Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D ). Daca se incalzeste pe la 50 de grade trage normal, ba mai mult, am observat o usoara imbunatatire in plaja 7k - 12k ture (sau mi s-o parea mie).

 

kmihai recomanda dyno jet stage kit la toata afacerea (evacuare sport -> filtru sport -> stage kit)

 

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

 

 

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arpopos de astea.... am pus ochii pe cadrul din setul din care face parte si alurackul pe care l-am luat anu' trecut.

 

nou e 200 euro, dar stiu niste baieti pe prelungirea ghencea care lucreaza frumos cu sudura in argon, daca mi-l fac dupa schitele astuia pana in 100 euro il iau de la ei, daca nu....il iau nou.

 

cutii - frate-miu cand si-a cumparat choappera avea niste cutii Givi E21 pe ea care merg binisor pe care le-a dat jos si inca nu le-a vandut. Imi mai trebuie si-o placa pt topcase Givi care sa mearga pe rackul meu si un topcase Givi SH si gata! Alti bani, alta distractie, alt motiv de strans din buci :(

 

Ideea e ca vreau sa scap de grija furtului, a ploii si mai ales a legaturilor de facut in fiecare dimineata pentru excursia din vara si oricat nu inghit eu cutiile de plastic nu pot sa neg cat de utile si superioare sunt coburilor textile + ca cutiile astea sun subtirele si nu fac banditul sa arate ca un magar in afganistan.

 

si poze cu sistemul si cutiile montate pe banditi

 

[

 

Poti sa-mi dai un contact al baietilor? Am un set de cutii H&B Junior de pe KTM. Sunt de 30-40L si as vrea sa incerc sa le montez pe bandit. Faza e ca sunt pentru toba pe stanga si ma gandeam sa le intorc/rasucesc ca sa pice pe toba pe dreapta!

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

 

Pai da, dar eu am 650, cu injectie :(

 

Oricum, e adevarat ce zici cu pitici. Si tot adevarat, o toba tot mi-oi lua la un moment dat... macar ca mai scap de neste kile si tot merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :D

:(

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

 

Pai eu nu am zis ca iti creste consumul cu 400 de litri pe metru cub. Am zis probabil creste si asa cum zici si tu, creste cu 0,4/ suta. Iar chestia cu piticii mi-o sustin. Ia pune tu de banii de stage kit si de filtru sport neshte arcuri mai bune pe fata si mai iei un amortizor de geseixer pe spate. Fac pariu ca scoti un timp mai bun pe strada decat cu stage kit (ca pana la urma tu vrei sa zici ca se justifica investitia).

Parerea mea.

 

Mesaj completat

Pai da, dar eu am 650, cu injectie :D

 

Oricum, e adevarat ce zici cu pitici. Si tot adevarat, o toba tot mi-oi lua la un moment dat... macar ca mai scap de neste kile si tot merita!

 

 

La tine mi se pare ca e power comander

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine zis :(

ai incercat undeva?

Mesaj completat

Pai eu nu am zis ca iti creste consumul cu 400 de litri pe metru cub. Am zis probabil creste si asa cum zici si tu, creste cu 0,4/ suta. Iar chestia cu piticii mi-o sustin. Ia pune tu de banii de stage kit si de filtru sport neshte arcuri mai bune pe fata si mai iei un amortizor de geseixer pe spate. Fac pariu ca scoti un timp mai bun pe strada decat cu stage kit (ca pana la urma tu vrei sa zici ca se justifica investitia).

Parerea mea.

nu am zis ca e o alternativa la alte modificari...daca o luam asa atunci si sa investeti in niste gume moi e mai bine...ideea e ca fiecare modificare se face pt a imbunatatii ceva...suspensia pt ahndling,gumele pt aderenta,carburatie/injectie pt maparea cuplului dupa doleanta fiecaruia..cat despre un soc nou de gsxr si arcuri noi pe fata cred ca sare cu mult kit-ul de dynijet +filtru sport+ ca daca vrei sa scoti timpi pe strada ca slaparii aia e problema fiecaruia..vrei sa te dai te dai pe pista si iti iei motor sport nu touring.

si ca sa iti explic si tie...eu modificarea am facuto dupa cauciucuri,suspensie si multe altele...si nu vorbesc din auzite...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!!

 

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

 

1. Unde am gresit flagrant, asta e intrebarea mea?

2. Vorbesc si eu din auzite, pentru ca daca as fi avut vorbeam din experienta. Pana acum am filtru de aer si evacuare sport. Recomandarea am primit-o de la Bogdan Padure (o parte din cei din zona Bucurestiului stiu despre el cate ceva) referitoare la consum. Deci chiar daca nu am avut asa ceva pana acum imi permit sa spun ceva din unele auzuri mai fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Unde am gresit flagrant, asta e intrebarea mea?

2. Vorbesc si eu din auzite, pentru ca daca as fi avut vorbeam din experienta. Pana acum am filtru de aer si evacuare sport. Recomandarea am primit-o de la Bogdan Padure (o parte din cei din zona Bucurestiului stiu despre el cate ceva) referitoare la consum. Deci chiar daca nu am avut asa ceva pana acum imi permit sa spun ceva din unele auzuri mai fine.

"Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici" mie unul mi se pare chiar ok jet kit-ul, daca vrei sa ai cuplu de la turatii mai joase si curba de putere mai lina.da si tu un search dupa grafice de dynojet si o sa vezi despre ce vorbesc. daca tu te referi la castig de putere fantastic atunci chiar nu e cazul...castigul de putere e maxim 10% ceea ce nu e mare lucru

nu stiu cine e Bogdan Padure poate o fie chiar meserias omul...dar repet din auzite am auzit vrute si nevrute cu meseriasi care fac si dreg...eu prefer sa incerc inainte de a-mi da cu parerea.

si daca consumul marit cu 0,4l/100km ti se pare mult atunci ...consumul variaza cu cativa litri/100km in functie de starea motorului si tipul de pilotaj asa ca ...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici" mie unul mi se pare chiar ok jet kit-ul, daca vrei sa ai cuplu de la turatii mai joase si curba de putere mai lina.da si tu un search dupa grafice de dynojet si o sa vezi despre ce vorbesc. daca tu te referi la castig de putere fantastic atunci chiar nu e cazul...castigul de putere e maxim 10% ceea ce nu e mare lucru

nu stiu cine e Bogdan Padure poate o fie chiar meserias omul...dar repet din auzite am auzit vrute si nevrute cu meseriasi care fac si dreg...eu prefer sa incerc inainte de a-mi da cu parerea.

 

 

Decat sa bagi 57648376528 de euro in B6 mai bine iei B12 si ai cuplu bun de la 100 de ture. Iar eu mai bine discut inainte despre ceva inainte sa dau cateva milioane bune pe un accesoriu :( . Dar na, fiecare cu "piticii" lui.

La mine, care nu folosesc motorul doar pentru terasa (fac vreo 15000 pe an) se simte si 1 pahar la suta de km

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mah hai ca acum deja derivam in alt subiect...vb de dynojet nu de ce motor sa-ti iei...poate imi place sa ma dau pe curbe unde 600le e superior lui 1200...arunca si tu un ochi cat e un kit de dynojet stage 1 ca sa nu mia folosesti atatea cifre.inainte de a cumpara ceva te documentezi nu-ti dai cu parerea!!! cu parerea iti dai dupa ce incerci

oricum acum ca mi-ai zis ca faci 15000/an palaria jos. daca stai intr-un pahar de benzina atunci inseaman ca esti ca si cei care isi iau seria 5 nou si stau in chirie in garoniera :(

nu-ti permiti ,nu-ti lua....am auzit de scootere care consuma si 2l la 100km, de motoare nu..poate nu ar strica sa faci un downgrade ca sa poti sa faci 25.000km. eu am inchis subiectul.hai sanatate1

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mah hai ca acum deja derivam in alt subiect...vb de dynojet nu de ce motor sa-ti iei...poate imi place sa ma dau pe curbe unde 600le e superior lui 1200...arunca si tu un ochi cat e un kit de dynojet stage 1 ca sa nu mia folosesti atatea cifre

oricum acum ca mi-ai zis ca faci 15000/an palaria jos. daca stai intr-un pahar de benzina atunci inseaman ca esti ca si cei care isi iau seria 5 nou si stau in chirie in garoniera :(

nu-ti permiti ,nu-ti lua....am auzit de scootere care consuma si 2l la 100km, de motoare nu..poate nu ar strica sa faci un downgrade ca sa poti sa faci 25.000km. eu am inchis subiectul.hai sanatate1

 

 

Ba mai mult, intr-o camera de camin, dar asta e fix problema mea cum imi cheltui banii: pe bandit, pe tricouri sau pe obiecte de colectie. Si nu cred ca poti compara un bandit de 2000 de euro cu un seria 5.

 

 

Aici este un forum in care cred ca poti sa iti spui o parere, personala de altfel si nu este nevoie sa fii luat de sus cu "nu mai dezinformati lumea din auzite". Dupa o discutie, fie ea si in contradictoriu pe o tema, multi vor trage o concluzie. Poate ai mult mai multa experienta ca mine poate n-ai. Important pe acest topic este sa despicam putin problemele si sa tragem anumite concluzii, nu sa zica cineva ceva si sa sara repede altul "nu mai vb din basme".

 

Sanatate si tie MAH (probabil regionalism din zona pentru pronume de politete)

 

Imi cer scuze daca am umplut pagina de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey..ma indispuneti :( Gata cu cearta, ca ma supar si o bag p'aia cu "Hai sa ne intalnim la arc" :D topicul preferat..

 

Azi, nu am avut ce face si am desfacut pe la far, sa vad ce tot tacane la gropi..Cred ca am descoperit, doar ca nu stiu daca ar fi ok sa desfac si acolo..Surubul din capatul paharului de la vitezometru, invarte in gol, deci nu merge insurubat, iar paharul nu am cum sa-l scot, decat daca desfac cele doua cabluri..

 

Deci, se desfac greu cablurile alea ?

Unul banuiesc ca este de la vitezometru, iar al doilea cred ca este pt. a da km la 0..

 

Trebuie sa aflu de ce da in gol, problema asta o avea de cand l-am cumparat..Doar ca pe drum bun, nu se aude nimic..

 

 

A trecut careva cu un bandit argintiu pe la Lujerului, la ora 7 ?

 

 

- Mai am 8 zile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey..ma indispuneti :( Gata cu cearta,

 

lasa ma ca ie bine, inseamna ca oamenii cu banditi e oameni coioÂşi Âşi cocoÂşi :D

 

Kmihai, banditu' e budget-bike, eu si pretina stam intr-o garsnoniera si amandoi avem mobre (500 si 600) si un Matiz si ne oftica scumpirea benz si cu un sfert de ban, daca nu vrei sa arunci banii pe prostii (5 CP in plus la 11.000 ture la o mobra de 78 CP cu care rar treci de 8.000 ture) asta nu inseamna ca mananci gem cu paine si deci comparatia ta cu cocalaraii cu bmw e nefondata.

 

Ma rog, oarecum metaforic si eu mananc gem pe paine si fac economii ca sa plec la vara cu mobra intr-o tura de 4.000 km, asa ca fiecare zda ma-sii, cu pasiunile si prioritatile lui. Acum ce? daca stau in garsoniera sa-mi iau scuter?

 

PS: Inante sa-mi sari la gat precizez ca merg la munca cu metroul (tocmai ca sa nu arunc banii pe benzina ca-mi trebesc pt excursie)

PPS: sa mergi tu cu scuteru'! :D)

PPPS: eu cel mai mult am facut 25.000 km/sezon deci am plua mai mare ca a voastra :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai deci eu nu-mi mai racesc gura...tocmai am zis cateva post-uri mai incolo ca nu renteaza castigul de putere si important este cum se remapeaza distributia cuplului n functie de turatii. comparatia cu cocalarii era pt zgarcenia dusa la extrem. is convins ca in functie de tipul de condus (sportiv sau relax) cu un kit care ia in plus 0,4l poti sa scoti mia putin decat unul care ii da in gura daca mergi constant deci surplusul de 0,4l e irelevant...

dar na fiecare face ce vrea..nu faceam reclama la kit si nu consider ca este a must pt bandit dar nici sa nu denaturam fact-urile doar pt ca fiecae a auzit ceva la colt de strada.unul din acele facts e ca nu va merge ever rotund cu filtru sport fara acel gen de kit....va avea lacune de putere in zona 3000-5000turatii...cu asta sa mor daca mia zic ceva de kit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag putin in seama, mai ales ca avand gsx-f e cam acelasi motor(in mare) ca bandit-ul si avand in vedere ca e vorba de jet kit-uri, sunt curios....vreau sa imi pun un sistem de evacuare complet vance&haynes si sa iau un jet kit factory pro stage1(astea am inteles ca ar fi cele mai ok)...a pus careva si a reusit sa regleze carburatoarele asa cum trebuie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw357, nu vreau sa creez polemici pe subiectul asta, dar doresc sa stiu daca merita sa investesc banii in esapament (vance&hines, ca vad ca din repezeala am gresit mai sus) si jet kit...in fine, ptr ca sunt off-topic ma retrag...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca schimbi numai evacuarea nu este obligatoriu sa pui si jet kit. doar la filtru sport apar inconveniente fara jet kit. de echilibrat carburatoarele nu se pune problema ela fel de greu/usor ca la cele stock...

futui ca iar am zis...dar gata de data asta :(

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma, discutiile astea, exceptand certurile, chiar SUNT constructive pentru unii. De ex, acum 4 ani, la B6 mi-am taiat toba cu flexu, am scos filtre , bad ideea. Suna de parca aveam un pumn de piulite in ea, ma rog, un sunet imbecil. Cu totii faceti diferenta intre o toba after market si una de serie ciobanita cum era a mea. Am rabdat-o o saptamana dupa care a cumparat de la un amic o toba de pe un ZX6R aflat la vanzare. Tipul avea si toba originala, ne-am inteles la pret si a doua zi a fost pe bandit. Era o toba carbon facuta de un italian in garaj. Suna de o ia mama dracului, cei care ma cunosteati pe atunci stiti de care e vorba, e si acum pe motorul ala. Insa eu, fascinat de sunetul fain al tobei ( nu suna neaparat tare, insa suna tipic tobei de carbon, cu sunetul acela demential pe frana de motor), cand calaream motorul ascultam exclusiv toba, atat. Dupa vreo 2 luni, iau la o tura un B6 al unui amic, toba stock, si constat ca parca e avion pe langa al meu. Ei bine, da, ati ghicit. Cu hornul ala i-am omorat din putere motorului. De ce? Simplu, la vremea aceea eu nu stiam ca tre umblat la reglajele motorului daca ii schimbi evacuarea, fie ea si finala. Nu e vorba de dyno si ce discutati voi mai sus, insa daca stiam, clar nu puneam toba aia. Repet, se simte mult diferenta, de aceea la actualul meu motor am toba stock, deoarece mi-au trecut talentele, nu imi mai trebuie sunet tare. As schimba-o cu una after market pentru sunet mai frumos si kile mai putine, insa numai pe una facuta pentru model ( Beowulf si Boss se lauda ca nu tre sa schimbi harta aprinderii sau ce naiba tre schimat la altele) si NUMAI cu DBkiller.

Si, si , si , si decat sa ne certam....mai bine un cantecel vesel sa cantam :( :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...