KMIHAI Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini. dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania. da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 eu intreb fiindca uneori cand urc pe trotuar ating cu teava de esapament daca nu stau pe sa sau abordez rampa oblic, urca fara sa ating Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0 Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig. Ciao. Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb. @ ruxi2k Spoilerul nu e neaparat sa coboare garda la sol, depinde de cum il montezi. Spoilerul nu intra direct in suruburile din cadru, are ca si o platbanda cu care te poti juca, rotind-o in sus sau in jos, modificand pozitia spoilerului. Nu stiu daca ai crash-pads cum e treaba. Eu am cumparat din acelasi loc cu vulturul cu dinti insa alt model si l-am montat in asa fel incat sa imi placa mie cum arata, sa continue oarecum cu linia cadrului in lateral jos si am observat apoi ca e mai sus decat sunt galeriile. Saptamana trecuta am coborat si eu o bordura iesind dintr-o curte si a fost cam nasol, la modul ca am lasat o dara alba pe bordura, ca si melcii. Am crezut ca a puscat spoilerul, insa nici macar nu l-am atins. Am indoit foarte putin o galerie chiar inainte de a se uni toate 4. Noroc ca sunt din inox, daca erau de tabla cred ca se fisura. Cheers Editat Iunie 1, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) pune poze.... Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit? Cu cat coboara garda la sol? L-ai vopsit? Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol... Pozele de pe site sunt edificatoare. Voi pune poze cand o sa-l montez. Ma ocup de el in uikend. Este nevopsit, asa cum e in poza de pe site, are un grund alb dat pe el. Nu stiu cu cat coboara garda, oricum mi-am montat si niste inaltatoare de 40mm care ar trebui sa compenseze kklau. Dupa ce il montez o sa-l vopsesc. ii trag un spray negru si un lac si asta e. Ii mai pun un sticker ceva acolo. M-a costat 236 de lei, pe extrasul de banca. A ajuns repede, fro 5-6 zile: uite aici linkul DHL: http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang=de&internationalShipment=on&idc=673632327532 Nu am optat eu pentru DHL, a fost livrarea standard. L-am luat de pe ebay ca n-am reusit de pe siteul lor! Revin cand am ceva de aratat! Ciao. Pai mi-am dat seama ca e de acolo deoarece nu a mai ramas nimic altceva care sa poata cauza voblajul. Pe langa estetica, alea au rolul de a echilibra ghidonul. Cele de fabrica sunt grele in draci. Am patit aceeasi faza la motorul precedent. Ala l-am luat cu ghidon schimbat, insa am pierdut un capat din ala pe drum. A inceput sa vobleze ca dracu pana sa cumpar alte capete, moment in care a disparut problema. La mine nu e 100 % sigur, insa sunt convin ca e de acolo. Oricum, am vorbit cu un amic sa mi le imprumute pe ale lui, eu nu mai am originalele. De curios o sa scriu dupa ce fac proba daca dispare sau nu voblajul, insa nu stiu cand o sa am vreme sa le schimb. Inteleg acum. Te-am intrebat pentru ca eu am incalzitoare de manere si cand le-au montat il rugasem pe mecanic sa nu le lipeasca, dar a uitat. M-am enervat si mi-am luat motoreta fara sa mai montez capetele de ghidon. A mea nu vobleaza dar intr-o zi am pus o frana de fata mai brusca [m-a speriat un idiot care taia 3 benzi, aparut subit de dupa o duba] si mi-a jucat ghidonul in maini, stanga-dreapta. Am pus un picior jos din reflex si s-a redresat. Mai degraba datorita masei inertiale decat a maestriei mele. Ma rog, ideea e ca de atunci ma gandesc la un amortizor de ghidon si auzindu-te pe tine, cred ca si acele capete de ghidon ar fi de folos. Editat Iunie 1, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 inca o dovata ca esti maiastru in ce faci.... daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max si de ce o zici cu o asa mare frustrare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 da ce cautai tu romanule pe bordura?aia nu e pt pietoni? ) eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean. Art. 177 - 1 "Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) si de ce o zici cu o asa mare frustrare? sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa... eee Mihai, stim ca-n Banat s-au facut de acuma 300 de ani parcari subterane cu 10 nivele. bine, nu-nteleg de ce inca n-ati trecut la teleportare ca sa nu ma aveti nevoie de masini da' banuiesc ca savantii banateni lucreaza de zor. da' vezi tu, in Iasi inca sintem cu masini si de-astea primitive si se aplica legea aia de la 1600 ca in unele locuri ai voie sa parchezi caruta pe trotuar daca lasi macar 1,5 metri (ca sintem toti grasi de la atita tochitura) sa treaca amaritu' de pieton moldovean. Art. 177 - 1 "Autoritatea competenta poate permite oprirea sau stationarea, partial sau total, a unui vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar în lipsa acestuia, numai daca ramâne liber cel putin un culoar de minimum 1,5 m latime înspre marginea opusa partii carosabile, pentru circulatia pietonilor." stiu ca legislatia rutiera iti permite dar eu unul nu sunt de acord cu parcatul pe trotuare..probabil si de cand merg cu caruciorul si fac slalom pe trotuar... la urcarea bordurilor cea mai mare problema nu e fracarea galeriilor ci solicitarea rulmentului din jug Editat Iunie 1, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa? Salut, toba am cumparat-o cu tot cu teava..Am achizitionat-o din Ploiesti.. La banditul de 600 e turnata pana jos la galerii, fata de cel de 1200, care e din doua bucati.. Deci daca luam doar finala, nu aveam ce sa fac cu ea, trebuia sa fac rost si de o teava, sau mai stiu eu ce inginerie trebuia sa fac.. Sa vezi ce am venit eu cu toba si teava in rucsac de la Ploiesi..Mi-am indreptat de tot spatele @Alin - Coincidenta face ca azi, imi povestea un amic exact de problema ta..Acelasi lucru l-a avut si el la o vitezana si tot la fel a demontat tot pe acolo sa vada de la ce e..Pana la urma a zis ca a rezolvat din axul ala din mijlocul ghidonului..L-a strans, sau nu stiu ce zicea el ca i-a facut..si nu a mai avut probleme. Daca rezolvi te astept cu o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market.. Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600.. Legat de partea cu "filtrul de aer spor iti lasa mai mult praf in motor" e contrazisa de tehnologia actuala, explicata. Ca de ex. The filter media is made of 4 layers of high quality nafta surgical cotton gauze specialy designed by our R&D department.The cotton is sandwiched between two layers of epoxy coated Marine grade aluminum wire mesh, designed to last a lifetime. The 4 layers of cotton and the two layers of wire mesh are pleated by state of art electronically controlled pleating machines to assure a very high quality of the final filtration media. O discutie pe tema asta, de anul trecut, se gaseste aici - /index.php?/topic/351755-filtru-aer-kn/ Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport. Gasesti de la diverse marci consacrate "Air filter cleaner" - 1L = cam 35 lei si "Ai filter oil" la 750ml-1L = 40-45 lei. Gasesti la magazinele moto din oras. Kit-urile dedicate de la producatori de multe ori contin aceleasi produse dar mai scumpe si la ambalaje mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa... eu asa inteleg . ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta ) eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa . am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru. si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ?? Editat Iunie 1, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 cine e acest intrus cu Aprilia, de ce i-ati dat drumul inauntru? LOL aaa, inca ceva. Aline, tu nu stii ca e interzis sa circuli cu motociclul fara ambele miini strinse ferm pe sistemul de directie din dotare, denumit popular si ghidon? mai ai si nerusinarea sa scrii pe forum asta, parca ostentativ. sa stii ca sintem satui de teribilisti, rusine, rusine, rusine! si de ce o zici cu o asa mare frustrare? nu este frustrare, este invidie tipic romaneasca. acest individ este individios, pardon invidios pe filtrul tau sport si pariez ca se roaga si pune acatiste sa ti se sparga, sa-ti traga o vrabie in cilindri si sa-ti buleasca segmenti supape tot tot sa ti se caleze motorul de sa ai compresia 2 atmosfere ca m-am saturat de voi motociclistii cu tobele voastre zgomotoase va dati pe-o roata ca vreti sa impresionati pitipoance eu v-as interzice pe toti!!!!! deci cum ziceam nu uitati sa verificati uleiul, sa ungeti si curatati lantul periodic, sa schimbati lichidul de frina si sa reglati ralantiul astfel incit sa nu cada in baia de ulei ca apoi se prinde in cutia de viteze si mai crapa vreun pinion. exista totusi o speranta daca n-am mai fi atit de frustrati pe filtrul altuia, ca asa e romanul vrea sa i se sparga toba vecinului decit sa munceasca el sa-si ia un Akrapovic carbon... asfalt uscat moarte conservarilor fierul se repara sper ca am fost coerent daca aveti vreo intrebare nu ezitati sa ma contacta-ti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) ... daca aveti vreo intrebare nu ezitati sa ma contacta-ti! De unde iei ceea ce fumezi? Editat Iunie 2, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 eu asa inteleg . ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta ) eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa . am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru. si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ?? la spray-ul cu lukoil mai trebuie sa cauti ca nu sunt eu... daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 @CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut? @Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere. Multumesc oricum. L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc. Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own. But who am i tu judge? Doamne ajuta-va. Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 @CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut? @Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere. Multumesc oricum. L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc. Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own. But who am i tu judge? Doamne ajuta-va. Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo. Ma aline, de ce ma superi ? L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare.. Este incercuit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) eee nu ma bagati in seama,puneti "frustrarea" pe seama faptului ca a retrogradat poli aici eram ironic ca nu sunt un mare microbist si stand aproape de stadion cu timpul am dezvoltat o fobie pt "suporterii" care se comporta ca animalele si nu se duc pt sport ci pt a "turma cu alte vite" Editat Iunie 2, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Ma aline, de ce ma superi ? L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare.. Este incercuit: Nu am vrut sa te supar insa nu mi-am dat seama despre ce vorbesti. Vazand acum, iti dua dreptate. In momentul in care rulmentii incep sa aibe joc, strangand surubul ala ( sau ma rog, cel de deasupra rulmentului) le prelungesti viata. Eu cand am umblat la rulmenti, e logic ca am desfacut si apoi strans "axul" , insa nu era de acolo problema mea. Intradevar, acolo e un ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul. acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie De unde iei ceea ce fumezi? nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Si care ar fi acele exceptii cunoscute? Mihai-Calin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Aline sa stii ca nu e suficient sa stringi piulita de sus la mina ("finger tight" cum zice la manual), mai tre' vreun sfert de tura peste (scrie la manual exact). daca e doar strinsa la mina o sa ai joc, chiar daca aparent pare ca nu. un motiv suplimentar sa nu urci bordurile e urmatorul: nici un conservar nu se va gindi vreodata (d'oh) ca motociclistul ala o sa trebuiasca sa se dea si jos, si evident ca o sa-ti blocheze tocmai locul unde bordura e mai joasa sau chiar rampa pt. handicapati pe care planuiai sa te dai jos (ei hai, adica nu se intimpla asa ceva), si iaca asa o sa trebuiasca sa faci enduro cu Banditul. Si care ar fi acele exceptii cunoscute? Mihai-Calin? nush de unde-ai scos-o, ma refeream la Vishco evident, cu asta ma bat de fiecare data cind ma intilnesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul. acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica Chiar si pe net Calin, cu toate ca vor exista discutii in contradictoriu, pot fi intr-o maniera civilizata. Acum eu inteleg ca sunt multi care la ei acasa mananca virgula cu tacamuri de argint, beau din pahare de cristal si au crescut cu valet dar pot avea si aici o atitudine lejera. Si eu sper sa ne vedem cu totii din spatele tastelor cu toate ca la mine si probabil la multi este o mare problema. Hai sa ne fie de invatatura cu oftopicili astea si sa vedem ce mai putem sa invatam unii de la altii. Va povesteam mai demult ca mi se parea ca nu mai cupleaza ambreiajul cum trebuie. Ieri am schimbat uleiul si evectul aproape a disparut complet. Se mai aude cate un tacanit (probabil de pe la arcuri). Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin. Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor Editat Iunie 2, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin. Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea... in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz! PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau! Editat Iunie 2, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz! PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau! eu nu sunt de acord cu platitul "taxelor" in nici o parte...asa cum eu muncesc pt bani ma astept sa munceasca toata lumea nu sa le pice in brate doar pt ca sa le fie un ochi mai lenes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.