Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

bine mah hai ca acum deja derivam in alt subiect...vb de dynojet nu de ce motor sa-ti iei...poate imi place sa ma dau pe curbe unde 600le e superior lui 1200...arunca si tu un ochi cat e un kit de dynojet stage 1 ca sa nu mia folosesti atatea cifre

oricum acum ca mi-ai zis ca faci 15000/an palaria jos. daca stai intr-un pahar de benzina atunci inseaman ca esti ca si cei care isi iau seria 5 nou si stau in chirie in garoniera :(

nu-ti permiti ,nu-ti lua....am auzit de scootere care consuma si 2l la 100km, de motoare nu..poate nu ar strica sa faci un downgrade ca sa poti sa faci 25.000km. eu am inchis subiectul.hai sanatate1

 

 

Ba mai mult, intr-o camera de camin, dar asta e fix problema mea cum imi cheltui banii: pe bandit, pe tricouri sau pe obiecte de colectie. Si nu cred ca poti compara un bandit de 2000 de euro cu un seria 5.

 

 

Aici este un forum in care cred ca poti sa iti spui o parere, personala de altfel si nu este nevoie sa fii luat de sus cu "nu mai dezinformati lumea din auzite". Dupa o discutie, fie ea si in contradictoriu pe o tema, multi vor trage o concluzie. Poate ai mult mai multa experienta ca mine poate n-ai. Important pe acest topic este sa despicam putin problemele si sa tragem anumite concluzii, nu sa zica cineva ceva si sa sara repede altul "nu mai vb din basme".

 

Sanatate si tie MAH (probabil regionalism din zona pentru pronume de politete)

 

Imi cer scuze daca am umplut pagina de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buey..ma indispuneti :( Gata cu cearta, ca ma supar si o bag p'aia cu "Hai sa ne intalnim la arc" :D topicul preferat..

 

Azi, nu am avut ce face si am desfacut pe la far, sa vad ce tot tacane la gropi..Cred ca am descoperit, doar ca nu stiu daca ar fi ok sa desfac si acolo..Surubul din capatul paharului de la vitezometru, invarte in gol, deci nu merge insurubat, iar paharul nu am cum sa-l scot, decat daca desfac cele doua cabluri..

 

Deci, se desfac greu cablurile alea ?

Unul banuiesc ca este de la vitezometru, iar al doilea cred ca este pt. a da km la 0..

 

Trebuie sa aflu de ce da in gol, problema asta o avea de cand l-am cumparat..Doar ca pe drum bun, nu se aude nimic..

 

 

A trecut careva cu un bandit argintiu pe la Lujerului, la ora 7 ?

 

 

- Mai am 8 zile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey..ma indispuneti :( Gata cu cearta,

 

lasa ma ca ie bine, inseamna ca oamenii cu banditi e oameni coioÂşi Âşi cocoÂşi :D

 

Kmihai, banditu' e budget-bike, eu si pretina stam intr-o garsnoniera si amandoi avem mobre (500 si 600) si un Matiz si ne oftica scumpirea benz si cu un sfert de ban, daca nu vrei sa arunci banii pe prostii (5 CP in plus la 11.000 ture la o mobra de 78 CP cu care rar treci de 8.000 ture) asta nu inseamna ca mananci gem cu paine si deci comparatia ta cu cocalaraii cu bmw e nefondata.

 

Ma rog, oarecum metaforic si eu mananc gem pe paine si fac economii ca sa plec la vara cu mobra intr-o tura de 4.000 km, asa ca fiecare zda ma-sii, cu pasiunile si prioritatile lui. Acum ce? daca stau in garsoniera sa-mi iau scuter?

 

PS: Inante sa-mi sari la gat precizez ca merg la munca cu metroul (tocmai ca sa nu arunc banii pe benzina ca-mi trebesc pt excursie)

PPS: sa mergi tu cu scuteru'! :D)

PPPS: eu cel mai mult am facut 25.000 km/sezon deci am plua mai mare ca a voastra :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai deci eu nu-mi mai racesc gura...tocmai am zis cateva post-uri mai incolo ca nu renteaza castigul de putere si important este cum se remapeaza distributia cuplului n functie de turatii. comparatia cu cocalarii era pt zgarcenia dusa la extrem. is convins ca in functie de tipul de condus (sportiv sau relax) cu un kit care ia in plus 0,4l poti sa scoti mia putin decat unul care ii da in gura daca mergi constant deci surplusul de 0,4l e irelevant...

dar na fiecare face ce vrea..nu faceam reclama la kit si nu consider ca este a must pt bandit dar nici sa nu denaturam fact-urile doar pt ca fiecae a auzit ceva la colt de strada.unul din acele facts e ca nu va merge ever rotund cu filtru sport fara acel gen de kit....va avea lacune de putere in zona 3000-5000turatii...cu asta sa mor daca mia zic ceva de kit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag putin in seama, mai ales ca avand gsx-f e cam acelasi motor(in mare) ca bandit-ul si avand in vedere ca e vorba de jet kit-uri, sunt curios....vreau sa imi pun un sistem de evacuare complet vance&haynes si sa iau un jet kit factory pro stage1(astea am inteles ca ar fi cele mai ok)...a pus careva si a reusit sa regleze carburatoarele asa cum trebuie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw357, nu vreau sa creez polemici pe subiectul asta, dar doresc sa stiu daca merita sa investesc banii in esapament (vance&hines, ca vad ca din repezeala am gresit mai sus) si jet kit...in fine, ptr ca sunt off-topic ma retrag...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca schimbi numai evacuarea nu este obligatoriu sa pui si jet kit. doar la filtru sport apar inconveniente fara jet kit. de echilibrat carburatoarele nu se pune problema ela fel de greu/usor ca la cele stock...

futui ca iar am zis...dar gata de data asta :(

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma, discutiile astea, exceptand certurile, chiar SUNT constructive pentru unii. De ex, acum 4 ani, la B6 mi-am taiat toba cu flexu, am scos filtre , bad ideea. Suna de parca aveam un pumn de piulite in ea, ma rog, un sunet imbecil. Cu totii faceti diferenta intre o toba after market si una de serie ciobanita cum era a mea. Am rabdat-o o saptamana dupa care a cumparat de la un amic o toba de pe un ZX6R aflat la vanzare. Tipul avea si toba originala, ne-am inteles la pret si a doua zi a fost pe bandit. Era o toba carbon facuta de un italian in garaj. Suna de o ia mama dracului, cei care ma cunosteati pe atunci stiti de care e vorba, e si acum pe motorul ala. Insa eu, fascinat de sunetul fain al tobei ( nu suna neaparat tare, insa suna tipic tobei de carbon, cu sunetul acela demential pe frana de motor), cand calaream motorul ascultam exclusiv toba, atat. Dupa vreo 2 luni, iau la o tura un B6 al unui amic, toba stock, si constat ca parca e avion pe langa al meu. Ei bine, da, ati ghicit. Cu hornul ala i-am omorat din putere motorului. De ce? Simplu, la vremea aceea eu nu stiam ca tre umblat la reglajele motorului daca ii schimbi evacuarea, fie ea si finala. Nu e vorba de dyno si ce discutati voi mai sus, insa daca stiam, clar nu puneam toba aia. Repet, se simte mult diferenta, de aceea la actualul meu motor am toba stock, deoarece mi-au trecut talentele, nu imi mai trebuie sunet tare. As schimba-o cu una after market pentru sunet mai frumos si kile mai putine, insa numai pe una facuta pentru model ( Beowulf si Boss se lauda ca nu tre sa schimbi harta aprinderii sau ce naiba tre schimat la altele) si NUMAI cu DBkiller.

Si, si , si , si decat sa ne certam....mai bine un cantecel vesel sa cantam :( :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bos face tobe, hugo boss face altceva :( sper sa nu te ataci si tu acuma..

partea cu toba bos care nu aduce nici o modificare la amestec o pot confirma....plus ca e mai usoara cu vreo 3kg si mai silentioasa cu 1db parca decat cea stock...dar suna mult ami bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor, nu am nimic cu kMihai, cateodata am si eu impresia ca vrea doar sa ne enerveze :( (joke) , dar in acest caz are dreptate. Lucrurile sunt simple: cati bani dau ca sa scot acel ceva in plus? si, intrebarea imediata este cat reprezinta acel ceva in plus?

 

Motoarele astea de strada sunt daca vreti ca benzinarele la masini, unde investitiile in soft, injectoare schimbate si alte tampenii, castigul de putere este infim. Nu e ca la dieselare!!

 

Asadar, 120 euro un kit + 50 euro un filtru sport pentru 7 cai, adica ~ 10 % din puterea nominala...foarte putin castigul.

Apoi..consumul..0.4L % este o diferenta prea mica...e diferenta intre o medie de cateva sute de rpm in plus la un drum de .. sa spunem 100 km! Ii dai de 2 ori in "freza" intr-o depasire si acei 0.4 litri s-au dus...

 

Dar..acum, fiecare cum vrea, e o opinie, la fel ca si a lui Mihai...nu inseamna ca e proasta, omul si-a spus pasul. Vrei sa intelegi, bine, nu ...la fel de bine!

 

PS: mai ganditi-va la o chestie...Mihai vorbeste din experienta..sa nu aud ca "nu am stiut" sau nu v-a zis nimeni dupa ce dati banii!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD: ma bag :(

 

Motul 7100!

 

 

pe de alta parte-mi dau seama ca cearta n-ar mai fi ca la-nceput :D

 

 

ca tot s-a discutat despre ralanti... a mea are de cind am cumparat-o acelst comportament: o pornesc cu soc, las progresiv socul cit sa stea pe la 2000 rpm, creste intr-un minut-doua turatia (si pe masura ce creste dau socul inapoi) pina cind se stabilizeaza pe la 900 rmp (soc complet tras). dar ca sa ajunga la turatia maxima deralanti (~1200 rpm) trebuie sa merg multisor, pina ajunge termometrul de la ulei pe la 90 grade. se intimpla la toate asa? eu m-am gindit ca explicatia e poate legata de incalzirea carburatoarelor, care a mult mai lenta decit incalzirea motorului.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe de alta parte-mi dau seama ca cearta n-ar mai fi ca la-nceput :(

 

 

ca tot s-a discutat despre ralanti... a mea are de cind am cumparat-o acelst comportament: o pornesc cu soc, las progresiv socul cit sa stea pe la 2000 rpm, creste intr-un minut-doua turatia (si pe masura ce creste dau socul inapoi) pina cind se stabilizeaza pe la 900 rmp (soc complet tras). dar ca sa ajunga la turatia maxima deralanti (~1200 rpm) trebuie sa merg multisor, pina ajunge termometrul de la ulei pe la 90 grade. se intimpla la toate asa? eu m-am gindit ca explicatia e poate legata de incalzirea carburatoarelor, care a mult mai lenta decit incalzirea motorului.

 

 

Cam la fel o patesc si eu. Trag socul, cand incepe sa urce in ture am grija sa il imping sa ramana pe la 1500-2000. Tot cam pe la 900 sta si al meu pana la vreo 50 de grade la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde aveti voi problemele astea cu pornitul.

Eu o pornesc cu soc, il reduc progresiv, si dupa 500metrii de mers pana la primul semafor, imi sta la 1200rpm FIX

man, sincer nu prea cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca se duce spre 1500 daca iti sta la 1200 dupa 500m

exact. ma indoiesc sa existe motocicleta pe carburatie la care sa stea ralantiul fix la 1200 dupa 500 m de mers... hai daca ziceai 2 km poate te credeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact. ma indoiesc sa existe motocicleta pe carburatie la care sa stea ralantiul fix la 1200 dupa 500 m de mers... hai daca ziceai 2 km poate te credeam.

 

 

Io suspectez uleiul cel mai tare in toata treaba asta cu turatiile. La injectie ii da calculatorul atata benzina cat sa mentina o turatie stabilita, dar la carburatie, la inceput e uleiul foarte vascos :( . Asta zic din banuite, nici macar din auzite, daramite din citite sau experienta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bos face tobe, hugo boss face altceva :( sper sa nu te ataci si tu acuma..

partea cu toba bos care nu aduce nici o modificare la amestec o pot confirma....plus ca e mai usoara cu vreo 3kg si mai silentioasa cu 1db parca decat cea stock...dar suna mult ami bine.

:D

3 ani am vandut parfumuri la locul de munca (Coty, adica Adidas, Pret a Porter, Kylie Minoque, Celine Dion ,Kate Moss , David Beckham, Piere Cardin, Playboy, Lamborghini, Chanson d'eau etc.) asta pe langa mancare de animale si ciocolata ( produse Mars, adica Snickers, Mars, Bounty, Twix, Chappi, Kitekat, Pedigree, Wiskas etc.). Acuma vand mezeluri (Caroli) care au un pret muuuult sub parfumuri si alte celea, insa salariul e aproape dublu :D

Deci da, raspunsul e acrapovici, iosimura, stritfaitar si altele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dar cat spirit de observatie are Mihai asta, domnu Dan............... :D

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...