razvanusv Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) Cred ca danny nu mai vrea bandit /index.php?/topic/662322-vand-echipament-nou-ne-purtat-cascamanusighetegeaca/ P.S. Echipament "moca" Editat Mai 20, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cum se tine pireli angel pe curbe?era unul din modelele pe care le luasem in calcul al schimbarea cauciucurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cum se tine pireli angel pe curbe?era unul din modelele pe care le luasem in calcul al schimbarea cauciucurilor http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html http://www.motorcycle-usa.com/402/4716/Motorcycle-Article/Pirelli-Angel-ST-Tire-Review.aspx Sunt țepene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html http://www.motorcycle-usa.com/402/4716/Motorcycle-Article/Pirelli-Angel-ST-Tire-Review.aspx Sunt țepene. lasa review-urile ca le-am citit..ca alea sunt facute in alte conditii si sunt doar guideline-uri...eu vroiam o impresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Cred ca danny nu mai vrea bandit /index.php?/topic/662322-vand-echipament-nou-ne-purtat-cascamanusighetegeaca/ P.S. Echipament "moca" Nasol..macar sa-l tina pt. drumuri mai rare si in afara bucurestiului..E mai safe Si ca tot veni vorba de parerile noastre despre banditi. Pentru mine nu exista decat Kult si Neo kultul este o motocicleta retro, foarte reusita Neo aduce mai mult a sportiva si pierde din lookul clasic Ma refer doar la modelele N, pt. mine nu exista S, zici ca e un "home made" semicarena aia.. Decat sa-mi iau un naked semicarenat, mai bine imi iau un sport-touring, sau touring.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Spunea calin la un moment dat de kit ridicare scarite. n-am zis niciodata de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-95-10-footrest-lifter-kit-with-gear-rod-and-bolts-1116-p.asp dar mi se pare o idiotenie sa folosesti nakedul pt pista...naked-ul e pt fun pe drumuri,pt pista sunt motoarele de plastic(sau fibra ca se schimba carenele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 @kmihai nu am super experienta si astea ale mele sunt angel st, pentru sport tuuring. Am avu un metzler pe spate inainte si un diablo super corsa pe fata. Acestea fiind spuse eu ma simt foarte comod,nu am avut niciodata senzatia ca scapa, nici acu, nici eva' de cand le-am luat. Sunt cea mai buna investitie pe care am facut-o. Nu se duc repede. Eu am numai de lauda cuvinte pentru ele l. Poate ca pentru un experimentat cu multe cauciucuri la activ ce ti-am spus eu sunt jumatati de masura dar anu asta o sa fac o tura prin tara si o sa sun mai multi banditi sa-i vad si eu in oase si poate te lamuresti atunci. Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici. . Altcineva atunci.. o sa search mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici. te rog sa te abtii sa mai scrii din astea ca iar o sa se inflameze unii, crezind ca ma simt guru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Pai ... nu? ) It's a joke. Fara tine n-ar mai fi forumul vivace. Long time runner. Not a joke. Io m-am plecat pe cheia. Pe la 12 20 la petromul din baneasa de la miorita. Anyone welcome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 kmihai, eu am Pilot Power (simple, o singura compozitie) si sunt f multumit de ele, le-am dus la capat si aderenta e f buna, din ce am inteles, tin aprox 15-20 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Mnezeu ei de tara. Am dus gagica acasa si am vazut ca mi-a cazut o semnalizare pe undeva. Am pierdut capacul, ( plasticul negru si cel galben)ramanandu-mi prins doar becul ( din ala lung si subtire). Era din aia micuta si smechera, e prinsa cu surub insa numai locul in care intra becul, capacul il bagi prin fortare, il tine un cauciuc acolo, cauciuc care s-a cam uzat de la gropi si am patit ce am patit. Minunat, acum 3 ani la B6 mi s-a rupt filetul de la oglinda tot pe drum, nu am stiut pe moment care dracu da cu pietre dupa mine cand mi-a cazut oglinda in brate la 50 la ora. Asta e, inca 100 de lei investitie, acu tre sa cumpar 2 semnalizari, nu umblu cu 2 de 2 feluri pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 (editat) E cineva p-aci cu Neo sau Evo interesat de niste crash baruri? le-am avut montate pe mobra mea, dupa care m-am tavalit, le-am schimbat cu unele noi si i le-am dat unui prieten sa le monteze pe banditu lui din 98... teoretic se potriveau, doar ca el avea doua urechiuse sudade de cadru care picau exact in una din prinderile crashbarului... ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe. Cheers! Editat Mai 21, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe. Cheers! Nu merg pe Evo sigur.E altfel cadrul,dar mai ales de motor cred ca nu se potrivesc mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Nu merg pe Evo sigur.E altfel cadrul,dar mai ales de motor cred ca nu se potrivesc mai mult. Neo si Evo au cadrul identic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Neo si Evo au cadrul identic Nu e chiar identic avand in vedere ca motorul de la Evo e mai mare ca volum,fiind racire cu lichid.Deci cadrul are niste modificari pentru a acomoda noul motor.Mai mult de atat eu cand am vrut crash-baruri pt. a mea prima comanda a fost data gresit si mi-a adus engine-guard pentru modelul 05-06 si ghici ce ? nu se potrivea pe al meu aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Nu e chiar identic avand in vedere ca motorul de la Evo e mai mare ca volum,fiind racire cu lichid.Deci cadrul are niste modificari pentru a acomoda noul motor.Mai mult de atat eu cand am vrut crash-baruri pt. a mea prima comanda a fost data gresit si mi-a adus engine-guard pentru modelul 05-06 si ghici ce ? nu se potrivea pe al meu aproape deloc. aha... ma bad... atunci rectific... am un crashbar pentru bandit 650 2005-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 daca vreau sa imi creasca cuplul,chiar daca asta inseamna sa pierd din top speed tb sa pun pinionul de atac de 14 dinti?la foaie se schimba ceva?adica mai multi sau mai putini dinti,adica daca se schimba la pinion tb si la foaie?se merita sa fac schimbarea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Pinion spate mai mare =>>>>> Pinion fata mai mic = Accelaratie Pinion spate mai mic =>>>>>> Pinion fata mai mare= Top speed (+2 warp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 deci nu tb schimbate amandoua?adica sa am pe fata de 14 fata de 15 standard,si pe spate standard====>cuplu mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Eu zic ca trebuie sa le schimbi pe ambele, altfel ai de reglat lantul serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 ms.da se merita schimabarea? a schimbat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 La fel cum a zis si Mache logic ca trebe sa iti umblii si la lant, nu chiar asa mult dar e ceva.Raspuns final: Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Conform celor gasite pe distribuitorii de kituri de lant, toti dau la alternative pinion si foaie (impreuna). Deci..14 cu 48 sau 13 cu 49. Analog si invers. Altfel, trebuie sa iei pinion si foaie cum le vrei si lant separat. Daca iei spre exemplu 15 cu 49, iti trebuie lant de POP cu 2 zale in plus (fata de Kult). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 uite aici un site cu bugspoilere destul de accesibil zic eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p444_DR267-BELLYPAN-BELLY-PAN-SUZUKI-BANDIT-600-1200.html/XTCsid/5b5lk37ejnomgqa8b34fclmm71 Super tare! Merci. Sa vad cum fac s-o aduc. de ce vrei sa pui alta galerie ? Vreau sa scap de catalizator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.