nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu! Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi) Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ... Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ... Dar poti sa verifici asta in felul urmator: 1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ... 2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului )-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant) Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti) Mesaj completat Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu! Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi) Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante (nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca) Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar. Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368 Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Poveste : Luat de la mecanic - 1100 a stat (2 luni ) pana am pus eu mana pe surubul de reglare . La cald ( mor eu de cald langa el ) il maresc la 1200, sta tapan, accelerez pe loc brusc/nebrusc acolo sta. Ma plimb cativa km scade la 1000-900. ( ar fi a 3-a oara cand il reglez daca il mai reglez o data ). Momentan nu am maneta de ambreiaj ca am facut buff in weekend usureanu.. o sa urmeze si poze cand fac rost de ele. Sa insist cu reglaju? nu insista cu reglajul. in principiu nu trebuie sa-ti bati capul prea tare. la mine mergea complet aiurea. pana i-am facut carburatia la bogdan padure. avea pana si o bataie la motor, care a disparut dupa ce bogdan si-a facut treaba. si mie imi scade turatia un pic cand aprind luminile. consider ca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Are cineva idee ce serie au rulmentii de la jug la un bandit 600 din 97? Multumesc anticipat! Ok, Nu stie nimeni sau pur si simplu n-aveti placerea sa-mi raspundeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cred ca poti sa cauti pe aici . De spus nu stiu . @eliadar - tot la bogdan a fost facut acu 2-3 luni si merge foarte bine, numai ca vroiam sa mai cresc putin relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Ok, Nu stie nimeni sau pur si simplu n-aveti placerea sa-mi raspundeti? solutie: Google.ro > search "gsf 600 steering bearings" codul celui de sus este HL324705U (http://www.bitzforbikes.co.uk/Upper_Steering_Head_Bearing-ref-168-8581-315.html) Dar pe cel de jos nu-l gasesc. Te-as ajuta cu placere ... dar tre' sa plec, si cred ca poti sa cauti si tu pe google Bafta L.E. Uite aici unde a aratat ARW: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1997-su...list/FIG48.html pozitia 2 si pozitia 4 Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Si la mine este la fel. Distanta nu s-a modificat de cand am luat motocicleta. e oka atunci. Daca ma prinzi online pe Ymess da un buzz ca vreau sa te intreb ceva Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ?Ai stopuri aditionale? probabil e ceva pe instalatie, ca si cand dau semnal PARCA e o mica schimbara... oricum, nimic deranjant, asa e de cand am luat-o. o sa-i fac si eu carburatie si jocu' la supape ca parca da semne ca tzacane putin dupa ce se incinge bine in oras Cum ziceam, la primavara vreau sa-i fac un full-service, ca in vara viitoarevreau sa dau o tura de 4.000 km Editat Iunie 22, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cred ca poti sa cauti pe aici . De spus nu stiu . @eliadar - tot la bogdan a fost facut acu 2-3 luni si merge foarte bine, numai ca vroiam sa mai cresc putin relantiul. mai e o kestie. asa cum te uiti tu la ceas, trebuie sa te uiti perpendicular pe el (pe bune). eu de pilda ma uit cam de sus si mereu imi pare subturata (ea merge ok) dar cand ma uit la ceas perpendicular (ma cobor un pic) sta la 1100- maxim 1200 cand este foarte cald. la pornire 900-1000... te-a mancat undeva sa umblii la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 si la mine se duce turatia in jos cind aprind farul. mai mult, creste intensitatea luminii cind o turez. cred ca e chestie care tine de designul alternatorului si al releului de incarcare. daca merge asa de 2 ani jumatate, de ce s-o repar acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ...Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ... Dar poti sa verifici asta in felul urmator: 1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ... 2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului )-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant) Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti) Mesaj completat Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante (nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca) Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar. Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368 da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu ) oricum, nici 2010 nu aare etrier fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu )oricum, nici 2010 nu aare etrier fix I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Dane, tu vorbesti de B12, noi de B6. Am aratat mai devreme poze cu etrieri ficshi/flotanti, furtunul de care vorbesti tu nu tine de etrier, ci de transferul de presiune de la pompa la cei 2 etrieri. A se lua "etrieri flotanti" la plurar adliteram, NU ca pereche. L.E. Hahahaha ... Acum m-am prins vroiai sa te dai mare ca ai ABS ) Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. Editat Iunie 22, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. Mesaj completat Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez. Acum sunt in pijamale si scriu de pe mobil... N-am chef de google Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. in specificatie scrie: discuri 310 mm ,etriere fixe cu doua postonase (acum sunt bagat in ceata, nu ati spus ca cele fixe au si pe partea cealalta pistonase, adica 4 in total ?! ) eu am vazut hornet 2008 sau 2009 (modelul nou) si avea doar 2 pistonase pe etrier, hornetul este mai scump si mai `smecher ` decat banditu asa ca am dedus ca b 650 k9 nu are . cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. Sunteti frati? /index.php?showtopic=543118 post #5 A mea e de uzina nu e de client. aka sunt din fabrica asa Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez. Trebuie vazut unul fara ABS daca sunt la fel. Mesaj completat cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? Sa ne spuna un posesor de B12. Editat Iunie 22, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa ne spuna un posesor de B12. am avut impresia ca tu ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine. faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint. in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia. se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in "slidere". mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor Editat Iunie 23, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Sunteti frati? /index.php?showtopic=543118 post #5 A mea e de uzina nu e de client. aka sunt din fabrica asa Nu ... nu suntem frati. Am intrebat de sageata sensului de rotatie ... pentru ca in proportie de 90% din anvelopele de pe fata, canelurile de extractie a apei sunt invers. (aduna apa in loc s-o inlature, cum e pe spate) cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru\', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine.faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint. in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia. se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in \"slidere\". mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor Ce-mi place cand sintetizeaza cineva o discutie de 2 pagini ... Asta am zis si eu Calin in cele 2 pagini anterioare. Ca etrierele de pe pozele cu B6 ABS sunt fixe, ca furtunul n-are nicio legatura cu etrierul fix/flotant A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata! Intodeauna sensul sagetii RULZ ! Numai ca, asa cum ziceam mai devreme, in 90% din cazuri, canelurile sunt invers fata de cel de pe spate. Mesaj completat I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Cred ca aici mai e o confuzie ... sau tie iti place sa crezi ca ai K7. K7 e folosit numai la modelul GSXR 1000 cmc din 2007 K=1000 2,3,4,5,6,7,8,9 (ultima cifra din an 200X) De-asta am si crezut ca ai de 1200 ... m-am gandit ca ai pus K-ul ala ca e peste mie ... iar acolo ar fi normal sa fie etrieri ficsi si fara ABS. Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Sa-mi bag picioru daca inteleg ce zice nervu' (nu mi-o lua in nume de rau ). La profilul lui Dan scrie GSF 650 SA. Ok. Daca este din 2007 este K7. Daca era de 1250 din 2007 tot K7 era. K7-le ala este un cod pt. an, nu conteaza cilindreea. Ia aruncati un ochi AICI. Vedeti modelul, anul si codul. Editat Iunie 23, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Sa-mi bag picioru daca inteleg ce zice nervu' (nu mi-o lua in nume de rau ). La profilul lui Dan scrie GSF 650 SA. Ok. Daca este din 2007 este K7. Daca era de 1250 din 2007 tot K7 era. K7-le ala este un cod pt. an, nu conteaza cilindreea. Ia aruncati un ochi AICI. Vedeti modelul, anul si codul. Ok ... nush ce sa zic ... vad ca scrie year code ... Dar pe forumurile de pe afara ... scrie clar, e drept, in engleza, ce am scris eu mai sus. E pentru modelele de 1000 de la GSX-R In fine ... uite un citat din forumul www.gixxer.com Re: What does "k6" mean?? Quote:Originally Posted by COMEBACK In Suzuki terms the K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8 and now the K9 should only be used for the GSXR1000. Referring to a 2009 GSXR1000 as a K9 has become more like a brand name for Suzuki. You see it all over the mags. They would refer to a 2009 R1, a 2009 CBR1000RR etc....but for the liter Suzuki it would always be the K9. A 2007 750/600 is what it is, a 2007 750/600 / quote Exactly. This drives me crazy to 600's and 750's refered to as K6, K7 whatever. k= 1000 ....as in 27,000 miles = 27k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 A fost o discutie interminabila pe la service parca discutia aia nu numai c-a fost interminabila, dar a fost remarcabila prin faptul ca cel care a initiat topicul era nelamurit in privinta interpretarii sagetii. adica... dom'le, e o sageata acolo, da' ce inseamna? inseamna ca roata tre' sa se invirta in sensu indicat de sageata, sau invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 discutia aia nu numai c-a fost interminabila, dar a fost remarcabila prin faptul ca cel care a initiat topicul era nelamurit in privinta interpretarii sagetii. adica... dom'le, e o sageata acolo, da' ce inseamna? inseamna ca roata tre' sa se invirta in sensu indicat de sageata, sau invers? Poate omu avea nipru cu marshalier ... depinde cum mergea mai mult .. cu spatele sau cu fatza Mesaj completat Ok ... nush ce sa zic ... vad ca scrie year code ... Dar pe forumurile de pe afara ... scrie clar, e drept, in engleza, ce am scris eu mai sus. E pentru modelele de 1000 de la GSX-R In fine ... uite un citat din forumul www.gixxer.com Re: What does "k6" mean?? Quote:Originally Posted by COMEBACK In Suzuki terms the K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8 and now the K9 should only be used for the GSXR1000. Referring to a 2009 GSXR1000 as a K9 has become more like a brand name for Suzuki. You see it all over the mags. They would refer to a 2009 R1, a 2009 CBR1000RR etc....but for the liter Suzuki it would always be the K9. A 2007 750/600 is what it is, a 2007 750/600 / quote Exactly. This drives me crazy to 600's and 750's refered to as K6, K7 whatever. k= 1000 ....as in 27,000 miles = 27k OK ... m-am documentat mai temeinic ... se pare ca intr-adevar Suzuki are un alt tipar de numerotare al anilor de fabricatie ... K7 inseamna anul 2007, indiferent de model si cilindree ... http://www.cyclepedia.com/yamaha-motorcycl...identification/ scuze de eroare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 bun... cu ocazia reviziei de 18000 am considerat ca toba originala si-a cam trait viata... (ajutat fiind si de un sofer mai neatent care a binevoit sa dea un pic cu mine pe jos). in concluzie va prezint noua mea prietena: yoshimura ovale cone inox! pot sa va spun ca dintre toate tobele after vazute si auzite pe banditi asta suna (si arata, dar asta e parerea mea subiectiva) cel mai bine! baga o gramada de basi dar in acelasi timp nu-mi deranjeaza vecinii dimineata cand plec. o sa mai fac niste poze si cu aparatul foto cand o fi un pic de soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 cat coasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.