radoiflorin Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare. Stie cineva ce valoare are rezistenta la nivelul de benzina ? Bandit 1200, 96 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Si eu am acelasi model si nu e doar pentru pop. Eu le-am luat de la romi-moto si sunt super ok. (kult) In batalia crunta dintre crash-bar si crash-pad am de pus si eu o intrebare . Cand am picat si eu motorul nu avea nimic pe el de protectie si s-o dus vro 100 de metri pe asfalt. Cazatura in linie dreapta pe drum drept. Eu acum zic ca cu crashbarurile se duce la fel de mult ca e tot metal pe asfalt pe cand crash-pad-urile cred ca opresc mai rapid motocicletele din alunecare. Deci ? Editat Mai 21, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 incearca sa cazi astfel incit sa se opreasca intr-un parapet sau ceva. sorry, bad joke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 nu exista nici un model de Bandit cu turometrul pe cablu si m-as mira sa existe vreo motocicleta cu asa ceva. ar fi o complicatie inutila.Banditul '95-'99 are vitezometru pe cablu, 600 si 1200. crash pad-uri: http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit-600-12...=item19bbab18cc Cum sa nu? Exista, nu la bandit. Initial am fost tentat sa spun ca este, pentru ca ma intalnisem cu un cablu cand am desfacut ceasurile, dar dupa ce m-am uitat in manual am vazut ca nu! Spuneam ca exista: la Honda (cel putin la CB400N) era pe cablu. Si era model de 84, adica nu e chiar retro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 turometru pe cablu? esti 100% sigur? adica in loc sa culeaga turatia de la aprindere, au preferat sa scoata din motor o tija rotativa, sa mai puna un simering si eventual o reductie ca sa nu se invirta la 8000 rpm cablul? sa inteleg ca asta e renumita fiabilitate Honda? ca fapt divers, vitezometrul in final e tot electric, e practic un dinam care actioneaza acul. ciudat... Mesaj completat ps: m-am uitat la diagrame, ai dreptate. mi se pare incredibil ca le-a trecut prin cap asa ceva :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Pai tot o sa se opreasca intr-un parapet ceva ... ca si acum s-a infipt intr-o masina si tot s-a dus dupa. Daca avea o viteza mai mica la impact poate erau mai putine chestii bulite. thrfor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Poze, poze http://cgi.ebay.de/Sturzbugel-chrom-NEU-Su...ea#ht_676wt_729 ai poza aici.. este exact ca in poza. o sa fac o poza si cu ele pe banditul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent asta sunt chiar faine , nu se vad , mai ales daca motorul e negru...sunt louis ? Mesaj completat mai erau ciupercile facute artizanal ale uni baiat. Si alea erau ok , discrete. Singurul minus care il aveau fata de original e ca de pe piesa de aluminiu lipsea buza de aluminiu care "agata "cadrul. Nu reusesc sa dau de el , parca avea de vanzare la 250 de lei. si pretul era ok.... Editat Mai 21, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 serhio, da' tu nu citesti deloc ce ti se raspunde, nu-i de mirare ca te-au luat la impins vagoane baietii. la 250 RON iti iei nemtesti si stii macar ca sint facute de o firma care are cit de cit idee cu din astea. sau iti iei din UK cu 120-130 ron cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) serhio, da' tu nu citesti deloc ce ti se raspunde, nu-i de mirare ca te-au luat la impins vagoane baietii.la 250 RON iti iei nemtesti si stii macar ca sint facute de o firma care are cit de cit idee cu din astea. sau iti iei din UK cu 120-130 ron cu tot cu transport. la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . si mai e o chestie : toti stim sa cautam pe goagal, dar asteptam pareri personale de gen , eu am ,sunt bune sau nu am dat pe ele x lei cumparate de acolo. Nu ma incalzeste cu nimic sa gasesc minuni in State sau in Hong-kong si vanzatorul sa-mi spuna ca sunt extraordinare , aprobate de NASA si la bani marunti. De aia e forum , nu ? ii zice motociclism.ro nu googleciclism.ro . Editat Mai 21, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klauze Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Cat despre mersul pe ploaie, se simte o oarecare scadere a puterii, dar consider aproape normal. Isi iese din regim termic cand ploua, de unde ii creste un pic consumul si scade un pic relantiul dar este normal pentru un motor racit cu aer prin contra, cele racite cu apa au termostat pentru asi regula regimul termic si electroventilator pentru a prevenii supreaincalzirea. Iti recomand sa mergi putin mai turat atunci cand ploua .... dar nu mai repede Mesaj completat 3 zile libere Banditilor ! 22,23,24 Mai. In ciudata climei "the day after tomorrow" va propun sa iesim la o tura! Astept cu drag propuneri si sa va cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . si mai e o chestie : toti stim sa cautam pe goagal, dar asteptam pareri personale de gen , eu am ,sunt bune sau nu am dat pe ele x lei cumparate de acolo. Nu ma incalzeste cu nimic sa gasesc minuni in State sau in Hong-kong si vanzatorul sa-mi spuna ca sunt extraordinare , aprobate de NASA si la bani marunti. De aia e forum , nu ? ii zice motociclism.ro nu googleciclism.ro . alea din germania din link-ul pus de mine sunt 69 euro +10 sau 15 euro transportul. au si varianta pe negru cu siguranta. nu mi se par scumpe si sunt zdravene. Editat Mai 21, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? iti zic eu... are kit de inaltare. la bandit extreme hi up kit inalta motocicleta cam cu 5.5 cm. pentru cei cu picioare lungi. (cum am si eu) se poate monta cam la orice motor. si da... lucreaza prin indepartarea ansamblului bascula-roata de sea. de obicei se scoate si cricul central pentru ca devine inutil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . Mi-am pus si eu saptamana asta crash-baruri de la kappamoto.Le-am comandat printr-un prieten care lucreaza la paneuro,dar cred ca importatorii sunt cei de la honda de la gara de nord. Pretul a fost 385 RON. Vezi la ei pe site daca au pentru banditul tau. http://www.kappamoto.com/ Cred ca la paneuro inca mai au crash-barurile pentru modelul 2005-2006 pentru ca mi le-a comandat mie gresit. Editat Mai 21, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? Eu mi-am montat un kit de inaltare. sta foarte bine pe central. roata spate atinge un pic asfaltul dar nu atat de mult incat sa conteze. am ceva probleme daca vreau sa spal/ung lantul...atunci tre sa bag o scandura sub cric sa s-o ridic pe bordura cu roata atarnand in strada Crash-urile mele nu sunt de la louis, sunt luate de la ElfWorkshop... dealeri/importator Suzuki. am dat 660 lei cu tot cu montaj. si sincer... pana acum, si-au scos banii si cu mult peste. Din ce am observat, in momentul in care am lovit acea masina cu crashu din dreapta, crashul s-a strambat, a iesit din urechea lui de jos care-l tinea prins de cadru, lucru care e belea pentru ca nu e atat de rigid incat sa afecteze cadrul, dar nici atat de moale incat sa se avarieze blocul motor. iar la ultima patanie, mobra a alunecat pe crashul din partea stanga vreo 10 m... s-a pilit insa nu nu s-a intamplat nimic grav. crashurile impreuna cu ghidonul enduro pe care-l am, sunt protectile perfecte... a cazut, insa s-a oprit in ghidon si in crash... rezervoru si codita sunt intacte Iti recomand aceste crashuri... scutesti o gramada de bani... parerea mea! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 tu ai cumparat motoru` de la batranu nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) tu ai cumparat motoru` de la batranu nu? da suntem colegi de serviciu la PS Editat Mai 21, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 serhio, nu cred ca a cazut lumea atita cit sa ai parte de review-uri la paduri. da' daca tu zici ca mai bine iei facute de nea Gica la acelasi pret la care le iei pe alea nemtesti... am mai scris: un indiciu e sa te uiti la pad-uri sa vezi daca suportul tijei e gindit in asa fel incit sa se indoaie la impact. padurile LSL sint facute asa, cele Romatech (tot nemtesti), la fel: http://www.romatech.de/shop-english/suzuki...97030b33d07.php Romatech sint vreo 250 ron, daca vreiceva ieftin ia-le pe astea. nu fi impresionat de niste suporturi solide, cadrul s-ar putea sa nu fie asa de impresionat (vezi ce a scris medevac). nu vorbesc din experienta, dar logica asa imi zice. vezi ca pe site-ul Romatech sint o gramada de bunatati, ai si crashbaruri destul de ieftine. Mesaj completat @Cosmin: poti sa folosesti un cric hidraulic pentru a ridica roata din spate in aer, pe stinga lasi cricul lateral sa tina motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 @Cosmin:poti sa folosesti un cric hidraulic pentru a ridica roata din spate in aer, pe stinga lasi cricul lateral sa tina motorul. Corect... dar pana acum n-am simtit lipsa efectului cricului central. de fiecare data cand am avut treaba la roata sau la lant am bagat o scandurica si s-a rezolvat problema... pentru a ridica roata spate, e nevoie de o scandura de 1,5-2 cm grosime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 oricum cricu' central la Bandit e o prostie al carei uz nu-l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 oricum cricu' central la Bandit e o prostie al carei uz nu-l vad Tu cum iti cureti si ungi lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu cred ca cricul central este o unealta necesara unei motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Tu cum iti cureti si ungi lantul? vezi mai sus? o ridic cu un cric hidraulic de 3 lei cu roata din spate in aer? multe motociclete nici nu au asa ceva. ca sa nu mai spun ca acel cric e extraordinar de util cind trebuie sa scoti roata din fata. si ca sa nu mai spun ca efortul necesar ridicarii motoretei pe cricul hidraulic e practic nul. odata, din neatentie am incercat sa ridic motorul pe cricul central si nu am observat ca fix acolo avea betonul de dedesubt o denivelare. motor scapat pe dreapta. porcaria a zburat imediat de pe motor. singura utilitate pe care o gasesc e cind faci pana departe de casa si trebuie sa recurgi la spray de pana. acum, asta nu inseamna ca trebuie scos, ci doar ca e mare, urit si cvasi-inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.