Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Incearca si vezi cat de bine franeaza, insa eu zis ca la pompele care se imperecheaza cu etriere flotante presiunea in instalatie e mai mica.. (parerea mea ) Ca idee, desfa cele 2 pompe si verifica sectiunea pistonasului din pompa. La KultB12 trebuie sa fie mai mare Editat Iunie 18, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Macke, conteaza si maneta, adica cita multiplicare mecanica da functie de geometrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 corect, insa intrebarea era doar referitoare la pompa. e adevarat ca maneta poate cumpensa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 corect, insa intrebarea era doar referitoare la pompa. e adevarat ca maneta poate cumpensa .. si maneta nu e prinsa de frina? pompa fiind integrala cu rezervorul e clar ca era vorba de tot ansamblul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Si pompa e prinsa de motocicleta Vishco: de ce vrei sa le combini? Astepti un rezultat superior la franare sau cum?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) omu' are frinele de pe B6 f.utute si a luat fata completa de B12. numai ca rezervorul (care include pompa, remember) de B12 l-a luat julit de la o cazatura si vrea sa puna pompa de B6. ambele pompe merg, nu are legatura cu performantele. Editat Iunie 18, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Cu exceptia lui KMIHAI ( care e in timisoara si nu poate sa ma ajute atat de rapid ) care mai dezmbembreaza un bandit prin bucuresti ca am nevoie de o scarita de pasager stanga gen .. fast. B6 Kult. Dar cred ca merg si altele. Pretty please am eu scarite de pasager pe care nu le folosesc, iti pot imprumuta daca ai nevoie urgent. din pacate nu le vand pentru ma gandesc ca intr-o zi o sa am si eu nevoie. dar, ti le pot imprumuta pentru vreo saptamana, doua, o luna pana gasesti tu sa cumperi sau iti rezolvi problemele cu pasgerii Editat Iunie 18, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ma tot uit pe ebay..amortizoarele de KultB12 au 310 mm. Si sunt scumpe..noi! Daca le iei SH, atunci mai mere! Dar ce garantie ai ca e bun? Doar sa nimeresti un motor busit... preturile sunt de pe la 400 euro la 620 euro, fara transport! da.... sunt incredibil de scumpe. o sa mai astept. poate pica ceva. gasisem unul de vtr la 100 euro dar nu cred ca s-a potrivit. (dupa ce a masurat, nu m-a mai sunat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Calin, in opinia mea diferenta intre cele 2 tipuri de etriere combinat cu pompa de frana poate face diferenta intre o frana BUNA si una MEDIOCRA! Tot in opinia mea, un etrier flotant este mai usor de "pus in miscare" decat un etrier fix, motiv pentru care o pompa de etrier flotant ar putea sa nu aibe suficienta putere sa impinga pistonasele de la etrierul fix. Eliadar: pai nu cauta de Honda, cauta de Suzuki...un GSX ceva, cum spunea Calin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Calin, in opinia mea diferenta intre cele 2 tipuri de etriere combinat cu pompa de frana poate face diferenta intre o frana BUNA si una MEDIOCRA!Tot in opinia mea, un etrier flotant este mai usor de "pus in miscare" decat un etrier fix, motiv pentru care o pompa de etrier flotant ar putea sa nu aibe suficienta putere sa impinga pistonasele de la etrierul fix. Eliadar: pai nu cauta de Honda, cauta de Suzuki...un GSX ceva, cum spunea Calin. pai si eu ce am zis? personal nu as pune pompa de B6 decit daca e identica cu cea de B12. din cite-mi aduc aminte unele din putinele amortizoare care merg pe B6 Kult sint cele de la CBR-urile si R6-urile foarte noi (2007, 2008, ceva de genul). trebuie verificat, nu-ti cumpara pina nu esti 101% sigur ca merge. e posibil sa mearga de GSXR 1000 (nu 600/750!) 2007-2008. dar e doar un zvon, nu sint responsabil pentru banii dati aiurea etc etc mai trebuie notat ca pentru a monta amortizor cu rezervor de gaz tip piggy-back (adica sudat de corpul amortizorului, nu cu legatura prin furtun) trebuie taiata o bucata din undertray, sub baterie. nu deranjeaza cu nimic, pt. asta pot sa bag mina-n foc, ca eu am taiat bucata aia inainte sa realizez ca amortizorul de GSXR e prea lung. e drept si ca s-au scumpit in draci, in iarna erau preturi sensibil mai mici. iarna nu-i ca vara, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Ma tot uit pe ebay..amortizoarele de KultB12 au 310 mm. Si sunt scumpe..noi! Daca le iei SH, atunci mai mere! Dar ce garantie ai ca e bun? Doar sa nimeresti un motor busit... preturile sunt de pe la 400 euro la 620 euro, fara transport! m-am uitat pe ebay.de. de acolo mi-am mai luat io chestii. in fine am gasit amortizoare (cu arc cu tot) la 100 euro. insa erau de B12 Pop. facute dupa 2001. sigur nu merg de la pop pe kult? Mesaj completat am gasit in amortizor de GSR 1100 care merge pe banditul Kult de 1200 (asa zice nemtul...). o fi bun pentru banditul kult de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 amortizorul de B12 Kult are 306 mm, cel de Pop are 320. la 320 nu merge garantat, cel de GSXR are 315 si deja e prea lung. Mesaj completat Mesaj completatam gasit in amortizor de GSR 1100 care merge pe banditul Kult de 1200 (asa zice nemtul...). o fi bun pentru banditul kult de 600? nu neaparat. intreaba-l care e lungimea exacta de la gaura la gaura. cel mai scurt amortizor de GSXR are 312 mm, prea mult. http://performanceshock.com/Ohlins_mc_RT.pdf http://www.wpsuspension.com/service/Recomm...ionlist2008.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 deci pana la urma e balastul dus...ca nu merge nici cu becul nou care stiu ca e bun ca a fost incercat cand l-am cumparat.in momentul de fata am 2 becuri xenon si 0balast.radiez de fericire. numai de curiozitate a ami luat cineva de la luigi si daca da cum e cu garantia? ca eu nu mai gasesc cutia dar sunt convins ca nu a trecut un an de cand l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 dragi colegi... am probleme cu talharu. in mers, scartaie... un sunet metalic odios. habar n-am de unde se aude. de cum am auzit prima data am tras pe dreapta si am inceput sa inspectez tot ce am crezut eu de cuviinta. m-am uitat la roti, la etriere, la furca, la lant, la amortizor, la carburatoare, la nivelul uleiului, la ghidon, la manete, la sa, la codita... m-am uitat peste tot. toate suruburile sunt stranse la locul lor. cum ma pun in miscare incepe sa scartaie. nu pot sa-mi dau seama de unde se aude sau de ce. e prima data cand ma confrunt cu o astfel de problema. stiu ca nimeni nu ma poate ajuta doar dupa ce scriu eu aici, dar chiar sunt speriat. luni o sa-mi fac o programare la un service pentru o inspectie amanuntita. sa-mi bag picioarele... acum eu sunt cel care are motor pe hamsteri dupa ce a inceput sa scoata sunete de sobolani am mers numai cu maxim 20 km/h. cum creste viteza, creste si scartaitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Salut, vad ca nu stie nimeni cum e cu furca de gsxr pe bandit si ce modificari ar trebui asa ca acum va cer o parere, cum vi se pare ca arata bordu de ,mai jos? mie mi se pare macar decent..voua? <br> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 dragi colegi... am probleme cu talharu. in mers, scartaie... un sunet metalic odios. habar n-am de unde se aude. de cum am auzit prima data am tras pe dreapta si am inceput sa inspectez tot ce am crezut eu de cuviinta. m-am uitat la roti, la etriere, la furca, la lant, la amortizor, la carburatoare, la nivelul uleiului, la ghidon, la manete, la sa, la codita... m-am uitat peste tot. toate suruburile sunt stranse la locul lor. cum ma pun in miscare incepe sa scartaie. nu pot sa-mi dau seama de unde se aude sau de ce. e prima data cand ma confrunt cu o astfel de problema. stiu ca nimeni nu ma poate ajuta doar dupa ce scriu eu aici, dar chiar sunt speriat. luni o sa-mi fac o programare la un service pentru o inspectie amanuntita. sa-mi bag picioarele... acum eu sunt cel care are motor pe hamsteri dupa ce a inceput sa scoata sunete de sobolani am mers numai cu maxim 20 km/h. cum creste viteza, creste si scartaitul. ridica pe cric (cu roata spate in aer) si accelerezi putin, asa iti poti da seama dc e in fata sau in spate o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 ridica pe cric (cu roata spate in aer) si accelerezi putin, asa iti poti da seama dc e in fata sau in spate o problema Am suspendat roata spate, am pornit motoru, i-am dat a I-a, a II-a am tinut-o constant la 55 km/h si nimic. am scos-o din curte, am incalecat si am dat o tura pe strada din fata casei. scartaitul persista. se poate sa fie vorba de lipsa placutelor de frana care se freaca pe discurile de pe fata? cu frana fata trasa, am facut balans pe furca... niciun zgomot. motorul se aude bine, roata spate cu lantul se aud bine. dar cu incalec si fac o tura, scartaie... devine frustrant.. sa vad saptamana viitoare cand o bag in service. Mesaj completat am mai incercat o varianta... incalecat, a-II-a pana in 60 apoi taiat curentu si lasat sa curga. se aude de undeva din fata. mi-am intarit un pic ideea cu placutele de frana mancate care freac fier pe fier cu discurile. m-am uitat un pic mai atent si in curand va trebui sa schimb discurile... am uitat complet de placutele de frana si au inceput sa manance discu. pe langa buza din margine, discul meu a ajuns sa aiba canale si creste. zooooooper.... sunt un mare idiot!!!! pe langa asta, am mai observat ca imi rugineste furca in zona jugului de jos... si jugul are urme de rugina... ce naiba se intampla cu banditu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 dragi colegi... am probleme cu talharu. in mers, scartaie... un sunet metalic odios. habar n-am de unde se aude. de cum am auzit prima data am tras pe dreapta si am inceput sa inspectez tot ce am crezut eu de cuviinta. m-am uitat la roti, la etriere, la furca, la lant, la amortizor, la carburatoare, la nivelul uleiului, la ghidon, la manete, la sa, la codita... m-am uitat peste tot. toate suruburile sunt stranse la locul lor. cum ma pun in miscare incepe sa scartaie. nu pot sa-mi dau seama de unde se aude sau de ce. e prima data cand ma confrunt cu o astfel de problema. stiu ca nimeni nu ma poate ajuta doar dupa ce scriu eu aici, dar chiar sunt speriat. luni o sa-mi fac o programare la un service pentru o inspectie amanuntita. sa-mi bag picioarele... acum eu sunt cel care are motor pe hamsteri dupa ce a inceput sa scoata sunete de sobolani am mers numai cu maxim 20 km/h. cum creste viteza, creste si scartaitul. Jugul!? sau rulmentii de la jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 nu stiu daca am nimerit numele... dar asta imi rugineste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 dudes, nu mai stati in casa hai la un cico undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 nush ce m-a apucat dar m-am gandit ca daca mi-a vopsi banditul kaki (kaki militar) ar fi mai bandit... zis si facut, azi dimineata eram in vitan, am luat vopsea, am luat intaritor si chit 9aveam o denivelare de indreptat... am trebaluit toata ziua si uoite ce a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Salut, vad ca nu stie nimeni cum e cu furca de gsxr pe bandit si ce modificari ar trebui asa ca acum va cer o parere, cum vi se pare ca arata bordu de ,mai jos? mie mi se pare macar decent..voua? mie imi plac mai mult burdufurile imitatie carbon cpsmine, si tu zici ca ai avut enduro? adica aia se dau prin noroi, intra in apa pina trage motoru glod in loc de benzina si nu le pasa, si tu te ingrijorezi de la un scirtiit? sint pur si simplu semne de mers prin ploaie. la juguri probabil s-a ros putin placarea cu crom si a inceput sa rugineasca telescopul dedesubt. jugul e din aluminiu, aluminiu care sa rugineasca inca nu s-a inventat. cit despre scirtiit, cel mai probabil e de la frine si tot de la mers pe ploaie ti se trage. acuma doua zile m-a prins ploaia in oras si de la un sfert de ora de mers prin ploaie deja imi scirtiie. da' le ignor cu succes imi mai scirtiia intr-o vreme ceva pe la spate in draci, pina nu am demontat roata sa pun vaselina peste tot nu i-a trecut. poate sa fie si de la amortizor (mai exact articulatiile de pe acolo). stai ca nu am inteles ceva acolo, ai ajuns sa mergi cu pistoanele direct pe disc? in mod normal placutele sed in niste tablite special indoite astfel incit cind se rod placutele sa se atinga placutele de discuri si sa faca un zgomot neplacut (metal pe metal). eu am mers timp de o saptamina cu una din placute dusa la limita (dar nu pentru ca as fi uitat, cin din cauza ca se blocasera niste pistoane la etrier) si acel zgomot era cel putin greu de ignorat. daca cumva descoperi ca cineva ti-a scos acele placute e un motiv sa faci singur intretinerea de rutina. daca ai mers doar citeva zile asa nu e motiv sa se fi f.utut discurile. asa ca... pune mina pe cheie si nu mai du motoru' la service pentru toate prostioarele Editat Iunie 19, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 eu oricum il bag in service pentru ca tre sa-mi monteze noul ghidon si noul crash-bar pe asigurare... si ma gandeam sa le spun baietilor de acolo sa-mi curete si etrierele pentru ca singur nu ma bag pentru ca sunt cam praf la capitolul mecanica si sigur o sa raman cu piese dupa montare. faza cu scartaitul, nu e de la placute.. adica nu scartaie doar cand pun frana (aia e din oficiu pe spate) la mine scartaie pur si simplu de cum ma pun in miscare indiferent daca franez sau accelerez, daca merg cu 10 km sau cu 150... si m-am speriat pentru ca ieri nu facea asa... si nu a plouat de ieri si pana azi... mama ei... oricum, luni ma duc sa-mi iau placute de frana si vedem dupa aia cum e. multam mult pentru rtaspunsuri Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 eu oricum il bag in service pentru ca tre sa-mi monteze noul ghidon si noul crash-bar pe asigurare... si ma gandeam sa le spun baietilor de acolo sa-mi curete si etrierele pentru ca singur nu ma bag pentru ca sunt cam praf la capitolul mecanica si sigur o sa raman cu piese dupa montare. faza cu scartaitul, nu e de la placute.. adica nu scartaie doar cand pun frana (aia e din oficiu pe spate) la mine scartaie pur si simplu de cum ma pun in miscare indiferent daca franez sau accelerez, daca merg cu 10 km sau cu 150... si m-am speriat pentru ca ieri nu facea asa... si nu a plouat de ieri si pana azi... mama ei... oricum, luni ma duc sa-mi iau placute de frana si vedem dupa aia cum e. multam mult pentru rtaspunsuri Cheers exista o vaselina speciala care se da pe pistonasele de la etrieri. lumea rade dar eu am folosit-o si nu mi-au scartait placutele niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 eu oricum il bag in service pentru ca tre sa-mi monteze noul ghidon si noul crash-bar pe asigurare... si ma gandeam sa le spun baietilor de acolo sa-mi curete si etrierele pentru ca singur nu ma bag pentru ca sunt cam praf la capitolul mecanica si sigur o sa raman cu piese dupa montare. faza cu scartaitul, nu e de la placute.. adica nu scartaie doar cand pun frana (aia e din oficiu pe spate) la mine scartaie pur si simplu de cum ma pun in miscare indiferent daca franez sau accelerez, daca merg cu 10 km sau cu 150... si m-am speriat pentru ca ieri nu facea asa... si nu a plouat de ieri si pana azi... mama ei... oricum, luni ma duc sa-mi iau placute de frana si vedem dupa aia cum e. multam mult pentru rtaspunsuri Cheers mane, sa curati un etrier e o munca care consuma ceva timp si rabdare. pariez ca maxim 10% din mecanici o fac cum trebuie legat de scirtiit, mecanicul o sa schimbe ce crede el ca trebuie schimbat si nici macar nu o sa verifice daca aia remediaza problema. faci cum crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.