Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

iar incepe sa semene topicul cu "discutii generale despre motociclism si nu numai"...

on-topic... mi-a venit kitul de coborire si ma maninca-n fund sa-l montez si sa fac o proba sa vad daca are efect la voblaj. numa' ca e frig si sta sa ploo :cheers:

 

eu mi-am montat pe bandit 600N din 95 extreme high up kit. adica kit de urcare cu 5 cm. sau 5,5?

in fine mi-am schimbat si amortizorul central cu unul tot de suzuki nu mai stiu ce model (parca de 400) care are reglaje de la 1-4 (banditul kult nu are asa ceva) si care fiind mai lung cu 2,5 cm ( in rest se potrivea perfect!!!) mi-a mai inaltat-o un pic. deci acum suspectez ca mi-e mai inalta cu 6-8 cm.

si NU am nici un efect de voblaj, tremurat ghidon la nici o viteza sau tras stanga-dreapta.

deci nu cred ca se va rezolva problema ta... imi pare rau. sper sa o rezolvi cumva totusi. eu suspectez ceva la furca, sau un accident anterior care sa-i afectat ceva la directie.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cheers:

stiu pe unu care a facut chestia asta cu cablu de tractare, nu mai avea frane, masina a franat, el a trecut pe langa ea dupa care a fost proiectat de pe motor drept in cap si nu purta casca :laugh:

si-a revenit ca azi e bine mersi.

 

motorul se urca in duba. il impingi eventual ca sa-l pornesti dar nu se tracteaza...

 

LE- fa un mic exercitiu de imaginatie cu panglica aia. panglica se inmoaie cand el incetineste, tu calci peste ea cu roata fata, ala accelereaza, panglica fuge de sub roata ta, tu buf.

 

Suna corect :P. Totusi se practica. Treaba cu duba este pentru cine are sau cine isi permite s-o urce pe platforma la tarifele pe care le practica shmecherii, dar nu pentru mine :-<.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am montat pe bandit 600N din 95 extreme high up kit. adica kit de urcare cu 5 cm. sau 5,5?

in fine mi-am schimbat si amortizorul central cu unul tot de suzuki nu mai stiu ce model (parca de 400) care are reglaje de la 1-4 (banditul kult nu are asa ceva) si care fiind mai lung cu 2,5 cm ( in rest se potrivea perfect!!!) mi-a mai inaltat-o un pic. deci acum suspectez ca mi-e mai inalta cu 6-8 cm.

si NU am nici un efect de voblaj, tremurat ghidon la nici o viteza sau tras stanga-dreapta.

deci nu cred ca se va rezolva problema ta... imi pare rau. sper sa o rezolvi cumva totusi. eu suspectez ceva la furca, sau un accident anterior care sa-i afectat ceva la directie.

daca era vorba de un accident anterior, oare nu as fi constatat problema demult? adica am mers cu motorul un an si ceva fara sa am problema asta iar acuma, ca sa vezi coincidenta de pe lume, fix dupa ce am pus amortizorul de GSXR am sesizat ca vobleaza.

inca ceva: daca ai kit de ridicare cu 5 cm plus amortizor cu 2,5 cm mai lung spatele tau o sa fie urcat cu vreo 20 de cm, nu 6-8. ia si te gindeste, daca ai amortizor cu 2,5 cm mai lung o sa ai inaltare de citeva ori mai mare la spate, dupa regula triunghiurilor asemanatoare. mai exact imparti lungimea basculei de la pivot la axul rotii spate si o imparti la distanta de la pivot la punctul de fixare a amortizorului, dupa care inmultesti cu cei 2,5 cm. e aproximativ calculul dar destul sa-ti faci o idee.

in plus, iti jur ca e imposibil sa fi pus amortizor cu 2,5 cm mai lung pe Kult de 600 fara alte modificari, am explicat mai demult de ce, nu mai repet. ori nu ai Kult, ori amortizorul nu e cu atit mai mult, ori ceva e putred pe acolo.

oricum eu pun kitul de coborire si din motive practice, nefiind inalt mi-a facut motocicleta mult mai greu manevrabila pe loc.

daca o sa rezolve problema sau nu ramine de vazut dupa ce-l montez.

Mesaj completat

Suna corect :cheers:. Totusi se practica. Treaba cu duba este pentru cine are sau cine isi permite s-o urce pe platforma la tarifele pe care le practica shmecherii, dar nu pentru mine :-<.

da' de ce "smecherii", tu ai duce motoarele stricate gratis pe platforma? iti zic sincer pe mine sa ma roage un motorist sa-l remorchez cu masina i-as zice sa si-o impinga singur pina acasa mai bine. plus ca sa fiu politiai si sa vad asa ceva i-as arde o amenda de sa-i para rau ca n-a chemat platforma. daca tu crezi ca poti sa mergi asa mai mult de citiva kilometri inseamna ca-ti supraestimezi norocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit la o plimbarica si am facut un scurt filmulet cu noua toba..dar nu se aude prea bine din cauza vantului :cheers:

 

Sa vad ce improvizatie de silencer fac, pt. ca cel care l-am luat nu este original si trebuie sa-l adaptez eu intr-un fel..e mai scurt decat originalul..Sau daca stiti careva de unde pot sa fac rost de un silencer original pt. L.V, v-as ramane profund indatorat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Daca stiti pe cineva care....ar vrea un schimb cu un bandit 600(N sau S,nu conteaza) cu un GS500 E....dau GS-u meu/+ diferenta(+ toate pisele care se vad,si inca cateva)

 

Si,cine doreste,am ptr. Bandit 600,juguri,bord(fara turometru),janta fata+discuri,etrieri+pompa frana,comenzi electrice stg+dr,ghidon+ prinderi.

Poze/detalii pe PM.

 

 

Numai bine!

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca am schimbat bratele de legatura, am facut o aerisire la frina ca se inmuiase oleaca maneta si am iesit la o tura. reuzultatul? tot vobleaza. am fost la OMV si am incercat o presiune oleaca mai mare in roti (cu presiune mai mica am incercat) si am dat comrpesia si revenirea la amorzitorul spate pe minim (moale). nici o diferenta. urmeaza verificari pe la fatza dar asta nu in viitorul apropiat.

 

Eliadar, ca idee, diferenta de lungime dintre bratele de legatura vechi si cele noi e de 8,5 mm. asta corespunde la o coborire a spatelui in dreptul axului rotii de. distanta de la prinderea amortizorului pina la pivot e de cca. 12 cm, lungimea basculei de la ax la pivot e cam 50 cm, deci ar veni cam 4 x 8,5 mm, adica 34 mm. diferenta e enorma chiar la sa, acum pot sa pun toata talpa jos ceea ce ajuta enorm la manevrat pe loc.

Mesaj completat

asta corespunde la o coborire a spatelui in dreptul axului rotii de

adica de 35 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eliadar, ca idee, diferenta de lungime dintre bratele de legatura vechi si cele noi e de 8,5 mm. asta corespunde la o coborire a spatelui in dreptul axului rotii de. distanta de la prinderea amortizorului pina la pivot e de cca. 12 cm, lungimea basculei de la ax la pivot e cam 50 cm, deci ar veni cam 4 x 8,5 mm, adica 34 mm. diferenta e enorma chiar la sa, acum pot sa pun toata talpa jos ceea ce ajuta enorm la manevrat pe loc.

Mesaj completat

 

adica de 35 mm.

 

ce spui tu acolo e adevarat. daca acum poti pune talpa jos inseamna ca trebuia sa pui kit de coborare de la bun inceput din ratiuni de manevrabilitate si confort.

 

apropo de amortizor, mi-am sunat mecanicul si mi-a confirmat. amortizorul cu care mi l-a inlocuit pe cel vechi este de suzuki RS 400. la prinderi este exact ca cel de bandit cu spira cu 1-2 microni mai groasa si la lungime mai lung cu aprox 25 mm.

nu ma straduiesc sa inteleg ce calcule faci tu acolo dar nu am nevoie de scaunel ca sa ma urc pe motor. este mai inalt decat era inainte doar cu kitul de inaltare dar nu cu mai mult de 3-5 cm. daca vrei vino sa o vezi sau o sa-i fac o poza...

pot sa zic ca schimbul de amortizoare s-a facut fara vreo modificare la sasiul motocicletei. pur si simplu mi-a zis ca o sa mi-o inalte un pic ceea ce mie mi-a convenit...

 

LE singurul inconvenient este ca desi mi-am sudat 1 cm de platband sub piciorul de sprijin trebuie sa umblu si cu o scandurica dupa mine (acasa am o dala de 5 cm de beton pe care o sprijin) =)) de cric central nici nu mai poate fi vorba :cheers:)

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma straduiesc sa inteleg ce calcule faci tu acolo

nu te stradui, e posibil sa iasa cu migrene :cheers:

mane, n-are rost sa insisti, eu am avut amortizoarele in mina, pe cind tu te bazezi pe ce ti-a zis un mecanic. n-are sens sa dezinformam lumea, poate mai citesc si unii oameni care vor sa schimbe amortizorul si-i indrumam pe cai gresite, si-o sa dea banii pe cine stie ce prostii. daca tu crezi ca un amortizor care e cu 2,5 cm mai lung decit cel stock, combinat cu un kit de inaltare iti inalta spatele cu doar 7-8 cm inseamna ca nu ai nici macar o idee fundamentala despre cum e facuta suspensia la Bandit. chiar ca n-are rost sa continui discutia atit timp cit n-ai pus tu mina pe cheie cind l-ai schimbat.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te stradui, e posibil sa iasa cu migrene :cheers:

mane, n-are rost sa insisti, eu am avut amortizoarele in mina, pe cind tu te bazezi pe ce ti-a zis un mecanic. n-are sens sa dezinformam lumea, poate mai citesc si unii oameni care vor sa schimbe amortizorul si-i indrumam pe cai gresite, si-o sa dea banii pe cine stie ce prostii. daca tu crezi ca un amortizor care e cu 2,5 cm mai lung decit cel stock, combinat cu un kit de inaltare iti inalta spatele cu doar 7-8 cm inseamna ca nu ai nici macar o idee fundamentala despre cum e facuta suspensia la Bandit. chiar ca n-are rost sa continui discutia atit timp cit n-ai pus tu mina pe cheie cind l-ai schimbat.

 

 

si daca masoara toate piesele si rezulta ca ce a scris aici e adevarat , ce pierzi ?:)apropo, amortizorul e de RF400, ceea ce ai pus tu, de GSXR parca, nu cumva are spira arcului mult prea groasa, iar din cate am citit pe aici, tu nu prea esti inalt, de aici deduc ca nu ai nici 100 kg...... nu cumva e ffff rigida pe spate si in loc sa amortizeze, apese pe asfalt, motorul tau topaie de la orice denivelare si de aici intra in voblaj ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te stradui, e posibil sa iasa cu migrene :cheers:

mane, n-are rost sa insisti, eu am avut amortizoarele in mina, pe cind tu te bazezi pe ce ti-a zis un mecanic. n-are sens sa dezinformam lumea, poate mai citesc si unii oameni care vor sa schimbe amortizorul si-i indrumam pe cai gresite, si-o sa dea banii pe cine stie ce prostii. daca tu crezi ca un amortizor care e cu 2,5 cm mai lung decit cel stock, combinat cu un kit de inaltare iti inalta spatele cu doar 7-8 cm inseamna ca nu ai nici macar o idee fundamentala despre cum e facuta suspensia la Bandit. chiar ca n-are rost sa continui discutia atit timp cit n-ai pus tu mina pe cheie cind l-ai schimbat.

 

nu-mi place sa fac polemica inutila dar eram acolo si am pus si mana pe cheie cand l-a schimbat (am tinut contra). :P

in rest ma abtin sa comentez aprecierile tale la adresa inteligentei mele. eu nu am facut nici o apreciere la adresa ta si ai fi facut bine sa te abtii.

nu de alta dar tot ce am scris acolo e adevarul gol golut. asa ca mai refa calculele si rescrie ideile fundamentale despre suspensia la bandit :laugh:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca masoara toate piesele si rezulta ca ce a scris aici e adevarat , ce pierzi ?:)apropo, amortizorul e de RF400, ceea ce ai pus tu, de GSXR parca, nu cumva are spira arcului mult prea groasa, iar din cate am citit pe aici, tu nu prea esti inalt, de aici deduc ca nu ai nici 100 kg...... nu cumva e ffff rigida pe spate si in loc sa amortizeze, apese pe asfalt, motorul tau topaie de la orice denivelare si de aici intra in voblaj ???

daca diferenta e de 25 mm de la centrul gaurii la centrul gaurii inseamna ca are alt fel de Kult. amortizorul meu de GSXR e doar cu 19 mm mai lung decit cel stock si nu a putut sa intre ca se impingea bratul de legatura in cadru.

n-am inteles ce vrei sa spui cu spira prea groasa. adica arc prea tare? la pretensionare minima e mai moale ca cel stock, daca umblu la ea e mai tare decit cel stock. am 80 kg. dar merita investigat si daca influenteaza pretensionarea.

Mesaj completat

nu-mi place sa fac polemica inutila dar eram acolo si am pus si mana pe cheie cand l-a schimbat (am tinut contra). :laugh:

in rest ma abtin sa comentez aprecierile tala la adresa inteligentei mele. eu nu am facut nici o apreciere la adresa ta si ai fi facut bine sa te abtii.

nu de alta dar tot ce am scris acolo e adevarul gol golut. asa ca mai refa calculele si rescrie ideile fundamentale despre suspensia la bandit :cheers:

pai la "nu-mi bat capul sa inteleg calculele" ce vroiai sa raspund? "scuza-ma ca am scris o inmultire"?

am aflat ieri ca exista o versiune de Kult cu alt amortizor decit primele. al tau avea reglaj de amortizare? daca da inseamna ca s-a gasit explicatia.

Mesaj completat

"1999

 

Debut of a new rear shock absorber, providing rebound as well as preload adjustment."

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series

 

asta n-o stiam, daca ai Kult din '99 e clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"1999

Debut of a new rear shock absorber, providing rebound as well as preload adjustment."

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series

2000

The first major changes were made this year.

* Nissin brake calipers.

 

Ale mele, ambele pe fata sunt TOKICO, desi rezervorul/pompa de la maneta e Nissin. Mobra e din 2001.

Interesant... hmm, ori a avut un accident naspa, ori (avand in vedere ca mobra asta a mea a stat ceva timp neumblata), se futura garniturile si pistonasele ruginisere incat le-au schimbat italienii cu totu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la "nu-mi bat capul sa inteleg calculele" ce vroiai sa raspund? "scuza-ma ca am scris o inmultire"?

am aflat ieri ca exista o versiune de Kult cu alt amortizor decit primele. al tau avea reglaj de amortizare? daca da inseamna ca s-a gasit explicatia.

Mesaj completat

"1999

 

Debut of a new rear shock absorber, providing rebound as well as preload adjustment."

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series

 

asta n-o stiam, daca ai Kult din '99 e clar.

 

am kult din 95. amortizorul vechi nu avea reglaj de amortizare. asta de RF400 pe care l-am pus in schimb are 4 nivele de reglaj.

eu ti-am povestit ce am facut. nu ma pasioneaza mecanica intr-atat incat sa ma apuc sa calculez geometrie aplicata si triunghiuri asemenea. daca vrei sa vii sa vezi si sa masori motorul iti sta la dispozitie.

 

ti-am pus si o poza cu motorul. poza este facuta inainte de schimbarea amortizorului.

post-45381-1284977104_thumb.jpg

post-45381-1284977195_thumb.jpg

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am kult din 95. amortizorul vechi nu avea reglaj de amortizare. asta de RF400 pe care l-am pus in schimb are 4 nivele de reglaj.

eu ti-am povestit ce am facut. nu ma pasioneaza mecanica intr-atat incat sa ma apuc sa calculez geometrie aplicata si triunghiuri asemenea. daca vrei sa vii sa vezi si sa masori motorul iti sta la dispozitie.

 

ti-am pus si o poza cu motorul. poza este facuta inainte de schimbarea amortizorului.

inainte sa cumpar amortizorul de GSXR am cautat pe net in lung si-n lat care se potrivesc la Kult dar nu am gasit absolut nimic. daca era un om pe un forum care sa zica "ba lungimea maxima e asta" sigur iesea la o cautare pe Google. asa a trebuit sa fac si alte modificari. inca nu pricep cum de la tine a mers amortizor cu 25 mm mai mung si la mine nu a mers unul doar cu 19. singura explicatie care mai ramine acum e ca s-au facut si alte modificari mai mici pe la cadru, suspensie etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa cumpar amortizorul de GSXR am cautat pe net in lung si-n lat care se potrivesc la Kult dar nu am gasit absolut nimic. daca era un om pe un forum care sa zica "ba lungimea maxima e asta" sigur iesea la o cautare pe Google. asa a trebuit sa fac si alte modificari. inca nu pricep cum de la tine a mers amortizor cu 25 mm mai mung si la mine nu a mers unul doar cu 19. singura explicatie care mai ramine acum e ca s-au facut si alte modificari mai mici pe la cadru, suspensie etc.

 

pe cuvant ca am cautat si eu amortizoare!... am incercat pana si cu unul de vfr. pana cand PURA INTAMPLARE dau de asta care avea inca atasata si bascula aia mica (daca asa s-o numi piesa aia din capatul de jos al amortizorului) intr-o lada cu piese de la un prieten (mecanicul de care iti ziceam). iti zic bascula IDENTICA cu aia pe care o avea si banditul numai ca intr-o stare mai buna. am schimbat numai rulmentul cu ace de la capatul unde venea amortizorul si s-a potrivit perfect.

noroc chior. acum iti pot spune ca amortizorul de RF400 merge la fix, are un pic spira mai groasa asa cum am zis dar 1-2 microni nu conteaza asa mult mai ales ca amortizorul initial era chiar prea moale (si nici nu se putea regla).

acum ca sa fiu foarte sincer nu-mi aduc bine aminte daca sunt fix 2.5cm. am masurat atunci si stiu ca nu era o chestie deloc neglijabila.

dar te poti uita pe net la lungimea unui amortizor de RF400 si sa-l compari cu unul de bandit asta ca sa fii tu sigur.

 

 

 

Mesaj completat

are gume lasertec metzeler.

suporturile de bagaje le-am luat de ebay.de

am avut noroc la o licitatie si am ajuns cu ele pe la 70 euro... sunt Hepco & Becker.

 

dar gentile dedicate ma omoara!... nu ma indur sa iau. sh pe ebay sub 15o euro nu gasesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma bag si eu ca musca-n lapte..Am citit ceva mai sus de amortizorul de kult..din 99 s-au facut cu reglaj, sau nu am inteles eu bine ??!?!

Kultul meu e din 2000, e posibil sa aiba si reglaj ??Nu am probleme cu inaltimea, stau chiar bine, dar mai mult din curiozitate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cuvant ca am cautat si eu amortizoare!... am incercat pana si cu unul de vfr. pana cand PURA INTAMPLARE dau de asta care avea inca atasata si bascula aia mica (daca asa s-o numi piesa aia din capatul de jos al amortizorului) intr-o lada cu piese de la un prieten (mecanicul de care iti ziceam). iti zic bascula IDENTICA cu aia pe care o avea si banditul numai ca intr-o stare mai buna. am schimbat numai rulmentul cu ace de la capatul unde venea amortizorul si s-a potrivit perfect.

noroc chior. acum iti pot spune ca amortizorul de RF400 merge la fix, are un pic spira mai groasa asa cum am zis dar 1-2 microni nu conteaza asa mult mai ales ca amortizorul initial era chiar prea moale (si nici nu se putea regla).

acum ca sa fiu foarte sincer nu-mi aduc bine aminte daca sunt fix 2.5cm. am masurat atunci si stiu ca nu era o chestie deloc neglijabila.

dar te poti uita pe net la lungimea unui amortizor de RF400 si sa-l compari cu unul de bandit asta ca sa fii tu sigur.

interesant de stiut. pina la urma urmei e posibil ca explicatia sa fie pirghia aia de legatura, in englezeste ii zic linkage arm. poate totusi e o diferenta foarte foarte mica, la mine mai mult n-a mers impinsa datorita ingrosarilor pe care le avea in locul unde se imbina partea care tine rulmentul din mijloc cu restul piesei. a trebuit sa pilesc oleaca asa cum a recomandat alex-bandit si a intrat pina la urma. citeva mii de km dupa nu e nici o problema. dar cine stie, poate ajuta pe altcineva. vezi ca din toata discutia asta am aflat ceva util? :P btw ai idee din ce an era RF-ul de pe care a fost scos?

 

 

suporturile de bagaje le-am luat de ebay.de

am avut noroc la o licitatie si am ajuns cu ele pe la 70 euro... sunt Hepco & Becker.

 

dar gentile dedicate ma omoara!... nu ma indur sa iau. sh pe ebay sub 15o euro nu gasesc :cheers:

eu am iesit cam la 4 milioane cu toata distractia. adica topcase Givi folosit de la Robyb 250 RON + sistemul de prindere 150. se poate observa in poze ca nici nu arata rau.

 

Hai sa ma bag si eu ca musca-n lapte..Am citit ceva mai sus de amortizorul de kult..din 99 s-au facut cu reglaj, sau nu am inteles eu bine ??!?!

Kultul meu e din 2000, e posibil sa aiba si reglaj ??Nu am probleme cu inaltimea, stau chiar bine, dar mai mult din curiozitate..

adica au bagat reglaj de compresie/rebound pe linga cel de pretensionare. ala nu afecteaza in nici un fel inaltimea. pretensionare reglabila au toate, adica si Kultul. teoretic la Kultul de 600, avind arcul din fabrica foarte moale ar trebui dat pe pretensionare maxima. din cite am citit trebuie reglat astfel incit spatele sa se lase cam cu 3 cm cind stai pe el, da' la Kult nu e problema nici daca e pe 7 si ai 50 kg :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite am citit trebuie reglat astfel incit spatele sa se lase cam cu 3 cm cind stai pe el, da' la Kult nu e problema nici daca e pe 7 si ai 50 kg :P

Cred ca o sa arunc maine o privire, parca as vrea sa-l fac nitel mai rigid..nu am idee la ce pozitie este acum, sau cum se regleaza, dar sper ca voi afla curand :laugh:

 

p.s. are cineva idee daca se potriveste parbrizul asta pe kult ??!?! :cheers:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...