nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 IO! Dar nu chiar ca tine...ci nu pot sa-l pun la 1300, ori 1200 ori 1400. Inafara de asta: cand franez tare, imi scade la 1100, daca pas frana pe loc iar imi scade (dar f putin). Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo si nu stii Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta. http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta. http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata. Mersi mult! Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva. Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi. Discurile fixe, sunt cele prinse direct de janta, ca in poza de mai jos, si nu prea mai sunt folosite ... la motorete ... mai mult la cross, unde nu conteaza si la frana spate. Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase. La motoarele sport cel mai bun randament este dat de etrieri ficshi cu discuri flotante Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo si nu stii Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo Nici eu, da-aia o las asa! probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai Editat Iunie 22, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Nici eu, da-aia o las asa! probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ? Ai stopuri aditionale? Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva. Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi. În seamnă ca eu am discuri flotante!!! Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase. Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu! Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu! Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi) Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ... Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ... Dar poti sa verifici asta in felul urmator: 1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ... 2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului )-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant) Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti) Mesaj completat Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu! Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi) Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante (nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca) Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar. Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368 Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Poveste : Luat de la mecanic - 1100 a stat (2 luni ) pana am pus eu mana pe surubul de reglare . La cald ( mor eu de cald langa el ) il maresc la 1200, sta tapan, accelerez pe loc brusc/nebrusc acolo sta. Ma plimb cativa km scade la 1000-900. ( ar fi a 3-a oara cand il reglez daca il mai reglez o data ). Momentan nu am maneta de ambreiaj ca am facut buff in weekend usureanu.. o sa urmeze si poze cand fac rost de ele. Sa insist cu reglaju? nu insista cu reglajul. in principiu nu trebuie sa-ti bati capul prea tare. la mine mergea complet aiurea. pana i-am facut carburatia la bogdan padure. avea pana si o bataie la motor, care a disparut dupa ce bogdan si-a facut treaba. si mie imi scade turatia un pic cand aprind luminile. consider ca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Are cineva idee ce serie au rulmentii de la jug la un bandit 600 din 97? Multumesc anticipat! Ok, Nu stie nimeni sau pur si simplu n-aveti placerea sa-mi raspundeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cred ca poti sa cauti pe aici . De spus nu stiu . @eliadar - tot la bogdan a fost facut acu 2-3 luni si merge foarte bine, numai ca vroiam sa mai cresc putin relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Ok, Nu stie nimeni sau pur si simplu n-aveti placerea sa-mi raspundeti? solutie: Google.ro > search "gsf 600 steering bearings" codul celui de sus este HL324705U (http://www.bitzforbikes.co.uk/Upper_Steering_Head_Bearing-ref-168-8581-315.html) Dar pe cel de jos nu-l gasesc. Te-as ajuta cu placere ... dar tre' sa plec, si cred ca poti sa cauti si tu pe google Bafta L.E. Uite aici unde a aratat ARW: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1997-su...list/FIG48.html pozitia 2 si pozitia 4 Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Si la mine este la fel. Distanta nu s-a modificat de cand am luat motocicleta. e oka atunci. Daca ma prinzi online pe Ymess da un buzz ca vreau sa te intreb ceva Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ?Ai stopuri aditionale? probabil e ceva pe instalatie, ca si cand dau semnal PARCA e o mica schimbara... oricum, nimic deranjant, asa e de cand am luat-o. o sa-i fac si eu carburatie si jocu' la supape ca parca da semne ca tzacane putin dupa ce se incinge bine in oras Cum ziceam, la primavara vreau sa-i fac un full-service, ca in vara viitoarevreau sa dau o tura de 4.000 km Editat Iunie 22, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cred ca poti sa cauti pe aici . De spus nu stiu . @eliadar - tot la bogdan a fost facut acu 2-3 luni si merge foarte bine, numai ca vroiam sa mai cresc putin relantiul. mai e o kestie. asa cum te uiti tu la ceas, trebuie sa te uiti perpendicular pe el (pe bune). eu de pilda ma uit cam de sus si mereu imi pare subturata (ea merge ok) dar cand ma uit la ceas perpendicular (ma cobor un pic) sta la 1100- maxim 1200 cand este foarte cald. la pornire 900-1000... te-a mancat undeva sa umblii la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 si la mine se duce turatia in jos cind aprind farul. mai mult, creste intensitatea luminii cind o turez. cred ca e chestie care tine de designul alternatorului si al releului de incarcare. daca merge asa de 2 ani jumatate, de ce s-o repar acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ...Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ... Dar poti sa verifici asta in felul urmator: 1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ... 2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului )-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant) Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti) Mesaj completat Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante (nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca) Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar. Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368 da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu ) oricum, nici 2010 nu aare etrier fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu )oricum, nici 2010 nu aare etrier fix I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Dane, tu vorbesti de B12, noi de B6. Am aratat mai devreme poze cu etrieri ficshi/flotanti, furtunul de care vorbesti tu nu tine de etrier, ci de transferul de presiune de la pompa la cei 2 etrieri. A se lua "etrieri flotanti" la plurar adliteram, NU ca pereche. L.E. Hahahaha ... Acum m-am prins vroiai sa te dai mare ca ai ABS ) Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. Editat Iunie 22, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. Mesaj completat Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez. Acum sunt in pijamale si scriu de pe mobil... N-am chef de google Editat Iunie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650. in specificatie scrie: discuri 310 mm ,etriere fixe cu doua postonase (acum sunt bagat in ceata, nu ati spus ca cele fixe au si pe partea cealalta pistonase, adica 4 in total ?! ) eu am vazut hornet 2008 sau 2009 (modelul nou) si avea doar 2 pistonase pe etrier, hornetul este mai scump si mai `smecher ` decat banditu asa ca am dedus ca b 650 k9 nu are . cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. Sunteti frati? /index.php?showtopic=543118 post #5 A mea e de uzina nu e de client. aka sunt din fabrica asa Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez. Trebuie vazut unul fara ABS daca sunt la fel. Mesaj completat cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? Sa ne spuna un posesor de B12. Editat Iunie 22, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa ne spuna un posesor de B12. am avut impresia ca tu ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine. faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint. in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia. se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in "slidere". mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor Editat Iunie 23, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie. A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Sunteti frati? /index.php?showtopic=543118 post #5 A mea e de uzina nu e de client. aka sunt din fabrica asa Nu ... nu suntem frati. Am intrebat de sageata sensului de rotatie ... pentru ca in proportie de 90% din anvelopele de pe fata, canelurile de extractie a apei sunt invers. (aduna apa in loc s-o inlature, cum e pe spate) cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru\', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine.faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint. in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia. se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in \"slidere\". mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor Ce-mi place cand sintetizeaza cineva o discutie de 2 pagini ... Asta am zis si eu Calin in cele 2 pagini anterioare. Ca etrierele de pe pozele cu B6 ABS sunt fixe, ca furtunul n-are nicio legatura cu etrierul fix/flotant A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata! Intodeauna sensul sagetii RULZ ! Numai ca, asa cum ziceam mai devreme, in 90% din cazuri, canelurile sunt invers fata de cel de pe spate. Mesaj completat I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei? Cred ca aici mai e o confuzie ... sau tie iti place sa crezi ca ai K7. K7 e folosit numai la modelul GSXR 1000 cmc din 2007 K=1000 2,3,4,5,6,7,8,9 (ultima cifra din an 200X) De-asta am si crezut ca ai de 1200 ... m-am gandit ca ai pus K-ul ala ca e peste mie ... iar acolo ar fi normal sa fie etrieri ficsi si fara ABS. Editat Iunie 23, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.