Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Bai ... noi romanii suntem incurabili.

Saracu' bobita ... dupa ce a citit 3 pagini de discutii naspa pe tema pieselor ... mi-l si imaginez disperat cum il suna p'ala cu banditu' ... si-i zice "bai nu mai vreau motor ... imi iau bicicleta" :)

Acum ... Bobitza ... sa te imbarbatez eu. Totul e relativ. Orice motor ti-ai lua, o sa ai probleme cu el ... sau n-o sa ai. Depinde de noroc, de karma, de cat de atent esti cu el ... practic, ecuatia vietii e mai simpla decat asta ... Daca te simti aproape ZEN ... n-ai de ce sa te temi :D

Daca toti am stii ce se va intampla si care sunt alegerile bune ... ne-am plictisi.

Bunnn ... Una peste alta, eu iti urez sa ai parte de el daca te decizi asupra lui, daca nu ... sa ai parte de orice lucru vrei sa-ti iei.

 

 

energiile mele negative sunt de vina in istorioara mea:))..o sa ma afum, o sa fac o cura de ZEN si o sa ma integrez in absolut, dupa care presimt ca nu voi mai avea vreo problema cu banditul :) .

 

La fel ii urez si eu tipului(nu-s originala la ora asta!): nu toti aveam aceeasi soarta si se prea poate sa ai noroc...NOROC BUN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...3286.m270.l1313

 

Asta este rezultatul cautarii dupa Suzuki GSF 400. 18 pagini si vreo 1700 de articole. Nu or fi toate bune, insa piese se gasesc. Acum..daca vei cauta piese SH in Romania, atunci da, Valo are un pic de dreptate! Daca nu cauti doar in Romania, atunci nu ai de ce sa iti faci griji!

 

Cat priveste SH, da e o loterie! Eu nu sunt adeptul cumpararii motoarelor din Romania, decat daca cunosc FOARTE bine vanzatorul. Altfel nu cumpar nici gratis :)

 

Studiaza problema si nu te grabi...nu dispera. Cauta un motor bun, care sa iti placa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat de dimineata sa strang suruburile la galerii, OHA frate! par a fi intepenite si nu am vrut sa insist.

solutiones?

hehe... welcome to the club.

ai Kult sau Pop? ai suruburi din otel normal sau din inox? daca-s din otel normal nu te lega la cap fara sa te doara. problema nu e ca se desfac singure, ci ca is foarte greu de scos.

iar daca ti s-a psu pata sa le scoti, prima data incearca cu un inbus dit mai de calitate si cit mai nou, pus pe clichet. asta ca sa nu risti rotunjirea capetelor. eventual incearca cu motiorul cald, poate te ajuta dilatarea aluminiului. cica mai ajuta sa le bati oleaca-n cap inainte. mai e o varianta ca inainte sa incerci sa le desfaci sa incerci sa le stringi oleaca, dar tocmai asta n-ai reusit. in WD40 nu prea cred. daca astea nu merg, well... chiar las-o balta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai..in manual spune ca se strang. daca nu se mai pot strange, inseamna ca sunt stranse destul...asa ca...lasa-le asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe... welcome to the club.

ai Kult sau Pop? ai suruburi din otel normal sau din inox? daca-s din otel normal nu te lega la cap fara sa te doara. problema nu e ca se desfac singure, ci ca is foarte greu de scos.

iar daca ti s-a psu pata sa le scoti, prima data incearca cu un inbus dit mai de calitate si cit mai nou, pus pe clichet. asta ca sa nu risti rotunjirea capetelor. eventual incearca cu motiorul cald, poate te ajuta dilatarea aluminiului. cica mai ajuta sa le bati oleaca-n cap inainte. mai e o varianta ca inainte sa incerci sa le desfaci sa incerci sa le stringi oleaca, dar tocmai asta n-ai reusit. in WD40 nu prea cred. daca astea nu merg, well... chiar las-o balta.

pop 2001.

suruburile n-au pata de rugina, dar ca aspect nu par a fi de inox, deci ori sunt schimbate recent sau sunt de foarte buna calitate sau aliaj de otel galvanizat inoxidabil.

Am incercat cu motorul rece tocmai de frica sa nu bulesc aluminiul blocului, am ramas cu sechele dupa ce am gasit filetul dus la capacul filtrului de ulei la virago (otel in aliminiu), de a trebuit sa alezez

 

pai..in manual spune ca se strang. daca nu se mai pot strange, inseamna ca sunt stranse destul...asa ca...lasa-le asa!

 

cum ziceam, tzevile nu par a fi intrate pana la capat, mai ramane un 1-2 mm, oricum asta la cilindrul 1 si 4 ca la 2 si 3 nu vad, si in orice caz suruburile nu intra pana la capat chiar daca se duce tzeava pana la buza.

Din pozele mai vechi ale banditului nu-mi dau seama ca n-am pozat zona de aproape. deocamdata le las asa, ca nu vad cu ce-ar putea dauna... daca se mareste ma agit. Oricum, stiu ca la virago imi intra tzevile cam 3 cm inauntru, practic am timp sa-mi dau seama daca ies afara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, tevile nu intra pana la capat, pentru ca intre teava si gaura de evacuare sunt niste garnituri inelare de cupru parca, care se deformeaza a strangere si caldura. Altfel spus, daca desfaci ai nevoie de alte garnituri. S'apoi..daca nu ar fi stranse, ar pufni pe-acolo gazele de evacuare, ceea ce nu cred ca ti se intampla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pop 2001.

suruburile n-au pata de rugina, dar ca aspect nu par a fi de inox, deci ori sunt schimbate recent sau sunt de foarte buna calitate sau aliaj de otel galvanizat inoxidabil.

Am incercat cu motorul rece tocmai de frica sa nu bulesc aluminiul blocului, am ramas cu sechele dupa ce am gasit filetul dus la capacul filtrului de ulei la virago (otel in aliminiu), de a trebuit sa alezez

 

cum ziceam, tzevile nu par a fi intrate pana la capat, mai ramane un 1-2 mm, oricum asta la cilindrul 1 si 4 ca la 2 si 3 nu vad, si in orice caz suruburile nu intra pana la capat chiar daca se duce tzeava pana la buza.

Din pozele mai vechi ale banditului nu-mi dau seama ca n-am pozat zona de aproape. deocamdata le las asa, ca nu vad cu ce-ar putea dauna... daca se mareste ma agit. Oricum, stiu ca la virago imi intra tzevile cam 3 cm inauntru, practic am timp sa-mi dau seama daca ies afara :)

Macke a zis cum trebuie. tevile au inauntru garnituri, ori din aluminiu si azbest, ori cupru. si nu au cum sa intre pina la capat.

aluminiul blocului il busesti foarte greu daca doar incerci sa le desfaci. daca nu au pata de rugina sint musai inox, se pare ca asa are Pop-ul stock. inoxul e si el de multe feluri, nu toate arata ca lingurile :) vezi ca e scris pe ele tipul. dar deraiez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o (sau 4) poza face cat o mie de cuvinte.

 

acum v-am lamurit :)

 

PS: nu dati tare :) la bandit si viroaga(la asta nu mai tin minte exact) era cam lipita flansa, d-aia intreb...alea aveau suruburi de otel.

post-9738-1277208486_thumb.jpg

post-9738-1277208499_thumb.jpg

post-9738-1277208509_thumb.jpg

post-9738-1277208519_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o (sau 4) poza face cat o mie de cuvinte.

 

acum v-am lamurit :)

 

PS: nu dati tare :) la bandit si viroaga(la asta nu mai tin minte exact) era cam lipita flansa, d-aia intreb...alea aveau suruburi de otel.

 

Nush ... daca e ca la mine. Flansha stransa in suruburi impinge 2 segmente de cerc (componentele nr. 3) in bloc. Alea niciodata nu intra pana la capat. Asa sunt facute ... se vede si la mine 1-2 mm distanta.

post-25108-1277209346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e inox mie-n suta. in mod normal ar trebui sa iasa usor. cica pentru a preveni problemele se da cu vaselina pe baza de cupru pe spirele filetului. oricum, cum au zis antevorbitorii, stau normal. gindeste-te ca sa se departeze atit de tare de la suruburi desfiletate ar insemna sa se desurubeze toate 8, ca galeriile sint destul de rigide incit sa nu poata iesi numai una din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca mi-ai iesit tzevile din evacuare cam 3 mm.

la voi s-a intamplat?

am vazut in manual ca cica ar fi normal sa le mai strangi din cand in cand.

 

Si la mine este la fel. Distanta nu s-a modificat de cand am luat motocicleta.

post-36594-1277210360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara cand am dat jos evacuarea, gagiu care mi-a montat-o a pus 2 garnituri la un cilindru si nici una la altu. Pentru o bucata de 100 de km am avut cel mai zgomotos monocilindru :). Credeam ca e de la un cap de surub de la evacuare sectionat....dar nu era. Daca ieseau gaze pe undeva iti spun eu ca se ...observa ... asta e termenul pe care il cautam. :)

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

IO!

 

Dar nu chiar ca tine...ci nu pot sa-l pun la 1300, ori 1200 ori 1400.

Inafara de asta: cand franez tare, imi scade la 1100, daca pas frana pe loc iar imi scade (dar f putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sunat a hobby de weekend sa inteleg :)). De 3 ori pana acum.

 

Intrebarea mea: Nu pot sa reglez relantiul. Il reglez la 1200, dupa cativa km mersi imi scade la 1000-900. A mai patit careva ?

Il reglezi la cald? Nu intreb la misto, motorul tre sa fie la temperatura optima de lucru, altfel, cand ajunge acolo, urca la dracu ( dar nu e cazul tau). E cam boala veche asta cu statul la relanti la bandit, cica ar fi mai multe posibile cauze: carburatoarele jegoase, amestecul, sau chiar diafragmele alea, chestiile celea de cauciuc de la carburatoare.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am facut incercarea asta chiar acum 2 zile (sambata sau duminica). Principiul tau se confirma! :) Asa ca am lasat relantiul la 1150-1200 rpm. (motorul era fierbinte, deci nu regla pe rece)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste : Luat de la mecanic - 1100 a stat (2 luni ) pana am pus eu mana pe surubul de reglare . La cald ( mor eu de cald langa el ) il maresc la 1200, sta tapan, accelerez pe loc brusc/nebrusc acolo sta. Ma plimb cativa km scade la 1000-900. ( ar fi a 3-a oara cand il reglez daca il mai reglez o data ).

Momentan nu am maneta de ambreiaj ca am facut buff in weekend usureanu.. o sa urmeze si poze cand fac rost de ele.

Sa insist cu reglaju?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IO!

 

Dar nu chiar ca tine...ci nu pot sa-l pun la 1300, ori 1200 ori 1400.

Inafara de asta: cand franez tare, imi scade la 1100, daca pas frana pe loc iar imi scade (dar f putin).

 

Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo :) si nu stii :)

Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata :) ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta.

 

http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml

 

aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata.

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata :) ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta.

 

http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml

 

aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata.

Mersi mult!

 

Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva.

 

Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi.

r-xcdisc.jpg

Discurile fixe, sunt cele prinse direct de janta, ca in poza de mai jos, si nu prea mai sunt folosite ... la motorete ... mai mult la cross, unde nu conteaza si la frana spate.

0000-Moose-Racing-OEM-Replacement-Rotors.gif

 

Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang

41767085.gif

 

Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase.

350px-Bcallipers_01m.jpg

 

La motoarele sport cel mai bun randament este dat de etrieri ficshi cu discuri flotante :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo :) si nu stii :D

Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo :P

Nici eu, da-aia o las asa! :) probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu, da-aia o las asa! :) probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai

Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ?

Ai stopuri aditionale?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva.

 

Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi.

r-xcdisc.jpg

 

În seamnă ca eu am discuri flotante!!!

 

 

Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang

41767085.gif

 

Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase.

350px-Bcallipers_01m.jpg

 

Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu!

 

Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...