MotoRocker Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) x86, inalt esti, daca mai esti si chel cu cioc te integrezi perfect la aspectul stapanului de talhar chei inainti cu cioc mana sus! ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o! Editat Iunie 8, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) Cioc am, cu chelia mai greu ca nu prea am timp sa ajung la frizer Editat Iunie 8, 2010 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 x86, inalt esti, daca mai esti si chel cu cioc te integrezi perfect la aspectul stapanului de talhar chei inainti cu cioc mana sus! Promit ca imi las cioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Chel sunt ... cioc n-am, dar fac rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cu caldurile astea am observat ca imi urcase relantiul aproape la 1500 (sau am dat peste rotita cand o spalam), si nu pot sa-l reglez la 1300 IOC! ori 1200, ori 1400... normal, dupa ochi la turometru, ca n-am aparat d-ala. PS: cioc am si io, chelie nu ca am impresia c-o sa arat f ciudat + ca ma bate fata, si-asa m-a luat la 3 cand mi-am taiat pleata lunga de peste umeri Oricum, cand am ajuns la arc, numai becuri(sau aproape becuri) cu barba erau pe acolo! REPET: vine careva la intrunirea de la mare in vikend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cioc am, cu chelia mai greu ca nu prea am timp sa ajung la frizer Esti multumit de Transformerul ala ? Si eu am tot dinasta, mi se pare super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Esti multumit de Transformerul ala ? Si eu am tot dinasta, mi se pare super ok. Is foarte multumit. O am din 2008 si am dat vreo 80 euro pe ea. De atunci o folosesc fara probleme. Este o casca grea, zgomotoasa, urata dar foarte sigura din cate am citit pe forumurile din afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cu ceva timp in urma KMIHAI isi schimbase aspectul farului. Ieri am efectuat si eu o operatiune asemanatoare. Am folosit un alt tip de leduri care din ce am observat degaja multa caldura, insa si mai multa lumina. Aseara dupa 40-50min sticla farului era destul de calda. Lumina la bord e in curs de schimbare, mai am de schimbat la turometru. eu mi-am pus smd-uri care nu degaja caldura(insesizabil) si lumineaza cel putin la fel de puternica ca si led-urile normale.nu prea imi dau seama cum s-a incalzit sticla far-ului de la led-uri dar sunt f curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Is foarte multumit. O am din 2008 si am dat vreo 80 euro pe ea. De atunci o folosesc fara probleme. Este o casca grea, zgomotoasa, urata dar foarte sigura din cate am citit pe forumurile din afara. Grea/zgomotoasa/urata ? Nu mi se pare ... Eu mai am un nolan n102 ... flip/up, aia e grea. Probabil din cauza mecanicii ... Dar despre zgomot ... nush ce sa zic, a mea nu suera ... iar urata, nu mi se pare sub nicio forma ... depinde de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 avind in vedere ca deja au venit caldurile de iad, ma gindeam sa trec pe 15W40. ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DariusB Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Neatentia se plateste. Am scos azi dimineata motorul in fata blocului si m-am dus dupa casca in garaj. Se pare ca nu era foarte stabil....asa ca l-am vazut cum cade . Care stie de unde pot sa fac rost pentru un bandit 400 de urmatoarele: 1) Maneta frana -> asta cred ca e generica...o gasesc la orice magazin 2) Stop Spate 3) Carena spate Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 avind in vedere ca deja au venit caldurile de iad, ma gindeam sa trec pe 15W40. ce parere aveti? 15w-40?!!? poate 15w-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 15W50, corect, 15W40 nici nu exista. azi in Iasi se anunta 34 de grade la umbra. aseara pe la 21:30 am iesit la o tura scurta si se infierbintase motoru' de ziceam ca iau foc si eu cu el, 110 grade la termometru. am de gind sa iau un ulei ieftin moto (ma intorc la cel moto ), vreun pont, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 15W50, corect, 15W40 nici nu exista. azi in Iasi se anunta 34 de grade la umbra. aseara pe la 21:30 am iesit la o tura scurta si se infierbintase motoru' de ziceam ca iau foc si eu cu el, 110 grade la termometru. am de gind sa iau un ulei ieftin moto (ma intorc la cel moto ), vreun pont, ceva? Te intorci la "cel moto" ? Cum adica? Acum ai ulei de masina / de gatit / de in / de masline ? Dude ... daca pui ulei de masina in motor ... cred ca e normal sa gafaie. Si mai ales ambreiajul iti aluneca. Cum sa faci asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) 15W-50 NU PREA GASESTI usor....Motul avea, Valvoline parca ... si Repsol!? LE: si Castrol Editat Iunie 10, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Te intorci la "cel moto" ? Cum adica? Acum ai ulei de masina / de gatit / de in / de masline ?Dude ... daca pui ulei de masina in motor ... cred ca e normal sa gafaie. Si mai ales ambreiajul iti aluneca. Cum sa faci asa ceva ? mane, s-a mai discutat pe tema asta si a iesit cu panarama nu ma mai intereseaza discutii pe tema asta ca nu mai am nimic nou de aflat. NU patineaza nici un fel de ambreiaj (pe testate, remember, am Mobil 1 de masina in motor) si sincer ii mai dau si 12000 rpm citeodata. FYI in iarna am scos placile sa ma uit la ele si sa le masor. sint ca noi dupa vreo 5000 km de mers cu ulei de masina. una la mina. doua la mina: la 110 grade mi-a ajuns motorul si cu Castrol de motor. la un motor cu racire pe aer/ulei nu cred ca ai cum sa eviti vara situatiile astea. ieri a fost teribil de cald in Iasi si azi o sa fie si mai si, urmind ca miine sa fie si mai rau. patinatul ambreiajului si alea alea sint legende urbane. ca unii is foota transmisia si motoru cu uili si redline continuu, pe principiul ca "asa se simte bine motoru'" si dupa aia dau vina pe ulei... end of discussion. Mesaj completat 15W-50 NU PREA GASESTI usor....Motul avea, Valvoline parca ... si Repsol!? LE: si Castrol serios? chiar nu m-am interesat pina acum daca se gaseste. Motul nu mai bag din principiu (nu ca ar fi prost, dar au preturi aberante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 mane, s-a mai discutat pe tema asta si a iesit cu panarama. nu ma mai intereseaza discutii pe tema asta ca nu mai am nimic nou de aflat. NU patineaza nici un fel de ambreiaj (pe testate, remember, am Mobil 1 de masina in motor) si sincer ii mai dau si 12000 rpm citeodata. FYI in iarna am scos placile sa ma uit la ele si sa le masor. sint ca noi dupa vreo 5000 km de mers cu ulei de masina.una la mina. doua la mina: la 110 grade mi-a ajuns motorul si cu Castrol de motor. la un motor cu racire pe aer/ulei nu cred ca ai cum sa eviti vara situatiile astea. ieri a fost teribil de cald in Iasi si azi o sa fie si mai si, urmind ca miine sa fie si mai rau. patinatul ambreiajului si alea alea sint legende urbane. ca unii is foota transmisia si motoru cu uili si redline continuu, pe principiul ca "asa se simte bine motoru'" si dupa aia dau vina pe ulei... end of discussion. Mesaj completat serios? chiar nu m-am interesat pina acum daca se gaseste. Motul nu mai bag din principiu (nu ca ar fi prost, dar au preturi aberante). OK mestere ... te cred. Ma bucur ca ai facut un studiu asa amanuntit si ni l-ai impartasit si noua. 1. ii dai 12000 de ture -> n-are legatura cu uleiul, important era sa vezi daca cuplul la rotatiile alea ajungea la roata ... dar, dupa oki .. se pare ca da. 2. ai facut 5000 km si sunt ca noi ... normal ... Dar hai sa nu ne dam in stamba la fizica mecanica ... si proprietatile uleiului. Sincer faci ce vrei, ca doar nu mergi pe banii mei. Eu te respect. Ma framanta faptul ca ... asa cum romanul e cel mai "priceput" la politica si fotbal ... pana nu modifica el din pasiune ce scrie fabricantul ... nu se lasa. S-ar putea sa ai dreptate ... si sa fie la mijloc un complot intre toate marcile de motociclete (inafara de cele rusesti) prin care se doreste jupuirea de bani a motociclistilor prin recomandarea unui ulei la fel ca cel de masina, doar cu eticheta schimbata .... sa fim seriosi ... Ai dreptate, inteleg de ce s-a inchis discutia asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 pui ce vrei in motor, eu pun tot ce vreau. punct. m-am saturat de discutii inutile pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Castrol! E o varianta buna, semi. Vezi ce au baietii de pe Louis, eu de-acolo am luat si am impresia ca merge mai bine ca inainte (Motul 7100 10w-40) Mesaj completat REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei Preturile pot diferi, astea erau din iarna. COntacteaza pe mail tipul asta Florin Dan <florin.gtr@gmail.com> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 10x Macke, l-am contactat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare, am nevoie de o apreciere cat mai obiectiva asupra pretului unui Bandit 600N an de fabricatie 1996/1997 si cu 45000 km la bord, inmatriculat RO. Pe Bikeshop sunt numeroase anunturi insa preturile variaza destul de mult si sincer nu cred ca un motor din secolul trecut merita mai mult de 1400 EUR! Desigur pretul poate reflecta si eventualele imbunatatiri insa sa luam in consideratie un motor standard cu consumabilele in stare buna si aspectul general ok. In cazul in care aveti motorul la vanzare sunt deschis la oferte.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Obiectiv: eu nu mi-as lua bandit din Ro, decat daca ar fi un bandit al celor pe care ii cunosc aici. In rest, de la necunoscuti nu cumar din tara! Asta e opinia mea! Si un bandit din 97-98 e cam 1500 euro in Italia. caut unul cu maxim 2 anteproprietari si imi iau motor bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 de-acord cu Macke. stiu 2 Banditi luati din Italia (al lui Macke si inca unul din Iasi) in stare foarte buna. 45000 km nu spun nimic despre starea motorului, ia-l la verificat. pont: uita-te la discurile de frina, daca se simte buza (uzura) fugi de el, are kilometrajul dat inapoi 1000%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Nu iti plac preturile din romania uite aici preturi de pe mobile.de ( neinmatriculate in RO) Ce consideri tu si care este realitatea sunt 2 lucruri care nu se pupa neaparat. Din secolul trecut inseamna acu 15 ani pentru discutia asta, ca asa pot sa zic si despre mine ca sunt din secolul trecut si pare ca am 9j de ani desi nu am. Asta e element de marketing cu secolul trecut. O sa-ti zica baietii de fiabilitate si alte chestii. Chestii care sunt ieftine ca braga la cat costa banditul, dar care iti ofera mult mai mult decat costa. (tot italia si al meu ) Editat Iunie 10, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Am verificat dinainte preturile pe moto.it si pe mobile.de, insa este vorba si de comisionul celui ce aduce motorul din tarile respective. La 1500 EUR (maxim 2000) cat as da pe motor un comision de cateva sute este prea mare, daca mi-as fi adus un motor de 4000-5000 EUR atunci raportul ar fi fost mult mai avantajos. Intr-adevar m-am decis sa apelez prima data la cunoscuti in legatura cu un Bandit de vanzare, asa afli cate ceva despre istoricul motorului insa nu isi vinde lumea motorul cand imi arde mie (mai ales ca ne aflam in plin sezon), prin urmare iau in calcul si bikeshop-ul. La capitolul kilometraj ma astept din start sa nu fie cel real. Arw357, stai linistit ca si eu sunt din secolul trecut totusi preturile sunt cam ridicate pe piata, mai ales tinand cont de faptul ca nu se inghesuie lumea in perioada asta. 1900 EUR pt un Bandit din '96 este exagerat, la banii astia te incadrezi la Hornet din 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.