Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani.

 

As vrea si eu un kit de genul, insa nu am card pay-pal, asa ca daca mai face cineva comanda sa-mi dea si mie un semn (mess: alexandru.foto - 0741469019) Ps: dau si o bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni cu suflet mare :cheers: maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? :(

 

Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand...

 

Deci? Pippercross sau K&N?

 

PS: Pippercross - 160 lei

K&N - ???

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni cu suflet mare :cheers: maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? :(

 

Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand...

 

Deci? Pippercross sau K&N?

 

PS: Pippercross - 160 lei

K&N - ???

 

 

Hahahahhahahahhahahaa ;)

O fi de la franele alea pe care le-am facut noi :wink: ... d-aia nu mai trage :D

Bai cosmine ... hiflo nu sunt bune? ca sunt ieftine si gasesti peste tot. Iar la K&N, nu stiu sigur, dar mi se pare ca trebuie sa faci dinojet, ca ala nu e filtru de airbox, am impresia ca se pun pe fiecare carb, si atunci nu merge pana nu faci dinojet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahahhahahahhahahaa :(

O fi de la franele alea pe care le-am facut noi ;) ... d-aia nu mai trage :D

Bai cosmine ... hiflo nu sunt bune? ca sunt ieftine si gasesti peste tot. Iar la K&N, nu stiu sigur, dar mi se pare ca trebuie sa faci dinojet, ca ala nu e filtru de airbox, am impresia ca se pun pe fiecare carb, si atunci nu merge pana nu faci dinojet.

 

Nu e man... aia de K&N au si filtre d-astea sport "clasice" pentru airbox :wink: dar nu stiu pret sau o locatie unde se vand astea. nu-mi trebuie decat timp sa desfac rezervoru ca sa inlocuiesc filtru si un kit d-ala de curatare si de ungere... sunt si filtre de pus pe fiecare carb in parte... am vrut sa-mi iau si d-ala si sa renunt de tot la airbox...dar la mizeria asta de bucuresti ar fi sinucidere murdara... sa stau in fiecare dimineata sa curat filtrul... nu prea-i afacere...

 

Man... cred ca de filtrele hiflo vorbeam si eu...dar sunt pe alta planeta acum... am probleme psihice cu capul la ora asta :cheers:

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni cu suflet mare :( maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? ;)

 

Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand...

 

Deci? Pippercross sau K&N?

 

PS: Pippercross - 160 lei

K&N - ???

 

Salut Cosmin,

Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu...

dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru.

la tine nu e criza? :wink:)

Mesaj completat

multumesc frumos...

alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine.

Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe.

 

asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter.

Ce viata!

 

ai cautat sh si nu ai gasit de b4?

cu siguranta e sub 200 ron

cu cartea in brate, puricat...poate nu e de la rectificator...

daca vrei poate ne strangem mai multi banditi maine la arc, masuram si ii dam de capat...

daca iti iei altceva (nu iti recomand) sa te uiti si la prindere, sa nu incepi sa faci improvizatii urate

ele difera de la un dinam la altul...

/index.php?showtopic=182676

Mesaj completat

Salut,

Nu am avut timp sa fac nimic in legatura cu bridele...

te tin la curent (220 sau 380... cum preferi?)

ma bucur ca se potriveste suporul, dar mai e de migalit la el..

 

apari maine la arc?

Mesaj completat

Salut Cosmin,

Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu...

dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru.

la tine nu e criza? :D)

Mesaj completat

 

 

ai cautat sh si nu ai gasit de b4?

cu siguranta e sub 200 ron

cu cartea in brate, puricat...poate nu e de la rectificator...

daca vrei poate ne strangem mai multi banditi maine la arc, masuram si ii dam de capat...

daca iti iei altceva (nu iti recomand) sa te uiti si la prindere, sa nu incepi sa faci improvizatii urate

ele difera de la un dinam la altul...

/index.php?showtopic=182676

Mesaj completat

Pt Domnul Ba

:cheers:

Nu am avut timp sa fac nimic in legatura cu bridele...

te tin la curent (220 sau 380... cum preferi?)

ma bucur ca se potriveste suporul, dar mai e de migalit la el..

 

apari maine la arc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cosmin,

Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu...

dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru.

la tine nu e criza? :cheers:)

Mesaj completat

 

Ba din pacate e si la mine destul de criza: d-aia...varinata mai ieftina este sa schimb filtrul de aer care oricum e praf. curatatul si sincronizatul carburilor il pot face si pe la sfarsitul lunii... oricum.. luna asta il fac si p-ala si sper sa rezolv si cu supapele. faza naspa e ca eu in momentul asta am 400 lei de buzunar.. dar 150-160 pe filtru de aer si de restu sa bag benzina si tigari pana la urmatorul salariu. ;) deci sunt cam praf din punct de vedere financiar.... dar las ca ma fac eu mare sef :())

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cosmin:

posibil sa confunzi Hiflo (care e o marca) cu "high flow", adica ceva de genul sport. daca vrei chiar sport... nu zic ca ma pricep, dar de cind am problemele legate de pornirea la cald am inceput sa citesc despre constructia si functionarea carburatoarelor si ce-am inteles e ca nu se pune filtru sport fara alte modificari (rejetting), pentru ca o sa-ti mearga sarac si in timp o sa te doara. plus ca mers sarac -> lipsa de putere.

sau poate doar te-ai obisnuit cu motoru' si-ti trebuie un B12? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe.... ce bine ar suna un B12 la mine in curte... si da... si eu cred ca ma refer la filtrele High Flow... stiu sigur ca sunt filtrele alea din hartie cu rama de plastic si cu o plasa "de sarma" care imbraca filtrul...si care se spala :( si v-am spus ca sunt praf.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

merci de raspuns

Banditul este un 600N naked din 1999 racit pe aer.

 

Din cate m-am uitat eu la carburatoare am vazut ca au un capac deasupra ( fiecare dintre ele) nu am observat nici un capac dedesupt dar poate nu m-am uitat eu bine la el.

Acum asa cum am mentionat nu prea le am eu cu mecanica, dar pe robinet sunt 3 stari 1 este res, 2 este PRI si cel de-al 3 este On. Acum din ce stiu eu de carburatoarele de la fostele dacii si olticituri pe care le desface-am in principiu atunci cand plutitorul a ajuns l aun anumit nivel acesta ar trebui sa inchida.

Am desfacut asa cum ai zis fltru de aer si am vazut ca e al 4 carburator ( de la stanga la dreapta cum stai pe motor) cel care cred eu ca curge.

 

O sa ma uit maine la carburator si o sa vad cum e cu prinderea la el si o sa te tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Claudiu:

daca te uiti atent, partea de jos a carburilor e si ea demontabila, se vede zona unde e unita. trebuie sa scoti carburile ca sa demontezi acel capac, evident.

dar pina sa ajungi acolo... vezi ca ti-a raspuns un baiat la "Service" si ti-a propus un test f simplu: scoate din stutul carbului furtunul de vid care duce de la carbul 4 (cel din dreapta) la robinetul de benzina (poti sa faci asta fara sa demontezi absolut nimic) si vezi daca nu cumva pe acolo curge, ceea ce ar indica diafragma uzata la robinet.

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosmin, cu consumu cum stai?

de obicei cand se desincronizeaza atat de mult in cat sa afecteze performantele vizibil, creste si consumul destul de simtitor.

 

la 650 decat asta e pe louis, parerea mea e ca nu merita banii + ca daca pui filtru d-asta, tre sa umblii si la carburi si n-ar strica sa pui si toba sport, cica mai primesti si niste caluti in plus

 

http://www.louis.de/_10014d57798e33bcc31e8...tnr_gr=10050166

 

daca ai abees.

 

PS: daca dati peste un bagster de 600 pop, la pret decent, dati de stire, inca ma obesodeaza ca mi-am indoit rezervorul dintr-o prostie :cheers:

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna pret decent? :cheers:

 

cosmin, cele in rama sunt ca cel din linkul meu de pe ebay :(

 

 

 

http://cgi.ebay.de/Bagster-Tank-Tankschutz...=item3f00357efa

trimite si in Ro, dar pt 15 euro

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Claudiu:

daca te uiti atent, partea de jos a carburilor e si ea demontabila, se vede zona unde e unita. trebuie sa scoti carburile ca sa demontezi acel capac, evident.

dar pina sa ajungi acolo... vezi ca ti-a raspuns un baiat la "Service" si ti-a propus un test f simplu: scoate din stutul carbului furtunul de vid care duce de la carbul 4 (cel din dreapta) la robinetul de benzina (poti sa faci asta fara sa demontezi absolut nimic) si vezi daca nu cumva pe acolo curge, ceea ce ar indica diafragma uzata la robinet.

Ar fi super sa fie asta ... ar scapa cel mai lejer. Deci la bandit vacuumul e la carb 4?

Mesaj completat

e... pe mine ma intereseaza alea in rama... de se baga in locul celui original... si pe care sa-l spal si sa-l ung eu odata la 5.000 km (cred...habar n-am cand se spala astea)

 

Uite ceva interesant referitor la schimbatul tobei, filtrelor si rejeting ... poate stiti de el.

Mesaj completat

Salut,

Nu am avut timp sa fac nimic in legatura cu bridele...

te tin la curent (220 sau 380... cum preferi?)

ma bucur ca se potriveste suporul, dar mai e de migalit la el..

 

apari maine la arc?

 

Stai linistit ... nici n-aveai ce sa faci, ca trebuie sa-ti dau dimensiunile. Azi scot contactul si ghidonul si-ti zic dimensiunea.

220-380 ... aici m-ai prins. M-am chinuit sa imi aduc aminte de codul asta ... dar trebuie sa-mi explici :cheers: O sa te sun.

Cu suportul, astept o zi mai frumoasa sa-l dau jos, sa-l curat calumea de rugina si ii dau o mana de minium de plumb ... apoi vopsea argintie sa semene cat de cat cu cadrul ... Ce zici? Merge vopsea din spray peste minium de plumb ?

La arc ... n-am toba .. remebeber ? :( Inca caut ... si mi se propune toba de 600 ron ;) ... ma gandeam sa intreb un doctor cat mai traiesc cu un singur rinichi ... mi-as lua o toba ... coditza de Ducati 848, clemele de ghidon ... si mi-ar ramane si de un plin :wink: LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 lei = 150 euro...e super pret. Cea mai ieftina toba (noua) e 250 euro :cheers: .. sigur ca in vremurile noastre e scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 lei = 150 euro...e super pret. Cea mai ieftina toba (noua) e 250 euro ;) .. sigur ca in vremurile noastre e scump

n-am zis ca e scumpa, din potriva .. mi-e ciuda ca n-am banii. Eu caut o tinichea ... sa pot iesi si eu pe drumurile publice ...

Am cautat sambata cu Cosmin si Sam78 toba de ne-a venit rau ... Aratam ca cei 3 magi cu bete in mana, cautand prin tufisele de la marginea drumului :cheers: pe super arsitza ...

Asta e ... sunt prost, platesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti--am zis man ca plimbarea pe jos face bine la organism :cheers: 600 pentru akrapovic... nice...

Mesaj completat

Ce parere aveti de filtrele de aer BMC? am gasit la MyMoto Cotroceni cu 62 de euro... dar inca nu stiu ce sa fac... sa astept dupa PipperCross (160 lei la ElfWorkshop) sau sa iau BMC (260 lei) sau sa astept dupa K&N (250 lei) Voi ce recomandati?

Mesaj completat

Sau mai spuneti-mi voi magazine de piese unde ar putea sa aiba fil;tre pe stoc... BMC-ul il iau maine daca nu gasesc pipercross sau K&N. eu am fost la reprezentanta Motul (au si K&N, dar filtrul meu evident ca nu-i pe stoc si dureaza 4 sapt), la MyMoto Cotroceni unde am gasit BMC-ul. magazine nu stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e... pe mine ma intereseaza alea in rama... de se baga in locul celui original... si pe care sa-l spal si sa-l ung eu odata la 5.000 km (cred...habar n-am cand se spala astea)

 

poate la 20.000km. in cartea lor scrie 20.000 mile. adica aproape 30.000km.

eu m-am uitat la el la 10.000 km si nu trebuia sa-i fac nimic. abea se murdarise un pic pe centru...

 

LE - vorbesc de K&N original pe rama nu pe carb. - identic cu filtrul original.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia nu e licitatie?

 

 

Ba da...si? Poti incerca, nu stii de unde sare iepurele!! Cand are pret fixat, sub acel pret nu ai cum sa il iei. La fel, peste acel pret nu il iei. La licitatie, poti lua sub pretul pietei dar si peste el :cheers: E cam cu dus intors, dar...cum am spus, nu stii de unde sare iepurele! Mere incercat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa mai si radem (de mine) :cheers: ...

Samabata, dupa ce mi-am instalat shaua proaspat achizitionata am gonit si eu un pic prin imprejurimi ... nu mult, vreo 6km ... 3 dus, 3 intors.

In mers ... am auzit niste rateuri mai tare ca de obicei in reducere .. dar senzatia era prea placuta sa dau atentie ... si pe deasupra, era si prima data cand foloseam casca noua, si m-am gandit ca am auzul mai bun cu ea :(

M-am oprit la un prieten mecanic ... care culmea ma ajutase cu galeriile de evacuare sa-mi astupe porii de la suduri, etc ... si m-a intrebat ce toba pun la motor ... Moment in care am zambit si am zis "pai n-o vezi? Yoshimura aia scurta" ... si am intors capul spre locul unde ar fi trebuit sa fie toba ... si ghici? ... nu mai era.

Evident am mai dat vreo 2 ture dus/intors la vreo 40 le ora ... doar - doar o zaresc pe marginea drumului ... yok!

Am plecat la Cosmin sa-l ajut cu franele ... ne-am intalnit si cu Alex (sam78) ... si s-au oferit sa ma ajute sa o caut, in speranta ca o gasim si vin si eu la arc.

Evident am luat la picior cei 6 km, cu bete in mana, cautand prin boschetzi, numarand cutiile goale de bere, numarand soparlele ... si pe o parte si pe alta ... in vreo 2 ore am terminat si noi ... arsi pe gat si morti de sete.

Si acum le cer scuze ... ca au indurat atat ... dar ei s-au oferit :wink:

 

Concluzie: E de ras ;)

 

Eu cu alex ... (eu sunt ala mai umflat) ... Cosmin statea la umbra telefonului .. facea poze.

29052010043.jpg

29052010044.jpg

 

Ia uite ce eroare am: You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...