Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 eu cred ca tu nu ai ce face cu banii, sa o folosesti sanatos Merci! Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE! Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed. Este 2 in 1, sampon si balsam! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 TRE-ul din cite stiu exista chiar de la Kult pe 1200. pe 600 nu e. aluminiul nu se indreapta la cald ca metalele feroase, se indreapta la rece apoi se incalzeste ca sa se elibereze tensiunile da' nici asa nu e garantie ca o sa tina, fisurile inainteaza in timp si crapa cind ti-e lumea mai draga. e un metal pervers. nu ca ar fi indispensabila frina spate da' nici nu-i bucurie sa ramii fara ea la 500 km de casa. atentie: nu e musai sa-mi urmeze nimeni vreun sfat, ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep. iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba? PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE! Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed. Ok, imi iau, dar unde se simte intarzierea? Eu simt ca sub 5000 rpm nu trage atat de repede pe cat o face peste 5000, dar sincer cred ca e din cauza capacitatii motorului si numarului de cilindri, cuplul fiind mai sus. Cum exact functioneaza ATRE? Te astept cu niste impresii dupa teste. Succes! Editat Iunie 10, 2011 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Timing_retard_eliminator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep. nu esti singurul daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) nu esti singurul daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok eram sarcastic si mai ales daca folosesti ghidul rulmentului vechi cind il bati pentru ca forta sa se distribuie si sa nu risti deformarea rulmentului nou, si daca stringi rulmentii cum zice la manual, si daca re-verifici jocul dupa citeva sute de km e chiar si mai ok Editat Iunie 11, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 marti pe national geographic la ora 9 , mega uzine `Ducati` , cred ca aveti curiozitatea sa va uitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Dumnezeu sa te ierte baiete ca noi nu te iertam, sa injuri in biserica e pacat mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Dumnezeu sa te ierte baiete ca noi nu te iertam, sa injuri in biserica e pacat mare Buna asta Stie cineva daca plumbii de pe roata, se pot lipi si pe interiorul jantei ? Adica sa echilibreze roata fara cauciuc, iar plumbul sa-l lipeasca unde vine balonul.. Asta ca sa nu se mai vada pe buza jantei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 ca bine zici, buna asta roata se echilibreaza tocmai din cauza cauciucului. altfel ai echilibra-o o singura data si cu asta basta. nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 se pot echilibra si jantele, fara cauciuc, dar doar ca test pentru linistea ta ca jantele nu-s "rupte". In rest, cum spune si Calin, doar cu cauciuc pe ea, pentru ca alea-s pacatoase. Motorocker: Jackson Soloist SL1 + Marshall JVM410C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Timing_retard_eliminator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 ca bine zici, buna asta roata se echilibreaza tocmai din cauza cauciucului. altfel ai echilibra-o o singura data si cu asta basta. nu? mda, cam naspa cu plumbii aia pe roata..din pct. de vedere optic. Vreau si eu niste sfaturi de la cei ce au schimbat ghidonul stock de pe kult, cu unul enduro.. dimensiuni, sau alte criterii dupa care sa ma iau, in alegerea unui astfel de ghidon.. Eu personal as opta pt. exemplarul al 2-lea din link, voi ce spuneti ?(evident pe alta culoare) http://accesorii.srvmoto.ro/ghidoane.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 ... Pe al doilea il am eu. Sunt foarte multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 mi se par moka, un LSL care pin'la urma urmei tot o teava de aluminiu e costa dublu. da' na, compari eticheta made in Italy cu made in Germany? LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Buna asta cu bandit cica navea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 b xx SGN - care esti? mi se rupea inima ieri cand te-am vazut pe rapaiala aia pe dn 1. sper ca ai ajun cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba? PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza. Calin, de unde stii tu ca e joc? ai scos telescopaele din juguri ? Altfel nu cred ca poti sa-ti dai seama, daca sunt montate ... cum ai verificat? Trebuie sa scoti telescoapele, scoti arcul sau distantierul (sa nu mai fie amortizorul in tensiune) si apoi prinzi jamba in menghina (de partea unde vin etrierii) si misti de tub in laterale ... Cuzinetii aia din link sunt nr. 12? de aici ? http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4133-suzuki-2001-bandit-gsf600s/assemblies/125412 Cred ca iti trebuie si nr.3 daca ai joc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3. mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3. mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm... Da ... e clar ca sunt cuzinetii de sus si jos (3 si 12) Dar ... zgomot n-ar fi trebuit sa auzi ... pentru ca uleiul ar trebui sa amortizeze destul de mult lovirea de fier/fier ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) da' intrebarea mea e: oare scap de jocul ala doar schimbind cuzinetii? ca ar trebui sa fie ca la cilindru-segmenti - se uzeaza in ambele parti. Editat Iunie 13, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Vreau si eu niste sfaturi de la cei ce au schimbat ghidonul stock de pe kult, cu unul enduro.. dimensiuni, sau alte criterii dupa care sa ma iau, in alegerea unui astfel de ghidon.. Eu personal as opta pt. exemplarul al 2-lea din link, voi ce spuneti ?(evident pe alta culoare) Eu personal am pus un LSL Chrom si sunt multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 de curiozitate, care-i faza cu semnatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Calin ... cuzinetii, dupa mintea mea, ar trebui sa fie facuti special sa cedeze ... Deobicei iti dai seama dupa culoarea uleiului din furca ... si dupa depunerile din ulei. Daca gasesti uleiul ca fiind tulbure si cu depuneri de grafit, e clar ca doar cuzinetii s-au cam dus ... cuzinetul de sus ramane fix in buza jambei, sub simering, deci singurele urme, pot fi pe tubul amortizorului ... care se prezinta sub forma unor mici zgarieturi longitudinale, dar daca nu sunt adanci, n-ai treaba cu ele ... Simeringul de jos, e prins pe tub, si culiseaza doar in jamba ... ala ar putea manca interiorul jambei, care e din aluminiu frezat ... dar ma cam indoiesc ... Cuzinetii sunt fabricati prin sinterizare din mai multe elemente chimice (metale neferoase/nemetale) Ar trebui sa n-ai probleme cu interiorul jambei ... dar evident, nu-ti pot garanta. Eu zic sa le desfaci cand ai timp, nu dureaza mai mult de 30 minute sa le scoti din jug si sa le desfaci in bucati. Spala-le bine cu benzina, si inspecteaza cuzinetii 3 si 12 ... E normal sa aibe diferente de culoare pe acelasi cuzinet, dar nu e normal sa fie ovali sau cu urme grave de zgarieturi. Banuiesc ca ai un subler, prinde un cuzinet in subler si fa o tura completa (fara sa-l zgarii in subler) si vezi daca sunt diferente in grosimea lui. Bafta. P.S. semnatura cui ? ... Editat Iunie 14, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 salut. vreau sa imi dau comanda de mansoane. ce diametru are ghidonu ? nu am mobra pe la indemana sa masor. mersic ps. eu am ceva poze cu amortizoarele disfacute daca ajuta.. da calitatea nu e una tocmai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.