Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

e un baiat in Iasi care face (Thunder Byte pe forum). mie mi-a sudat ceva la galerii (imbinarea de sub motor) si a iesit bine. poti sa le vopsesti electrostatic in Iasi la Nedo, unde am facut eu cadrul, te-ar costa maxim 20 de lei.

da dar vezi ..tie iti convine k e aproape ..dar sa le fac eu din craiova e nasol ....pt k nu se poate ..trebuie sa vin personal ..

Mesaj completat

da dar vezi ..tie iti convine k e aproape ..dar sa le fac eu din craiova e nasol ....pt k nu se poate ..trebuie sa vin personal ..

ce ziceti de ulei castrol semisintetic 10w40? sa incerc ? o merita ?

o alta chestie ...voi aveti GN77B nu (o parte din voi)? dintr-o intamplare am obs ca la mine e GN77A ...care o fi diferenta ? :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@razvanusv:

pe ebay vad ca un NGK CR9EK nu gasesti sub 4,5$. la banii astia mai bine iei si tu cu iridiu. eu am facut un calcul si cu absolut toate taxele iese 28-29 RON/bujie, cu conditia sa se stringa o comanda de macar 25 de bujii. si e posibil sa fie chiar o tira mai ieftine, depinde de cit cintaresc exact. n-am raspuns nici eu acolo ca sa nu zica JAGI ca vreau sa-i stric combinatia.

 

@ovi_zd3:

de crashbaruri ii ziceam lui razvanusv, el e din Suceava.

Mesaj completat

LE: GN77A e primu' B6, din '95. singurele diferente pe care le stiu eu sint:

- blocurile de comenzi arata o tira diferit, in special butonul engine kill

- plasticele decorative de deasupra air box-ului sint mate (nu stiu sigur daca la toate)

- capacul pinionului parca are gaurele, nu doar adincituri (nu stiu sigur, posibil sa-l confund cu Pop-ul)

 

e posibil sa fie si diferente mai greu observabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un forumist din Arad, care face crashbar-uri. Cred ca dr_dejavu ii zice. Poti lua legatura pe privat cu el, poate dai o fuga pana aici.

Am facut la mai multa lume asa ceva si oamenii sunt super multumiti.

Mesaj completat

 

 

 

Cat consuma cel de 600 fata de cel de 1200, sa zicem mers constant cu 100 km/h fara accelerari bruste (ca o baba). Mie in stilul asta motorul actual mi-a luat 6%, dar imi este prea bogat amestecul, cand se incalzeste putin mai desfac o tura surubul de aer.

eu am 650 k5 s, la 100km/h a consumat linia 3 (are undeva pe la 2 l -2 l si putin ..cred) in 50 de km

in oras 7,8,9 depinde

pe autostrada la 230 constant ma miram eu de ce nu scade benzina, dar peste ceva timp sa vad ca dispar 2 liniute in acelasi moment dupa care am lasat-o la 100 pentru ca nu mai ajungeam la benzinarie :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: GN77A e primu' B6, din '95. singurele diferente pe care le stiu eu sint:

- blocurile de comenzi arata o tira diferit, in special butonul engine kill

- plasticele decorative de deasupra air box-ului sint mate (nu stiu sigur daca la toate)

- capacul pinionului parca are gaurele, nu doar adincituri (nu stiu sigur, posibil sa-l confund cu Pop-ul)

 

e posibil sa fie si diferente mai greu observabile.

da comenzile difera ...in special butonu engine kill qm ai zis u si comutatoru faza drum/intalnire

placticurile decorative nu ...

mi-e frica sa nu fie diferente la motor .../transmisie ...majoritatea pieselor care sunt de vanzare pe siteuri se revera la GN77B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke stiu ca are GN77A si el parca are plasticele alea mate. la motor nu sint diferente pentru ca pe cmsnl.com si alte site-uri cu piese toate motoarele '95-'99 sint listate impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini.

Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce.

GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce.

Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GN77A cica este facut sa respecte niste standarde de poluare pt anumite tari, printre care cele enumerate + Italia. Emppu mai spunea ca cica axa came ar fi mai moale la GN77A. Nu pot nisi sa infirm, nici sa confirm.

 

Plasticele de ca re spune Calin ca-s mai mate cred ca e si de la soare, insa SIGUR capacele de la filtrul de aer (cele lucioase) la mine sunt mate, in tenta de aluminiu mat! Blocul de lumini difera, dar si la GN77B l-am vazut. Posibil sa aibe si toba usor diferita, in sensul in care nivelele de zgomot sa fie diferite.

 

Consum la B6 la 100 km/h cam 4.5% (constant mers - nu am computer de bord, dar in majoritatea drumurilor la care am mers cu viteza asta, pe acolo s-a invartit consumul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot de plasticele de la airbox ziceam.

sa stiti ca s-au strins ceva oameni cu bujiile, daca va mai ginditi mult e posibil sa nu mai prindeti trenul. in mom. in care avem 25 de bujii am comandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini.

Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce.

GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce.

Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data.

gn77A...pai chestia e urmatoarea ...intr-o discutie pe mess cu arw357 am observat ca la mine pe serie e scris in germana...

post-24498-1265194132_thumb.jpg

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel :disappointed:

nici eu :lol:

Mesaj completat

Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel :lol:

nici eu :lol:

Mesaj completat

/index.php?...p=2287881

CalinD (eu)

Chucky

CryAngel27

Black_wolf

ThunderByte

sandu07

 

deocamdata astept raspuns de pe ngk.com cu detaliile. daca se string 25 am facut comanda (banii inainte, ca n-am chef sa mi-o iau).

trimitem id-u tau d mess printrun mesaj ...sa vb cred ca ma bag si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu.

In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena.

Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un site: http://www.pieces-suz.com/index.php?newlang=english

bravo mie ati putea spune, dar am observat ca au foarte multe informatii , eu mi-am gasit motorul aici dupa serie.

Model Name Model Year Wine Debut Series Number END Numero Serie

GSF600T(E2) T 1996 1996 js1gn77a000 50xxxx 50xxxx

 

un fel de cmsnl

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu.

In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena.

Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi.

eu am gasito ..multumita lui Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci..seria se potriveste, insa intr-un alt fel. E posibil sa nu fie trecute..nu stiu...La mine e GN77A0005xxxxx. Si deci ar fi intr-o categorie inaintea primului K1, ceea ce e imposibil :disappointed:. Cel mai probabil lipseste ceva inainte de modelul T, ca al meu este S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WHAT THE F.....?

http://www.okazii.ro/catalog/33779754/szuz...dit-1200-S.html

Il stiti careva? De fapt nu cred, scrie ca nu e inmatriculat.

Poate e blat, sau e luat la supesupersupersuper oferta si ii merita sa il dea la banii astia.

P.S. Toba aia zice ca e Leo Vince, dar scris in japoneza ( yoshimura ) :lol: , sau o fi avand inca una.........

Ma rog, daca e ok motoru si nu is km dati la dracu in spate...................poate intere pe careva

P.P.S. Dupa magaria aia reflectorizanta de pe jamba, cred ca o fi adus de prin UK sau chiar USA, acolo au asa ceva obligatoriu.

Sunt 2 tipi aici in Zalau care aduc mobre din USA si cica le merita. Sunt ieftine ca dracu si la km de nimic. A luat unul din ei o CBR600RR acum 2 ani , avea 2 ani vechime , 3000 de mile la bord , cu doar 3 000 de USD :disappointed: , si in stare brici. Faza cheie e ca tre sa ai pe cineva acolo pt linistea sufleteasca, sa se ocupe de shipping. A mai adus ceva Shadow 750 la bani de mizerie, un Intruder 1500 cu kit din ala stupid cu 3 roti in spate. etc.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UK. Dar fie nu are 43 mii, fie e mort motorul ala, pentru ca nici pe moto.it nu gasesti motoare din anul ala la preturi comparabile!! Ceva nu e ok acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic, la banii aia merita sa il vezi macar, doar iti dai seama daca e blat, il auzi, il incerci etc. Mai ales daca nu e foarte departe ca distanta.....whatever eu am deja unul:P

Uitandu-ma mai atent vad ca e raschetat pe partea dreapta, se vede unde e mai bombata carena fata ca e innegrita de la cum a frecat asfaltul. Plus ca nu e decat o poza, poate pe stanga e mai rau :disappointed:

Who knows?

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la orice obiect adus din afara UE se plateste cel putin TVA 19 % :disappointed: Se mai adauga si o taxa vamala calculata pe baza unui "manual" de 300 pagini (si parca-s 2). Totusi, intelesesem ca daca exista FACTURA, taxa vamala se calculeaza la avloara din factura + TVA, iar daca nu exista FACTURA, atunci valoarea o iau din acel cod vamal. Ca idee sau mijloc de comparatie, eu vroiam sa imi aduc o chitara din US si gasisem cela la 100 $, iar valoarea declarata in codul vamal din ro era peste 120 euro. Astfel, daca as fi avut factura se calcula o taxa la 100$ + TVA, iar daca mi-o daruia cineva de acolo, taxa era 120 euro x valoare din cod vama + TVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...