Ovi_zd3 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 e un baiat in Iasi care face (Thunder Byte pe forum). mie mi-a sudat ceva la galerii (imbinarea de sub motor) si a iesit bine. poti sa le vopsesti electrostatic in Iasi la Nedo, unde am facut eu cadrul, te-ar costa maxim 20 de lei. da dar vezi ..tie iti convine k e aproape ..dar sa le fac eu din craiova e nasol ....pt k nu se poate ..trebuie sa vin personal .. Mesaj completat da dar vezi ..tie iti convine k e aproape ..dar sa le fac eu din craiova e nasol ....pt k nu se poate ..trebuie sa vin personal .. ce ziceti de ulei castrol semisintetic 10w40? sa incerc ? o merita ? o alta chestie ...voi aveti GN77B nu (o parte din voi)? dintr-o intamplare am obs ca la mine e GN77A ...care o fi diferenta ? :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 @razvanusv: pe ebay vad ca un NGK CR9EK nu gasesti sub 4,5$. la banii astia mai bine iei si tu cu iridiu. eu am facut un calcul si cu absolut toate taxele iese 28-29 RON/bujie, cu conditia sa se stringa o comanda de macar 25 de bujii. si e posibil sa fie chiar o tira mai ieftine, depinde de cit cintaresc exact. n-am raspuns nici eu acolo ca sa nu zica JAGI ca vreau sa-i stric combinatia. @ovi_zd3: de crashbaruri ii ziceam lui razvanusv, el e din Suceava. Mesaj completat LE: GN77A e primu' B6, din '95. singurele diferente pe care le stiu eu sint: - blocurile de comenzi arata o tira diferit, in special butonul engine kill - plasticele decorative de deasupra air box-ului sint mate (nu stiu sigur daca la toate) - capacul pinionului parca are gaurele, nu doar adincituri (nu stiu sigur, posibil sa-l confund cu Pop-ul) e posibil sa fie si diferente mai greu observabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Este un forumist din Arad, care face crashbar-uri. Cred ca dr_dejavu ii zice. Poti lua legatura pe privat cu el, poate dai o fuga pana aici.Am facut la mai multa lume asa ceva si oamenii sunt super multumiti. Mesaj completat Cat consuma cel de 600 fata de cel de 1200, sa zicem mers constant cu 100 km/h fara accelerari bruste (ca o baba). Mie in stilul asta motorul actual mi-a luat 6%, dar imi este prea bogat amestecul, cand se incalzeste putin mai desfac o tura surubul de aer. eu am 650 k5 s, la 100km/h a consumat linia 3 (are undeva pe la 2 l -2 l si putin ..cred) in 50 de km in oras 7,8,9 depinde pe autostrada la 230 constant ma miram eu de ce nu scade benzina, dar peste ceva timp sa vad ca dispar 2 liniute in acelasi moment dupa care am lasat-o la 100 pentru ca nu mai ajungeam la benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 LE: GN77A e primu' B6, din '95. singurele diferente pe care le stiu eu sint:- blocurile de comenzi arata o tira diferit, in special butonul engine kill - plasticele decorative de deasupra air box-ului sint mate (nu stiu sigur daca la toate) - capacul pinionului parca are gaurele, nu doar adincituri (nu stiu sigur, posibil sa-l confund cu Pop-ul) e posibil sa fie si diferente mai greu observabile. da comenzile difera ...in special butonu engine kill qm ai zis u si comutatoru faza drum/intalnire placticurile decorative nu ... mi-e frica sa nu fie diferente la motor .../transmisie ...majoritatea pieselor care sunt de vanzare pe siteuri se revera la GN77B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Macke stiu ca are GN77A si el parca are plasticele alea mate. la motor nu sint diferente pentru ca pe cmsnl.com si alte site-uri cu piese toate motoarele '95-'99 sint listate impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini. Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce. GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce. Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 GN77A cica este facut sa respecte niste standarde de poluare pt anumite tari, printre care cele enumerate + Italia. Emppu mai spunea ca cica axa came ar fi mai moale la GN77A. Nu pot nisi sa infirm, nici sa confirm. Plasticele de ca re spune Calin ca-s mai mate cred ca e si de la soare, insa SIGUR capacele de la filtrul de aer (cele lucioase) la mine sunt mate, in tenta de aluminiu mat! Blocul de lumini difera, dar si la GN77B l-am vazut. Posibil sa aibe si toba usor diferita, in sensul in care nivelele de zgomot sa fie diferite. Consum la B6 la 100 km/h cam 4.5% (constant mers - nu am computer de bord, dar in majoritatea drumurilor la care am mers cu viteza asta, pe acolo s-a invartit consumul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 eu tot de plasticele de la airbox ziceam. sa stiti ca s-au strins ceva oameni cu bujiile, daca va mai ginditi mult e posibil sa nu mai prindeti trenul. in mom. in care avem 25 de bujii am comandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Pai cati sunteti..ca ma bag si io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) L-am intrebat si eu pe Emppu care e diferenta dintre GN77A si GN77B acum vreo 100 de pagini. Din ce mai tin eu minte, spunea ca GN77B era facut pt pietele din Germania, Italia, Olanda si nu mai stiu ce. GN77A era facut pentru Anglia, Franta si nu mai stiu eu ce. Ar trebui o cautare amanuntita despre subiectul asta. Nu stiu exact sa va raspund, cel mai bine ne mai zice Emppu inca o data. gn77A...pai chestia e urmatoarea ...intr-o discutie pe mess cu arw357 am observat ca la mine pe serie e scris in germana... Editat Februarie 3, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) din istorie: aici si din istoria altei tari: aici traducere google. + catalogul cu numerele de sasiu: aici si cu informatia necesara daca dati cautare dupa GN77A respectiv GN77B. Editat Februarie 3, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Pai cati sunteti..ca ma bag si io... /index.php?...p=2287881 CalinD (eu) Chucky CryAngel27 Black_wolf ThunderByte sandu07 deocamdata astept raspuns de pe ngk.com cu detaliile. daca se string 25 am facut comanda (banii inainte, ca n-am chef sa mi-o iau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel nici eu Mesaj completat Cu seria mea nu ma regasesc in lista aia din tabel nici eu Mesaj completat /index.php?...p=2287881CalinD (eu) Chucky CryAngel27 Black_wolf ThunderByte sandu07 deocamdata astept raspuns de pe ngk.com cu detaliile. daca se string 25 am facut comanda (banii inainte, ca n-am chef sa mi-o iau). trimitem id-u tau d mess printrun mesaj ...sa vb cred ca ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu. In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena. Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) am gasit un site: http://www.pieces-suz.com/index.php?newlang=english bravo mie ati putea spune, dar am observat ca au foarte multe informatii , eu mi-am gasit motorul aici dupa serie. Model Name Model Year Wine Debut Series Number END Numero Serie GSF600T(E2) T 1996 1996 js1gn77a000 50xxxx 50xxxx un fel de cmsnl Editat Februarie 3, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Daca nu va regasiti cu seria aia in tabel e posibil sa aveti aceiasi problema cu un amic de-al meu. In acte e GN77B dar defapt modelul e GN77A. Si original modelul, conform seriei, era S. Se pare ca ala de la care l-a cumparat a avut accident cu el si i-a scos semicarena. Si suportul farului nu parea original, deci... pana mea..sa verificati si voi. eu am gasito ..multumita lui Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Deci..seria se potriveste, insa intr-un alt fel. E posibil sa nu fie trecute..nu stiu...La mine e GN77A0005xxxxx. Si deci ar fi intr-o categorie inaintea primului K1, ceea ce e imposibil . Cel mai probabil lipseste ceva inainte de modelul T, ca al meu este S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 trimitem id-u tau d mess printrun mesaj ...sa vb cred ca ma bag si eu id-ul e la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) WHAT THE F.....? http://www.okazii.ro/catalog/33779754/szuz...dit-1200-S.html Il stiti careva? De fapt nu cred, scrie ca nu e inmatriculat. Poate e blat, sau e luat la supesupersupersuper oferta si ii merita sa il dea la banii astia. P.S. Toba aia zice ca e Leo Vince, dar scris in japoneza ( yoshimura ) , sau o fi avand inca una......... Ma rog, daca e ok motoru si nu is km dati la dracu in spate...................poate intere pe careva P.P.S. Dupa magaria aia reflectorizanta de pe jamba, cred ca o fi adus de prin UK sau chiar USA, acolo au asa ceva obligatoriu. Sunt 2 tipi aici in Zalau care aduc mobre din USA si cica le merita. Sunt ieftine ca dracu si la km de nimic. A luat unul din ei o CBR600RR acum 2 ani , avea 2 ani vechime , 3000 de mile la bord , cu doar 3 000 de USD , si in stare brici. Faza cheie e ca tre sa ai pe cineva acolo pt linistea sufleteasca, sa se ocupe de shipping. A mai adus ceva Shadow 750 la bani de mizerie, un Intruder 1500 cu kit din ala stupid cu 3 roti in spate. etc. Editat Februarie 3, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 UK. Dar fie nu are 43 mii, fie e mort motorul ala, pentru ca nici pe moto.it nu gasesti motoare din anul ala la preturi comparabile!! Ceva nu e ok acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) Ce sa zic, la banii aia merita sa il vezi macar, doar iti dai seama daca e blat, il auzi, il incerci etc. Mai ales daca nu e foarte departe ca distanta.....whatever eu am deja unul:P Uitandu-ma mai atent vad ca e raschetat pe partea dreapta, se vede unde e mai bombata carena fata ca e innegrita de la cum a frecat asfaltul. Plus ca nu e decat o poza, poate pe stanga e mai rau Who knows? Editat Februarie 3, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 din simpla curiozitate, cit is taxele pt. adus din State (transport si vama)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Eu stiu ca la orice obiect adus din afara UE se plateste cel putin TVA 19 % Se mai adauga si o taxa vamala calculata pe baza unui "manual" de 300 pagini (si parca-s 2). Totusi, intelesesem ca daca exista FACTURA, taxa vamala se calculeaza la avloara din factura + TVA, iar daca nu exista FACTURA, atunci valoarea o iau din acel cod vamal. Ca idee sau mijloc de comparatie, eu vroiam sa imi aduc o chitara din US si gasisem cela la 100 $, iar valoarea declarata in codul vamal din ro era peste 120 euro. Astfel, daca as fi avut factura se calcula o taxa la 100$ + TVA, iar daca mi-o daruia cineva de acolo, taxa era 120 euro x valoare din cod vama + TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Sincer nu m-am interesat niciodata de taxe vamale si chestii din astea. O sa ii intreb de desteptii astia de aici cand ma intalnesc cu ei, de curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.