.

P.S. Toba aia zice ca e Leo Vince, dar scris in japoneza ( yoshimura ) :lol: , sau o fi avand inca una.........

Ma rog, daca e ok motoru si nu is km dati la dracu in spate...................poate intere pe careva

P.P.S. Dupa magaria aia reflectorizanta de pe jamba, cred ca o fi adus de prin UK sau chiar USA, acolo au asa ceva obligatoriu.

Sunt 2 tipi aici in Zalau care aduc mobre din USA si cica le merita. Sunt ieftine ca dracu si la km de nimic. A luat unul din ei o CBR600RR acum 2 ani , avea 2 ani vechime , 3000 de mile la bord , cu doar 3 000 de USD :disappointed: , si in stare brici. Faza cheie e ca tre sa ai pe cineva acolo pt linistea sufleteasca, sa se ocupe de shipping. A mai adus ceva Shadow 750 la bani de mizerie, un Intruder 1500 cu kit din ala stupid cu 3 roti in spate. etc.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UK. Dar fie nu are 43 mii, fie e mort motorul ala, pentru ca nici pe moto.it nu gasesti motoare din anul ala la preturi comparabile!! Ceva nu e ok acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic, la banii aia merita sa il vezi macar, doar iti dai seama daca e blat, il auzi, il incerci etc. Mai ales daca nu e foarte departe ca distanta.....whatever eu am deja unul:P

Uitandu-ma mai atent vad ca e raschetat pe partea dreapta, se vede unde e mai bombata carena fata ca e innegrita de la cum a frecat asfaltul. Plus ca nu e decat o poza, poate pe stanga e mai rau :disappointed:

Who knows?

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la orice obiect adus din afara UE se plateste cel putin TVA 19 % :disappointed: Se mai adauga si o taxa vamala calculata pe baza unui "manual" de 300 pagini (si parca-s 2). Totusi, intelesesem ca daca exista FACTURA, taxa vamala se calculeaza la avloara din factura + TVA, iar daca nu exista FACTURA, atunci valoarea o iau din acel cod vamal. Ca idee sau mijloc de comparatie, eu vroiam sa imi aduc o chitara din US si gasisem cela la 100 $, iar valoarea declarata in codul vamal din ro era peste 120 euro. Astfel, daca as fi avut factura se calcula o taxa la 100$ + TVA, iar daca mi-o daruia cineva de acolo, taxa era 120 euro x valoare din cod vama + TVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura diferenta pe care-o stiu e prinderea de dedesubtul motorului, la B12 e o ureche complet detasabila, la B6 e sudata de cadru. dar cel mai bine le cunoaste cu siguranta pe amindoua mr. Emppu :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suplimentar la ceea ce a evidentiat deja Calin, s-ar mai putea mentiona scaritele pasagerului care sunt diferite (la B6 teava sudata in cadru, la B12 suporti de aluminiu insusrubati in cadru).

Ca mai mare diferenta e data de traversa pe care am marcat-o cu rosu in poza si care nu se gaseste pe B6 si care are rol de ranforsare si rigidizare a cadrului, ceea ce e f important mai ales in cazul montarii unor crashpaduri.

post-8276-1265308739_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...