Satana Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut, banditilor! am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor! Anticipat ma inclin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) Salut, banditilor! am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor! Anticipat ma inclin... Sunt sigur ca merge un releu de scuter, pt ca am mai auzit sa se faca asta. Singura problema este ca ar trebui sa vina unu' mai luminat acuma si sa iti povesteasca cum sa legi cele 4-5 fire dupa ce-l cumperi, pt ca mufa nu va mai fi la fel. Am gasit unul SH pt tine ... dar oricum mi se pare exagerat de scump. Succes. L.E. Ar fi bine sa iti masoare cineva si curentul la iesire din alternator, sa fi sigura ca e releul, si nu cumva alternatorul. Editat Iunie 1, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 multumesc frumos... alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine. Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe. asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter. Ce viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 multumesc frumos...alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine. Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe. asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter. Ce viata! E bine ca ai un electrician/electronist p'aproape ... inseamna ca s-a uitat si la mufe sa nu fie oxidate. Si eu era sa schimb releul de la un Kawasaki ... dar am scapat usor ... unul din papucei era oxidat. l-am curatat si a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 salutari! am nevoie de cateva chestii si sper sa le gasesc la voi ca sa nu mai apelez la Ebay. deci, cumpar: -2-3 suruburi de la evacuare(ma gandesc ca sunteti care le-ati mai schimbat si poate aveti in plus) -prinderi/suport far pentru furca de 43mm, adica de bandit1200 -claxon -1xluggage bolt ( e surubul de la bandit post 2000 de la codita) -protectia de cauciuc a manetei de ambreaj, sau daca nu... tot ansamblul va rog sa ma contactati pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Daca il mananca pe vreunul sa "arunce" un cauciuc de 110/70 pt fata .. sa nu-l arunce inca ... am nevoie pt ITP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut Am si eu un Bandit din 1999 care mi-a intrat in posesie de vre-o doua saptamani. problema cu el este ca dupa stat o noapte in fata usi imi papa toata benzina. Am verificat rezervorul, furtunele nu sunt gaurite nu au nici o problema. Am desfacut filtru de aer sil-am gasit plin de benzina. Acum cred ca imi curge benzina din carburator dar cum nu prea stiu ce ar putea fi nu am deschis carburatorul. Are careva dintre voi vre-o idee ce poate fi? Pot sa ii desfac carburatorul fara riscul ca dupa ce l-am desfacut sa nu mai porneasca? ( Adica e un carburator mai complicat decat cel de dacie?) merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Ai toata benzina in motor . Scoate joja si daca miroase a benzina, schimba uleiul!! Verifica cuiele pontou la toate carburatoare. PS: Sper ca nu lasi parghia de la rezervor pe PRI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Ai toata benzina in motor . Scoate joja si daca miroase a benzina, schimba uleiul!! Verifica cuiele pontou la toate carburatoare. PS: Sper ca nu lasi parghia de la rezervor pe PRI!!! Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos. Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator. Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) nu e mare brinza la carburi, tre' sa le dai jos si sa desfaci doar "paharele" de la fiecare carb, adica capacele de dedesubt, prinse in cite 4 suruburi. te uiti la cui, la sistemul cu arc din el, la pivotul flotorului etc. cu ocazia asta masori si ce nivel ai la plutitor. Editat Iunie 1, 2010 de ursu272r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos. Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator. Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac. Dude ... nu mai porni motorul !!!! Ce bandit ai ? racire pe ulei/aer ? Diseara, cand ajung acasa iti spun ce sa faci ... cu linkuri si poze... la cum sa desfaci carburatoarele. Nu e greu ... trebuie doar sa lucrezi curat si ordonat. Am trecut prin asta. Pana atunci, ia si uita-te peste asta Carburatoarele nu sunt la fel, adica acelasi model, dar au acelasi principiu de functionare si aceeasi configuratie si amplasament ale pieselor. Pe tine te intereseaza partea unde sunt plutitoarele. Trebuie sa desfaci bolurile (capacele de pe fund - dupa ce le scurgi in prealabil de benzina prin ventilele de scurgere) apoi indepartezi usor ansamblul plutitorului si gasesti acolo cuiul ponto. Acel cui, e impins in orificiul de intrare a benzinei in carb de catre plutitor si inchide benzina. La tine s-au intamplat unul din 2 lucruri posibile: 1. Varful cuiului e oxidat, are calamina, sau si-a pierdut conicitatea si nu mai inchide bine. 2. O-ringurile de la piesa de bronz/alama in care intra cuiul ponto sa inchida benzina sunt macinate. Remediu: schimbat piese cu unele noi. Nu exista sa repari cuiele ponto sau oringurile cu silicon ... sau alte mizerii. Mesaj completat Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos. Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator. Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac. Ok. Am revenit. Cum zicea si ursu mai sus, poate sa fie de vina si distanta de la plutitoare, lamelele de metal care imping cuiele ponto sa se fi indoit, dar nu am azuit sa se intample pana acum la cinevba in asa hal incat sa nu mai inchida cuiul de loc. In principiu tu ai defapt ... 2 probleme ... una ar fi robinetul. Care daca nu e de IJ, ar trebui sa functioneze pe vacuum ... adica are 2 furtune, unul e conectat la o priza de aer din carb 2 sau 3 si ala creeaza vacuum in robinet, de acolo, o membrana actionata de vacuum da drumul la benzina care curge pe al doilea furtun catre carb. Daca spui ca robinetul nu e pe PRI (situatie in care robinetul nu tine cont de vacuum, ci lasa benzina sa curga) atunci clar este o problema acolo. A doua problema .. sunt cuiele ponto de care iti ziceam mai devreme. Cuie care ar trebui sa inchida aproape perfect, chiar daca ai lasat robinetul pe PRI, ele nu trebuie sa lase benzina sa intre. Important este sa incerci sa afli care din carburi curge. Asta nu te scuteste de munca ... dar e important sa vezi care curg inainte de a te apuca sa desfaci totul. Acest lucru poti sa-l verifici in felul urmator. Desfaci fiecare colier de la padurile de aer DINSPRE FILTRU (cilindrii cauciucati dintre carcasa filtrului si carbratoare) si desfaci usor buza de cauciuc cu o surubelinita nu foarte ascutita ... vezi pe la care din carburatoare pica benzina. Ar fi interesant daca ai putea sa ti motocicleta dreapta (poate ai cric central) Evident ... ne-ar prinde bine sa ne zici si ce benzina bagi deobicei, sau daca ai mai umblat la carburi ... s-a intamplat dintr-o data / pe parcurs ... Astept un semn de la tine ... sa stiu ca te mai intereseaza ... ca n-am chef sa scriu degeaba Editat Iunie 1, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani. As vrea si eu un kit de genul, insa nu am card pay-pal, asa ca daca mai face cineva comanda sa-mi dea si mie un semn (mess: alexandru.foto - 0741469019) Ps: dau si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) Oameni buni cu suflet mare maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand... Deci? Pippercross sau K&N? PS: Pippercross - 160 lei K&N - ??? Editat Iunie 1, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Oameni buni cu suflet mare maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand... Deci? Pippercross sau K&N? PS: Pippercross - 160 lei K&N - ??? Hahahahhahahahhahahaa O fi de la franele alea pe care le-am facut noi ... d-aia nu mai trage Bai cosmine ... hiflo nu sunt bune? ca sunt ieftine si gasesti peste tot. Iar la K&N, nu stiu sigur, dar mi se pare ca trebuie sa faci dinojet, ca ala nu e filtru de airbox, am impresia ca se pun pe fiecare carb, si atunci nu merge pana nu faci dinojet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) Hahahahhahahahhahahaa O fi de la franele alea pe care le-am facut noi ... d-aia nu mai trage Bai cosmine ... hiflo nu sunt bune? ca sunt ieftine si gasesti peste tot. Iar la K&N, nu stiu sigur, dar mi se pare ca trebuie sa faci dinojet, ca ala nu e filtru de airbox, am impresia ca se pun pe fiecare carb, si atunci nu merge pana nu faci dinojet. Nu e man... aia de K&N au si filtre d-astea sport "clasice" pentru airbox dar nu stiu pret sau o locatie unde se vand astea. nu-mi trebuie decat timp sa desfac rezervoru ca sa inlocuiesc filtru si un kit d-ala de curatare si de ungere... sunt si filtre de pus pe fiecare carb in parte... am vrut sa-mi iau si d-ala si sa renunt de tot la airbox...dar la mizeria asta de bucuresti ar fi sinucidere murdara... sa stau in fiecare dimineata sa curat filtrul... nu prea-i afacere... Man... cred ca de filtrele hiflo vorbeam si eu...dar sunt pe alta planeta acum... am probleme psihice cu capul la ora asta Editat Iunie 1, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/K-N-AIR-FILTER-SUZUK...=item439571efc3 40 lire K&N, deci mai scump (32 + 8 trimisul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Oameni buni cu suflet mare maine ma duc sa-mi iau si eu un filtru de aer... vreau sa-mi iau unul sport si am doua variante: 1) Pippercross (luat de la ElfWorkshop) si 2) K&N (habar n-am de unde sa iau d-asta). voi ce recomandati? Am si un motiv pentru care vreau (trebuie) sa-i schimb filtrul: 1) nu a fost schimbat niciodata (asta din ce stiu eu de la mine si de la fostul proprietar) 2) nu mai trage absolut deloc... nici macar intr-a 2-a, la 40 km/h, bag mana in gaz si abia se misca. 3) punctul 2 poate este afectat si de carburatoare (banuiesc) care tre sa le sincronizez si sa le curat... curand... Deci? Pippercross sau K&N? PS: Pippercross - 160 lei K&N - ??? Salut Cosmin, Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu... dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru. la tine nu e criza? ) Mesaj completat multumesc frumos...alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine. Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe. asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter. Ce viata! ai cautat sh si nu ai gasit de b4? cu siguranta e sub 200 ron cu cartea in brate, puricat...poate nu e de la rectificator... daca vrei poate ne strangem mai multi banditi maine la arc, masuram si ii dam de capat... daca iti iei altceva (nu iti recomand) sa te uiti si la prindere, sa nu incepi sa faci improvizatii urate ele difera de la un dinam la altul... /index.php?showtopic=182676 Mesaj completat Salut, Nu am avut timp sa fac nimic in legatura cu bridele... te tin la curent (220 sau 380... cum preferi?) ma bucur ca se potriveste suporul, dar mai e de migalit la el.. apari maine la arc? Mesaj completat Salut Cosmin,Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu... dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru. la tine nu e criza? ) Mesaj completat ai cautat sh si nu ai gasit de b4? cu siguranta e sub 200 ron cu cartea in brate, puricat...poate nu e de la rectificator... daca vrei poate ne strangem mai multi banditi maine la arc, masuram si ii dam de capat... daca iti iei altceva (nu iti recomand) sa te uiti si la prindere, sa nu incepi sa faci improvizatii urate ele difera de la un dinam la altul... /index.php?showtopic=182676 Mesaj completat Pt Domnul Ba Nu am avut timp sa fac nimic in legatura cu bridele... te tin la curent (220 sau 380... cum preferi?) ma bucur ca se potriveste suporul, dar mai e de migalit la el.. apari maine la arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut Cosmin, Eu mi-am luat k&n de la baietii din sensul giratoriu de la Izvorul Rece, unde e lupoaica acum. parca motoconsumabile le zice...sau ceva de genu... dar iti recomand sa-l speli si sa-ti sincronizezi carburile, iar in cazul in care merge la fel, sa cumperi alt filtru. la tine nu e criza? ) Mesaj completat Ba din pacate e si la mine destul de criza: d-aia...varinata mai ieftina este sa schimb filtrul de aer care oricum e praf. curatatul si sincronizatul carburilor il pot face si pe la sfarsitul lunii... oricum.. luna asta il fac si p-ala si sper sa rezolv si cu supapele. faza naspa e ca eu in momentul asta am 400 lei de buzunar.. dar 150-160 pe filtru de aer si de restu sa bag benzina si tigari pana la urmatorul salariu. deci sunt cam praf din punct de vedere financiar.... dar las ca ma fac eu mare sef )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 @Cosmin: posibil sa confunzi Hiflo (care e o marca) cu "high flow", adica ceva de genul sport. daca vrei chiar sport... nu zic ca ma pricep, dar de cind am problemele legate de pornirea la cald am inceput sa citesc despre constructia si functionarea carburatoarelor si ce-am inteles e ca nu se pune filtru sport fara alte modificari (rejetting), pentru ca o sa-ti mearga sarac si in timp o sa te doara. plus ca mers sarac -> lipsa de putere. sau poate doar te-ai obisnuit cu motoru' si-ti trebuie un B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 hehehe.... ce bine ar suna un B12 la mine in curte... si da... si eu cred ca ma refer la filtrele High Flow... stiu sigur ca sunt filtrele alea din hartie cu rama de plastic si cu o plasa "de sarma" care imbraca filtrul...si care se spala si v-am spus ca sunt praf.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut merci de raspuns Banditul este un 600N naked din 1999 racit pe aer. Din cate m-am uitat eu la carburatoare am vazut ca au un capac deasupra ( fiecare dintre ele) nu am observat nici un capac dedesupt dar poate nu m-am uitat eu bine la el. Acum asa cum am mentionat nu prea le am eu cu mecanica, dar pe robinet sunt 3 stari 1 este res, 2 este PRI si cel de-al 3 este On. Acum din ce stiu eu de carburatoarele de la fostele dacii si olticituri pe care le desface-am in principiu atunci cand plutitorul a ajuns l aun anumit nivel acesta ar trebui sa inchida. Am desfacut asa cum ai zis fltru de aer si am vazut ca e al 4 carburator ( de la stanga la dreapta cum stai pe motor) cel care cred eu ca curge. O sa ma uit maine la carburator si o sa vad cum e cu prinderea la el si o sa te tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 K&N au si filtre normale in rama, si din alea cite unul pe carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 e... pe mine ma intereseaza alea in rama... de se baga in locul celui original... si pe care sa-l spal si sa-l ung eu odata la 5.000 km (cred...habar n-am cand se spala astea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) @Claudiu: daca te uiti atent, partea de jos a carburilor e si ea demontabila, se vede zona unde e unita. trebuie sa scoti carburile ca sa demontezi acel capac, evident. dar pina sa ajungi acolo... vezi ca ti-a raspuns un baiat la "Service" si ti-a propus un test f simplu: scoate din stutul carbului furtunul de vid care duce de la carbul 4 (cel din dreapta) la robinetul de benzina (poti sa faci asta fara sa demontezi absolut nimic) si vezi daca nu cumva pe acolo curge, ceea ce ar indica diafragma uzata la robinet. Editat Iunie 1, 2010 de ursu272r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) cosmin, cu consumu cum stai? de obicei cand se desincronizeaza atat de mult in cat sa afecteze performantele vizibil, creste si consumul destul de simtitor. la 650 decat asta e pe louis, parerea mea e ca nu merita banii + ca daca pui filtru d-asta, tre sa umblii si la carburi si n-ar strica sa pui si toba sport, cica mai primesti si niste caluti in plus http://www.louis.de/_10014d57798e33bcc31e8...tnr_gr=10050166 daca ai abees. PS: daca dati peste un bagster de 600 pop, la pret decent, dati de stire, inca ma obesodeaza ca mi-am indoit rezervorul dintr-o prostie Editat Iunie 2, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.