Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

La multi ani tuturor banditilor!!!

 

Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb?

 

 

Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi, dar as prefera tot Bridgestone..Ca sa le am pe amandoua la fel, se zice ca e bine pentru stabilitate..parca :D

Am gasit un site cu preturi mai bunicele:

http://www.anvelopemoto.eu/

 

La BT 45(110/70/17), vad ca sunt doua modele.. 74 euro fara TVA.

Ma gandeam sa iau unul din ele..

 

am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor banditilor!!!

 

Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb?

 

 

Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat :cheers:

 

 

Bai baieti, asta cu schimbatul uleiului in primavara e cam cu du-te / vino ...

Practic, treaba e simpla ... Orice motor, pe timpul iernii face condens, putin condens din cauza umiditatii si frigului de afara ... asta se intampla la schimbarile bruste de temperatura, daca motorul este tinut afara. (a se intelege ca acest condens se face si primavara si toamna in timpul sezonului moto :D ) Atunci e indicat sa-l schimbi in primavara, inainte de a porni in plin sezon. Treaba e simpla, te uiti pe gemuletul de vizitare si vezi daca e condens (pe gemuletz), evident poate face condens in rampa de la axele cu came de la o supapa ramasa intredeschisa, si atunci nu aveti cum sa vedeti ... dar la 3,7 l de ulei, condensul e undeva sub 0,05% (sa zicem) ... nu foarte indeajuns de mult incat sa-l schimbati ... dar daca va permiteti, nu strica sa-l schimbati ... eventual pastrati uleiul sa ungeti un gard, sa-l bagati in vreo masina mai panarama, in vre-un utilaj agricol pe benzina ... etc ...

 

Daca motorul este tinut in casa/garaj incalzit (5-10 gr C), nu aveti treaba cu el ... nu are rost sa-l schimbati.

In functie de gradul de uzura al motorului si ambreiajului ... in functie de cum ii rupeti gura cand il calarati ... uleiul se schimba normal in jurul avalorii de 5k km ... duce pana pe la 10k daca vrei, dar e mai indicat sa dai 200 lei / 5000 km, decat sa dai 2000 lei dupa 10000 km ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct..

-Pai eu nu as vrea sa schimb ambele cauciucuri..D-asta caut tot bt45, nu ca as fi cine stie ce mare fan..

Oricum, eu nu am avut probleme cu aderenta..Doar in parcarea subterana de la Cora, cand am luat virajul, am si accelerat..si am simtit cum s-a dus de fund..De vreo 2-3 ori am facut asa, involuntar evident..

 

-Cat despre ulei si filtru, nu sunt fratilor chiar asa scumpe..eu am dat pe Motul 5100 10w40+filtru, 140 lei..

 

-Incep sa ma ingrijoreze suruburile care le-am comandat la reprezentanta, am incercat sa sun si au telefonul inchis..hmm, cred ca maine le fac o vizita :D (Profit de orice ocazie, ca sa mai ridic folia de pe bandit, chiar daca asta inseamna sa schimb un surub, doua)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa dezmembrez banditu..

 

vrea cineva o piesa ceva ??

 

Cred ca o sa gasesti sa vinzi piese de pe ea cu siguranta . Daca s-ar potrivi la mine mi-as lua un cric central ,levier ambreiaj,scarita stanga pasager cu tot cu suport ,chiar si saua imi place la bandit :D ...bine , depinde si de preturi ca nu frige nimic pan' la urma urmei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa gasesti sa vinzi piese de pe ea cu siguranta . Daca s-ar potrivi la mine mi-as lua un cric central ,levier ambreiaj,scarita stanga pasager cu tot cu suport ,chiar si saua imi place la bandit :D ...bine , depinde si de preturi ca nu frige nimic pan' la urma urmei .

mie asta imi e , ca nu le vand sau le vand in decurs de un an

 

gsx650f nu are cric central ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie asta imi e , ca nu le vand sau le vand in decurs de un an

 

gsx650f nu are cric central ?

 

Nu are , au considerat ei ca este un model "sport" si nu-i trebuie ,binenteles totul se reduce la costuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi, daca te-ai hotarat sa-l dezmembrezi ... m-as baga si eu la ceva ..

roata spate complet (disc, pinion, ax) si roata fata la fel .. complet.

Apropos ... janta fatza mai e ok? sau e lovita?

Mesaj completat

Macke tu ce vrei? pinionul de atac sau foaia spate?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi, daca te-ai hotarat sa-l dezmembrezi ... m-as baga si eu la ceva ..

roata spate complet (disc, pinion, ax) si roata fata la fel .. complet.

Apropos ... janta fatza mai e ok? sau e lovita?

Mesaj completat

Macke tu ce vrei? pinionul de atac sau foaia spate?

hai ca fac treaba :D

 

da e intacta , s a lovit doar cu semicarena, rezervor si ghidon de masina , codita e putin rupta(doar plasticu ) in rest e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..nu cred ca se potriveste, am mai studiat problema, cred ca prinderile pe foaie si pinion nu sunt la fel...deci renunt la idee ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e intacta , s a lovit doar cu semicarena, rezervor si ghidon de masina , codita e putin rupta(doar plasticu ) in rest e ok

 

in cazul asta, io zic ca n-are rost s-o desfaci.... poti sta si 2 ani pana scapi de piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta, io zic ca n-are rost s-o desfaci.... poti sta si 2 ani pana scapi de piese.

 

 

De acord. O motoreta mai bine o faci daca are paguba reparabila si o vinzi mai apoi sa iti iei altceva (bineinteles asta daca mai vrei sa te desparti de ea).

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma costa in jur de 6-700 euro sa o fac si pe urma vreau sa o vand , are rost sa ma chinui sa o dau pe nebuneala asta !? o dau pe urma cu 2000, are rost sa ma chinui sa o fac si sa ma chinui sa o vand ? cred ca dau mai repede pisele

sau altceva , dc vrea cineva o dau pe toata cu o suma destul convenabila, baga aia 6-700 de euro si isi face motoreta cu bani frumosi, intereseaza pe cineva varianta asta ?

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...