Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

IO!

 

Dar nu chiar ca tine...ci nu pot sa-l pun la 1300, ori 1200 ori 1400.

Inafara de asta: cand franez tare, imi scade la 1100, daca pas frana pe loc iar imi scade (dar f putin).

 

Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo :) si nu stii :)

Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata :) ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta.

 

http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml

 

aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata.

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce inseamna in traducere libera "Fully Floating Front Disc"? am intrat la recomandarea unui coleg motociclist pe siteul EBCBrakes.com sa ma interesez de discuri pentru banditul meu. stiu ca in urma cu cateva pagini se discuta despre etrieri flotanti (sau ceva de genul asta) care sunt pe banditii din nu-stiu-ce-an pana in nu-stiu-ce an. din acele discutii, am tras concluzia ca la mine (Neo - 2005) etrierele difera fata de Pop si Kult... nu am inteles exact de ce si care sunt diferentele. insa acum ma interesez de discuri si am gasit pe Louis.de discuri standard la 100 euro si racing la 250 euro (bucata :) ). Am zis sa mai caut si prin alte parti, poate gasesc ceva mai ieftin la o calitate decenta.

 

http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...ads/index.shtml

 

aceasta este adresa pe care o inspectez acum. Daca mai aveti alte ponturi de unde as putea sa gasesc discuri de fata.

Mersi mult!

 

Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva.

 

Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi.

r-xcdisc.jpg

Discurile fixe, sunt cele prinse direct de janta, ca in poza de mai jos, si nu prea mai sunt folosite ... la motorete ... mai mult la cross, unde nu conteaza si la frana spate.

0000-Moose-Racing-OEM-Replacement-Rotors.gif

 

Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang

41767085.gif

 

Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase.

350px-Bcallipers_01m.jpg

 

La motoarele sport cel mai bun randament este dat de etrieri ficshi cu discuri flotante :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare asta ... cand franezi scade relantiul ... poate ai frana servo :) si nu stii :D

Chiar nu-mi explic de ce poate sa faca asta ... decat daca e servo :P

Nici eu, da-aia o las asa! :) probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu, da-aia o las asa! :) probabil ceva pe instalatia electrica... dar nu-i bai

Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ?

Ai stopuri aditionale?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile flotante sunt ceva ... iar etrierele flotante ... altceva.

 

Discurile flotante sunt compuse din 2 bucati concentrice, prinse intre ele cu un fel de "nituri" / "bucshi" ca in poza de mai jos si ajuta la eliminarea vibratiilor cand franezi.

r-xcdisc.jpg

 

În seamnă ca eu am discuri flotante!!!

 

 

Etrierii flotanti sunt cei care au pistoane pe o singura parte, si printr-un sistem de culisare se egalizeaza automat pe disc, atunci cand se strang

41767085.gif

 

Etrierii ficshi, sunt cei care au pistonashe si pe o parte si pe celalata (nu e cazul tau) si egalizarea se produce din pistonase.

350px-Bcallipers_01m.jpg

 

Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu!

 

Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu!

 

Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi)

 

Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ...

Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ...

Dar poti sa verifici asta in felul urmator:

1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ...

2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului :))-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant)

Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti)

Mesaj completat

Deci am si etrier flotant? cu pistonase pe o singura parte... e bine de stiu!

 

Multam mult pentru info! Acum nu ramane de facut decat sa gasesc cel mai bun pret pentru discuri, ca placutele, peste tot pe unde am intrebat, pretul variaza doar cu maxim 10 lei (240-250 lei penttru placutele pe fata...ambele seturi)

 

Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante

(nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca)

Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar.

 

Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste : Luat de la mecanic - 1100 a stat (2 luni ) pana am pus eu mana pe surubul de reglare . La cald ( mor eu de cald langa el ) il maresc la 1200, sta tapan, accelerez pe loc brusc/nebrusc acolo sta. Ma plimb cativa km scade la 1000-900. ( ar fi a 3-a oara cand il reglez daca il mai reglez o data ).

Momentan nu am maneta de ambreiaj ca am facut buff in weekend usureanu.. o sa urmeze si poze cand fac rost de ele.

Sa insist cu reglaju?

 

nu insista cu reglajul.

in principiu nu trebuie sa-ti bati capul prea tare. la mine mergea complet aiurea. pana i-am facut carburatia la bogdan padure. avea pana si o bataie la motor, care a disparut dupa ce bogdan si-a facut treaba.

si mie imi scade turatia un pic cand aprind luminile. consider ca e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, Nu stie nimeni sau pur si simplu n-aveti placerea sa-mi raspundeti? :)

 

solutie:

Google.ro > search "gsf 600 steering bearings"

codul celui de sus este HL324705U (http://www.bitzforbikes.co.uk/Upper_Steering_Head_Bearing-ref-168-8581-315.html)

Dar pe cel de jos nu-l gasesc. Te-as ajuta cu placere ... dar tre' sa plec, si cred ca poti sa cauti si tu pe google :)

Bafta

 

L.E.

Uite aici unde a aratat ARW:

http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1997-su...list/FIG48.html

pozitia 2 si pozitia 4

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine este la fel. Distanta nu s-a modificat de cand am luat motocicleta.

post-36594-1277210360_thumb.jpg

e oka atunci.

Daca ma prinzi online pe Ymess da un buzz ca vreau sa te intreb ceva

 

Da ... e posibil, alta explicatie oricum nu este. Totusi ... se poate oare de la stopul de frana sa-ti manance asa mult curent ?

Ai stopuri aditionale?

probabil e ceva pe instalatie, ca si cand dau semnal PARCA e o mica schimbara... oricum, nimic deranjant, asa e de cand am luat-o.

 

o sa-i fac si eu carburatie si jocu' la supape ca parca da semne ca tzacane putin dupa ce se incinge bine in oras

Cum ziceam, la primavara vreau sa-i fac un full-service, ca in vara viitoarevreau sa dau o tura de 4.000 km

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poti sa cauti pe aici . De spus nu stiu .

@eliadar - tot la bogdan a fost facut acu 2-3 luni si merge foarte bine, numai ca vroiam sa mai cresc putin relantiul.

 

mai e o kestie. asa cum te uiti tu la ceas, trebuie sa te uiti perpendicular pe el (pe bune). eu de pilda ma uit cam de sus si mereu imi pare subturata (ea merge ok) dar cand ma uit la ceas perpendicular (ma cobor un pic) sta la 1100- maxim 1200 cand este foarte cald.

la pornire 900-1000...

te-a mancat undeva sa umblii la relanti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine se duce turatia in jos cind aprind farul. mai mult, creste intensitatea luminii cind o turez. cred ca e chestie care tine de designul alternatorului si al releului de incarcare. daca merge asa de 2 ani jumatate, de ce s-o repar acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, eu asa tin minte. Cand am facut atunci franele la tine ... stiu ca m-am cam minunat ...

Exista o sansa de 50% sa ma insel ... poate le avea doar Alex flotante ...

Dar poti sa verifici asta in felul urmator:

1. fa 2 poze de pe exterior si de pe interior si baga-le aici ...

2. uita-te tu daca pe interior este la fel ca pe exterior. (Mai clar ... pe exterior se vad lacasele celor 2 pistonase bombate in afara, pe interior -(adica dinspre janta, nu in iteriorul etrierului :))-, ar trebui sa se vada 2 lacasuri goale daca e etrier flotant)

Daca e etrier fix, adica sa ai 4 pistonashe, atunci ar trebui sa fie simetric etrierul. (cu bombeurile locaselor pistonaselor pe ambele parti)

Mesaj completat

 

 

Mai e ceva ... m-am uitat la poza pe care ai postat-o tu acum cateva zile cu discurile ... si ale tale sunt flotante

(nu pot sa uploadez poza ca cica are link dinamic ... pe la pagina 663-664 parca)

Iar cu etrierii ... pune mai bine 2 poze ... sa vedem clar.

 

Uite un link sa vezi de discuri http://www.patternparts.net/?i=35368

da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu )

oricum, nici 2010 nu aare etrier fix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , sunt discuri flotante si etrieri flotanti 100% (tot 2005 am si eu )

oricum, nici 2010 nu aare etrier fix

 

I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. :)

 

Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei?

post-11022-1277234021_thumb.jpg

post-11022-1277234044_thumb.jpg

post-11022-1277234053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. :)

 

Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei?

Dane, tu vorbesti de B12, noi de B6.

Am aratat mai devreme poze cu etrieri ficshi/flotanti, furtunul de care vorbesti tu nu tine de etrier, ci de transferul de presiune de la pompa la cei 2 etrieri.

A se lua "etrieri flotanti" la plurar adliteram, NU ca pereche.

 

L.E.

Hahahaha ... Acum m-am prins :D vroiai sa te dai mare ca ai ABS :))

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. :)

 

Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei?

 

inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie.

Mesaj completat

Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. :D

 

Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650.

Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez.

Acum sunt in pijamale si scriu de pe mobil... N-am chef de google :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firar, m-ai prins. Da am ABS and proud of it. :D

 

Nu vorbesc de B12. Specificatiile sunt pentru cel de 650.

in specificatie scrie: discuri 310 mm ,etriere fixe cu doua postonase (acum sunt bagat in ceata, nu ati spus ca cele fixe au si pe partea cealalta pistonase, adica 4 in total ?! )

eu am vazut hornet 2008 sau 2009 (modelul nou) si avea doar 2 pistonase pe etrier, hornetul este mai scump si mai `smecher ` decat banditu asa ca am dedus ca b 650 k9 nu are .:)

cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie.

 

Sunteti frati? :) /index.php?showtopic=543118 post #5

 

A mea e de uzina nu e de client. :D aka sunt din fabrica asa

 

Nu cred ca sunt ficshi decat pt ABS. Cel putin la tine clar sunt ficshi din cate vad in poza, dar nu continuii discutia fara sa ma documentez.

 

Trebuie vazut unul fara ABS daca sunt la fel.

 

Mesaj completat

cum franeaza b12 (cu etrierele alea ) ? :)

 

Sa ne spuna un posesor de B12.

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine.

faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint.

in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia.

se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in "slidere".

mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? :)

 

LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva... Mi-a sarit in oki acum... Cauciucul tau de pe fata e montat bine? Ma refer la sensul de rotatie.

 

A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers :)

 

PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti frati? :) /index.php?showtopic=543118 post #5

 

A mea e de uzina nu e de client. :P aka sunt din fabrica asa

 

Nu ... nu suntem frati. Am intrebat de sageata sensului de rotatie ... pentru ca in proportie de 90% din anvelopele de pe fata, canelurile de extractie a apei sunt invers. (aduna apa in loc s-o inlature, cum e pe spate)

 

 

 

cum frineaza B12 comparativ cu B6 o sa aflati acusi, dupa ce-si termina Vihsco de reparat motoru\', ca o sa aiba fata (furca, roata, etriere) de B12. pina una alta am doua etriere de B12 in stinga mea si dupa cum arata as estima ca frineaza mult mai bine.

faptul ca etrierele sint unite printr-un furtun nu inseamna ca sint ficse, nu stiu de unde ati scos-o. trebuie sa ajunga lichid de frina la ambele, indiferent cum sint.

in poza pusa de Dan_06 se vede ca fiecare etrier are cel putin 2 pistonase (dupa forma carcasei), ca sa aiba sanse sa fie ficse ar trebui sa aiba 2 si pe interior. nu prea se leaga ce scrie in revista aia.

se poate determina usor daca sint ficse sau flotante determinind daca exista un mecanism de glisare, deobicei au niste burdufuri de cauciuc ca sa nu intre mizerie si apa in \"slidere\".

mai mult, in aceeasi poza se pot observa 4 suruburi inbus, care in mod evident nu fac altceva decit sa tina FIXE cele doua jumatati ale etrierului. QED. alte intrebari? :wacko:

 

LE: acum am observat ca in una din poze se observa si forma de pe interior a etrierului, si se vad clar locasurile pistoanelor

 

Ce-mi place cand sintetizeaza cineva o discutie de 2 pagini ... Asta am zis si eu Calin in cele 2 pagini anterioare. Ca etrierele de pe pozele cu B6 ABS sunt fixe, ca furtunul n-are nicio legatura cu etrierul fix/flotant

 

A fost o discutie interminabila pe la service parca, tot cu un cauciuc care cica era montat invers. Sunt cauciucuri cu nervurile de asa natura, incat par a se monta invers decat indica producatorul. Eu am un Avon care arata cu nervurile inapoi si se monteaza de parca ar fi invers :D

 

PS: deci..sensul sagetii de pe anvelopa e sfant, nu cum arata!

Intodeauna sensul sagetii RULZ ! Numai ca, asa cum ziceam mai devreme, in 90% din cazuri, canelurile sunt invers fata de cel de pe spate.

Mesaj completat

I-ai desfacut si ai vazut ca nu au pistonase pe ambele parti? Intreb doar. :)

 

Uitati ce zice in Univers Moto 03/2008 la K7 , plus poze cu etrierii mei. Daca sunt etrieri ficsi de ce au furtunul ala care ii conecteaza intre ei?

 

Cred ca aici mai e o confuzie ... sau tie iti place sa crezi ca ai K7.

K7 e folosit numai la modelul GSXR 1000 cmc din 2007

K=1000

2,3,4,5,6,7,8,9 (ultima cifra din an 200X)

De-asta am si crezut ca ai de 1200 ... m-am gandit ca ai pus K-ul ala ca e peste mie ... iar acolo ar fi normal sa fie etrieri ficsi si fara ABS.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...