Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

tocmai pt ca a fost dragoste la prima(si a 3-a) vedere, nu o las. e calutul meu si trag pt el acum.

nu vreau sa fiu catalogata drept rautacioasa, poate am avut doar eu ghinion, insa pe termen lung,m tre' sa stii la ce sa te astepti, ref. la piese.

 

Baiatul mi-a scris(sper ca nu comit vreo indiscretie) ca vanzatorul vine pe ea din alt oras, la el. Cred ca e un lucru bun..tutosiale si sfaturi de "la ce sa te uiti cand cumperi un sh" ii trebuiesc acum. eu sunt paranoica,mai nou, si ma gandesc ca poate vanzatorul vrea sa-i arate ca mobra merge impecabil, sau e disperat sa scape de ea;(si eu ,la drum intins, n-am nici cea mai mica problema cu ea)

 

Cosmin, thx.

 

OFF:am scapat de pagina 666?

Mesaj completat

 

 

 

frustrarile fetelor legate de motocilete, banuiesc, ca doar nu esti kamikaze sa le auzi pe toate:))

asa e cu piesele, eu doar am fost surprinsa sa vad cate cautari se fac pt o piesa pt banditel din '97...unele nu se gasesc in SUA, trebuiesc comandate din Japonia, unele merg de pe alte modele dar tre' sa te incadrezi intre niste ani....

 

puii mei, sa fie Dracul meu sanatos si ale voastre..si sa iasa soarele ala!

 

Valo ... nu te catalogheaza nimeni rautacioasa ... e foarte bine ca ai aratat o latura "neagra", si din pacate ai suferit-o tu.

Ca vine pe ea din CT e bine ... nu vine de disperare ... vine ca poate si ca merge. Pe altu l-ar durea in cu-r ... "nene .. asta e mobra, da-mi cashu si spala-te pe cap cu ea".

Ce ziceam eu mai devreme ... orice motocicleta ai avea ... (inafara de IJ si Nipru) ... piesele sunt scumpe. Nu stiu la banditul de 400, dar kawasaki de 400 (zzr si zxr) erau facute doar pentru japonia ... s-ar putea si banditu de 400 sa fi fost doar pt japonia, si atunci ... intr-adevar piesele sunt mai rare. Din cate stiu 400 e cu racire pe apa, pe cand 600 si 1200 sunt pe aer/ulei. Nu stiu cat de uzual este motorul de 400, pe care alte tipuri de suzuki ... habar nu am, dar sunt sigur ca inafara de faptul ca se gasesc greu, pretul nu este un impediment, pt ca tot atat va costa indiferent ce marca din lumea asta de mobra ai.

Eu zic ca nu-s kamikaze ... da' am inclinatii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu, pana cum, am intalnit doi banditi de 400 in stare foarte buna (sam78 si un fost coleg de serviciu). motoretele functioneaza impecabil (lasand la o parte micile probleme cauzate de varsta). faza e ca nu l-am auzit pe niciunul dintre ei sa se planga ca nu gasesc piese. nu zic ca sunt pe toate drumuril, pentru ca din ce am observat, b4 e destul de rar, in romania cel putin. dar daca stii sa cauti, sigur gasesti, si daca te straduiesti un pic mai tare, sigur gasesti piesa respectiva si la un pret decent. multa bafta bobitza cu alegerea facuta, si ValoXM, multa bafta in repararea micului talhar. Sa va bucurati de banditi ca merita toata aprecierea noastra!

 

 

Nu inteleg...piesele nu ar trebui sa se gaseasca la reprezentanta Suzuki????..Intreb pt ca nu am nici cea mai vaga idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valo ... nu te catalogheaza nimeni rautacioasa ... e foarte bine ca ai aratat o latura "neagra", si din pacate ai suferit-o tu.

Ca vine pe ea din CT e bine ... nu vine de disperare ... vine ca poate si ca merge. Pe altu l-ar durea in cu-r ... "nene .. asta e mobra, da-mi cashu si spala-te pe cap cu ea".

Ce ziceam eu mai devreme ... orice motocicleta ai avea ... (inafara de IJ si Nipru) ... piesele sunt scumpe. Nu stiu la banditul de 400, dar kawasaki de 400 (zzr si zxr) erau facute doar pentru japonia ... s-ar putea si banditu de 400 sa fi fost doar pt japonia, si atunci ... intr-adevar piesele sunt mai rare. Din cate stiu 400 e cu racire pe apa, pe cand 600 si 1200 sunt pe aer/ulei. Nu stiu cat de uzual este motorul de 400, pe care alte tipuri de suzuki ... habar nu am, dar sunt sigur ca inafara de faptul ca se gasesc greu, pretul nu este un impediment, pt ca tot atat va costa indiferent ce marca din lumea asta de mobra ai.

Eu zic ca nu-s kamikaze ... da' am inclinatii :)

 

bandit 400 a fost facut atat pt europa, cat si pt japonia. majoritatea pe care le gasim pe piata sunt facute pt japonia..sunt cele cu dublu disc pe fata. din cauza asta piesele sunt mai greu de gasit.

 

sa fiu plastico-metaforica(ma motivez singura!), cand iti ie o mobra, e ca si cum te bagi intr-o realtie:investesti bani si timp si stres bunastarii ei. Aaa, stai ca n-am zis bine :) -nu se mai aplica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg...piesele nu ar trebui sa se gaseasca la reprezentanta Suzuki????..Intreb pt ca nu am nici cea mai vaga idee...

 

piesele se gasesc in catalog la reprezentanta suzuki.

ma indoiesc ca le au in stoc.

in functie de locul de stocare/productie dureaza cateva saptamani pana ajung, dupa comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce zice Eliadar. N-o sa gasesti piesele pe stoc. ei doar dau mai departe comanda celor care le importa din strainatate.

Si sper sa nu mananc (cuvant urat), dar adaosul este mult mai mare decat daca te duci la unele magazine(nu fac reclama decat pe PM) si ti le aduc si mai repede si la un pret mai putin nesimtit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... noi romanii suntem incurabili.

Saracu' bobita ... dupa ce a citit 3 pagini de discutii naspa pe tema pieselor ... mi-l si imaginez disperat cum il suna p'ala cu banditu' ... si-i zice "bai nu mai vreau motor ... imi iau bicicleta" :)

Acum ... Bobitza ... sa te imbarbatez eu. Totul e relativ. Orice motor ti-ai lua, o sa ai probleme cu el ... sau n-o sa ai. Depinde de noroc, de karma, de cat de atent esti cu el ... practic, ecuatia vietii e mai simpla decat asta ... Daca te simti aproape ZEN ... n-ai de ce sa te temi :)

Daca toti am stii ce se va intampla si care sunt alegerile bune ... ne-am plictisi.

Bunnn ... Una peste alta, eu iti urez sa ai parte de el daca te decizi asupra lui, daca nu ... sa ai parte de orice lucru vrei sa-ti iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... noi romanii suntem incurabili.

Saracu' bobita ... dupa ce a citit 3 pagini de discutii naspa pe tema pieselor ... mi-l si imaginez disperat cum il suna p'ala cu banditu' ... si-i zice "bai nu mai vreau motor ... imi iau bicicleta" :)

Acum ... Bobitza ... sa te imbarbatez eu. Totul e relativ. Orice motor ti-ai lua, o sa ai probleme cu el ... sau n-o sa ai. Depinde de noroc, de karma, de cat de atent esti cu el ... practic, ecuatia vietii e mai simpla decat asta ... Daca te simti aproape ZEN ... n-ai de ce sa te temi :D

Daca toti am stii ce se va intampla si care sunt alegerile bune ... ne-am plictisi.

Bunnn ... Una peste alta, eu iti urez sa ai parte de el daca te decizi asupra lui, daca nu ... sa ai parte de orice lucru vrei sa-ti iei.

 

 

energiile mele negative sunt de vina in istorioara mea:))..o sa ma afum, o sa fac o cura de ZEN si o sa ma integrez in absolut, dupa care presimt ca nu voi mai avea vreo problema cu banditul :) .

 

La fel ii urez si eu tipului(nu-s originala la ora asta!): nu toti aveam aceeasi soarta si se prea poate sa ai noroc...NOROC BUN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...3286.m270.l1313

 

Asta este rezultatul cautarii dupa Suzuki GSF 400. 18 pagini si vreo 1700 de articole. Nu or fi toate bune, insa piese se gasesc. Acum..daca vei cauta piese SH in Romania, atunci da, Valo are un pic de dreptate! Daca nu cauti doar in Romania, atunci nu ai de ce sa iti faci griji!

 

Cat priveste SH, da e o loterie! Eu nu sunt adeptul cumpararii motoarelor din Romania, decat daca cunosc FOARTE bine vanzatorul. Altfel nu cumpar nici gratis :)

 

Studiaza problema si nu te grabi...nu dispera. Cauta un motor bun, care sa iti placa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat de dimineata sa strang suruburile la galerii, OHA frate! par a fi intepenite si nu am vrut sa insist.

solutiones?

hehe... welcome to the club.

ai Kult sau Pop? ai suruburi din otel normal sau din inox? daca-s din otel normal nu te lega la cap fara sa te doara. problema nu e ca se desfac singure, ci ca is foarte greu de scos.

iar daca ti s-a psu pata sa le scoti, prima data incearca cu un inbus dit mai de calitate si cit mai nou, pus pe clichet. asta ca sa nu risti rotunjirea capetelor. eventual incearca cu motiorul cald, poate te ajuta dilatarea aluminiului. cica mai ajuta sa le bati oleaca-n cap inainte. mai e o varianta ca inainte sa incerci sa le desfaci sa incerci sa le stringi oleaca, dar tocmai asta n-ai reusit. in WD40 nu prea cred. daca astea nu merg, well... chiar las-o balta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai..in manual spune ca se strang. daca nu se mai pot strange, inseamna ca sunt stranse destul...asa ca...lasa-le asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe... welcome to the club.

ai Kult sau Pop? ai suruburi din otel normal sau din inox? daca-s din otel normal nu te lega la cap fara sa te doara. problema nu e ca se desfac singure, ci ca is foarte greu de scos.

iar daca ti s-a psu pata sa le scoti, prima data incearca cu un inbus dit mai de calitate si cit mai nou, pus pe clichet. asta ca sa nu risti rotunjirea capetelor. eventual incearca cu motiorul cald, poate te ajuta dilatarea aluminiului. cica mai ajuta sa le bati oleaca-n cap inainte. mai e o varianta ca inainte sa incerci sa le desfaci sa incerci sa le stringi oleaca, dar tocmai asta n-ai reusit. in WD40 nu prea cred. daca astea nu merg, well... chiar las-o balta.

pop 2001.

suruburile n-au pata de rugina, dar ca aspect nu par a fi de inox, deci ori sunt schimbate recent sau sunt de foarte buna calitate sau aliaj de otel galvanizat inoxidabil.

Am incercat cu motorul rece tocmai de frica sa nu bulesc aluminiul blocului, am ramas cu sechele dupa ce am gasit filetul dus la capacul filtrului de ulei la virago (otel in aliminiu), de a trebuit sa alezez

 

pai..in manual spune ca se strang. daca nu se mai pot strange, inseamna ca sunt stranse destul...asa ca...lasa-le asa!

 

cum ziceam, tzevile nu par a fi intrate pana la capat, mai ramane un 1-2 mm, oricum asta la cilindrul 1 si 4 ca la 2 si 3 nu vad, si in orice caz suruburile nu intra pana la capat chiar daca se duce tzeava pana la buza.

Din pozele mai vechi ale banditului nu-mi dau seama ca n-am pozat zona de aproape. deocamdata le las asa, ca nu vad cu ce-ar putea dauna... daca se mareste ma agit. Oricum, stiu ca la virago imi intra tzevile cam 3 cm inauntru, practic am timp sa-mi dau seama daca ies afara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, tevile nu intra pana la capat, pentru ca intre teava si gaura de evacuare sunt niste garnituri inelare de cupru parca, care se deformeaza a strangere si caldura. Altfel spus, daca desfaci ai nevoie de alte garnituri. S'apoi..daca nu ar fi stranse, ar pufni pe-acolo gazele de evacuare, ceea ce nu cred ca ti se intampla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pop 2001.

suruburile n-au pata de rugina, dar ca aspect nu par a fi de inox, deci ori sunt schimbate recent sau sunt de foarte buna calitate sau aliaj de otel galvanizat inoxidabil.

Am incercat cu motorul rece tocmai de frica sa nu bulesc aluminiul blocului, am ramas cu sechele dupa ce am gasit filetul dus la capacul filtrului de ulei la virago (otel in aliminiu), de a trebuit sa alezez

 

cum ziceam, tzevile nu par a fi intrate pana la capat, mai ramane un 1-2 mm, oricum asta la cilindrul 1 si 4 ca la 2 si 3 nu vad, si in orice caz suruburile nu intra pana la capat chiar daca se duce tzeava pana la buza.

Din pozele mai vechi ale banditului nu-mi dau seama ca n-am pozat zona de aproape. deocamdata le las asa, ca nu vad cu ce-ar putea dauna... daca se mareste ma agit. Oricum, stiu ca la virago imi intra tzevile cam 3 cm inauntru, practic am timp sa-mi dau seama daca ies afara :)

Macke a zis cum trebuie. tevile au inauntru garnituri, ori din aluminiu si azbest, ori cupru. si nu au cum sa intre pina la capat.

aluminiul blocului il busesti foarte greu daca doar incerci sa le desfaci. daca nu au pata de rugina sint musai inox, se pare ca asa are Pop-ul stock. inoxul e si el de multe feluri, nu toate arata ca lingurile :) vezi ca e scris pe ele tipul. dar deraiez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o (sau 4) poza face cat o mie de cuvinte.

 

acum v-am lamurit :)

 

PS: nu dati tare :) la bandit si viroaga(la asta nu mai tin minte exact) era cam lipita flansa, d-aia intreb...alea aveau suruburi de otel.

post-9738-1277208486_thumb.jpg

post-9738-1277208499_thumb.jpg

post-9738-1277208509_thumb.jpg

post-9738-1277208519_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o (sau 4) poza face cat o mie de cuvinte.

 

acum v-am lamurit :)

 

PS: nu dati tare :) la bandit si viroaga(la asta nu mai tin minte exact) era cam lipita flansa, d-aia intreb...alea aveau suruburi de otel.

 

Nush ... daca e ca la mine. Flansha stransa in suruburi impinge 2 segmente de cerc (componentele nr. 3) in bloc. Alea niciodata nu intra pana la capat. Asa sunt facute ... se vede si la mine 1-2 mm distanta.

post-25108-1277209346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e inox mie-n suta. in mod normal ar trebui sa iasa usor. cica pentru a preveni problemele se da cu vaselina pe baza de cupru pe spirele filetului. oricum, cum au zis antevorbitorii, stau normal. gindeste-te ca sa se departeze atit de tare de la suruburi desfiletate ar insemna sa se desurubeze toate 8, ca galeriile sint destul de rigide incit sa nu poata iesi numai una din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca mi-ai iesit tzevile din evacuare cam 3 mm.

la voi s-a intamplat?

am vazut in manual ca cica ar fi normal sa le mai strangi din cand in cand.

 

Si la mine este la fel. Distanta nu s-a modificat de cand am luat motocicleta.

post-36594-1277210360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara cand am dat jos evacuarea, gagiu care mi-a montat-o a pus 2 garnituri la un cilindru si nici una la altu. Pentru o bucata de 100 de km am avut cel mai zgomotos monocilindru :). Credeam ca e de la un cap de surub de la evacuare sectionat....dar nu era. Daca ieseau gaze pe undeva iti spun eu ca se ...observa ... asta e termenul pe care il cautam. :)

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

IO!

 

Dar nu chiar ca tine...ci nu pot sa-l pun la 1300, ori 1200 ori 1400.

Inafara de asta: cand franez tare, imi scade la 1100, daca pas frana pe loc iar imi scade (dar f putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

Il reglezi la cald? Nu intreb la misto, motorul tre sa fie la temperatura optima de lucru, altfel, cand ajunge acolo, urca la dracu ( dar nu e cazul tau). E cam boala veche asta cu statul la relanti la bandit, cica ar fi mai multe posibile cauze: carburatoarele jegoase, amestecul, sau chiar diafragmele alea, chestiile celea de cauciuc de la carburatoare.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am facut incercarea asta chiar acum 2 zile (sambata sau duminica). Principiul tau se confirma! :) Asa ca am lasat relantiul la 1150-1200 rpm. (motorul era fierbinte, deci nu regla pe rece)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste : Luat de la mecanic - 1100 a stat (2 luni ) pana am pus eu mana pe surubul de reglare . La cald ( mor eu de cald langa el ) il maresc la 1200, sta tapan, accelerez pe loc brusc/nebrusc acolo sta. Ma plimb cativa km scade la 1000-900. ( ar fi a 3-a oara cand il reglez daca il mai reglez o data ).

Momentan nu am maneta de ambreiaj ca am facut buff in weekend usureanu.. o sa urmeze si poze cand fac rost de ele.

Sa insist cu reglaju?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...