Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Ma tot bate gandul sa trec la altceva (cred ca v-am batut la cap prea mult cu asta) asa ca am gasit un test cu exact ca ma interesa:

 

Bandit 1250 S vs BMW K1200R Sport - http://www.sportrider.com/bikes/146_0707_n...ison/index.html

 

Sper sa vi se para interesant, chiar daca putin off-topic. Concluzia este ca Bandit-ul costa cam la jumatate si are un motor mai rafinat (cel putin pana se face un update de soft la BMW, zici ca e Windows, sa-i pui un patch). Tehnologiile de pe BMW sunt insa unice - Suspensii, ABS de noua generatie, computer bord.

 

Oricum, din testul americanilor Bandit-ul a iesit foarte bine. Pare ca la pretul lui nu are rival.

 

Si ca sa nu fiu pe langa subiect, propun si o intrebare - am cel mai tanar Bandit (2007) care trece de 40 000 ?

 

Zicea Calin ca toti dau km inapoi inainte sa o vanda, eu sunt sincer - iata ca eu declar inca inainte sa il vand :P

post-21822-1285522360_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Banditosul argintiu
tu poate ai personalitate, ca nu ma leg de om, da' motoru' tau are personalitate cit o coala A4 goala :laugh:

mane, daca nu intelegi treaba cu customizatul si modificarile, esti invitat sa nu-ti modifici motocicleta. sincer ceea ce ai tu nu are nici o legatura cu Banditul, e o motocicleta de touring cu raport calitate/pret bun dar cam atit. nu e Bandit. Banditul e altceva si e un motor care a creat un curent care merge pina la cult (nu degeaba numele) pentru ca e misto, masculin, masiv, proportionat si semi-clasic. la motorul tau nu ai ce sa modifici. si sa stii ca mai exista si oameni care pot sa mearga cu 160 fara parbriz. eu nu le zic ca-s niste fraieri, zic bravo lor. devreme ce exista nakeduri cu 180 CP din fabrica... inseamna ca unora le plac.

tu ai vrut-o :P

 

 

nu e Mihai, e un user care nu-mi aduc aminte sa fi postat decit la faza cu dynojetul.

Mai Caline, stiu ca esti superior. Felicitari. Dar lasa-ma sa-ti spun ca cu a mea am prins 263 km/h, atat. De fabrica. Si iti spun ca asta "datorita faptului" simplu fapt ca am avut carena. Nu conteaza unde, dar, asa, intre patru ochi, intre Turda si Cluj.

Numa bine' toatecele bune din Gabon........ trwebre sA plec SALUT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar lasa-ma sa-ti spun ca cu a mea am prins 263 km/h, atat. De fabrica.

si eu am un tricou rosu, sa stii.

un lucru mie mi-e clar: orice-ar face, omu' mai devreme sau mai tirziu tot la "eu o am mai mare" ajunge. de-acum am constientizat ca discutiile pe forum sint in realitate monologuri, adica unu zice ceva, altu intelege ceva ce n-are legatura, da' tot o sa insist si-o sa-ti spun ca ti-am raspuns ce ti-am raspuns pentru ca ai bagat faza cu "va credeti voi mai destepti ca japonezii". e un stereotip de care mi-e greata, 1 ca motoarele chiar pot fi imbunatatite fata de fabrica si 2 ca nu are legatura cu desteptaciunea, japonezu' face un motor ca sa-l vinda, adica mai taie la pret pe unde poate. subiectu' topicului e "Banditmania" si din asta fac parte eventuale imbunatatiri sau doar modificari. cind vine unu' si zice ca dati-le incolo de modificari... apai e clar de ce-o sa aiba parte. si te rog nu baga textul cu daca vrei motor mai bun ia altu' ca nu tine. sint oameni care si-ar permite mult mai mult dar au ales tot Kult pe care sa-l modifice, cind puteau sa aiba motocicleta BMW cu ABS, ESP, 4x4 etc. intreaba miile de pasionati din Anglia, Germania, Franta etc care fac din Banditi niste chestii pe care un roman n-o sa le faca vreodata :laugh: over and out.

Mesaj completat

Sper sa vi se para interesant, chiar daca putin off-topic. Concluzia este ca Bandit-ul costa cam la jumatate si are un motor mai rafinat (cel putin pana se face un update de soft la BMW, zici ca e Windows, sa-i pui un patch). Tehnologiile de pe BMW sunt insa unice - Suspensii, ABS de noua generatie, computer bord.

eu am mai zis ca daca ar fi sa ma dau pe touring 1250-ul ar fi una din primele varianta DACA ar fi sa-l iau de nou. dupa specificatii pare un chilipir la cit costa. putere, injectie, ABS, protectie la vint la bani putini. BMW e cu totul alta categorie dp meu de vedere, le vad ca motociclete pt. oameni de afaceri trecuti de prima tinerete. si aici ma refer la pret. pina si un neamt posesor de CBR a fost de-pacord cu mine la faza asta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta nu intelegeam, de ce daca iti iei S neaparat te "dai pe touring"? S-ul este doar putin mai greu decat N-ul si chiar nu cred ca ajungi sa simti greutatea in plus.

 

Dupa mine N-ul e ales doar pentru estetica. In rest orice punct de vedere ar merge catre S. (stiu ca majoritatea aveti N si ma expun criticilor :P, dar nu cred ca daca ai S deja nu mai pot fii hooligan, nu mai poti sa faci decat touring.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 - 50.000km

 

pentru mine b 1250 S e cel mai tare( asa raport calitate/pret nu exista in domeniul motociletelor), (imi place ala negru , cu motor negru ,furca si bascula neagra :P )

 

comparatia aia nu prea e buna , bmw ala costa de 2 ori cat banditu, bmw are protectie la vand mai slaba si pozitia mult mai aplecata, dar e plin de tehnologie si are multe in + fata de bandit ,se pot trece la aceeasi categorie doar vizual (adica cand te uiti la ele) in rest eu zic sa mergi putin pe un b12 sa vezi cum trage si cum franeaza si daca esti multumit sa il iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta nu intelegeam, de ce daca iti iei S neaparat te "dai pe touring"? S-ul este doar putin mai greu decat N-ul si chiar nu cred ca ajungi sa simti greutatea in plus.

pai pt. mine da. nu-mi plac carenatele de fel, in special farurile de plastic. in particular la Kult S-ul arata naspa de tot, e o besina de motocicleta cu plasticul ala-n fata. Pop-ul S mai arata cit de cit si deja Neo/Evo-s alta mincare de peste. parerea mea e ca daca nu apreciezi motociclete gen XJR, GSX, ZR nu prea ai cum sa intelegi faza cu nakedul curat. eu am o idee la care n-o sa renunt ever: daca nu-mi place cum arata un motor nu mi-l cumpar oricit de bun ar fi in rest.

daca e sa vorbim de motoare carenate care arata bine as accepta un Ducati 848 dar la bani putini nu prea exista nimic care sa-mi placa. asta-s eu :P

 

Mesaj completat

Dupa mine N-ul e ales doar pentru estetica.

bingo. am mai scris: pe criterii practice iti alegi nevasta urita (ca sa fii sigur ca e numai a ta) si care face mincare buna. daca ai aceleasi criterii la amanta ceva nu e in ordine. unii nici n-au nevoie de nevasta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 - 50.000km

 

pentru mine b 1250 S e cel mai tare( asa raport calitate/pret nu exista in domeniul motociletelor), (imi place ala negru , cu motor negru ,furca si bascula neagra :D )

 

comparatia aia nu prea e buna , bmw ala costa de 2 ori cat banditu, bmw are protectie la vand mai slaba si pozitia mult mai aplecata, dar e plin de tehnologie si are multe in + fata de bandit, se pot trece la aceeasi categorie doar vizual (adica cand te uiti la ele) in rest eu zic sa mergi putin pe un b12 sa vezi cum trage si cum franeaza si daca esti multumit sa il iei.

Ok, deci mai am 2 ani sa fac 10 000 km, e usor :P

 

Referitor la comparatie, au multe in comun:

-motor peste 1000 cc

- semicarenate

- 4 in linie

- pozitie dreapta (am stat pe K, e f. putin diferit fata de Bandit)

- ABS (difera doar generatia)

- parbriz cam de aceleasi dimensiuni, cei care au facut review-ul au spus ca e cam la fel protectia la vand (adica standard e insuficienta, dar se rezolva aftermarket).

-2 roti :)

 

Mai multe asemanari nu cred ca e nevoie.

 

Oricum, eu cred ca merg pe K pana la urma, revin cu impresii (peste ceva timp cand o sa mi-l permit :laugh: )

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci mai am 2 ani sa fac 10 000 km, e usor :laugh:

 

Referitor la comparatie, au multe in comun:

-motor peste 1000 cc

- semicarenate

- 4 in linie

- pozitie dreapta (am stat pe K, e f. putin diferit fata de Bandit)

- ABS (difera doar generatia)

- parbriz cam de aceleasi dimensiuni, cei care au facut review-ul au spus ca e cam la fel protectia la vand (adica standard e insuficienta, dar se rezolva aftermarket).

-2 roti :)

 

Mai multe asemanari nu cred ca e nevoie.

 

Oricum, eu cred ca merg pe K pana la urma, revin cu impresii (peste ceva timp cand o sa mi-l permit :D )

ghidon

far

rezervor

oglinzi ...etc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in particular la Kult S-ul arata naspa de tot, e o besina de motocicleta cu plasticul ala-n fata.

Caline, Caline, nu e frumos ce scrii Caline. Unora le place besina aia, si eu am avut-o. La inceput nu imi placeau N, am stat dupa S o luna de zile in plus sa il gasesc la bani, cand N puteam sa iau mai ieftin si mai repede.

Zi si tu ca nu iti place tie, nu scrie asa in vazul lumii. Alea le zici prietenilor in particular eventual (cum zic eu de Diveriosn :laugh: ). Si cei cu S au tot baniditi , la fel si cei cu 400 sau 250. Principiul e simplu, daca noua nu ne place ceva, nu inseamna ca e urat. Unii il considera frumos.

Bulinuta neagra. :P

P.S. Si azi nu aveti voie sa va legati de mine ca e ziua mea, da?

Cate o bere fara alcool virtuala la toata lumea :D

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la multi ani Aline :* >:D< don't drink and ride :P

ca sa-ti fac un "cadou", poti sa rizi de mine: acuma 3 ani cind ma gindeam ce motor sa iau prima varianta a fost Kymco Quannon de 125 :laugh:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooooooo...tinere!! Sa traiesti si sa infloresti! Sa motociclesti fara incidente! LA MULTI ANI!

 

 

Cati ani faci ma?!?!?!?! Ce varsta e aia 27? Ca nu-mi aduc aminte :P

 

 

PS: O ZI FRUMOASA!!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care ziceam sa nu fiu rautacios, am tacut..Sincer, nici mie nu-mi place, mai e vopsit si cricul tot rosu..

Cadrul o culoare, iar rezervor/aripa/codita, negre..

Stiu ca e bataie mare de cap pt. vopsirea cadrului, d-asta nici nu as schimba culoarea banditului..O sa raman tot la rosu.

Dar e vorba de gusturile fiecaruia, cum tie nu-ti place toba after market, mie imi place :laugh:

Toti ne facem mobrele dupa necesitatile noastre, buget si dupa bunul plac..

Motocicleta a avut acest colorit de cand am cumparat-o (1 luna ) si cred ca originala a fost toata neagra deoarece cand am facut identificarea la RAR nu au gasit seria pe cadru datorita faptului ca vopseaua a fost data mai multe straturi de rosu si acoperea complet zona cu seria (pot sa spun ca m-au cam luat transpiratiile cand inginerul a zis ca este furata deoarece nu are seria pe cadru, ci doar pe o placuta in partea dreapta prinsa in 2 nituri). Dupa ce a zgariat cu o susubelnita vopseaua a descoperit seria stantata. Si ce sa spun toba suna foarte bine :P.

Nu o sa-i schimb culoarea deocamdata deoarece imi place cum arata si prin faptul ca daca as schimba Banditul pe altceva as lua un Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a avut acest colorit de cand am cumparat-o (1 luna ) si cred ca originala a fost toata neagra deoarece cand am facut identificarea la RAR nu au gasit seria pe cadru datorita faptului ca vopseaua a fost data mai multe straturi de rosu si acoperea complet zona cu seria (pot sa spun ca m-au cam luat transpiratiile cand inginerul a zis ca este furata deoarece nu are seria pe cadru, ci doar pe o placuta in partea dreapta prinsa in 2 nituri). Dupa ce a zgariat cu o susubelnita vopseaua a descoperit seria stantata. Si ce sa spun toba suna foarte bine :P.

Nu o sa-i schimb culoarea deocamdata deoarece imi place cum arata si prin faptul ca daca as schimba Banditul pe altceva as lua un Ducati.

placuta e considerata fix-plix, seria stantata conteaza. atentie mare daca va vine vreodata-n cap sa vopsiti cadrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, Caline, nu e frumos ce scrii Caline. Unora le place besina aia, si eu am avut-o. La inceput nu imi placeau N, am stat dupa S o luna de zile in plus sa il gasesc la bani, cand N puteam sa iau mai ieftin si mai repede.

Zi si tu ca nu iti place tie, nu scrie asa in vazul lumii. Alea le zici prietenilor in particular eventual (cum zic eu de Diveriosn :laugh: ). Si cei cu S au tot baniditi , la fel si cei cu 400 sau 250. Principiul e simplu, daca noua nu ne place ceva, nu inseamna ca e urat. Unii il considera frumos.

Bulinuta neagra. :P

P.S. Si azi nu aveti voie sa va legati de mine ca e ziua mea, da?

Cate o bere fara alcool virtuala la toata lumea :D

 

 

La multi ani ! tot de la unul de 27 ani si traditionalul "Sa-ti creasca MARE !!! si kilometri multi fara probleme.

Mesaj completat

Am cateva intrebari am pentru voi... ieri cand ma intorceam acasa, pe DN 1 motocicleta la un moment dat nu mai tragea, abia mentinea viteza 70 km/h iar cand am intrat pe strada unde locuiesc si am inchis acceleratia motorul a murit, l-am repornit si l-am tinut din acceleratie pana am ajuns acasa.

 

- Intrebarea mea este la modelul de bandit N din 1998 exista filtru de benzina sau nu are decat sita in rezervor?

 

- Se poate infunda doar un singur carburator ??? din cele 4 deoarece asa se simtea motorul parca ar merge in 3 sau in 2 pistoane.

 

Mai mentionez ca dupa ce am ajuns acasa am oprit, repornit si turat motorul la 10000 ture dupa care si-a revenit la normal.

 

- Ce as putea sa fac sa nu repet situatia? : alta benzina, curat rezervor, instalez filtru daca se poate instala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la putin timp dupa ce am cumparat motorul si eu am patit de citeva ori asa. suspectez ca e simptom de motor stat mult pe dreapta. s-a intimplat de vreo 2-3 ori si la un moment dat si-a revenit. la un moment dat a fost chiar amuzant, mi s-a intimplat chiar inainte de-a intra in ditai intersectia dar am avut timp ca in virtutea inertiei sa urc pe trotuar pe rampa pentru handicapati :P se holbau toti pietonii la mine ca la felul 14. m-am holbat si eu la ea 10 minute, am pornit-o din nou si a mers fara probleme. de atunci nu am mai patit.

 

si da, are filtru doar in rezervor dar cred ca e suficient. sita e extrem de fina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Alin!

 

 

poti sa rizi de mine: acuma 3 ani cind ma gindeam ce motor sa iau prima varianta a fost Kymco Quannon de 125 :D

 

la mine, tot acu' 3 ani, IZH Planeta 1993 sau IZH '56 (Festival) din 1961 :P dar am dat de niste bani si mi-am luat viroaga de 535.

 

fratilor carnatilor, nu va mai certati, gusturile la motocicleta sunt ca gusturile la femei, unora le plac scobitorile, altora asa-si-asa, unora alea mai tapene, altora ala mai rubensiene.

 

Am si eu o problema:

 

in urma cu cateva seri a mers var-miu in spatele meu cu masina si a zis ceva de genu "Vere, fa ceva cu pozitia aia ca abia te vezi". Am pus-o pe seama faptului ca are xenoane pe masina si imi acapara pozitia.

Ieri m-am uitat la lampa (io nu prea ma uit la stopu spate) si am vazut ca pe pozitie aveam doar becul de la nr de inmatric aprins, nu mai stiam sigir dar parca stiam ca tre sa se aprinda si alea 2 de sus, m-am uitat la mufe p-acolo, m-am uitat la fire, totul e ok.

precizez ca STOPUL PE FRANA MERGE!

In drum spre casa, pe A2, pretina imi facea semne disperate sa stau mai pe drepta benzii ca nu ma vad din spate, deci e clar.

Nu stiu de cand am problema asta, ca nu prea ma uit la curu' mobrei asa atent, dar io cred ca e cam din iunie (atunci am mers ultima oara noaptea cu pretina in spatele meu).

 

am vazut in diagrama ca becurile sunt cu 2 faze si-s legate in paralele, deci cam ciudat ca mi s-au ars fazele de pozitie de la AMBELE becuri si fazele de STOP/frana de la ambele becuri sunt ok...

 

o sa schimb becurile, sper ca asta sa fie probelma si ATAT! ca daca nu, zici ca mi-am luat DUCATI :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, Caline, nu e frumos ce scrii Caline. Unora le place besina aia, si eu am avut-o. La inceput nu imi placeau N, am stat dupa S o luna de zile in plus sa il gasesc la bani, cand N puteam sa iau mai ieftin si mai repede.

Zi si tu ca nu iti place tie, nu scrie asa in vazul lumii. Alea le zici prietenilor in particular eventual (cum zic eu de Diveriosn :D ). Si cei cu S au tot baniditi , la fel si cei cu 400 sau 250. Principiul e simplu, daca noua nu ne place ceva, nu inseamna ca e urat. Unii il considera frumos.

Bulinuta neagra. :P

P.S. Si azi nu aveti voie sa va legati de mine ca e ziua mea, da?

Cate o bere fara alcool virtuala la toata lumea :)

 

 

 

La Multi Ani. Tie si Banditului! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Aline, sa ne incanti ani intregi cu posturile tale de bine ( big fan here )!

 

La multi ani ! tot de la unul de 27 ani si traditionalul "Sa-ti creasca MARE !!! si kilometri multi fara probleme.

Mesaj completat

Am cateva intrebari am pentru voi... ieri cand ma intorceam acasa, pe DN 1 motocicleta la un moment dat nu mai tragea, abia mentinea viteza 70 km/h iar cand am intrat pe strada unde locuiesc si am inchis acceleratia motorul a murit, l-am repornit si l-am tinut din acceleratie pana am ajuns acasa.

 

- Intrebarea mea este la modelul de bandit N din 1998 exista filtru de benzina sau nu are decat sita in rezervor?

 

- Se poate infunda doar un singur carburator ??? din cele 4 deoarece asa se simtea motorul parca ar merge in 3 sau in 2 pistoane.

 

Mai mentionez ca dupa ce am ajuns acasa am oprit, repornit si turat motorul la 10000 ture dupa care si-a revenit la normal.

 

- Ce as putea sa fac sa nu repet situatia? : alta benzina, curat rezervor, instalez filtru daca se poate instala...

 

 

b6 96'

Un mecanic mi-a pus filtru ca nu aveam , celalalt ( in care am mai mare incredere ) mi l-a scos pentru ca: "Ai sita in rezervor si alimentarea se face prin cadere, filtrul ala opreste benzina" + ca io nu am filtru la modelul meu => De unde , mi s-a mai explicat , ca daca am peste 7 litri in rezervor e mai multa putere (some may say bullshit.. i shit you not ). Cateodata , pentru mai multa putere e nevoie doar de niste curatenie, sa ajunga benzina mai usor in camera de combustie ( pozitia PRI - este exclusa, ca ajunge prea usor :P lol ). Vezi in manual daca ai filtru, ca esista specificatii.

 

Mi s-a intamplat sa nu se mai tureze ( sa mearga in 3 ... pentru ca o evacuare era rece si celelalte mi-au pastrat niste piele pentru uz propriu in momentul in care mana mea le-a facut o vizita (dumbass) ) . Aveam un contact prost la una dintre fise, exact unde intra in bobina. A fost foarte ciudat .. ca mergea o perioada dupa care de la vibratii ( suspectez eu ) pierdea contact-ul si mergea in 3 nu se tura.. ma enerva , ma pisam pe ea... mergea din nou. In fine, ce vreau sa spun este : cand mai ai problema vezi daca ajunge benzina, vezi daca face scanteie. - la astea m-as uita eu.

 

P.S. Iti urez sa fi satisfacut ca ceilalti maniaci de bandit de pe forum.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...