Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

eu cred ca tu nu ai ce face cu banii, sa o folosesti sanatos

 

Merci!

Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE!

Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed.

 

Este 2 in 1, sampon si balsam! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TRE-ul din cite stiu exista chiar de la Kult pe 1200. pe 600 nu e.

 

aluminiul nu se indreapta la cald ca metalele feroase, se indreapta la rece apoi se incalzeste ca sa se elibereze tensiunile da' nici asa nu e garantie ca o sa tina, fisurile inainteaza in timp si crapa cind ti-e lumea mai draga. e un metal pervers. nu ca ar fi indispensabila frina spate da' nici nu-i bucurie sa ramii fara ea la 500 km de casa. atentie: nu e musai sa-mi urmeze nimeni vreun sfat, ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep.

 

iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba?

 

PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca indica treapta mai are o functie: ATRE!

Advanced Timing Retard Eliminator. Cu alte cuvinte, exista la motoretele pe injectie, o intarziere la aprindere in treptele 1.2.3.4, in conformitate cu restrictiile de zgomot si poluare. Este o norma impusa producatorilor si are ca efect secundar [neplacut] domolirea raspunsului acceleratiei, iar la motorete gen Hayabusa, B-King, elimina limitarile de topspeed.

Ok, imi iau, dar unde se simte intarzierea? Eu simt ca sub 5000 rpm nu trage atat de repede pe cat o face peste 5000, dar sincer cred ca e din cauza capacitatii motorului si numarului de cilindri, cuplul fiind mai sus. Cum exact functioneaza ATRE? Te astept cu niste impresii dupa teste. Succes!

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca eu schimb rulmentii cu ciocanu', e clar cit ma pricep.

nu esti singurul

daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok

 

empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti singurul

daca ii bati doar pe margine si nu dai centru, e ok

eram sarcastic :)

 

si mai ales daca folosesti ghidul rulmentului vechi cind il bati pentru ca forta sa se distribuie si sa nu risti deformarea rulmentului nou, si daca stringi rulmentii cum zice la manual, si daca re-verifici jocul dupa citeva sute de km e chiar si mai ok :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa te ierte baiete ca noi nu te iertam, sa injuri in biserica e pacat mare

 

:wacko:

Buna asta :haha:

 

Stie cineva daca plumbii de pe roata, se pot lipi si pe interiorul jantei ?

Adica sa echilibreze roata fara cauciuc, iar plumbul sa-l lipeasca unde vine balonul..

Asta ca sa nu se mai vada pe buza jantei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot echilibra si jantele, fara cauciuc, dar doar ca test pentru linistea ta ca jantele nu-s "rupte". In rest, cum spune si Calin, doar cu cauciuc pe ea, pentru ca alea-s pacatoase.

 

Motorocker: Jackson Soloist SL1 + Marshall JVM410C :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca bine zici, buna asta :)

 

roata se echilibreaza tocmai din cauza cauciucului. altfel ai echilibra-o o singura data si cu asta basta. nu?

mda, cam naspa cu plumbii aia pe roata..din pct. de vedere optic.

 

Vreau si eu niste sfaturi de la cei ce au schimbat ghidonul stock de pe kult, cu unul enduro..

dimensiuni, sau alte criterii dupa care sa ma iau, in alegerea unui astfel de ghidon..

Eu personal as opta pt. exemplarul al 2-lea din link, voi ce spuneti ?(evident pe alta culoare)

http://accesorii.srvmoto.ro/ghidoane.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba?

 

PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza.

 

Calin, de unde stii tu ca e joc? ai scos telescopaele din juguri ? Altfel nu cred ca poti sa-ti dai seama, daca sunt montate ... cum ai verificat?

Trebuie sa scoti telescoapele, scoti arcul sau distantierul (sa nu mai fie amortizorul in tensiune) si apoi prinzi jamba in menghina (de partea unde vin etrierii) si misti de tub in laterale ...

Cuzinetii aia din link sunt nr. 12? de aici ? http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4133-suzuki-2001-bandit-gsf600s/assemblies/125412

Cred ca iti trebuie si nr.3 daca ai joc.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3.

 

mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3.

 

mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm...

 

Da ... e clar ca sunt cuzinetii de sus si jos (3 si 12)

Dar ... zgomot n-ar fi trebuit sa auzi ... pentru ca uleiul ar trebui sa amortizeze destul de mult lovirea de fier/fier ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' intrebarea mea e: oare scap de jocul ala doar schimbind cuzinetii? ca ar trebui sa fie ca la cilindru-segmenti - se uzeaza in ambele parti.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu niste sfaturi de la cei ce au schimbat ghidonul stock de pe kult, cu unul enduro..

dimensiuni, sau alte criterii dupa care sa ma iau, in alegerea unui astfel de ghidon..

Eu personal as opta pt. exemplarul al 2-lea din link, voi ce spuneti ?(evident pe alta culoare)

 

 

Eu personal am pus un LSL Chrom si sunt multumit de el :bigstar:

post-28174-0-74335500-1308032580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin ... cuzinetii, dupa mintea mea, ar trebui sa fie facuti special sa cedeze ...

Deobicei iti dai seama dupa culoarea uleiului din furca ... si dupa depunerile din ulei.

 

Daca gasesti uleiul ca fiind tulbure si cu depuneri de grafit, e clar ca doar cuzinetii s-au cam dus ...

cuzinetul de sus ramane fix in buza jambei, sub simering, deci singurele urme, pot fi pe tubul amortizorului ... care se prezinta sub forma unor mici zgarieturi longitudinale, dar daca nu sunt adanci, n-ai treaba cu ele ...

Simeringul de jos, e prins pe tub, si culiseaza doar in jamba ... ala ar putea manca interiorul jambei, care e din aluminiu frezat ... dar ma cam indoiesc ...

 

Cuzinetii sunt fabricati prin sinterizare din mai multe elemente chimice (metale neferoase/nemetale)

Ar trebui sa n-ai probleme cu interiorul jambei ... dar evident, nu-ti pot garanta.

 

Eu zic sa le desfaci cand ai timp, nu dureaza mai mult de 30 minute sa le scoti din jug si sa le desfaci in bucati. Spala-le bine cu benzina, si inspecteaza cuzinetii 3 si 12 ...

E normal sa aibe diferente de culoare pe acelasi cuzinet, dar nu e normal sa fie ovali sau cu urme grave de zgarieturi.

Banuiesc ca ai un subler, prinde un cuzinet in subler si fa o tura completa (fara sa-l zgarii in subler) si vezi daca sunt diferente in grosimea lui.

Bafta.

 

P.S. semnatura cui ? ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

vreau sa imi dau comanda de mansoane. ce diametru are ghidonu ? nu am mobra pe la indemana sa masor.

mersic

 

ps. eu am ceva poze cu amortizoarele disfacute daca ajuta.. da calitatea nu e una tocmai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...