Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cred ca de el era vorba, in fine. oricum faza cu topaitul la frinare... avind arcuri progresive de ceva vreme pot sa spun ca e falsa. ok, Banditul are cele mai bune arcuri din lume, Ohlins and stuff is abureli, furca nu ajunge in limitare la frinari puternice, nu modificati motoru' ca japonezu' a stiut el ce-a facut etc.

 

e posibil sa se fi inselat ca si Bogdan e om.

tot ce pot sa va zic este ca tipul e pasionat de motoare de prin anii 90. a mesterit si a invatat la ele cu talent.

din experienta proprie va zic ca el mi-a reglat (a reusit!) finalmente carburatia. dupa ce am pierdut ceva bani pe la alti mecanici si pot spune ca nici baietii de la elf worshop (da am fost cu banditul in service) nu au reusit sa niveleze turatia de relanti la banditul meu.

(foarte enervant, mergea saltat si mi se mai si oprea pe la stop... iar daca o saltam din reglaj mergea numai pe la 1500-1800 de ture in relanti)

Bogdan mi-a reglat-o perfect. de pe o zi pe alta. de atunci nu am mai umblat la ea si merge ceas.

si din cate mi-a spus putea sa o regleze si mai bine dar cam asa iese banditul din fabrica deci nu avea rost sa se mai straduiasca...

in rest habar nu am.

dar daca e sa-mi mai regleze vreodata cineva carburatia la vreun motor acela va fi cu siguranta Bogdan Padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e posibil sa se fi inselat ca si Bogdan e om.

tot ce pot sa va zic este ca tipul e pasionat de motoare de prin anii 90. a mesterit si a invatat la ele cu talent.

din experienta proprie va zic ca el mi-a reglat (a reusit!) finalmente carburatia. dupa ce am pierdut ceva bani pe la alti mecanici si pot spune ca nici baietii de la elf worshop (da am fost cu banditul in service) nu au reusit sa niveleze turatia de relanti la banditul meu.

(foarte enervant, mergea saltat si mi se mai si oprea pe la stop... iar daca o saltam din reglaj mergea numai pe la 1500-1800 de ture in relanti)

Bogdan mi-a reglat-o perfect. de pe o zi pe alta. de atunci nu am mai umblat la ea si merge ceas.

si din cate mi-a spus putea sa o regleze si mai bine dar cam asa iese banditul din fabrica deci nu avea rost sa se mai straduiasca...

in rest habar nu am.

dar daca e sa-mi mai regleze vreodata cineva carburatia la vreun motor acela va fi cu siguranta Bogdan Padure.

 

 

Subscriu: reglat carburatoare si tacheti sau ce dracu or fi aia. Restu nu stiu ca nu am facut la el. Dar la asta efectiv "poti sa canti la ele" vorba alora de la efix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi, eu am ramas cu o senzatie naspa dupa ce-am citit topicul ala. e bine de stiut, se maninca si mult rahat.

revenind: nu pierdeti nimic cu arcurile progresive, cel putin la Kult de 600 sint varza din fabrica. la modelele mai noi au schimbat amortizoarele, pina si la Pop. daca ar fi fost atit de bune le lasau asa, nu puteau amortizor spate cu arc mult mai tare, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi putoi care si-au luat si ei carnetul de cativa ani care si-aun deschis si service-uri si habar nu au ...si pe deasupra uita cand dadeau telefoane disperati sau umblau cu mobrele altora pe la el sa nu se faca de cacao in fata clientilor...eu stiu mai multe dar...

Ca si mecanici pt majoritatea mobrelor il recomand si pe Bogdan si pe Georgel(tng)...au mancat motoare pe paine si sunt si pasionati si tipicari...au sute de motoare reparate si probabil inca alte sute care vor mai urma...pe cand alti mucosi nu stiu decat sa scrie aiurea daca la reparat nu le iese...

Am niste arcuri progresive sh pt kult care vrea...la juma de pret

All "da best

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am gresit, firma se cheama Wirth, nu Wurth. exista si Wurth dar se ocupa cu alte treburi.

eu la ale mele am lasat ulei 10W si tot mi se pare bine. poate o sa pun 15W sezonul urmator, asa cum recomanda Wirth.

ce mai e de remarcat: arcurile Hagon si Wirth sint mai lungi decit cele stock, sint eliminate acele distantiere de vreo 20 cm.

iar cele K-tech probabil nu sint progresive ci doar mai tari. am tot citit pe forumuri ca arcurile progresive n-ar fi atit de bune pe cit sint cele alese functie de incarcarea motocicletei, weighted cum le zic astia.

ce se mai poate face la suspensiile stock e sa pui cartus aftermarket (Race Tech sau care-o mai fi). oricum furcile la Bandit sint de tip cartus, dar probabil se obtine o imbunatatire. ala costa vreo 100$ in State. eu unul nu intentionez sa pun asa ceva, arcurile astea sint destul pt. ce-mi trebuie.

Mesaj completat

si mai scrie la alea Wirth ca se pune mai putin ulei, fiind mai tari (si aerul din furca joaca si el rolul lui de "arc", pe linga arcul propriu-zis) ceea ce micsoreaza presiunea asupra simeringurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand era cald nu aveati chef de plimbari :laugh:

 

 

am vazut 2 banditi , unu rosu si unu albastru pe la saftica pe la 6,30 . voi erati ?

Yup..noi eram..

Intradevar, cam frig, dar vor veni multe zile cu ploaie si nu stiu daca mai apucam sa mai iesim curand ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare.

un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari :laugh: si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare.

un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari ;) si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia...

 

De ce nu poti sa te imbeti si tu ca tot omul ? :D

 

 

Totusi sa speram ca asa ceva nu se va intampla..si daca tot o sa desfaci pe acolo, fa si 2-3 poze..ca m-ai facut curios acum.

Eu nu am auzit sa se fi plans cineva pana acum :laugh: sau cine stie ?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai trebuie si-o pauza la bere, mi-am facut norma aseara.

 

pai faza e ca nu-ti dai seama, uzura fiind relativ lenta si progresiva. mie de exemplu imi consuma mult, vara asta lui Vishco care avea si pasager si in general ii mai dadea si reprize mai des i-a consumat mai putin decit al meu. plus ca motoru' meu are ceva mai mult cuplu decit al lui la turatii mici pe cind la medii si mari se cam pierde, nu are zvicul ala specific. uzura asta face motorul sa mearga mai bogat. ma gindeam ca poate se rezolva (daca e cazul de uzura) cu coborit acul (mutat siguranta) dar acum m-am uitat in manual si am vazut ca doar la 1200 se poate face asta, la 600 acul e fix.

 

daca dai o cautare gen "bandit worn needle jet" sau "bandit worn emulsion tube" o sa vezi ca sint destule pagini unde se discuta.

 

http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html

post-24366-1286051478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html

 

Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP.

Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste..

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html

 

Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP.

Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste..

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html

banuiesc ca e furat daca nu are acte ;) adica nu ai ce face cu motoru

 

amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ?

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A se vedea unde scrie "Nu are acte". Nu prea ai cum sa pui legal pe alta motocicleta motorul sau cadrul fara acte. Or fi furaciuni.

Da, ai dreptate..nu am citit tot anuntul cum trebuie, eram cam somnoros..E posibil sa fie furat !

Oricum, pe strada nu cred ca stie politistul de cat e motorul..mai naspa este daca vrei sa-l vinzi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca e furat daca nu are acte ;) adica nu ai ce face cu motoru

 

amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ?

 

pai io daca vreau sa dezmembrez banditul sa zicem... (chiar habar nu am cum se procedeaza!) ce acte ii dau lu ala care imi cumpara motorul de ex?... copie dupa CIV?, ca o sa vrea o copie si ala de cumpara sasiul banuiesc... si nu pot da originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...