vania Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Ce mai e si cu viteza asta..mie personal nu-mi place asa mult viteza, credeam ca-mi place, dar m-am inselat..Am descoperit ca imi plac foarte mult curbele, acolo e senzatia cea mai tare pt. mine Inteleg ca te-ai chinuit sa strangi niste banuti acolo pt. un motor si eu am facut la fel..Initial vroiam sa cumpar ceva pana in 1200 euro..dar, nah..nu am reusit si am depasit bugetul.. Ce sa facem daca nu suntem din familii instarite ? Acum ma chinui sa strang banuti pt. o masina, care sa ma duca de colo-colo.. Apropo, ieri am dus motorul la servici..am mers pe ploaia aia, cam nasol..dar m-a surprins faptul ca pantalonii nu erau deloc uzi..Facem economie, nu mai platim garaj.. Si am observat ca aveam lipsa un surub pe imbus, de la prinderea suportului de far Are cineva idee, de unde as putea sa fac rost ??? Dau 3 beri !!! (Cred ca s-au slabit suruburile de la vibratii, ca altfel nu-mi explic) Pai da.....in fine bine ca m-am ales cu bandita mea... da si la mine e lipsa acel surub am incercat sa.i montez altul si nu prea mi-a iesit si m-am enervat si l-am lasat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Salut la toti Si eu am un Bandit 600 k3 N ... Caut persoane care au acelasi model ( sau cel de 1200 acelasi an) pentru cateva intrebari Am lasat si adresa de mess pe profil. Mersi anticipat Bine ai venit printre hoti . Unele din intrebari, parerea mea, ar trebui sa le postezi aici pe forum pentru ca sunt multi baieti care stiu cate ceva de motoreta asta (nu e cazu' meu). Si eu am K2 (acelasi model cu al tau) si sunt foarte multumit de el. Daca o vei respecta te va bucura mult aceasta motoreta. Poate pui si cateva poze cu banditu sa vada si ochiu nostru despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Ce mai e si cu viteza asta..mie personal nu-mi place asa mult viteza, credeam ca-mi place, dar m-am inselat..Am descoperit ca imi plac foarte mult curbele, acolo e senzatia cea mai tare pt. mine Si am observat ca aveam lipsa un surub pe imbus, de la prinderea suportului de far Are cineva idee, de unde as putea sa fac rost ??? Dau 3 beri !!! (Cred ca s-au slabit suruburile de la vibratii, ca altfel nu-mi explic) corect , daca n-ar fi serpentinele gen cheia as vinde mobra. imbusuri gasesti la louis , au un magazin la bugapesta la iesirea din pasaj pe dreapta ca in vitan nu stiu daca mai au...dureaza cam o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Ce mai e si cu viteza asta..mie personal nu-mi place asa mult viteza, credeam ca-mi place, dar m-am inselat..Am descoperit ca imi plac foarte mult curbele, acolo e senzatia cea mai tare pt. mine Si am observat ca aveam lipsa un surub pe imbus, de la prinderea suportului de far Are cineva idee, de unde as putea sa fac rost ??? Dau 3 beri !!! (Cred ca s-au slabit suruburile de la vibratii, ca altfel nu-mi explic) corect , daca n-ar fi serpentinele gen cheia as vinde mobra. imbusuri gasesti la louis , au un magazin la bugapesta la iesirea din pasaj pe dreapta ca in vitan nu stiu daca mai au...dureaza cam o saptamana ...atentie ce comanzi ca fufele de acolo-s cu capul in nori sau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 corect , daca n-ar fi serpentinele gen cheia as vinde mobra.imbusuri gasesti la louis , au un magazin la bugapesta la iesirea din pasaj pe dreapta ca in vitan nu stiu daca mai au...dureaza cam o saptamana ...atentie ce comanzi ca fufele de acolo-s cu capul in nori sau... Ai vrut sa scrii Budapesta ? Unde e asta ?? Cat despre timp, nu ma prea grabesc nicaieri O sa-l mai caut totusi, poate il gasesc pe cel vechi, ca era in stare buna Si al doilea era slabit..o sa trebuiasca la primavara sa strang toate suruburile, ca sa nu mai am surprize Am gasit pe net vreo 2 site-uri care au foarte multe piese second si pot sa aduca si pe comanda(noi) dar nu sunt din Bucale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 corect , daca n-ar fi serpentinele gen cheia as vinde mobra.imbusuri gasesti la louis , au un magazin la bugapesta la iesirea din pasaj pe dreapta ca in vitan nu stiu daca mai au...dureaza cam o saptamana ...atentie ce comanzi ca fufele de acolo-s cu capul in nori sau... Ai vrut sa scrii Budapesta ? Unde e asta ?? Cat despre timp, nu ma prea grabesc O sa-l mai caut totusi, poate il gasesc pe cel vechi, ca era in stare buna.. Si al doilea era slabit..o sa trebuiasca la primavara sa strang toate suruburile, ca sa nu mai am surprize Am gasit pe net vreo 2 site-uri care au foarte multe piese second si pot sa aduca si pe comanda(noi) dar nu sunt din Bucale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 corect , daca n-ar fi serpentinele gen cheia as vinde mobra.imbusuri gasesti la louis , au un magazin la bugapesta la iesirea din pasaj pe dreapta ca in vitan nu stiu daca mai au...dureaza cam o saptamana ...atentie ce comanzi ca fufele de acolo-s cu capul in nori sau... Ai vrut sa scrii Budapesta ? Unde e asta ?? Oricum, o sa mai caut surubul, inainte sa-l comand..Faza este ca trebuie sa mai schimb inca un surub care a ruginit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 @Jordash - Ai vrut sa scrii Budapesta ? Unde e asta ?? Oricum, o sa mai caut surubul, inainte sa-l comand..Faza este ca trebuie sa mai schimb inca un surub care a ruginit.. ps. ciudat, nu merge sa scriu cu "Add Reply", doar cu FASTREPLY ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 @Jordash - Ai vrut sa scrii Budapesta ? Unde e asta ??Oricum, o sa mai caut surubul, inainte sa-l comand..Faza este ca trebuie sa mai schimb inca un surub care a ruginit.. ps. ciudat, nu merge sa scriu cu "Add Reply", doar cu FASTREPLY ) intre unirii si tineretului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am gasit un filmulet pe Youtube care mi-a ridicat putin adrenalina si dorinta.. La noi sunt circuite moto pe langa Bucale ?? Merge destul de bine banditul pe curbe, poate chiar mai bine decat vitezanele ? Azi am operat Banditul si i-am scos bateria.. Good night GSF ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Merge destul de bine banditul pe curbe, poate chiar mai bine decat vitezanele ? tu ce crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am gasit un filmulet pe Youtube care mi-a ridicat putin adrenalina si dorinta.. La noi sunt circuite moto pe langa Bucale ?? Merge destul de bine banditul pe curbe, poate chiar mai bine decat vitezanele ? Azi am operat Banditul si i-am scos bateria.. Good night GSF ! este AMCKART in pipera...un circuit de carturi , dar te lasa si cu mobra...doar ca e cam ingust...20 ron 10 min parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 riderul face tot. mie mi se pare insa ca anumite curbe le ia excesiv de larg ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 acuma si noi... nu poti sa-i ceri unei motociclete sa le aiba pe toate: - sa fie si ieftina, usor de intretinut, fiabila, buna si de oras si de touring, usor de pilotat, agila pe curbe etc. este cam grea ca sa fie agila pe curbe si nici ciclistica nu o avantajeaza. dar isi face treaba bine. riderul clar face diferenta dar acelasi rider pe un supermoto sau pe un bandit ia ghiciti cu care se da mai bine pe curbe? mie personal mi se pare mai greu de manevrat pe curbe decat un CBR de 600F3. care fir-ar sa fie se inclina singur, trebuie doar sa te uiti in curba si ala s-a si inclinat sub tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Am urmarit cu sufletul la gura filmuletul. Foarte "thriller" si foarte tare. Abia astept sa vie primavara. Asta ar fi o intalnire tare de banditi: sa ne intalnim undeva in tara (mai in mijloc sa ajunga toata lumea) unde este circuit. Azi poate imi fac curaj/timp si bag mobra la hibernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 acuma si noi... nu poti sa-i ceri unei motociclete sa le aiba pe toate:- sa fie si ieftina, usor de intretinut, fiabila, buna si de oras si de touring, usor de pilotat, agila pe curbe etc. este cam grea ca sa fie agila pe curbe si nici ciclistica nu o avantajeaza. dar isi face treaba bine. riderul clar face diferenta dar acelasi rider pe un supermoto sau pe un bandit ia ghiciti cu care se da mai bine pe curbe? mie personal mi se pare mai greu de manevrat pe curbe decat un CBR de 600F3. care fir-ar sa fie se inclina singur, trebuie doar sa te uiti in curba si ala s-a si inclinat sub tine... pai vezi ca cbr-ul are scaritele mai sus si mai in spate mi se pare si nu are ghidon propriu zis...una peste alta esti mai aplecat din start peste el fata de bandit , are ciclistica de vitezana fata de touring...pentru ca fie ca ne convine sau nu , banditul e pana la urma un touring cu ceva valente sportive , depinde cum te dai cu el...eu ,venit de pe enduro-touring mi s-a parut excelent , am castigat la confort , cresterea vitezei de croaziera si cea pe curbe (aici nu e bine) si cel mai important e mai putin obositor la drum lung...mie personal imi place la nebunie , raportul calitate-pret e satisfacator la nivelul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 pai vezi ca cbr-ul are scaritele mai sus si mai in spate mi se pare si nu are ghidon propriu zis...una peste alta esti mai aplecat din start peste el fata de bandit , are ciclistica de vitezana fata de touring...pentru ca fie ca ne convine sau nu , banditul e pana la urma un touring cu ceva valente sportive , depinde cum te dai cu el...eu ,venit de pe enduro-touring mi s-a parut excelent , am castigat la confort , cresterea vitezei de croaziera si cea pe curbe (aici nu e bine) si cel mai important e mai putin obositor la drum lung...mie personal imi place la nebunie , raportul calitate-pret e satisfacator la nivelul meu ce moto ai avut pe enduro-touring? intr-adevar e mai confortabil banditul decat CBR-ul, asta se simte mai ales in oras. la drum diferentele se estompeaza, pozitia mai culcata pe cbr nu mai e atat de obositoare (te tine vantul ) iar placerea pilotajului e clar mai mare pe CBR. iar nevesti-mii ii place mai mult cu CBR-ul (ca pasager) decat cu banditul. e unul din misterele neelucidate de mine inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 ce moto ai avut pe enduro-touring? intr-adevar e mai confortabil banditul decat CBR-ul, asta se simte mai ales in oras. la drum diferentele se estompeaza, pozitia mai culcata pe cbr nu mai e atat de obositoare (te tine vantul ) iar placerea pilotajului e clar mai mare pe CBR. iar nevesti-mii ii place mai mult cu CBR-ul (ca pasager) decat cu banditul. e unul din misterele neelucidate de mine inca... Poate ar trebui sa incerci bandit S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Mergi prea tare, de-aia ii place mai mult. Ca n-o bate asa tare vantul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 ce moto ai avut pe enduro-touring? intr-adevar e mai confortabil banditul decat CBR-ul, asta se simte mai ales in oras. la drum diferentele se estompeaza, pozitia mai culcata pe cbr nu mai e atat de obositoare (te tine vantul ) iar placerea pilotajului e clar mai mare pe CBR. iar nevesti-mii ii place mai mult cu CBR-ul (ca pasager) decat cu banditul. e unul din misterele neelucidate de mine inca... am avut aprilia pegaso 650 referitor la ce ai zis de cbr comparativ cu banditul parerile sunt impartite...intr-adevar cbr-ul e honda si asta spune tot , e mai rapida pe drept se culca mai repede si mai bine pe curbe si "percuteaza" mai repede la comenzi , dar nu mi-as lua...la o tura de siriu si intors pe keia un tovaras nu mai putea de maini pe la valeni...deci ai dreptate , te tine vantul ,dar unde? pe autostrada, ca pe curbe nu cred ca e valabila varianta asta...doar daca esti kamicaze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 am avut aprilia pegaso 650referitor la ce ai zis de cbr comparativ cu banditul parerile sunt impartite...intr-adevar cbr-ul e honda si asta spune tot , e mai rapida pe drept se culca mai repede si mai bine pe curbe si "percuteaza" mai repede la comenzi , dar nu mi-as lua...la o tura de siriu si intors pe keia un tovaras nu mai putea de maini pe la valeni...deci ai dreptate , te tine vantul ,dar unde? pe autostrada, ca pe curbe nu cred ca e valabila varianta asta...doar daca esti kamicaze aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... are motor rotax (austria) care se mai gaseste si pe bmw f 650 si pe ktm lc4 parca zici ca banditul devine chinuitor la peste 120...cred ca te referi la varianta N...ai incercat sa vezi cum e cu S? stiu ca arata mai naspa , dar e mult mai bun afara...semicarenele isi fac treaba pe deplin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... Ce sa zic e curios de ce-i place sotiei pe cbr mai mult... am avut si eu ocazia sa merg de mai multe ori pe cbr de la F2 la F4 si RR-ul nou si inafara de ultimul mentionat la toate vibreaza oala de abmreiaj cand este scoasa pe neutru. Tu ce model ai...sau din ce an? La tine pb cu vantul e cam de netratat cred eu... ca esti greu de ocolit ...unora ne place sa ne bata vantul ...simti ca mergi,traiesti...si dupa o tura mai lunga si eventual pe autostrada chiar faci si niste sala...(a doua zi te dai jos greu din pat) dar daca faci asta zilnic te simti mult mai in forma. Pe viraje de viteza medie,mica SM e rege fara nici o urma de dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Ce sa zic e curios de ce-i place sotiei pe cbr mai mult... am avut si eu ocazia sa merg de mai multe ori pe cbr de la F2 la F4 si RR-ul nou si inafara de ultimul mentionat la toate vibreaza oala de abmreiaj cand este scoasa pe neutru. Tu ce model ai...sau din ce an? La tine pb cu vantul e cam de netratat cred eu... ca esti greu de ocolit ...unora ne place sa ne bata vantul ...simti ca mergi,traiesti...si dupa o tura mai lunga si eventual pe autostrada chiar faci si niste sala...(a doua zi te dai jos greu din pat) dar daca faci asta zilnic te simti mult mai in forma. Pe viraje de viteza medie,mica SM e rege fara nici o urma de dubiu. subscriu la SM. si la mine se aude oala de ambreiaj pe neutru. am inteles ca asta este "boala" lor. mai ales dupa ce mi-ai zis si tu chiar sunt si mai linistit - am F3 din 98. iar cu vantul, am recunoscut ca te obisnuiesti cu senzatia chiar daca este obositor = mers la sala ) @jordash - da... din pacate am varianta N - (aia S nu-mi place) dar sunt convins ca semicarenele merita toti banii pentru touring !!! pana una alta e chiar mai bine ca banditul nu ma indeamna la viteza... scopul este sa ajung la destinatie, oricum nu ma cronometreaza nimeni am bagat si banditul la iernat ieri dupa ce a plecat la a 4-a cheie dupa frigul si gheata de acu o saptamana... acu sta la caldurica intr-o casa la tara. (honda am bagat-o acum o luna). a trebuit sa ma opresc pe drum sa ma mai incalzesc, casa e la 80 km de bucuresti... ma gandeam cum ar fi fost daca as fi avut manere incazite (aveam manusi de iarna)... oricum mi-a inghetat fata sub casca. e nasol sa mergi cu moto la drum la sub 10 grade. brrr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 @jordash - da... din pacate am varianta N - (aia S nu-mi place) dar sunt convins ca semicarenele merita toti banii pentru touring !!! pana una alta e chiar mai bine ca banditul nu ma indeamna la viteza... scopul este sa ajung la destinatie, oricum nu ma cronometreaza nimeni lasa ca e mai frumos N-ul si + de asta exact cum ai zis si tu daca mergi undeva la 120-130 nu e problema...eu cam pe acolo merg si de aceea tind sa-l fac N sa vad ce si cum...daca nu-mi place il las asa...oricum pentru mine mai mult conteaza cum ma simt pe el la drum lung pentru ca acolo apar problemele , in oras e ...fix pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.