Macke Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 La multi ani tuturor banditilor!!! Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb? Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Mersi, dar as prefera tot Bridgestone..Ca sa le am pe amandoua la fel, se zice ca e bine pentru stabilitate..parca Am gasit un site cu preturi mai bunicele: http://www.anvelopemoto.eu/ La BT 45(110/70/17), vad ca sunt doua modele.. 74 euro fara TVA. Ma gandeam sa iau unul din ele.. am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) La multi ani tuturor banditilor!!! Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb? Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat Bai baieti, asta cu schimbatul uleiului in primavara e cam cu du-te / vino ... Practic, treaba e simpla ... Orice motor, pe timpul iernii face condens, putin condens din cauza umiditatii si frigului de afara ... asta se intampla la schimbarile bruste de temperatura, daca motorul este tinut afara. (a se intelege ca acest condens se face si primavara si toamna in timpul sezonului moto ) Atunci e indicat sa-l schimbi in primavara, inainte de a porni in plin sezon. Treaba e simpla, te uiti pe gemuletul de vizitare si vezi daca e condens (pe gemuletz), evident poate face condens in rampa de la axele cu came de la o supapa ramasa intredeschisa, si atunci nu aveti cum sa vedeti ... dar la 3,7 l de ulei, condensul e undeva sub 0,05% (sa zicem) ... nu foarte indeajuns de mult incat sa-l schimbati ... dar daca va permiteti, nu strica sa-l schimbati ... eventual pastrati uleiul sa ungeti un gard, sa-l bagati in vreo masina mai panarama, in vre-un utilaj agricol pe benzina ... etc ... Daca motorul este tinut in casa/garaj incalzit (5-10 gr C), nu aveti treaba cu el ... nu are rost sa-l schimbati. In functie de gradul de uzura al motorului si ambreiajului ... in functie de cum ii rupeti gura cand il calarati ... uleiul se schimba normal in jurul avalorii de 5k km ... duce pana pe la 10k daca vrei, dar e mai indicat sa dai 200 lei / 5000 km, decat sa dai 2000 lei dupa 10000 km ... Editat Ianuarie 3, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-349892.html e un pret bun. Poate e si o afacere buna . l-am postat aici (nu cunosc dar mi-a sarit pretul in ochi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct.. -Pai eu nu as vrea sa schimb ambele cauciucuri..D-asta caut tot bt45, nu ca as fi cine stie ce mare fan.. Oricum, eu nu am avut probleme cu aderenta..Doar in parcarea subterana de la Cora, cand am luat virajul, am si accelerat..si am simtit cum s-a dus de fund..De vreo 2-3 ori am facut asa, involuntar evident.. -Cat despre ulei si filtru, nu sunt fratilor chiar asa scumpe..eu am dat pe Motul 5100 10w40+filtru, 140 lei.. -Incep sa ma ingrijoreze suruburile care le-am comandat la reprezentanta, am incercat sa sun si au telefonul inchis..hmm, cred ca maine le fac o vizita (Profit de orice ocazie, ca sa mai ridic folia de pe bandit, chiar daca asta inseamna sa schimb un surub, doua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ma gandesc sa dezmembrez banditu.. vrea cineva o piesa ceva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ma gandesc sa dezmembrez banditu.. vrea cineva o piesa ceva ?? Te lasi de motorit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Te lasi de motorit? nu la asta ma gandesc ma gandesc sa mai pun o mie si sa iau alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ma gandesc sa dezmembrez banditu.. vrea cineva o piesa ceva ?? Cred ca o sa gasesti sa vinzi piese de pe ea cu siguranta . Daca s-ar potrivi la mine mi-as lua un cric central ,levier ambreiaj,scarita stanga pasager cu tot cu suport ,chiar si saua imi place la bandit ...bine , depinde si de preturi ca nu frige nimic pan' la urma urmei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Cred ca o sa gasesti sa vinzi piese de pe ea cu siguranta . Daca s-ar potrivi la mine mi-as lua un cric central ,levier ambreiaj,scarita stanga pasager cu tot cu suport ,chiar si saua imi place la bandit ...bine , depinde si de preturi ca nu frige nimic pan' la urma urmei . mie asta imi e , ca nu le vand sau le vand in decurs de un an gsx650f nu are cric central ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 mie asta imi e , ca nu le vand sau le vand in decurs de un an gata?.. ti-ai luat banii de la asigurari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 mie asta imi e , ca nu le vand sau le vand in decurs de un an gsx650f nu are cric central ? Nu are , au considerat ei ca este un model "sport" si nu-i trebuie ,binenteles totul se reduce la costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 gata?.. ti-ai luat banii de la asigurari? am luat doar pe motor, 1800 + epava urmeaza sa deschid alt dosar pt daune materiale si morale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 nu stiu daca se potrivesc pinioanele la kult...si in ce stare e lantul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) fuck, ca mi-a luat de 2 ori postul ... Editat Ianuarie 5, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 nu stiu daca se potrivesc pinioanele la kult...si in ce stare e lantul ? al meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 pai..nu tu spuneai ca vrei sa demontezi banditul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 pai..nu tu spuneai ca vrei sa demontezi banditul? cred ca se potrivesc, au cam 15 mii , mai merg cam 15 mii oricum peste o luna scap de carje si atunci pot umbla la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) gabi, daca te-ai hotarat sa-l dezmembrezi ... m-as baga si eu la ceva .. roata spate complet (disc, pinion, ax) si roata fata la fel .. complet. Apropos ... janta fatza mai e ok? sau e lovita? Mesaj completat Macke tu ce vrei? pinionul de atac sau foaia spate? Editat Ianuarie 5, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 gabi, daca te-ai hotarat sa-l dezmembrezi ... m-as baga si eu la ceva ..roata spate complet (disc, pinion, ax) si roata fata la fel .. complet. Apropos ... janta fatza mai e ok? sau e lovita? Mesaj completat Macke tu ce vrei? pinionul de atac sau foaia spate? hai ca fac treaba da e intacta , s a lovit doar cu semicarena, rezervor si ghidon de masina , codita e putin rupta(doar plasticu ) in rest e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 mda..nu cred ca se potriveste, am mai studiat problema, cred ca prinderile pe foaie si pinion nu sunt la fel...deci renunt la idee ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 da e intacta , s a lovit doar cu semicarena, rezervor si ghidon de masina , codita e putin rupta(doar plasticu ) in rest e ok in cazul asta, io zic ca n-are rost s-o desfaci.... poti sta si 2 ani pana scapi de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) in cazul asta, io zic ca n-are rost s-o desfaci.... poti sta si 2 ani pana scapi de piese. De acord. O motoreta mai bine o faci daca are paguba reparabila si o vinzi mai apoi sa iti iei altceva (bineinteles asta daca mai vrei sa te desparti de ea). Editat Ianuarie 6, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) ma costa in jur de 6-700 euro sa o fac si pe urma vreau sa o vand , are rost sa ma chinui sa o dau pe nebuneala asta !? o dau pe urma cu 2000, are rost sa ma chinui sa o fac si sa ma chinui sa o vand ? cred ca dau mai repede pisele sau altceva , dc vrea cineva o dau pe toata cu o suma destul convenabila, baga aia 6-700 de euro si isi face motoreta cu bani frumosi, intereseaza pe cineva varianta asta ? Editat Ianuarie 6, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 faci din prima 2000 , nu faci 50 acum si 50 la dracu in praznic. + ca un 650S nu il vinzi cu 2000, il vinzi cu 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.