Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

din film e greu sa-mi dau seama, dar as zice ca nu are nici o problema, eu cred ca n-o sa faci niciodata Banditul sa sune ca aspiratorul, asa e el. dar parca ai ralantiul cam mare, as zice sa-ti iei totusi si un turometru.

daca ajungi la probleme cum am eu poate e cazul sa te ingrijorezi, dar pina atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raman la subiect, sa nu ziceti ca o dau in balarii iar :moron:

Godzilla asta al meu nu porneste cu socul tras la cald. Ba mai mult, cand se incalzeste motorul, daca ii dau soc moare. Odata am plecat la drum si nu statea la relanti nici cum, il turam in morti la semafoare sa nu moara, ma aplecam pe o parte sa reglez ralantiul, nimic. Intr-un final sa observ ca nu am impins socul de tot :peace:

O fi de bine, o fi de rau, asta ca nu ii place socul la cald? La rece, tot timpul o ajut cu soc si porneste la sfert de cheie.

Un peste alta, daca permiteti o gluma, asta e frumusetea motoarelor pe carburatie ( no offence celorlalti ). Pe langa costurile mai mici de productie si intretinere, ramai cu reglaje de amestec, de compresie, se supape, de sincronizat carburatoare, operatiuni care pe langa ca nu costa o avere, te fac sa petreci mai mult timp cau animalul preferat. Te duce daca vreti mai aproape de Mobre, simsoane, cz-uri , decat de a merge pe tester si da o gramada de bani (cazul injectiei). Sper sa nu isc polemici, asa sunt eu, old school.

Enjoy your rides si sa duceti la capat operatiunile de reparare cei care aveti nevoie de ele.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, stiu cum se verifica compresia, chiar ma gindeam azi sa-mi comand manometru de pe Louis, ca nu e scump. si chiar cred ca o s-o fac.

legat de compresia la cald vs. la rece, parerile vad ca sint impartite din ce am gasit pe net. unii jura ca scade la cald, altii ca ar creste. toata lumea spune ca se dilata segmentii, dar se dilata si camasile cilindrilor. camasile sint din aluminiu, segmentii din otel si toate aliajele aluminiului au coeficientul de dilatare termica mai mare decit cel al otelurilor.

 

gabi88, scinteia se verifica simplu: scoti bujia, o infigi in fisa, o tii lipita deblocul motor sa faca masa si dai la demaror. unde bati?

legat de soc, nu e cazul, am verificat si asta, gliseaza fara probleme. oricum, daca as merge cu socul tras s-ar observa in functionarea motorului.

 

Este un argument foarte bun, treaba cu diferenta intre coeficientii de dilatare termica, un potential motiv al scaderii compresiei la cald. Ba mai mult (desi o sa fiu in contradictie cu Macke), la cald, coeficientul de vascozitate al uleiului scade si el (chiar dak devine constant, pelicula este mai subtire). Deci, in acest caz, avem o variatie pe + (cilindrul, in sensul ca se dilata inspre etansare) si doua pe - (cilindrul si uleiul mai subitre) de unde pot sa deduc, k orice uzura, fie ea cat de mica, poate fi amplificata de starea "de cald", si apoi simptomele pe kre le tot acuzati.

 

Naspa faza cu telefonu, iar atunci cand il tii in buzunar la pantaloni mai apare un fenomen (deh, tot patitu-i priceput :peace: ) pe ploaie: un dispozitiv electric nu s-a impacat prea bine cu apa niciodata (poate mai putin masinile de spalat si de calcat :moron: ). Deci buzunaru de la piept ramane sfant (eventual un buznar interior valabil pt acte).

 

Asfalt uscat si bafta cu cu mai aveti voi de umblat pe la ele :)!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin_Barburas, e normal sa faca asa, cu socul tras primeste mai multa benzina si mai putin aer, ceea ce face pornirea la rece mai usoara, insa pe masura ce motorul se incalzeste, benzina in exces il ineaca. Deci, no worries!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, in manual zice ca nu se umbla la soc cind motorul e cald, eu nu l-am pornit niciodata cu soc decit la rece. noroc ca motorul l-am luat cu tot cu manual, altfel poate as fi ajuns sa ma iau dupa cine stie ce legende forumistice si il porneam cu socul la maxim si cu gazul la fel, sau naiba stie cum. socul imbogateste amestecul, carburatorul e proiectat sa functioneze intr-un anumit fel la cald.

 

pt. oleaca de trivia, soc vine de la englezescul choke (a (se) inneca, in nici un caz shock cum mai scriu unii). pt. cine intelege chineza: http://en.wikipedia.org/wiki/Choke_valve

 

legat de problema mea, am intrebat si pe un forum strainez. mi s-a spus sa verific daca nu e de la un furtun cu o mica fisura (furtunul de vid de exemplu). ce-i drept e ca ieri cind am scos rezervorul mi s-a parut ca cauciucul (sau neoprenul, ce-o fi) furtunurilor de alimentare si vid parca e oleaca intarit. merita de verificat si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu isc polemici, asa sunt eu, old school.

Enjoy your rides si sa duceti la capat operatiunile de reparare cei care aveti nevoie de ele.

 

Hai sa-ti spun o chestie.

Cand mi-am luat Banditul nu eram inca hotarat ce vreau, Bandit sau FZ6N. Asa ca m-am dus la Alfa Motors, si erau parcate una langa alta, Banditu' meu si un FZ6N 2005 negru complet... ma dusesem acolo sa le testez pe amandoua, stii ce? nici nu m-am mai urcat pe FZ6 :moron:

Intotdeauna mi-au placut motocicletele clasice..Triumph, Harley, Ducati, UJM-urile si comunistele... d-aia am si avut 2 cruisere...pt aspectul lor classic.

 

Mor dupa cum arata banditu pe carburatie, cu aripioarele alea pe bloc si cadrul asta din tuburi de otel, apectul asta classic si bordul...ah, bordurl cu ace :peace: ...nu stiu, cand il calaresc simt ca-s calare pe o motocicleta in adevaratul sens al cuvantului, de care niciun cruiser calarit de mine pana acum nu s-a aropiat, poate putin prima mobra, viraga de 535, poate din cauza ca si aia era mai din topor... cu racirea doar pe aer.

In clasa naked bandtul pe carburatie e...Altceva! Hornetul nici nu se apropie de el ca frumusete sau prezenta, si altele gen Yamaha XJ600N palesc langa el.

Mi-am zis "Cand o fi sa cedeze motoru', ii fac transplant". Nu cred ca mai vand motocicleta asta, she's e keeper.

aberez?

 

Cat despre astea noi cu racire pe apa si injectie, sunt..dar nu ca astea de pana in 2005, parerea mea (nu dati!)

 

They don't make them like they used to...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un argument foarte bun, treaba cu diferenta intre coeficientii de dilatare termica, un potential motiv al scaderii compresiei la cald. Ba mai mult (desi o sa fiu in contradictie cu Macke), la cald, coeficientul de vascozitate al uleiului scade si el (chiar dak devine constant, pelicula este mai subtire). Deci, in acest caz, avem o variatie pe + (cilindrul, in sensul ca se dilata inspre etansare) si doua pe - (cilindrul si uleiul mai subitre) de unde pot sa deduc, k orice uzura, fie ea cat de mica, poate fi amplificata de starea "de cald", si apoi simptomele pe kre le tot acuzati.

 

Nu esti in contradictie cu mine :moron: E foarte corect ce spui tu cu o mica adaugire: uleiul cand e cald etanseaza mai USOR segmentii. De-aia nici nu este recomandat sa ii dai gaz la rece, pentru ca ungerea este deficitara.(pe langa partea cu coeficientul termic si diferenta care apare datorita faptului ca unele piese se incalzesc mai repede decat altele).

 

Uzura poate fi foarte usor determinata dupa consumul de ulei. Daca adaugi ulei in mod constant, atunci ai o pieredere si trebuie verificat. Tineti minte ca orice motor consuma ulei, deci mitul ca am pus 3 litri de ulei si am scos tot 3 e BUSTED :peace:

 

Ursu: cred ca mi-a venit o idee...ca tot zicea alin ceva de soc. Ia verifica daca nu cumva ramane blocat cablul de soc. Ca daca zici ca face doar la cald ... se comporta exact cum spune alin. e si asta o alta verificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, eu unul te inteleg perfect. am hotarit acuma ceva vreme ca Banxditul nu pleaca niciodata, indiferent daca o sa-mi iau alt motor sau nu. stiu ca e greu de inteles pentru cineva care-l ia ca sa-l tina un an dupa care sa treaca pe "erunu", dar mai sint si ciudati.

acum ceve vreme discutam cu cineva de niste imbunatatiri pe care vreau sa i le fac motorului iar cind a aflat ca e vorba de un Bandit a zis "a, pai daca e doar un Bandit..." m-a facut sa zimbesc, pare un fel de intelepciune general asumata ca un motor de genul asta se tine un an, dupa care trecem pe "cebere" sau "erunu".

apropos de CBR, m-am dat acum vreo 2 saptamini in parcare la serviciu cu un F4. ce sa zic... da, are frine clar mai bune, da, are amortizoare clar mai sportive, da, motorul se aude ca un ceas dar cu toate astea e ceva in motocicleta aia care ma face nici sa nu-mi treaca prin cap sa cumpar asa ceva vreodata. stiu toate povestile cu fiabilitatea - pe care nici nu prea le cred - dar ma lasa si ele rece.

si cum zice Alin, e un motor foarte simplu pe care poti sa si inveti oleaca de mecanica si sa ajungi sa-l cunosti. la Bandit nu-ti trebuie decit o cheie de bujii ca sa le schimbi, la altele trebuie demontat jumatate de motor ca sa ajungi la ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul are filtru in interiorul rezervorului, la robinet. nu e nevoie de filtru de benzina suplimentar, s-au gindit galbejitii la asta.

apropos de ideea lui Macke, azi am scos rezervorul (vezi mai jos) si am vazut ca in spate, acolo unde ar trebui probabil pus flotorul, e o adincitura rotunda (cca. 5-7 cm diametru) cu 5 alte adincituri mici dispuse radial in interior, probabil acolo se fixeaza la B12 grozavia.

 

Ce spune Klauze e o chestie buna, cea cu filtru suplimentar montat. Eu la CB am curatat de 2 x carburile si de fiecare data gaseam nisip. Iar filtrul ala de la canea l-am suflat de cateva ori, avea plasa filtrului atat de deasa abia trecea aerul :peace:, si nu era rupta. Benzina in Romania e murdara, insa cu siguranta costurile unui filtru suplimentar sunt mai mici decat cele ale curatarii tuturor carburatoarelor.

 

Mesaj completat

Ovi: motorul ala se aude chiar mai bine ca la mine :moron: uite am sa fac si eu un mini-filmulet cu motorul la cald ... oricum eu trebuie sa trec pe la mecanic pentru joc supape (verificare) si sincronizare carburi :) (poate si schimb bujii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: Macke, initial n-am vazut recomandarea cu bujiile. cred ca o sa fac asta, o sa iau o bujie cu mine sa vad daca face scinteie cu motorul cald.

Mesaj completat

la mine filtrul din interiorul rezervorului arata imaculat. poate nu imaculat, e cumva galbui, dar nu am observat absolut deloc depuneri pe el. pun doar Carrera 95 la OMV.

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi: motorul ala se aude chiar mai bine ca la mine :peace: uite am sa fac si eu un mini-filmulet cu motorul la cald ... oricum eu trebuie sa trec pe la mecanic pentru joc supape (verificare) si sincronizare carburi :moron: (poate si schimb bujii)

pai tinand cond ca acum are si carburatoarele sincronizate se aude si mai bine ... o sa ii fac zilele astea un alt filmulet... problema mea cea mai mare este ca nu gasesc turometru pentru el, am gasit doar unu care era ars si mai cerea si pe el 80euro fara capacul cromat din spate ...momentan am pus unu de la un hyosung :D sper sa nu ma injurati dar se obs foarte bine lipsa lui, cel care l-am pus nu e functional ( decat becurile ) dar macar este acolo

Mesaj completat

din film e greu sa-mi dau seama, dar as zice ca nu are nici o problema, eu cred ca n-o sa faci niciodata Banditul sa sune ca aspiratorul, asa e el. dar parca ai ralantiul cam mare, as zice sa-ti iei totusi si un turometru.

daca ajungi la probleme cum am eu poate e cazul sa te ingrijorezi, dar pina atunci...

voi incerca si chestia cu bujiile, si nu ma voi lasa pana nu se va auzi rotund motoru, ideea este ca la o turatie constanta motoru imi " da in nas " si isi revine, acum sa vad cum merge treaba dupa sincronizatu carburatoarelor sper sa nu mai faca asa

 

 

P.S am gasit ceva foarte interesant :) un bugspiler si un fel de semicarene pentru bandit, dar nu am gasit pe nimeni care sa faca comenzi pe E-bay italia ...

si lincurile

http://cgi.ebay.it/Moto-Ricambi-e-Accessor...=item27abb6826c

 

http://cgi.ebay.it/DR485-suzuki-BANDIT-600...=item27a5f9a915

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema cu Banditul.

Am plecat azi de la Arc (ploua rau) si dupa 5 km a inceput sa nu mai traga, cum face cand ramane fara benzina. Unde intra apa?

 

 

Asfalt uscat !!!!!

 

nu cred ca intra apa pe nicaieri. am mers si io pe ploaie cu banditul si am observat ca cu cat era mai frig (daca ploua) cu atat trebuia sa reduc din viteza. cu alte cuvinte impresia mea este ca se raceste motorul prea tare, adica iese din parametrii normali de functionare. relantiul scade la minim si trebuie sa o urc in ture ca sa obtin ce vreau. adica daca normal il tin la drum la 4-5 mii de ture pe ploaie trebuie sa il tin la 6-7 mii. si aici ma refer la mers la drum intins pe ploaie ca daca opresti pe la stopuri motorul se incalzeste...

daca e frig dar nu ploua e mult mai bine. apa care vine direct pe motor (motorul fiind expus direct) il raceste cu atat mai mult cu cat mergi mai repede... (e logic, motorul e spalat de mult mai multa apa).

 

dar poate gresesc si la amandoi ne intra pe undeva apa in motor... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm, motorul merge mult mai rece pe ploaie: 70-80 de grade tinut la sa zicem 6000 de ture.

 

Ovi, bug spolier de la Ricambi Weiss mi-am luat si eu, momentan e la vopsit. preturile sint bune, nu sint cele mai misto, dar pe Banditmania.co.uk unele costa si 200 de euro. partea mai proasta e ca nu vin cu sistem de prindere si trebuie sa improvizezi tu. pont: urechi poti sa-ti tai cu flexul dintr-o carcasa de sursa de PC, tabla aia e suficient de tare.

despre cum cumperi de pe ebay exista destula informatie, trebuie numai cautata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, eu unul te inteleg perfect. am hotarit acuma ceva vreme ca Banxditul nu pleaca niciodata, indiferent daca o sa-mi iau alt motor sau nu. stiu ca e greu de inteles pentru cineva care-l ia ca sa-l tina un an dupa care sa treaca pe "erunu", dar mai sint si ciudati.

acum ceve vreme discutam cu cineva de niste imbunatatiri pe care vreau sa i le fac motorului iar cind a aflat ca e vorba de un Bandit a zis "a, pai daca e doar un Bandit..." m-a facut sa zimbesc, pare un fel de intelepciune general asumata ca un motor de genul asta se tine un an, dupa care trecem pe "cebere" sau "erunu".

apropos de CBR, m-am dat acum vreo 2 saptamini in parcare la serviciu cu un F4. ce sa zic... da, are frine clar mai bune, da, are amortizoare clar mai sportive, da, motorul se aude ca un ceas dar cu toate astea e ceva in motocicleta aia care ma face nici sa nu-mi treaca prin cap sa cumpar asa ceva vreodata. stiu toate povestile cu fiabilitatea - pe care nici nu prea le cred - dar ma lasa si ele rece.

si cum zice Alin, e un motor foarte simplu pe care poti sa si inveti oleaca de mecanica si sa ajungi sa-l cunosti. la Bandit nu-ti trebuie decit o cheie de bujii ca sa le schimbi, la altele trebuie demontat jumatate de motor ca sa ajungi la ele...

 

eu am ajuns la bandit dupa ce am trecut pe CBR. am si acum cbr-ul, nu pot sa ma despart nici de el cum nu pot sa ma despart nici de bandit.

fiecare are rostul lui. nu pot de exemplu sa merg prin oras cu cbr-ul. imi este incomod, ma dor palmele dupa un timp si tot timpul am senzatia ca aglomeratia nu-i convine. are frane mai bune ca banditul in mod clar si ciclistica mai buna.

(are kit de inaltare si asta s-ar putea sa-i imbunatateasca ciclistica...)

 

daca vreau sa fac o plimbare prin tara cu pasager (e vorba de nevasta-mea) e va prefera intotdeauna cbr-ul. e mai silentios si mai finisat.

 

dar banditul este mult mai comfy. plus ca induce un stil. arata mai bine cu geaca si blugi. e mai "motocicleta".

prin oras e rege, dar si la drum daca nu-ti propui ture de 180-200km/h. in plus am montat pe el kit complet de bagaje si arata foarte bine incarcat cu topcase si sidecase. motorul e mai simplu si am senzatia ca desi "honda e honda" ma pot baza pe bandit (si chiar o fac!) la orice drum prin tara. e mai "reparabil".

 

nu comparati banditul cu R1 sau cu cbr. nu au nici o legatura.

 

banditul are stil inseamna oras, blugi, bere...

cbr/r1 inseamna viteza... viteza... fitse si viteza.

 

banditul este un naked care arata foarte bine, imi place mai mult decat orice chopper. pozitia de condus e beton, ai vizibilitate in trafic e comfortabil, motorul e un pic mai galagios dar nu vibreaza ca un chopper.

 

concluzie: nici banditul meu nu e de vanzare :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin_Barburas, e normal sa faca asa, cu socul tras primeste mai multa benzina si mai putin aer, ceea ce face pornirea la rece mai usoara, insa pe masura ce motorul se incalzeste, benzina in exces il ineaca. Deci, no worries!

Merci, nu sunt ingrijorat, eram doar curios

Mesaj completat

Aline, in manual zice ca nu se umbla la soc cind motorul e cald, eu nu l-am pornit niciodata cu soc decit la rece. ..

La fel si eu, NUMAI la rece trag socul, asa cum am scris si mai sus, era doar o pura curiozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm, motorul merge mult mai rece pe ploaie: 70-80 de grade tinut la sa zicem 6000 de ture.

 

Ovi, bug spolier de la Ricambi Weiss mi-am luat si eu, momentan e la vopsit. preturile sint bune, nu sint cele mai misto, dar pe Banditmania.co.uk unele costa si 200 de euro. partea mai proasta e ca nu vin cu sistem de prindere si trebuie sa improvizezi tu. pont: urechi poti sa-ti tai cu flexul dintr-o carcasa de sursa de PC, tabla aia e suficient de tare.

despre cum cumperi de pe ebay exista destula informatie, trebuie numai cautata.

am cautat dar nimeni pana acum nu face comenzi de pe italia ... asteptam poze cu banditu cu bug spoiler :peace: :>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti spun o chestie.

Cand mi-am luat Banditul nu eram inca hotarat ce vreau, Bandit sau FZ6N. Asa ca m-am dus la Alfa Motors, si erau parcate una langa alta, Banditu' meu si un FZ6N 2005 negru complet... ma dusesem acolo sa le testez pe amandoua, stii ce? nici nu m-am mai urcat pe FZ6 :moron:

Intotdeauna mi-au placut motocicletele clasice..Triumph, Harley, Ducati, UJM-urile si comunistele... d-aia am si avut 2 cruisere...pt aspectul lor classic.

 

Mor dupa cum arata banditu pe carburatie, cu aripioarele alea pe bloc si cadrul asta din tuburi de otel, apectul asta classic si bordul...ah, bordurl cu ace :peace: ...nu stiu, cand il calaresc simt ca-s calare pe o motocicleta in adevaratul sens al cuvantului, de care niciun cruiser calarit de mine pana acum nu s-a aropiat, poate putin prima mobra, viraga de 535, poate din cauza ca si aia era mai din topor... cu racirea doar pe aer.

In clasa naked bandtul pe carburatie e...Altceva! Hornetul nici nu se apropie de el ca frumusete sau prezenta, si altele gen Yamaha XJ600N palesc langa el.

Mi-am zis "Cand o fi sa cedeze motoru', ii fac transplant". Nu cred ca mai vand motocicleta asta, she's e keeper.

aberez?

 

Cat despre astea noi cu racire pe apa si injectie, sunt..dar nu ca astea de pana in 2005, parerea mea (nu dati!)

 

They don't make them like they used to...

Fiecare isi iubeste mobra. Modelul asta pentru unii e manie, pentru altii e ce isi pot permite.

Pe mine personal ma obsedeaza de prin 2004. Cand in 2005 am vazut reclama la Bandit pe Eurosport cu baba cakarind Banditul a fost definitivata obsesia (reclama=spiritul comertului).

Multi au cumparat un Bandit doar pt ca de atat le-au ajuns banii. Apoi poate il schimba, poate ii prinde virusul, depinde.

Sa nu uitam totusi ca Banditul a cam scos Suzuki dintr-o perioada destul de neagra dpdv al profitului. Tot acest motor are o istorie deja de peste 15 ani, cu fani in toata lumea si comunitati stranse. Unii din factorii decisivi ai succesului sunt fiabilitatea motorului, aspectul (atat al motocicletei cat si al motorului), aripioarele de racire dand un look unic mobrei. E usor de condus, ergonomic beginer friendly si un comuter excelent, stunt bike folosit foarte intens oi vreme (1200), etc etc etc, le stiti si voi. Look-ul e placut de multi in detrimentul competitoarelor tocmai datorita blocului urias, care iese din cadru. Restul mobrelor deriva din sportive, deci au blocul racit pe lichid, deci e mai ingust si plat, eventual mai au si un radiator urias si un furtun de racire supradimensionat (hornet) care arata de parca ii face clisma careva.

Ma rog, intelegeti voi pluisurile si le stiti vu totii.

Generatia noua da Bandit are blocul racit pe lichid deoarece (cred) au fost coinstransi baietii de respectarea noirmelor euro, fapt imposibil la un motor pe carburatie. Eu le apreciez totusi stiind ca au un Pedigree puternic, chiar daca au si bordul, farul sau altele schimbate.

P.S. Cam aglomeratie aici, si la voi ploua?

Recomand cursa de WSBK pe Eurosport acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ploo de azi noapte, cred ca o sa ma resemnez si o sa ma bag la un pahar de vin.

 

Ovi, hai sa-ti dau un indiciu cu ebay-ul: sa zicem ca trebuie sa platesti factura EON, cum faci? te duci la ghiseu si o platesti sau cauti pe cineva care plateste facturi?

 

Aline, sa stii un lucru. cind a plecat in Nemtia omu' sa-mi aduca mobra aveam 3 optiuni: B6, SV650 N si Monster de 750. n-am dormit in noaptea respectiva incercind sa ma hotarasc. nestiind nimic despre motoare, factorul principal de decizie era sa fie docila. am tot citit de cuplul V2 (intre timp am mers o tira si pe SV) si am ales Banditul. una din variantele initiale (nu dati cu paru :)) au fost Kymko si GS500F :peace: multumesc lu Al de sus ca mi-au iesit piticii din cap, mi-as fi blestemat zilele. dar cind am vazut pe platforma dihania am zis "asta e" si de atunci nu regret. nu ca n-as vrea citeodata sa incerc si altceva, dar din cind in cind revin cu picioarele pe pamint amintindu-mi ca schimbatul motorului poate sa insemne legat la cap fara sa ma doara (bani peirduti la revinzare, risc la achizitia SH, reobisnuirea cu alt motor etc). asa ca am hotarit sa-l tin pina moare (sau poate mor eu primu?). are el clar problemele lui dar telul meu in viata nu e sa caut motocicleta perfecta.

daca-mi permiteti o comparatie, Banditul vs. alte motoare e ca amanta vs. nevasta. nevasta trebuie sa fie fiabila, sa faca mincare buna, sa te astepte acasa cind tu esti la crisma. la amanta criteriile sint net diferite :moron: am zis!

plec sa vad cu vinul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, hai sa-ti dau un indiciu cu ebay-ul: sa zicem ca trebuie sa platesti factura EON, cum faci? te duci la ghiseu si o platesti sau cauti pe cineva care plateste facturi?

trimitemi id-ul tau de mess p privat sau chiar aici :peace: ca sa imi explici mai multe sau dami add drakula97

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ploo de azi noapte, cred ca o sa ma resemnez si o sa ma bag la un pahar de vin.

 

 

plec sa vad cu vinul ala.

Hai noroc, si eu am desfacut sticla acum juma de ora :peace:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. nu stiu daca aici ar trebuie sa prezint si sa pun si o intrebare dar avand in vedere ca sunt si eu un nou posesor de Bandit nu cred ca s-ar supara cineva pe aici.

 

Bandit-ul este din 2003 si sunt foarte entuziasmat de el, de manevrabilitatea lui si de simplitatea lui.

 

Am pus si niste poze pentru impresia artistica, dupa care vin cu o intrebare ... cine m-ar putea ajuta... ??

 

Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte.

 

Multumesc anticipat si sper sa va placa pozele.

post-19209-1274011321_thumb.jpg

post-19209-1274011337_thumb.jpg

post-19209-1274011374_thumb.jpg

post-19209-1274011484_thumb.jpg

post-19209-1274011557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. nu stiu daca aici ar trebuie sa prezint si sa pun si o intrebare dar avand in vedere ca sunt si eu un nou posesor de Bandit nu cred ca s-ar supara cineva pe aici.

 

Bandit-ul este din 2003 si sunt foarte entuziasmat de el, de manevrabilitatea lui si de simplitatea lui.

 

Am pus si niste poze pentru impresia artistica, dupa care vin cu o intrebare ... cine m-ar putea ajuta... ??

 

Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte.

 

Multumesc anticipat si sper sa va placa pozele.

 

Felicitari pt achizitie ...

pai poti sa iti faci singur suportu

nu e chiar asa greu ... eu am facut la gs-u dupa cel de bandit si a iesit ff bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte.

 

eu pe banditul vechi am avut din asta: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0

 

pe cel nou: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0

de amandoua am fost foarte multumit si le recomand. depinde de tine cati bani vrei sa bagi si cum vrei sa arate.

 

personal nu sunt adeptul chestiilor improvizate decat daca intradevar stii ce faci. nu as vrea sa se rupa ceva pe la 100/h si sa ma trezesc ca-mi zboara borfele ... (si n-as vrea sa fiu nici in pielea celui din spatele meu cand se intampla asa ceva... :peace: )

 

 

 

in alta ordine de idei ati mai facut rost de vreun manual de service pentru 650 k7-? eu am unul dar este pentru 1250k7 (daca intereseaza pe cineva...)

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am hotarat sa va arat si fratiori banditului ... este vorba de un GS450 si un GS500 ....

Cel de 450 este demontat si ma gandesc sa il fac un bobber , nu stiu exact ce va iesi dar sa speram ca va iesi bine, este pcat ca o motocicleta atat de rara sa dispara...daca putei sa ma ajutati cu niste idei ar fi super

Cel de 500 are o mica problema la motor, intr-e 3500 si 4000rot/min se aude un tacanit, simeringurile la furca, cablu kilometraj si multe altele post-24498-1274013103_thumb.jpg

Mesaj completat

personal nu sunt adeptul chestiilor improvizate decat daca intradevar stii ce faci. nu as vrea sa se rupa ceva pe la 100/h si sa ma trezesc ca-mi zboara borfele ... (si n-as vrea sa fiu nici in pielea celui din spatele meu cand se intampla asa ceva... :peace: )

nici eu dar decat sa dau 100euro pe 2 bucati de tabla si 2 bucati de tzeva mai bine il construiesc singur sau o tabla indoita

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...